Lijf & Lijn alle pijlers

Nou ja zeg!

13-02-2014 23:13 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tijdens mijn zwangerschap heel veel aangekomen (30kg) en dat heeft mijn borsten helaas geen goed gedaan. Waren ze eerst altijd klein en stevig, nu zijn het van die hangzakken.

De een is groter dan de ander en ook de tepel is groter.



Ik ben inmiddels 10kg afgevallen en heb er nog 10/15kg te gaan. En nu hangen mijn borsten nog lager. Maar net vroeg mijn man of ik ajb een bh wilde aantrekken in huis omdat hij het geen gezicht vindt. Buiten de deur of als we bezoek hebben draag ik altijd een bh maar thuis gooi ik hem meteen uit. Vind het gewoon zo niet lekker zitten.



Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen wat hij zei. Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Als Lughnasadh ergens post hoef ik meestal niet meer
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Dan heb je mijns inziens een ander probleem samen.
Alle reacties Link kopieren
zij neemt zijn hangtieten en behaarde, dikke buik voor lief.

omdat ze van hem houdt.



stank voor dank, krijg je commentaar na een bevalling.
wij slapen nooit.
Als je als man op deze manier zoiets tegen je vrouw zegt, is je relatie al niet al te best, is mijn opinie.

Dergelijke boodschappen breng je niet zo. Dus zal er inderdaad meer scheef zitten dan alleen bh-loze hangers.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 14 februari 2014 @ 13:17:

Als Lughnasadh ergens post hoef ik meestal niet meer Da's meestal wederzijds
Nou ja, stank voor dank na een bevalling.... heel erg veel aankomen is toch echt je eigen schuld. Dat komt niet door het drinkwater. En ik kan het weten. Ik was 35 kilo aangekomen en dat had ik er toch echt wel zelf aangevreten hoor. Maar goed, ik was alles na 7 maanden weer kwijt en heb er geen hangtieten aan overgehouden.

Mijns inziens is er echter toch wel iets anders mis in de relatie. Het gaat om de manier waarop je elkaar laat weten dat je je stoort aan gewoontes van de ander (BH uittrekken) en hoe je zelf reageert op kritiek. Als die man zichzelf niet verzorgt maar wel kritiek heeft op zijn vrouw, dan schort er iets aan. Als het alleen maar om die BH gaat dan lijkt het me ook een beetje overdreven allemaal. Dus ik denk dat het gevoel voor elkaar en het respect misschien al een beetje aan het slijten is. En daar moet je dan iets aan doen. Dat los je niet op met afvallen, een boobjob en een push-up.
Alle reacties Link kopieren
Whopper



Dat niet, maar daarmee kun je wel een andere, fatsoenlijke vent zoeken
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
een vent met een sixpack, die geen stinkscheten laat in bed.
wij slapen nooit.
Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Overigens is dé remedie tegen hangtieten natuurlijk aankomen. Zo gezien is TO dus verkeerd bezig.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
O wacht even...deze Onslow vindt het wel prima als de slet van de vriendengroep op zijn schoot komt rijden

Jij zegt daar niks van.

Maar hij gaat wel zonder jou bij haar eten en stelletje spelen?

En intussen jou op deze manier behandelen?



Ik zou dat tweede kind -en relatie for that matter- eens ernstig heroverwegen.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Oei, ik heb zo'n man gehad met dat soort kritiek. Daaruit sprak eerder een behoefte om te kleineren dan echte kritiek. Heel vervelend. We zijn allang niet meer samen overigens, het was inderdaad, zoals Whopper zegt, niet alleen dat.



Anderzins: een forum is leuk, maar het geeft weinig inzicht in de nuance hoe iets gezegd is, wat de gezichtsuitdrukking is, wat de intonatie is.



Ik ben nu al 20 jaar samen met een heerlijke man, en als ik er spetterend leuk uitzie, zegt hij altijd dat ik er 'netjes' uitzie. Vanuit zijn beleving is dat een tópcompliment, hij gebruikt dat woord nu eenmaal. Ik vind het een heel lullig woord. Nétjes? Niet waanzinnig leuk en aantrekkelijk, bijzonder mooi? Ja, dat ook , zegt hij dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik had niet moeten loepen. Klinkt als een fijne vent hoor, TO.
Oh jullie hebben veul meer informatie dan ik ....!
Oh God. Nou ja, als je het positief wil zien; die vriendin zit wellicht straks opgescheept met de Onslow, is TO van die smerige stinkende lamzak af. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand geilt op een vent met bovenstaande "kwaliteiten".
Er spelen 2 dingen imo.

Aan de ene kant de vraag of je nog een beetje moeite wilt doen voor elkaar, en dat vinden Whopper, Starshine, noreservations en ik (en misschien nog wel meer mensen, deze namen heb ik toevallig onthouden) dus dat je wel kunt doen, een beetje moeite. In dit geval zo af en toe eens niet je bh uittrekken thuis. Ik vind het raar dat je voor andere mensen wel jezelf een beetje appetijtelijk uit laat zien, maar voor je partner niet je af en toe je best doet.

Aan de andere kant zegt TO's partner het lomp, en doet hij zelf blijkbaar ook totaal geen moeite. En dat is wel een probleem, dat ben ik helemaal met jullie eens.
Alle reacties Link kopieren
Je thuis zou je veilige haven moeten zijn, daar waar je tot rust komt en je echt jezelf kan zijn, ook als dat er wat minder florisant uit ziet. Wat ik vooral kwalijk vind is dat je man op deze manier je veilige plek ontneemt. Zelf thuis moet je aan bepaalde (schoonheids)eisen voldoen, niet oke!



Ik kan wegens chronische schouderklachten helaas nooit een bh aan (teveel gewicht dat dan aan schouder hangt) en daar baal ik enorm van want ik heb grote borsten die ook behoorlijk hangen. Thuis is dat geen probleem (mijn vriend ziet dat niet eens) maar buiten de deur plak ik vaak van die siliconen pads op mijn tepels, dan zie je de tepels niet zitten, scheelt enorm! Volgend mij heten die dingen Show Stoppers. Moet je maar eens googelen. Is misschien een goed compromis? Heb jij geen knellende bh aan, ziet hij minder goed hoe laag alles hangt.
Alle reacties Link kopieren
Een goede lingeriezaak heeft misschien wel een goed zittende strapless bh voor je missstardust
Alle reacties Link kopieren
quote:smulrol schreef op 14 februari 2014 @ 19:43:

Een goede lingeriezaak heeft misschien wel een goed zittende strapless bh voor je missstardust



Dank je wel voor de tip, smulrol!



Helaas heb ik ook last van een vorm van exceem op mijn buik en onder mijn borsten en een bh maakt dat erger, dan wordt ik gek van de uitslag en de jeuk.
Geweldig topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit serieus te stikken van het lachen bij dit topic. Wat een idioot is jouw vent, TO. Mijn hemel, hij laat stinkscheten in bed, heeft een harige vetpens en vervolgens moet jij een bh aantrekken en je tieten laten liften. Bizar.



Mijn man zit hier naast me af en toe mee te lezen en die keek me al verwilderd aan en zei: "Maar...hoezo mag je in je eigen huis niet zonder bh lopen dan?".



Overigens hebben wij as we speak allebei onze trainingsbroek aan, zitten we op de bank chocoladerozijnen te eten en we vinden elkaar nog steeds woest aantrekkelijk, hoor.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Ik loop thuis ook bijna altijd zonder bh gewoon omdat dat fijner zit. Ik heb maar een volle B dus het schommelt amper, maar mooi is anders. Dat moet ik toch toegeven. Ik doe het alleen in de winter met een dikke fleeche of vest, want onder een t-shirt ziet het er echt niet uit.

Als je man het echt storend vind zou ik van die soort bh-hesjes nemen zoals al genoemd zijn.

Maar dan wel op voorwaarde dat hij ook zijn best doet om zich fatsoenlijk te vertonen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor maar waar een vrouw is siert het je omgeving...



Beetje jammer dat je vent je vraagt je een BH aan te doen... Rubens vroeg toch ook nergens om?



Het is een deel van je. Geef hem onthouding en hij zal vanzelf vragen om je lichaam zoals het hoort.....Werkt het niet zou ik zijn boekjes vol onzin eens in de fik steken



Mooie plaatjes daar niet van... Maar echte liefde gaat toch boven lust... Right?
3x3 is 11 alles doen we zelf ;)
Laat je man je 'n boobyjob kado doen en eventueel nog 'n buikwandcorrectie ook. Je hebt zijn kind gebaard, mag hij opdraaien voor het herstel van je lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Nu ik lees wat een onverzorgde kwal je man zelf is valt m'n mond wel open....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven