Lijf & Lijn alle pijlers

nummer 1!

01-05-2007 17:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben erg beneiuwd naar jullie nr 1 producten!zo kan ik echt niet zonder de dubble wear foundation van estee lauder!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet zonder mascara Hypnose van Lancome en de Bifacil om het er weer af te krijgen.

Verder ben ik nog op zoek naar mijn nummer 1 huidverzorging...



groetjes

Mimi
Alle reacties Link kopieren
hoi mimiIk weet natuurlijk niet wat voor huis je hebt (zelf heb ik een normale huid maar wel wat onrustig op mn kin en snel vet) maar sinds kort gebruik ik die groene lijn van chanel, egt super!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet zonder minerale make up omdat dit de enigste make up is waar ik geen allergische reacties en dikke ogen van krijg. En het is nog eens erg mooi ook!!!! Ik ben gek van make up en blij dat ik nu eindelijk make up heb gevonden welke ik zonder problemen kan dragen:D!
Alle reacties Link kopieren
Mijn nummer 1 huidverzorging: MD Formulations! Stevig aan de prijs maar het doet dan ook echt gewoon zijn werk.



makup: i.d. Bare Escentuals en zoals happyS zegt: de rest van de minerale makeup!
Alle reacties Link kopieren
Mijn absolute toppers op het gebied van Beauty:

Stop the Spot van Sephora

Gel Minceur van Clarins

De ooggel tegen wallen van nivea.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Alle reacties Link kopieren
stop the spot? is dat voor pigmentvlekken te vervagen ofzo? zoja, doet het echt veel?
Alle reacties Link kopieren
Reiniging: eau miccelaire van Vichy. Alles in één reiniger die met een wattepad afgenomen kan worden zonder na te spoelen. Zacht voor de gevoelige huid en haalt er zelfs watervaste mascare af.

Serum: hydra max van Chanel.

Verzorging: kanebo sensai CP

Oogcreme: clinique all about eyes riche

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven