Lijf & Lijn alle pijlers

Nou ja zeg!

13-02-2014 23:13 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tijdens mijn zwangerschap heel veel aangekomen (30kg) en dat heeft mijn borsten helaas geen goed gedaan. Waren ze eerst altijd klein en stevig, nu zijn het van die hangzakken.

De een is groter dan de ander en ook de tepel is groter.



Ik ben inmiddels 10kg afgevallen en heb er nog 10/15kg te gaan. En nu hangen mijn borsten nog lager. Maar net vroeg mijn man of ik ajb een bh wilde aantrekken in huis omdat hij het geen gezicht vindt. Buiten de deur of als we bezoek hebben draag ik altijd een bh maar thuis gooi ik hem meteen uit. Vind het gewoon zo niet lekker zitten.



Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen wat hij zei. Wat vinden jullie?
het is een voorbeeld....een voorbeeld om aan te geven dat een partner best mag zeggen wat hij wel en niet mooi vindt. Je best doen er aantrekkelijk uit te zien betekent ook die hangtieten verbergen, niet de vetrollen accentueren, een make-upje opdoen om de wallen van de gebroken nachten te verbergen. Dat soort dingen dus.



edit: TO moet gewoon een gesprekje voeren met manlief om te zeggen dat ze het zich erg aantrekt allemaal en dat ze graag een borstlift wil als ze voldoende is afgevallen. En dat ze graag een beha voor hem aantrekt als hij iets aan die vetpens doet. Zo klaar, iedereen tevreden.
Alle reacties Link kopieren
quote:smulrol schreef op 14 februari 2014 @ 12:16:

[...]



Ze liep voor de baby ook zonder bh, dus dat is niet zo' n sterk argument. De vraag is waarom ze buitenshuis dan ook niet zonder bh loopt als het zo'n drama ding is.



Om dezelfde reden dat je al die andere mooie kleding draagt. Om dezelfde reden dat je foundation draagt en mascara. Je verbergt jezelf. Maar bij je man zou je jezelf bloot moeten durven en kunnen geven. Dus naakt en zonder make-up moet je je op je gemak kunnen voelen bij je vent.

Bij mijn vriend voel ik me op mijn mooist als ik naakt ben. Bij anderen zou ik me dan kapot schamen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom je buitenshuis wel een bh draagt en thuis niet.

Thuis hoef je niet te rennen voor de tram. Niet tegenover een collega te zitten die niet kan werken omdat de borsten die op je bureau liggen te veel afleiden. Thuis heb je geen pijn van het zwiebelen want thuis loop je niet zoals je op straat loopt. Thuis word je niet nagekeken door kerels en niet nagefloten. Thuis kun je je schoenen lekker uitdoen en je warme sokken aan, doe je toch ook niet op straat. Thuis doe je ook die strakke skinny uit die leuk staat maar bij hangen op de bank toch niet zo lekker zit. Etc etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:smulrol schreef op 14 februari 2014 @ 12:16:

[...]



Ze liep voor de baby ook zonder bh, dus dat is niet zo' n sterk argument. De vraag is waarom ze buitenshuis dan ook niet zonder bh loopt als het zo'n drama ding is.



Ze vindt het gewoon niet lekker lopen, genoeg reden. Let op! Tis wel wat anders dat niet verzorg uit zien, wat volgens mij, niet het geval is.

Voor de bevalling deed ze ook dus te meer reden om dit te blijven doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 14 februari 2014 @ 12:21:

het is een voorbeeld....een voorbeeld om aan te geven dat een partner best mag zeggen wat hij wel en niet mooi vindt. Je best doen er aantrekkelijk uit te zien betekent ook die hangtieten verbergen, niet de vetrollen accentueren, een make-upje opdoen om de wallen van de gebroken nachten te verbergen. Dat soort dingen dus.



Tsja daar verschillen we dus van mening. Ik zou een clownspak voor hem dragen als hij daar geil van wordt... Maar ik wil dat hij van mijn naakte, onopgemaakte lichaam houdt. In alle lelijkheid én schoonheid. Dus ik vind dat 2 hele verschillende dingen.

Bij mijn vriend voel ik me op m'n mooist als ik helemaal puur natuur ben. En zo zou het moeten zijn in een relatie vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 14 februari 2014 @ 12:21:

het is een voorbeeld....een voorbeeld om aan te geven dat een partner best mag zeggen wat hij wel en niet mooi vindt. Je best doen er aantrekkelijk uit te zien betekent ook die hangtieten verbergen, niet de vetrollen accentueren, een make-upje opdoen om de wallen van de gebroken nachten te verbergen. Dat soort dingen dus.



edit: TO moet gewoon een gesprekje voeren met manlief om te zeggen dat ze het zich erg aantrekt allemaal en dat ze graag een borstlift wil als ze voldoende is afgevallen. En dat ze graag een beha voor hem aantrekt als hij iets aan die vetpens doet. Zo klaar, iedereen tevreden.Eens, en nog even toevoegen: geen tweede kind met hem. :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 14 februari 2014 @ 12:21:

het is een voorbeeld....een voorbeeld om aan te geven dat een partner best mag zeggen wat hij wel en niet mooi vindt. Je best doen er aantrekkelijk uit te zien betekent ook die hangtieten verbergen, niet de vetrollen accentueren, een make-upje opdoen om de wallen van de gebroken nachten te verbergen. Dat soort dingen dus.Waarom moet je je best doen om er aantrekkelijk uit te zien voor (notabene) je partner! Gaat jouw relatie alleen maar om uiterlijk dan? blijkbaar wel. Newsflash, een relatie hoort te gaan om je innerlijk en bij je relatie moet je je vrij genoeg kunnen voelen om zonder make up te lopen, zonder lenzen, zonder corrigerende slip etc etc. Hij moet zich vrij kunnen voelen om in het weekend niet te scheren (niet zoenen dan) en om dat vreselijke Lucky shirt aan te doen als "zijn cluppie" een wedstrijd speelt. Vind je echt heel oppervlakkig klinken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 14 februari 2014 @ 12:21:





edit: TO moet gewoon een gesprekje voeren met manlief om te zeggen dat ze het zich erg aantrekt allemaal en dat ze graag een borstlift wil als ze voldoende is afgevallen..



Dus ze moet voor hem in een gezond lichaam laten snijden???? Nou word ie helemaal lekker.

Iets aan jezelf doen moet je alleen doen voor JEZELF nooit en te nimmer voor een ander.

Stel je doet het wel voor een ander en die vind het resultaat toch niet zo mooi, wat dan? Nog een keer onder het mes. Neem dan gelijk ook ff die billen mee, en dat randje vet op de rug dan ook maar.....yeah right. Jij houd er rare ideeën op na.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 14 februari 2014 @ 12:26:

[...]

Waarom moet je je best doen om er aantrekkelijk uit te zien voor (notabene) je partner! Hum, ik zou het niet leuk vinden als m'n vrouw haar best doet om er voor iedereen, behalve haar partner, er aantrekkelijk uit te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 14 februari 2014 @ 12:26:

[...]

Waarom moet je je best doen om er aantrekkelijk uit te zien voor (notabene) je partner! Gaat jouw relatie alleen maar om uiterlijk dan? blijkbaar wel. Newsflash, een relatie hoort te gaan om je innerlijk en bij je relatie moet je je vrij genoeg kunnen voelen om zonder make up te lopen, zonder lenzen, zonder corrigerende slip etc etc. Hij moet zich vrij kunnen voelen om in het weekend niet te scheren (niet zoenen dan) en om dat vreselijke Lucky shirt aan te doen als "zijn cluppie" een wedstrijd speelt. Vind je echt heel oppervlakkig klinken.



Nou en nog een stap verder: juist van dat naakte, ongeschoren lijf hou ik. Dat lijf is namelijk een man die zich alleen bij mij zo vrij voelt om zich te laten zien precies zo als het is, niets meer en niets minder. Dat vind ik mooi!



En mijn vriend vindt mijn lijf mooi. Ik vroeg net of hij me nog aantrekkelijk zou vinden met hangtieten en hij keek me vol ongeloof aan en zei: hoe kun je dat nou vragen? Zijn het jouw tieten? Dan zijn het de mooiste tieten!



Tsja believe it or not, maar ik zou met minder ook geen genoegen nemen. Natuurlijk zijn er objectief gezien mooiere lijven dan de onze. Maar onze lijven dat zijn wij. Als je dat al niet meer aan elkaar kan laten zien, gewoon jezelf.. En je daar vrij en gelukkig bij kan voelen. Ja wat is je relatie dan nog? Hoe kan je wel van iemand houden, maar niet van het lichaam dat hij of zij is?



Ik snap dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een beetje vies om met hangende borsten te gaan rondlopen. TO is er zelf niet blij mee maar laat wel haar vent ernaar kijken. In een relatie moet je toch zorgen dat je aantrekkelijk blijft voor de ander. Sowieso zou ik juist een bh dragen, zoveel mogelijk, zodat de boel niet verder gaat hangen. Het is bot gezegd maar de vent van TO is wel eerlijk. Het valt voor mij ook onder persoonlijke verzorging. Het ziet er gewoon niet vrolijk uit met hangende theezakken onder je kleding.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 14 februari 2014 @ 12:29:

[...]





Dus ze moet voor hem in een gezond lichaam laten snijden???? Nou word ie helemaal lekker.

Iets aan jezelf doen moet je alleen doen voor JEZELF nooit en te nimmer voor een ander.

Stel je doet het wel voor een ander en die vind het resultaat toch niet zo mooi, wat dan? Nog een keer onder het mes. Neem dan gelijk ook ff die billen mee, en dat randje vet op de rug dan ook maar.....yeah right. Jij houd er rare ideeën op na.



En dit. Je zou toch ook niet voor hem je wenkbrauwen epileren? Je kop kaalscheren? Je doos kaalscheren? Je teennagels lakken? Maar wel je nota bene vrijwillig op de operatietafel leggen voor een ander.. Een operatie brent ALTIJD risico's met zich mee. ALTIJD!!



Wat is dat toch met schoonheid tegenwoordig? Het lijkt wel onmogelijk om gewoon normale menselijke vormen nog te kunnen waarderen. Pfff.
quote:prinsesmaxima schreef op 14 februari 2014 @ 12:36:

Ik vind het een beetje vies om met hangende borsten te gaan rondlopen. TO is er zelf niet blij mee maar laat wel haar vent ernaar kijken. In een relatie moet je toch zorgen dat je aantrekkelijk blijft voor de ander. Sowieso zou ik juist een bh dragen, zoveel mogelijk, zodat de boel niet verder gaat hangen. Het is bot gezegd maar de vent van TO is wel eerlijk. Het valt voor mij ook onder persoonlijke verzorging. Het ziet er gewoon niet vrolijk uit met hangende theezakken onder je kleding.



TO moet ook naar zijn mannentieten, vette pens en harige bilspleet kijken en zijn zweetpotenmeur verdragen. Alsof je daar de vlag voor uit wilt hangen .



En eh..vies? Als ze ze niet wast, dan zijn ze vies ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik pik zo'n opmerking niet.



En al helemaal niet van een dikke stinkende ruftende kutjanus.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
quote:nina1966 schreef op 14 februari 2014 @ 12:29:

[...]





Dus ze moet voor hem in een gezond lichaam laten snijden???? Nou word ie helemaal lekker.

Iets aan jezelf doen moet je alleen doen voor JEZELF nooit en te nimmer voor een ander.

Stel je doet het wel voor een ander en die vind het resultaat toch niet zo mooi, wat dan? Nog een keer onder het mes. Neem dan gelijk ook ff die billen mee, en dat randje vet op de rug dan ook maar.....yeah right. Jij houd er rare ideeën op na.

volgens mij wilde ze dat ook zelf.



en nee een relatie gaat niet alleen over uiterlijk, maar je kunt toch wel een beetje decorum ophouden, ook al ben je al 30 jaar samen en heb je 5 kinderen?

Ik snap dit niet hoor, er wordt altijd geginnegapt over schoolpleinmoeders die op crocs in joggingbroek en met praktisch kort haar en geen make-up rondlopen, want 'de buit is binnen'. En nu is het ineens not done om er gewoon leuk uit uit te zien voor jezelf en je partner.
quote:nina1966 schreef op 14 februari 2014 @ 12:26:

[...]

Waarom moet je je best doen om er aantrekkelijk uit te zien voor (notabene) je partner! Gaat jouw relatie alleen maar om uiterlijk dan? blijkbaar wel. Newsflash, een relatie hoort te gaan om je innerlijk en bij je relatie moet je je vrij genoeg kunnen voelen om zonder make up te lopen, zonder lenzen, zonder corrigerende slip etc etc. Hij moet zich vrij kunnen voelen om in het weekend niet te scheren (niet zoenen dan) en om dat vreselijke Lucky shirt aan te doen als "zijn cluppie" een wedstrijd speelt. Vind je echt heel oppervlakkig klinken.jij weet niks over mijn relatie. Waarom word ik nou aangevallen? Alleen omdat ik persoonlijk vind (dus enkel voor mijzelf) dat ik er graag mooi uitzie voor mijn man? Meid, al lig jij elke dag onderuit in je verwassen t-shirt op de bank met crocs aan, je doet maar lekker, mijn keus is het niet. En ik sta niet elke dag een kwartier voor hij opstaat mijn make-up te doen hoor. Ik scheer ook vaak zat van alles niet, hij heeft me ook kotsend, schijtend en bevallend gezien en hij is nog steeds bij me.
Ik vind BH-loze vrouwen ook niet om aan te loeren, dus als je mijn partner zou zijn had ik er ook iets van gezegd. Ik vind dat dat moet kunnen binnen een relatie. Je trots is misschien een toefje gekrenkt, maar in the end ben je blij dat hij er niet een jaar tegenaan heeft zitten kijken en zo verschrikkelijk is afgeknapt dat de vonk helemaal niet meer wil overslaan. En dat heb je toch wel nodig zo af en toe, toch? Als mijn man een afknappert doet dan zeg ik daar niet meteen iets van, maar als hij er een gewoonte van maakt dan wel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is heel duidelijk in wat hij leuk vind bij mij en wat hij minder leuk vind. Ik had bijv. pantoffels die hij echt vreselijk vond, maar dat interesseerde mij niet, en ik vond het lekker warm. Uiteindelijk heb ik nieuwe van hem gekregen.



Aan de andere kant zorgt hij er zelf ook altijd voor dat hij er verzorgd uit ziet, dus ik kan het hebben.



Natuurlijk is het niet leuk om te horen dat mijn kont te dik wordt, maar ik weet wel waar ik wat aan kan doen.

Een bh aantrekken omdat je partner dat beter vind staan onder je kleding, is niet iets wat bijna onhaalbaar is.
quote:fossss schreef op 14 februari 2014 @ 10:05:



Ik heb al aangegeven dat ik ooit mijn borsten wil laten liftenzie je wel nina
Alle reacties Link kopieren
Nee dat zegt nina niet volgens mij. Er is niks mis mee dat je je best doet om er leuk uit te zien... Al zal ik nooit iets doen alleen omdat mijn vriend dat wil.



Maar er leuk uitzien hoeft niet 24/7. Dus als je thuiskomt en je trekt iets uit dat je pijn doet vind ik dat je dat als partner niet erg hoort te vinden, maar juist logisch.



En ik vind het heel erg dat mensen tegenwoordig plastische chirurgie net zoiets vinden als een likje mascara. Mascara of een mooie jurk is je beauty enhancen, plastische chirurgie is je lichaam veranderen in iets dat het niet is, omdat het kennelijk niet goed genoeg is zoals het is.



Verzorgen is zorgen dat je lichaam gezond, fit en schoon is. Niets meer en niets minder. Als je zo'n lichaam naakt en onopgemaakt niet mooi kan vinden, dan vind ik dat erg ja.
maar goed, bash elkaar lekker verder. Ik ga werken.
Ik vind het juist niet oppervlakkig klinken als je je graag een beetje leuk aankleedt, al dan niet voor je man. Ik zie er ook graag leuk uit en ik vind het leuk als mijn man dat ook vindt. Natuurlijk is je eigen huis je comfort zone, en zo hoort het ook. Maar dat is voor heel veel stellen juist ook de valkuil. Een beetje moeite doen voor elkaar op alle vlakken, en daar hoort ook persoonlijke verzorging bij, is een must voor het behoud van de relatie.

Maar dat is mijn idee
quote:sophietjekalewietje schreef op 14 februari 2014 @ 13:02:

Nee dat zegt nina niet volgens mij. Er is niks mis mee dat je je best doet om er leuk uit te zien... Al zal ik nooit iets doen alleen omdat mijn vriend dat wil.



Maar er leuk uitzien hoeft niet 24/7. Dus als je thuiskomt en je trekt iets uit dat je pijn doet vind ik dat je dat als partner niet erg hoort te vinden, maar juist logisch.



En ik vind het heel erg dat mensen tegenwoordig plastische chirurgie net zoiets vinden als een likje mascara. Mascara of een mooie jurk is je beauty enhancen, plastische chirurgie is je lichaam veranderen in iets dat het niet is, omdat het kennelijk niet goed genoeg is zoals het is.



Verzorgen is zorgen dat je lichaam gezond, fit en schoon is. Niets meer en niets minder. Als je zo'n lichaam naakt en onopgemaakt niet mooi kan vinden, dan vind ik dat erg ja.



dat zeg ik ook niet!!! Ik heb geloof ik wel drie keer gezegd dat het een balans is. Dat je jezelf mag zijn met wallen hangtieten en vetkwabben, maar dat je toch ook je best moet doen.

Goed lezen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik weet dat je dat niet zegt. Maar je vindt hangtieten en wallen wel lelijk. Terwijl dat lichaam verder misschien heel goed verzorgd is.



Ik vind rouwranden lelijk, vet haar, voetschimmel. Mijn nicht heeft een grote wijnvlek in haar gezicht. Objectief gezien is dat natuurlijk niet heel charmant maar ik hou erg van haar en vindt haar mooi mét wijnvlek.

Als je van iemand houdt zijn van dat soort dingen toch dingen waar je overheen kijkt.



Niemand heeft het over kleding met gaten of crocs.



We hebben het over dat je van een mens houdt. Een mens is zijn lichaam. Dat lichaam is niet perfect. Dat kun je zien. Toch hou je ervan. En daarom vindt je het mooi.



Een slecht verzorgd lichaam is niet mooi. Een lichaam dat slecht verzorgd is is namelijk niet optimaal gezond. Maar blonde wimpers, grijze haren, dunne lippen, hangtieten, wijnvlekken, grote tepels, uitstekende schaamlippen, dun haar, een overbeet, etc. Dat is de natuur die van jouw geliefde een mens maakt. Een mens waar jij van houdt. En mens dat jij mooi vindt. En dus vind je dat ook mooi.

Lijkt mij dan hoor.



En als mijn vriend mijn hangtieten onder mijn kleren al niet kan verdragen, hoe kan ik ze dan ooit nog in vol ornaat aan hem laten zien?

Mijn relatie zou toch echt over zijn op het moment dat ik me zou schamen voor mijn naakte lijf. Als ik TO was zou ik me nu schamen voor mijn naakte lijf.
quote:whopper schreef op 14 februari 2014 @ 13:04:

Ik vind het juist niet oppervlakkig klinken als je je graag een beetje leuk aankleedt, al dan niet voor je man. Ik zie er ook graag leuk uit en ik vind het leuk als mijn man dat ook vindt. Natuurlijk is je eigen huis je comfort zone, en zo hoort het ook. Maar dat is voor heel veel stellen juist ook de valkuil. Een beetje moeite doen voor elkaar op alle vlakken, en daar hoort ook persoonlijke verzorging bij, is een must voor het behoud van de relatie.

Maar dat is mijn idee



En dat is het probleem bij TO. Hij mag blijkbaar van alles blaten over haar bh-loze hangtieten, maar zelf is hij een ruftende Onslow die er bepaald geen moeite voor doet om er zelf een beetje appetijtelijk bij te lopen.

Het is geen reden om er dan zelf ook maar niets meer aan te doen, maar TO is hard bezig met afvallen en de tietenlift staat ook nog op het program(want ook daar had hij commentaar op), het is niet zo dat het haar niets kan schelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven