Lijf & Lijn alle pijlers

Nou ja zeg!

13-02-2014 23:13 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tijdens mijn zwangerschap heel veel aangekomen (30kg) en dat heeft mijn borsten helaas geen goed gedaan. Waren ze eerst altijd klein en stevig, nu zijn het van die hangzakken.

De een is groter dan de ander en ook de tepel is groter.



Ik ben inmiddels 10kg afgevallen en heb er nog 10/15kg te gaan. En nu hangen mijn borsten nog lager. Maar net vroeg mijn man of ik ajb een bh wilde aantrekken in huis omdat hij het geen gezicht vindt. Buiten de deur of als we bezoek hebben draag ik altijd een bh maar thuis gooi ik hem meteen uit. Vind het gewoon zo niet lekker zitten.



Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen wat hij zei. Wat vinden jullie?
To, heb je je man een figuurcorrigerende slip gegeven voor Valentijn?
quote:smulrol schreef op 14 februari 2014 @ 11:03:

[...]



Jaja, een cup F en je slaagt voor de potloodtest? Gekocht bij de chirurg zeker. Of je bent 16, kan ook.

Ik loop nooit zonder bh omdat ik dan rugpijn krijg. En ik kan me heel goed voorstellen dat de man van ts het niet prettig vind om tegen laagbungelende tieten aan te kijken. En als een bh dragen zo'n ramp is waarom er uberhaubt een dragen? Waarom hoeft de buurvrouw of een collega dan niet tegen de bungelende hangtieten aan te kijken?



En dat ja. Thuis en bij je partner kan je wel jezelf zijn, maar ergens vind ik het best een belediging voor de partner dat voor hem blijkbaar geen moeite meer voor gedaan hoeft te worden.

Zoals ik al zei: het is een kwestie van balans. je dient te accepteren dat je partner thuis wel eens als een dweil op de bank hangt. Van die vrouwen die een half uur eerder opstaan om de make-up te doen want stel je voor dat vriend ze zonder ziet.....dat vind ik weer een ander uiterste. Maar voor de buitenwereld de schone schijn ophouden en thuis alles laten waaien? tja....

En daar mag je als partner best wat van zeggen.
Alle reacties Link kopieren
de partner mag best iets zeggen, maar niet als hij zelf verslonst is.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:smulrol schreef op 14 februari 2014 @ 11:03:

[...]



Jaja, een cup F en je slaagt voor de potloodtest? Gekocht bij de chirurg zeker. Of je bent 16, kan ook.

Ik loop nooit zonder bh omdat ik dan rugpijn krijg. En ik kan me heel goed voorstellen dat de man van ts het niet prettig vind om tegen laagbungelende tieten aan te kijken. En als een bh dragen zo'n ramp is waarom er uberhaubt een dragen? Waarom hoeft de buurvrouw of een collega dan niet tegen de bungelende hangtieten aan te kijken?



Nee ik slaag niet voor de potloodtest. Maar mijn borsten kijken echt niet zielig naar beneden hoor. En ze zijn ook niet van de plastisch chirurg. Ben ook geen 16. Toch ziet het er mooi uit, mijn vriend is niet de enige die dat vindt. Mijn borsten zijn gewoon stevig en rond. Kan prima. Naakt zijn ze toch ook niet lelijk en slap? Of hebben jullie allemaal slappe borsten als je naakt bent?



En ja ik zou eerder een bh dragen buitenshuis dan binnenshuis. Want van de buurvrouw of de buschauffeur verwacht ik niet dat ze van me houden, ook al heb ik misschien hangende borsten. Van mijn man wel.



Betekent niet dat ik me meteen nooit meer leuk hoef aan te kleden voor hem en 180 kilo moet gaan wegen, maar betekent ook niet dat ik elke dag mooi moet zitten wezen.

Dus als ik een bh niet lekker zou vinden zitten, en dat kan ik me best voorstellen van TO, want ik krijg het soms ook benauwd van een bh en dan doe ik hem ook uit. Omdat ik er vanuit ga dat mijn man mijn naakte lichaam mooi vindt en dus ook mijn naakte borsten, denk ik dan niet dat hij dat erg vindt.
quote:sophietjekalewietje schreef op 14 februari 2014 @ 11:14:

Naakt zijn ze toch ook niet lelijk en slap? Of hebben jullie allemaal slappe borsten als je naakt bent?TO toch juist wél?
Alle reacties Link kopieren
quote:sophietjekalewietje schreef op 14 februari 2014 @ 11:14:

[...]





Nee ik slaag niet voor de potloodtest. Maar mijn borsten kijken echt niet zielig naar beneden hoor. En ze zijn ook niet van de plastisch chirurg. Ben ook geen 16. Toch ziet het er mooi uit, mijn vriend is niet de enige die dat vindt. Mijn borsten zijn gewoon stevig en rond. Kan prima. Naakt zijn ze toch ook niet lelijk en slap? Of hebben jullie allemaal slappe borsten als je naakt bent?



En ja ik zou eerder een bh dragen buitenshuis dan binnenshuis. Want van de buurvrouw of de buschauffeur verwacht ik niet dat ze van me houden, ook al heb ik misschien hangende borsten. Van mijn man wel.



Betekent niet dat ik me meteen nooit meer leuk hoef aan te kleden voor hem en 180 kilo moet gaan wegen, maar betekent ook niet dat ik elke dag mooi moet zitten wezen.

Dus als ik een bh niet lekker zou vinden zitten, en dat kan ik me best voorstellen van TO, want ik krijg het soms ook benauwd van een bh en dan doe ik hem ook uit. Omdat ik er vanuit ga dat mijn man mijn naakte lichaam mooi vindt en dus ook mijn naakte borsten, denk ik dan niet dat hij dat erg vindt.Ik slaag nog steeds voor de potloodtest, toch ga ik niet zonder bh lopen, want vind dat gewoon niet lekker.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:Kamparie schreef op 14 februari 2014 @ 11:19:

[...]



TO toch juist wél?Ja maar ik lees hier steeds verhalen van vrouwen die nooooooooit hun bh zouden uitdoen want dat zit verschrikkelijk en staat niet mooi. Nou, dan kijk ik naar mijn eigen, flinke cup en dan heb ik daar zelf dus totaal geen last van en vraag ik me af of vrouwen hun borsten dan lelijk vinden zonder bh. Daarom zei ik ook 'maar vinden jullie je eigen borsten', niet 'maar vinden jullie hangtieten'.
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 14 februari 2014 @ 11:21:

[...]





Ik slaag nog steeds voor de potloodtest, toch ga ik niet zonder bh lopen, want vind dat gewoon niet lekker.



Oké, logisch.

En zou je het wel voor een man doen als die dat van je zou vragen?
Alle reacties Link kopieren
Tja aan de ene kant moet je je gewoon lekker voelen en heeft hij gewoon te accepteren hoe jij er bij wilt lopen. Aan de andere kant, als je borsten echt zooo laag hangen als je zegt, sorry maar kan me voorstellen dat dat er voor je man niet aantrekkelijk uit ziet. Hoewel het nog steeds niet tactisch is als hij dat zegt en voor jou niet leuk om te horen. Maar vind wel dat je eerlijk moet kunnen zijn tegen elkaar.
TO heeft helaas hangzakjes gekregen dus niet jouw tieten Sophie.

Dan had ze waarschijnlijk dit draadje niet geopend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kamparie schreef op 14 februari 2014 @ 11:29:

TO heeft helaas hangzakjes gekregen dus niet jouw tieten Sophie.

Dan had ze waarschijnlijk dit draadje niet geopend.



Ja dat weet ik. Ik vraag nu toch ook naar andermans tieten en het al dan niet verpakt zijn daarvan in een bh. Omdat iemand zei dat ze het liefst met bh aan slaapt en iemand zei dat ze haar borsten ondersteunt als ze naar de douche loopt... Daar kan ik me dus helemaal niets bij voorstellen. Dus hebben zij dan ook hangende borsten of vinden vrouwen het sowieso zonder bh niet fijn?



Want als je zonder bh niet fijn vindt, kun je je misschien ook voorstellen dat iemand met bh niet fijn zou vinden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 14 februari 2014 @ 11:07:

[...]





Omdat To geen kindjes maakt met zijn collega's maar met haar man? Dacht ik zo even snel... TssssEn dus doet ze voor haar collega's en de buurvrouw moeite om er op haar voordeligst uit te zien en thuis niet. Logisch
quote:sophietjekalewietje schreef op 14 februari 2014 @ 11:32:

Ja dat weet ik. Ik vraag nu toch ook naar andermans tieten en het al dan niet verpakt zijn daarvan in een bh.



Want als je zonder bh niet fijn vindt, kun je je misschien ook voorstellen dat iemand met bh niet fijn zou vinden?

Je laatste alinea snap ik niet zo snel.



Wat ik wel begrijp is je vraag aan TO of zij zich 'vrij' voelt thuis, en belangrijker, nu nog na deze opmerking van hem.
Alle reacties Link kopieren
Nou al die vrouwen hier die zeggen dat ze zonder bh niet eens prettig vinden en alleen daarom al dragen kunnen misschien ook dan van daaruit begrijpen dat TO liever niet een bh draagt omdat zijn zo'n ding vreselijk vindt zitten?



Dus dat ze haar eigen genot boven dat van haar echtgenoot stelt? Net zoals zijzelf misschien zouden doen wanneer de man wenst dat zij enkel nog zonder bh door het huis zouden lopen?



En ik vind het vreemd dat er zoveel mensen kennelijk het niet dragen van een bh zien als verslonzen. Verslonzen vind ik als je die 30extra kilo wel best vindt, nooit naar de kapper gaat en met vettig piekhaar rondloopt, en alleen nog maar rondloopt in tshirts met gaten.

Verslonzen vind ik iets heel anders dan een bh uitdoen omdat je dat niet lekker vindt zitten en dat je man dan je lichaam 'moet' (ik zou zeggen 'mag', maar goed) aanschouwen zoals het is. Dat lichaam zou bij m.i. mooi moeten vinden, daarvan zou hij moeten houden.



Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je moeite hebt met zoiets. Dat iemand stinkt, ja. Dat iemand alleen maar vadsig ligt te worden op de bank en chips naar binnen werkt, ja. Ik kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt. Want een verzorgd lichaam hoort niet te stinken en een lichaam dat leeft op chips, pizza en bier kan niet verzorgd zijn.

Maar een lichaam met hangborsten kan verder prima een verzorgd lichaam zijn. Dat vind ik het verschil.

En de man van TO moet dat lichaam naakt juist mooi vinden, juist zonder bh! Want hij moet met haar vrijen. Hoe kan je met iemand vrijen die het niet mooi vindt wat de natuur met je lichaam heeft gedaan? Ik zou dat niet kunnen rijmen met dat iemand veel van mij houdt.



Maar goed, misschien ben ik heel gevoelig hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 13 februari 2014 @ 23:28:

Voor thuis anders zo'n elastische top kopen..jeweetwel die tell sell dingen. Ik heb er ook eentje en zit heerlijk zonder gehang en gebungel.Idd,heb ik ook gekocht omdat ik bh,s vreselijk vind,ik trok de mijne ook altijd gelijk uit als ik thuis kwam.
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Verslonzen vind ik (naast slechte persoonlijke hygiëne) ook niet meer je best doen om er leuk/mooi/aantrekkelijk voor je partner uit te zien.

Dat betekent niet dat elke vrouw zich altijd maar in strakke rokjes en hoge hakjes moet hullen, ook een jeans, met ballerina's en een simpel t-shirt kan aantrekkelijk zijn. Heeft van alles te maken wat jij en je partner mooi vinden.

Die partner mag wat mij betreft best aangeven wat hij mooi en minder mooi vindt en de ander kan daar naar eigen inzicht al dan niet gehoor aan geven.

Ik heb liever dat mijn man gewoon zegt dat ik een dikke kont in die broek krijg dan dat ik denk dat het fantastisch staat en er later achter kom dat ik enorm voor lul heb gelopen.



(bij een vorige werkgever hebben we eens een behoorlijke rel gehad over beha's. Een collega droeg graag van die Marlies Dekker dingen met zichtbare bandjes en een andere collega droeg dus gewoon geen beha - bij een behoorlijke cupmaat, dus dat klotste nogal-. Van de opperbaas kreeg de MD-collega op haar kop omdat haar beha zichtbaar was. "nou, liever een zichtbare beha dan geen beha schijnt ze uitgeroepen te hebben )
Alle reacties Link kopieren
quote:smulrol schreef op 14 februari 2014 @ 11:33:

[...]



En dus doet ze voor haar collega's en de buurvrouw moeite om er op haar voordeligst uit te zien en thuis niet. Logisch



Ik zie het niet zo Smulrol (jeetje jouw nick doet me een beetje raar denken jajaj. NO offence). Ik zie een vrouw die haar best doet om terug te komen in haar oude lichaam. Thuis loop ze met een kleine die ook voor haar nieuw is dus ik kan me wel voorstellen dat zij een beetje benauwd kan krijgen als je op iedere moment met zo'n ding moet lopen.



Ik loop thuis bijna altijd zonder BH, mijn voordeel is dat die van mij klein zijn, dus kunnen niet hangen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een tactloze lul eikel klootzak zeg.

Vraag eens of hij dan ff 5 ruggen wil dokken voor een paar nieuwe. Enne, maak gelijk ff duidelijk dat zo'n hangend zwiebelding ook niet echt charmant is om naar te kijken en dat hij in bed maar zo'n elastieken broekje met steun moet gaan dragen.
quote:sophietjekalewietje schreef op 14 februari 2014 @ 11:49:



En de man van TO moet dat lichaam naakt juist mooi vinden, juist zonder bh! Want hij moet met haar vrijen. Hoe kan je met iemand vrijen die het niet mooi vindt wat de natuur met je lichaam heeft gedaan? Ik zou dat niet kunnen rijmen met dat iemand veel van mij houdt.



Maar goed, misschien ben ik heel gevoelig hoor.

Dit zeg je goed, hier zit de angel.

Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 13 februari 2014 @ 23:19:

Tactisch is anders.





klopt, maar als je relatie zo is dat je kindjes krijgt dan hoeven de fluwelen handschoentjes toch niet standaard meer aan of wel?



gewoon eerlijkheid en niet elk woord verkeerd opvatten..
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 14 februari 2014 @ 11:58:

Verslonzen vind ik (naast slechte persoonlijke hygiëne) ook niet meer je best doen om er leuk/mooi/aantrekkelijk voor je partner uit te zien.

Dat betekent niet dat elke vrouw zich altijd maar in strakke rokjes en hoge hakjes moet hullen, ook een jeans, met ballerina's en een simpel t-shirt kan aantrekkelijk zijn. Heeft van alles te maken wat jij en je partner mooi vinden.

Die partner mag wat mij betreft best aangeven wat hij mooi en minder mooi vindt en de ander kan daar naar eigen inzicht al dan niet gehoor aan geven.

Ik heb liever dat mijn man gewoon zegt dat ik een dikke kont in die broek krijg dan dat ik denk dat het fantastisch staat en er later achter kom dat ik enorm voor lul heb gelopen.



(bij een vorige werkgever hebben we eens een behoorlijke rel gehad over beha's. Een collega droeg graag van die Marlies Dekker dingen met zichtbare bandjes en een andere collega droeg dus gewoon geen beha - bij een behoorlijke cupmaat, dus dat klotste nogal-. Van de opperbaas kreeg de MD-collega op haar kop omdat haar beha zichtbaar was. "nou, liever een zichtbare beha dan geen beha schijnt ze uitgeroepen te hebben )



Maar kennelijk vindt TO een bh net zo zitten als een strak rokje en hakken.



En een dikke kont hebben in die spijkerbroek is toch iets heel anders?

Mijn vriend mag best zeggen dat hij vindt dat een kledigstuk me niet staat, zoals een boyfriend jeans, of dat specifieke bloesje. Als ik het daar niet mee eens ben heeft hij het er alsnog gewoon mee te doen. Maar ik zou het heel kwetsend als hij mijn naakte lichaam niet mooi zou vinden. Mijn lichaam zónder opsmuk. En dát zegt de man van TO.

Hij vindt haar lichaam zoals het in de natuurlijke staat is niet mooi. En dat vind ik niet onder verzorging vallen. En ik vind dat je iig van het natuurlijke lichaam van je partner moet kunnen houden. Ook al is het niet perfect.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikhierhuh schreef op 14 februari 2014 @ 12:05:

[...]





Ik zie het niet zo Smulrol (jeetje jouw nick doet me een beetje raar denken jajaj. NO offence). Ik zie een vrouw die haar best doet om terug te komen in haar oude lichaam. Thuis loop ze met een kleine die ook voor haar nieuw is dus ik kan me wel voorstellen dat zij een beetje benauwd kan krijgen als je op iedere moment met zo'n ding moet lopen.



Ik loop thuis bijna altijd zonder BH, mijn voordeel is dat die van mij klein zijn, dus kunnen niet hangen.Ze liep voor de baby ook zonder bh, dus dat is niet zo' n sterk argument. De vraag is waarom ze buitenshuis dan ook niet zonder bh loopt als het zo'n drama ding is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kamparie schreef op 14 februari 2014 @ 12:10:

[...]



Dit zeg je goed, hier zit de angel.

Dat probeerde ik al de hele tijd uit te leggen. Sorry ben ik niet zo goed in haha
quote:sophietjekalewietje schreef op 14 februari 2014 @ 12:17:



Dat probeerde ik al de hele tijd uit te leggen. Sorry ben ik niet zo goed in hahaGenoteerd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zonder bh niet fijn.

Ik vind bengelende en loshangende borsten gewoon niet prettig aanvoelen.

Altijd al gehad.

Heb ook jaren met een bh aan geslapen, tot ik van iemand hoorde dat het niet goed is om hem aan te houden in de nacht.

Ik heb eigenlijk nooit nagekeken of dat inderdaad zo is, maar ben nu gewend om zonder te slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven