Lijf & Lijn alle pijlers

Nou ja zeg!

13-02-2014 23:13 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tijdens mijn zwangerschap heel veel aangekomen (30kg) en dat heeft mijn borsten helaas geen goed gedaan. Waren ze eerst altijd klein en stevig, nu zijn het van die hangzakken.

De een is groter dan de ander en ook de tepel is groter.



Ik ben inmiddels 10kg afgevallen en heb er nog 10/15kg te gaan. En nu hangen mijn borsten nog lager. Maar net vroeg mijn man of ik ajb een bh wilde aantrekken in huis omdat hij het geen gezicht vindt. Buiten de deur of als we bezoek hebben draag ik altijd een bh maar thuis gooi ik hem meteen uit. Vind het gewoon zo niet lekker zitten.



Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen wat hij zei. Wat vinden jullie?
http://www.jmldirect.com/ ... ics/invt/b13ao60100000001
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg, wat zei jij? Kan je je chagrijnige kop effe uit het raam hangen? Geen gezicht.



Je hoeft toch niet áltijd aantrekkelijk te zijn voor elkaar? Jemig als ik thuiskom heb ik echt geen zin om de hele tijd sexy stoeipoes te spelen en ben ik er ook écht niet mee bezig of mijn vriend er al dan niet aantrekkelijk uitziet.

Wat kan mij dat nou schelen? Ik kom net thuis. Ik ben allang blij als er een fatsoenlijke maaltijd op tafel komt en de was is opgevouwen. Als ik dan nog energie over heb doe ik dán wel mijn sekspak aan.
Alle reacties Link kopieren
Doe hem eens een bh aan, dan voelt ie de kwelling. Wat een oetlul.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Enn, vervang altijd dan door nu. Waarom is zijn verlangen belangrijker dan haar verlangen?
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 13 februari 2014 @ 23:30:

[...]



Zou jij dit een probleem vinden van je partner dan? Ik niet, moet hij echt helemaal zelf weten.



TO ik vind je man een hork.Vooral dat geen onderbroek meer dragen hoe precies heb ik daarmee te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best wel een gemene opmerking. Wil hij je ook niet meer naakt zien dan? Ik zou zeggen tegen mijn vent; of je accepteert het of je betaalt een nieuw paar voor me... Kijken of ie nog piept.
Alle reacties Link kopieren
quote:avanda schreef op 13 februari 2014 @ 23:39:

Ik vind het best wel een gemene opmerking. Wil hij je ook niet meer naakt zien dan? Ik zou zeggen tegen mijn vent; of je accepteert het of je betaalt een nieuw paar voor me... Kijken of ie nog piept.



Ja dat vraag ik me ook af. Moet je vanaf nu soms ook een bh aan tijdens de seks dan?



Van iemand die zo over mijn borsten zou denken zou ik niet eens een nieuw paar wíllen, al zijn ze zo lelijk als de nacht. Alsof een penis zo'n appetijtelijk ding is met die rare rimpelige ballen die eraan hangen. Maar zolang het die van mijn vriend is vind ik het een fijne penis dus geeft het niks dat hij niet zo mooi is.



Edit: haha oké nu lijkt het net of mijn vriend een hele lelijke penis heeft. Zo bedoel ik het niet. Ik vind penissen ik zijn algemeenheid gewoon niet het beste dat moeder natuur ooit heeft voortgebracht, esthetisch gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietjekalewietje schreef op 13 februari 2014 @ 23:34:

Nou ja zeg, wat zei jij? Kan je je chagrijnige kop effe uit het raam hangen? Geen gezicht

Je hoeft toch niet áltijd aantrekkelijk te zijn voor elkaar? Jemig als ik thuiskom heb ik echt geen zin om de hele tijd sexy stoeipoes te spelen en ben ik er ook écht niet mee bezig of mijn vriend er al dan niet aantrekkelijk uitziet.

Wat kan mij dat nou schelen? Ik kom net thuis. Ik ben allang blij als er een fatsoenlijke maaltijd op tafel komt en de was is opgevouwen. Als ik dan nog energie over heb doe ik dán wel mijn sekspak aan.



Tussen sekspak en huispak zit nog een heel gebied gelukkig.

Thuis moet het wel lekker zitten. Dus ik draag meestal leggings met zo een lange gebreide trui. En altijd mijn bh.

Niet op en top vrouwelijk maar in ieder geval geen huispak..
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar dan vind ik een huispak nog sierlijker... Een legging met een trui, brrrrr.



Ik vind het ook een botte opmerking.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon met een tiet vol tegen zijn bakkes slaan. Wat denkt hij wel niet?!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind, TO, je man moet maar van je houden omdat je een geweldig mens bent en je dus ook lekker en mooi vinden met hangtieten.



Dat je borsten zijn gaan hangen kan je niks aan doen, dat is voor jezelf al vervelend genoeg. Je doet wat aan de zwangerschapskilo's, je verzorgt jezelf goed (neem ik aan?) .. Maar je hebt de pech dat je van borsten zijn gaan hangen. Tsja. Nouja. Je kan nu eenmaal niet alles hebben.
reden genoeg voor een flinke huwelijkscrisis
quote:sophietjekalewietje schreef op 13 februari 2014 @ 23:43:

[...]





Ja dat vraag ik me ook af. Moet je vanaf nu soms ook een bh aan tijdens de seks dan?



Van iemand die zo over mijn borsten zou denken zou ik niet eens een nieuw paar wíllen, al zijn ze zo lelijk als de nacht. Alsof een penis zo'n appetijtelijk ding is met die rare rimpelige ballen die eraan hangen. Maar zolang het die van mijn vriend is vind ik het een fijne penis dus geeft het niks dat hij niet zo mooi is.



Edit: haha oké nu lijkt het net of mijn vriend een hele lelijke penis heeft. Zo bedoel ik het niet. Ik vind penissen ik zijn algemeenheid gewoon niet het beste dat moeder natuur ooit heeft voortgebracht, esthetisch gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 13 februari 2014 @ 23:45:

[...]





Tussen sekspak en huispak zit nog een heel gebied gelukkig.

Thuis moet het wel lekker zitten. Dus ik draag meestal leggings met zo een lange gebreide trui. En altijd mijn bh.

Niet op en top vrouwelijk maar in ieder geval geen huispak..



Het ging me er juist om dat ik als ik thuiskom helemaal niet bezig ben met het al dan niet aantrekkelijk zijn van mij en vriend. Het interesseert me niet, we zijn op dat moment gewoon mensen die bijkomen van de dag. Waarom zouden we op dat specifieke moment aantrekkelijk voor elkaar moeten zijn? Na je werk je huispak aantrekken, het zou me gewoon niet eens opvallen. Laat staan dat ik me er druk om zou maken.



Ik trek zelf verder nooit iets anders aan als ik thuiskom.
Alle reacties Link kopieren
Ik trek thuis ook meteen lekker mijn huiskloffie aan. (legging, grote trui) Een BH vind ik ook niet per se lekker zitten, ik draag thuis daarom van die BH-achtige hemdjes. Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, zijn meer topjes van Lycra, zonder elastiek. Houdt de boel bij elkaar. Ik slaap er zelfs in.



Je vent had het wel wat tactischer mogen brengen trouwens. Is hij zelf God's gift to women??



Overigens was ik 27 kilo aangekomen en ook mijn borsten waren nadien uitgezakte lellen. Ben vervolgens namelijk 35 (!) kilo afgevallen. (en dat met een lengte van 1.60, ik woog nog maar 48 kilo) Anyway, het is helemaal goed gekomen met mijn borsten, hoor. Misschien ook omdat ik thuis altijd zo'n topje draag
Alle reacties Link kopieren
Als je BH niet lekker zit draag je niet de juiste maat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een behaverbranding met je vriendinnen in de achtertuin.
Ga in therapie!
Het Huwelijk



Toen hij bespeurde hoe de nevel van de tijd

in d'ogen van zijn vrouw de vonken uit kwam doven,

haar wangen had verweerd, haar voorhoofd had doorkloven

toen wendde hij zich af en vrat zich op van spijt.



Hij vloekte en ging te keer en trok zich bij de baard

en mat haar met de blik, maar kon niet meer begeren,

hij zag de grootse zonde in duivelsplicht verkeren

en hoe zij tot hem opkeek als een stervend paard.



Maar sterven deed zij niet, al zoog zijn helse mond

het merg uit haar gebeente, dat haar toch bleef dragen.

Zij dorst niet spreken meer, niet vragen of niet klagen,

en rilde waar zij stond, maar leefde en bleef gezond.



Hij dacht: ik sla haar dood en steek het huis in brand.

Ik moet de schimmel van mijn stramme voeten wassen

en rennen door het vuur en door het water plassen

tot bij een ander lief in enig ander land.



Maar doodslaan deed hij niet, want tussen droom en daad

staan wetten in de weg en praktische bezwaren,

en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren,

en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat.



Zo gingen jaren heen. De kindren werden groot

en zagen dat de man die zij hun vader heetten,

bewegingsloos en zwijgend bij het vuur gezeten,

een godvergeten en vervaarlijke aanblik bood.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tip tap top

mijn pen

is op
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:LillyFeeee schreef op 13 februari 2014 @ 23:21:

Dat zijn wel hele andere dingen die je noemt zusenzoo. Haar borsten hangen niet omdat ze dat wil maar omdat ze een kind heeft gekregen. Zijn kind!



Hij zou dus eigenlijk dat kind een draai om z'n oren moeten geven
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 februari 2014 @ 00:04:

[afbeelding]Daar wil je toch met duct tape mee aan de slag.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Erg onaardig van je vriend, maar wel eerlijk. Dat is ook wat waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me helemaal niet prettig voelen bij zo'n opmerking. Ik wil me thuis graag comfortabel kunnen kleden. En nee, dat staat niet per definitie gelijk aan seksloos. Ex en ik deden als we thuis kwamen van werk meestal direct wat comfortabelers aan. Lekker samen op de bank. Niks mis mee..
Alle reacties Link kopieren
quote:saaaaar81 schreef op 14 februari 2014 @ 00:05:

[...]





Daar wil je toch met duct tape mee aan de slag.Of iets kunstigs met bretels.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven