Lijf & Lijn alle pijlers

Nubra, zelfklevende bh

08-06-2007 11:00 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

heeft iemand ervaring met de zelfklevende bh's van het merk Nubra?

Voor onder mijn trouwjurk wil ik deze aanschaffen, maar ze zijn niet goedkoop. Ik wil dus eerst graag weten of ze de moeite waard zijn!

Alvast bedankt voor jullie reacties!



Groetjes, B
ligt er ook een beetje aan welke maat je hebt. Als je meer hebt dan een kleine C, dan heb je toch een probleem met  die zelfklevende bh's.
Alle reacties Link kopieren
Zag gisteren op TV dat het goed gaat tot D. Maar heb zelf geen ervaring. Lijkt me mooi bij een strapless trouwjurk!
Alle reacties Link kopieren
waarom zo'n zelfklevende ipv een BH?? Ik heb zelf bij de wehkamp diverse BH's besteld, van die 5 manieren BH's van Marlyn. Vind ik zelf wat mooier staan, ook als je jurk weer uit gaat ;)! En ik draag het setje nu ook nog veel!

Bovendien zou ik me niet zeker voelen bij zo'n plak BH op zo'n dag! Straks verlies je het of laat het los oid?? Of kan dat niet?



Bij de wehkamp hebben ze ze ook dus daar kan je ze ook proberen en als het echt niks is stuur je het gewoon weer terug!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb begrepen dat wanneer je gaat zweten, dat die dingen dan los gaan laten. Je borsten worden vochtig, het zweet kan nergens heen, want die zelfklevende bh's nemen geen vocht op, met als gevolg dat het op een gegeven momen gaat glijden. Zo'n trouwsdag kan best intensief zijn, dus grote kans dat je gaat zweten. Mijn advies: niet doen.

Je hebt ook hele mooie strapless bh's, blijven goed zitten en zitten de hele dag comfortabel.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook voor onder trouwjurken de zogenaamde bustiers!!





en die dingen houden de boel mooi en veilig op zijn plaats (en het voordeel je hebt ze in hele lage rugsluitingen! ideaal dus
Alle reacties Link kopieren
Waarom laat je je niet adviseren door de verkopers van de winkel waar je je jurk hebt gekocht? Die zullen wel ervaring hebben met lingerie bij (strapless) trouwjurken?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.

Heb inderdaad maar bij Wehkamp besteld, dan mag je hem toch weer ruilen. Ik heb hem vandaag de hele dag gedragen en hij blijft goed zitten. Het ziet er inderdaad niet uit als je je kleren uittrekt, maar daar verzin ik wel weer wat op. Ook wel een beetje zielig voor mn borsten, als je ze eraf haalt, trek je je hele huid omhoog, die plaklaag plakt echt goed!

Al met al is hij het overwegen waard. Enig nadeel is dat ie je borsten niet omhoog duwt, alleen maar naar elkaar toe. Greetz
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je m niet eerst de hele dag draagt (zweten en vieze plaklaag an je huid) en m dan alsnog terugstuurd als ie toch niet bevalt?:o Gatver, als ik er eentje ooit koop, dan dus zeker niet via wehkamp. Helemaal geen ondergoed daar kopen misschien.
sowieso ondergoed eerst wassen als je het gekocht hebt.  Je wilt niet weten hoeveel mensen het gepast hebben en daarbij tegen de voorschriften in het slipje niet over hun eigen slipje heen aantrekken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven