Lijf & Lijn alle pijlers

Ongeveer 10 kg afvallen, wie doet mee?

21-05-2011 15:32 1505 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de zomervakantie van 2009 woog ik nog 54,0 kg. Helaas is er in de afgelopen 2 jaar (door teveel snoepen en te weinig bewegen) ruim 10 kg bijgekomen. Ik zou deze er graag weer af willen hebben!

Aangezien ik ook nog eens erg klein ben, lijk ik nu al snel een propje!



De weegschaal gaf vanmorgen 64,8 kg aan en ben vandaag begonnen!

Mijn doel is om op 24 december 2011 weer op mijn oude gewicht te zitten, dat betekent dat ik iets meer dan 3 ons per week af moet vallen, lijkt mij wel realistisch!



Ik wil afvallen door gezond en voldoende te eten (door de week 1600 kcal en in het weekend 2000 kcal) en 3 keer in de week te sporten. 2 keer in de week hardlopen samen met mijn zusje (we trainen nu eerst voor de 5 km en willen uiteindelijk voor de 10 km gaan) en daarnaast starten mijn zusje en ik per 1 juni met bootcamp (1 keer in de week).



Wil jij ook afvallen (hoeveel maakt niet uit, maar zou leuk zijn als je ook ongeveer 10 kg moet), schrijf dan met mij mee! Ik hoop op een grote groep die regelmatig reageert!



Ik zal proberen een tabel te maken, maar ik wil eerst even afwachten hoeveel reacties er komen!



Liefs koekjesdeeg!



-------------------------------------------------------------------------------------------------------

NaamLeeftijdLengteStartStreefHuidigAfgevallen

Te gaan19Kaatje6799,0?97,02,0

?Blinkiebill1.6876,066,074,02,08,0Dewy76,069,076,00,07,0Espresso01361.6467,562,065,91,63,9Esthervw271.7390900,0Hildes271.8074,066,073,10,97,1Jopje21.7672,965,070,22,75,2Koekjesdeeg271.6265,554,064,11,410,1Lizzie89211.7382,368,079,42,911,4Mamaria271.7777,068,077,00,010,0Nammma581.7578,069,076,51,57,5Ondervinding1.6372,060,071,00,111,0Pomeriaan171.7572,062,070,91,18,9Rogue_251.6883,575,083,50,08,5Semafoor261.7068,060,067,01,07,0Siepel231.6873,860,069,74,19,7Sylvie1.6158,052,056,61,44,6Tadashi1.6173,064,071,21,87,2Triviality351.7381,070,079,5,01,59,5Yellowlove271.7093,075,092,70,317,7
Alle reacties Link kopieren
De vegahamburger van het C1000 eigen merk was lekker :-) Niet gaan sporten, ongesteld geworden en totaal niet fit nog. Heb een planning voor de studie gemaakt.. Het wordt een zware kluif de komende tien weken.. blegh, even flink aanpoten en in de weekenden meer doen!!
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdLengteStartStreefHuidigAfgevallenTe gaanBuaya1.6670,5 kg62,0 kg67,5 kg3,0 kg5,5 kgDewy76,0 kg69,0 kg74,7 kg1,3 kg5,7 kgElfje791.7686,3 kg75,0 kg86,3 kg0,0 kg11,3 kgJopje21.7672,9 kg65,0 kg68,9 kg4,0 kg3,9 kgMamaria271.7778,5 kg68,0 kg77,7 kg0,8 kg9,7 kgSiepel231.6873,8 kg63,0 kg65,7 kg8,1 kg2,7 kgSylvie1.6158,0 kg52,0 kg56,0 kg2,0 kg4,0 kgTriviality361.7382,0 kg70,0 kg79,5 kg2,5 kg9,5 kg
Alle reacties Link kopieren
Dewy succes de komende weken!!



Planning vandaag:

O: 40 gr cruesli, 250 ml sojayoghurt, 0,5 el honing

T: puntje tiramisutaart

L: 2 broodjes, 2 boterhammen, 1x boterhamworst, 1x pepercervelaat, 1x kaas met appelstroop, 1x pindakaas

T: 3 minimandarijntjes

D: weet nog niet, iets makkelijks en gezonds



Vandaag niet een al te beste dag, maar wel sporten vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Thanks mamaria. Wat is het avondeten geworden?



Ik heb slecht nieuws gehad vandaag. Allergie blijkt veel erger dan gedacht en moet morgen direct naar de longarts. Heb nu wat medicatie gekregen en dat lijkt aan te slaan, gelukkig. Ga het weekend weer lekler sporten als mn longen wat beter worden.



Allemaal een fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Hè dewy wat naar zeg! Sterkte morgen.

't is hier hutspot met hachee geworden en ben uitgeput op de bank neergezegen... Morgen het sporten inhalen. Amy zit in een lekkere probeer fase, ze kijkt me aan en dan zie ik haar gewoon in haar hoofd het besluit maken niet te luisteren, snap je wat ik bedoel? Daar gaat op het moment echt al mijn energie heen. Dat is natuurlijk een excuus, maar ik kan het sinds echt niet opbrengen, ondanks dat ik me altijd wel beter voel na het sporten... Maar ik ben wel weer aan mijn volgende doel begonnen: vanaf afgelopen maandag sport ik 3x per week+2x per maand extra training op zondag. Dat 2 maanden volhouden en dan ga ik met mijn beste vriendin een dagje sauna doen. Zaterdag ga ik met mijn moeder, innen voor de maand oktober!!! Maar wat ik dus wilde zeggen, ik moet wel inhalen morgen, anders stel ik ook mijn vriendin teleur.



Morgen weer een lijstje!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik kom even een berichtje plaatsen om te zeggen dat ik voorlopig niet op dit forum mee doe.

Het eten gaat weer helemaal goed en ook het sporten gaat goed, en dankzij dat zit ik ook al bijna op mijn streefgewicht!

Verder is het nog steeds druk,druk,druk en daarom schiet het schrijven er vaak bij in en als ik schrijf heb ik vaak geen tijd om alles bij te lezen wat voor jullie ook niet leuk is.



Heel veel succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Koekjesdeeg,



Ik ben misschien een beetje laat.... (aangezien jouw streven is op op 24 december die 10 kg kwijt te zijn).

Maar ik vroeg me af of ik nog mee mag doen. Ik ben in een half jaar tijd 19 kg afgevallen met een eiwitten dieet. Nu ben ik aan het afbouwen met deze producten, omdat ik langzaamaan over wil stappen op gewoon eten (met mate...) En ik heb nu ook nog 10 kg te gaan tot mijn streefgewicht van 75 kg.

Mijn lengte is 1.76 en momenteel weeg ik 86,3 kg



Hoor graag van je !

Groetjes Elfje79
Alle reacties Link kopieren
Hai Elfje, Koekjesdeeg hebben we al een poos niet meer gezien, maar ik heb het beheer van de tabel overgenomen en je erbij gezet! Welkom! En wat knap ook, al 19 kg afgevallen. Nog even te gaan, maar ook dat kan je wel! Heb je alleen andere voeding of sport/beweeg je er ook bij?



Hier gaat het lekker. Gisteren een werkdag gehad, dan voel ik voor mezelf toch wat meer sociale controle en blijf ik van de lekkere dingetjes af En heerlijk gesport. Vanmiddag weer fietsen want anders haal ik mijn doel gelijk in de eerste week al niet meer!!



Hoe gaat het met de rest, het valt een beetje stil hier...! Succes iig vandaag zo op de vrijdag!
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry Sylvie sla je helemaal over Héél veel succes met de laatste paar loodjes, je werk, je nieuwe huis, je paarden etc. etc. Wel fijn om te lezen dat je je streefgewicht bijna hebt bereikt èn dat het eten en sporten weer netjes en goed gaat. Goed vasthouden!
Alle reacties Link kopieren
Drama hier, longen protesteren heel erg bij ff snel traplopen al.. Het is irritant. Qua verkoudheid wel steeds beter dus hoop dat dat ook doorzet met mn ademhaling



Eten zit ook weer tegen. Het probleem is dat ik nog steeds zo gek denk dat als ik niet sport ik 'net zo goed' wel kan snaaien. Resultaat kletskoeken, chocolade, tosti, chips... :( winter is niet mijn favoriet seizoen. Ik wil wel een serieus en realistisch plan maar de motivatie is weg sinds drie dagen..
Alle reacties Link kopieren
Oh Dewy wat vervelend... Ik hoop echt dat je je gauw beter zult gaan voelen. Heeft de medicatie inmiddels al geholpen?

Wie weet heb je wat aan de gedachte "wat ik er nu niet aan eet hoeft er later ook niet af"? Ook al herken ik je gedachtengang wel hoor, als het even niet lekker gaat wil ik mezelf algauw troosten met eten. Snoepjes, lekker brood e.d.... Ik hoop dat je voor jezelf een mooi plan/schema op kan stellen. Is er iets qua sporten wat je wel kunt, wat niet zo'n aanslag op je longen is? Kun je bijvoorbeeld wel rustig cardiotraining doen in de sportschool en dan wat extra krachttraining op je benen zodat je wel spiermassa behoudt en eventueel nog opbouwt?



Hier een heerlijk weekend gehad. Vrijdag heb ik mezelf goed aan mijn doelen kunnen houden, zaterdag met mijn moeder naar de sauna en dan eet ik erg weinig. Een stukje taart als lunch en tussendoor (uurtje of 3) een broodje tonijnsalade. 's avonds geen avondeten maar wat frietjes meegepikt van man en dochter (die zaten net aan het eten toen ik thuiskwam. Vandaag ook weer zo netjes gehouden. We hadden bezoek vanavond dus niet gesport, morgen weer!

Succes allemaal, fijne werkweek!
Alle reacties Link kopieren
Hoi mamaria,



Bedankt voor het toevoegen ! Ik ben afgevallen met Protie Dieet, vooral eiwitten, zo min mogelijk koolhydraten en suikers. Het ging super gemakkelijk... geen honger en bergen energie ! Nu ben ik hiermee gestopt, tenminste ik maak op wat we nog in de kast hebben en nu langzaamaan opbouwen naar gewoon eten, dwz vooral witvis, kip en heel veel groenten. En natuurlijk ook 2 x sporten per week. Het afvallen gaat nu minder hard, maar er is al weer bijna 600 gr. af (alle beetjes helpen)

Goed van je dat je zo veel gesport hebt, en dat je zo goed van het snoepgoed af kunt blijven, merk zelf dat ik er wat meer moeite mee heb, nu er in de winkels weer zoveel lekkers ligt.... maar tot nu toe kan ik me erg goed inhouden.



Groetjes Elfje
Hoi dames!



Ik laat eindelijk weer eens van me horen. Ben de afgelopen dagen bij vriendlief op bezoek geweest (met een gratis dagje verlenging omdat mijn terugvlucht geannuleerd was ivm de mist )

Nu bekaf, heb de hele dag gereisd met veel vertraging.

Morgen ga ik even goed teruglezen en wat uitgebreider posten. Moet er de komende dagen strak tegen aan, want de afgelopen dagen ben ik 0,0% met de lijn bezig geweest...



Sylvie, fijn om te horen dat het zo goed gaat. Succes en wie weet nog eens tot ziens!



Elfje, welkom hier!
Alle reacties Link kopieren
Buaya welkom terug! Wel leuk dat jullie nog een dag extra samen zijn geweest. Succes met je regime terugvinden!



Elfje klinkt goed zoals je het hebt aangepakt. Mocht je tips of recepten hebben, laat vooral maar horen!! Ik ben echt een non-keuken-prinses...



Vandaag weer een goede dag gehad, op wat boerderijdropjes na, maar het was geen hele zak en daar ben ik allang trots op!

Vandaag:

O: 40 gr cruesli, 250 gr sojayoghurt, 0,5 el honing

T: 1 beschuitje jam

L: 6 vkb, 1 pindakaas, 2x stroop+kaas, 1x boterhamworst

T: handje dropjes, 0,5 appel, 1 sinaasappel

D: havermoutpap met appelmoes, kaneel, rozijnen&basterdsuiker (niet het beste, maar haast&weinig tijd)



Vanavond weer ruim een half uur intensief gefietst met nog wat krachttraining, moet weer terug op conditie van 2,5 week geleden komen, die spinningmarathon komt snel dichterbij!!! Ik heb nog twee maanden de tijd...
Alle reacties Link kopieren
Oh jee we zakken weg! Hoe gaat het met jullie?



Hier goed, gisteren top gesport en goed gegeten. Het zakken van de cijfers wil nog niet zo maar mijn lichaam voelt goed. Nog even doorzetten en ik ga het ook aan de weegschaal zien!

Vandaag:

O: 40 gr muesli, 250 ml sojayoghurt, 1 el honing

T: 1 vkb pindakaas

L: 4 vkb, 1x kaas 1x casselerrib

T: 1 appel 1 sinaasappel

D: in elkaar geflatste groenten-ovenschotel OF spruitenstampot van gisteren



Succes weer!
Hoi dames!



Hier gaat het moeilijk. De flow waar ik in zat voor ik weg ging is ver te zoeken, ik vind het heel moeilijk om het minder eten en meer bewegen weer op te pakken. Volgens mij speelt de kou hier in ook wel een rolletje, heb echt zin om lekker te cocoonen met warme choco op de bank, ipv kip met rijst eten en 's avonds de deur uit om te sporten.

Maar ik ga mezelf bij een rapen en gewoon weer beginnen. Ben er van overtuigd dat deze stoomlocomotief gewoon even langzaam op gang moet komen, maar haar ritme wel weer gaat vinden!



Mamaria, wat ben jij goed bezig zeg! Fijn dat je de spirit weer hebt gevonden na je dip van de afgelopen tijd.



Dewy, hoop dat jij de spirit ook gauw weer gaat vinden!



Elfje, lijkt me lastig hoor, om over te stappen van een dieet op een normaler eetpatroon. Hoop dat je dat gaat lukken, ben benieuwd!



Lijstje voor vandaag:

O: 2 vkb boter en kipfilet

L: 2 vkb boter en kipfilet, 1 vkb boter en vruchtenhagel

D: mie met geroerbakte groenten, komkommersalade en 2 handjes kroepoek

T: appel, 2 beker chocolademelk (dat is er 1 meer dan ik voorgenomen had...)

En ga zometeen een halfuurtje hardlopen met mijn moeder. Is de eerste keer dat ik weer sport sinds ik terug ben. Hoef niet meteen hard van mezelf, als ik het maar doe.



Nou, ik dacht dat ik heel slecht had gegeten vandaag, maar als ik mijn lijstje zo zie valt het best mee! Had een kop chocolademelk (of twee) minder gemogen, maar verder best prima. Dat stemt me goed.
Alle reacties Link kopieren
Buaya valt inderdaad mee hoor, je lijstje! Die chocolademelk idd. Ach, als je weer in je ritme komt valt dat ook reuze mee. Hoe ging het hardlopen? Viel het mee, tegen? Ik voel me toch altijd wel lekker als ik wel heb gesport, ook al had ik geen zin. Dat helpt me altijd wel om toch maar wel op die fiets te stappen, ook al ben ik moe/heb ik geen zin/staan er andere dingen op het programma.



Ik moet toch nog wat toevoegen aan mijn lijstje: ik heb een peer gegeten bij de lunch, en een kopje tomatensoep op. 's avonds is het de spruitenstampot geworden (heerlijk!!) maar dat was iets te weinig, waardoor ik vanavond bij de koffie ipv een kaakje ofzo 3 beschuitjes jam op heb. Ach, het gaat nog steeds goed.



Ik heb ook het besef dat ik eigenlijk nog altijd aan het wachten was tot "de knop" op magische wijze om zou gaan. MAar ja, die knop, daar heb ik grof geld voor betaald: een gewichtsconsulente. Ik moest daar eerst iedere week heen, daarna om de week en daar moest ik wel verantwoording afleggen. Dat werkt niet op dezelfde manier tegen je man of tegen je vriendinnen. Ik weet heel goed hoe het wel moet en wat ik wel moet kiezen en moet doen en iedere beslissing over eten en drinken die ik maak staat in het teken daarvan. Want ik ga niet nog eens zo'n smak geld neerleggen. Ik heb nu door dat ik niet iedere donderdag opnieuw kan zeggen "ach, komt maandag wel weer, dan begin ik gewoon met een schone lei". En dat iedere donderdag opnieuw he... Echt erg! En tot nu toe gaat het erg goed!



Succes morgen weer allemaal!

Jopje komt binnenkort ook terug van vakantie geloof ik, ben benieuwd hoe ze het heeft gehad!
Hardlopen was inderdaad wel lekker, ook al had ik totaal geen zin.



En wat betreft die knop... Je kan inderdaad wachten wat je wilt, maar uiteindelijk zit je zelf aan het stuur! Het helpt mij echt enorm om zelf verantwoordelijkheid te nemen voor wat ik eet. Niet dingen te denken als "maar ik had er zo'n zin in, ik kon het niet weerstaan!", maar te beseffen dat ik toch echt de enige ben die bepaalt wat er mijn mond in gaat en wat niet.

Fijn dat jij de knop voorlopig ook de juiste kant op hebt gezet! Ik heb het gevoel dat het mij de komende dagen ook wel weer gaat lukken om de juiste keuzes te maken.



Ben ook heel benieuwd hoe Jopje het gehad zal hebben!



Enne, die spruitjesstamppot klinkt goed! Ik ben dol op spruitjes. Mijn vriend niet, dus ik ga de komende maand, zo lang hij nog weg is, zoveel mogelijk spruitjes eten, haha. Heb je toevallig een recept?
Alle reacties Link kopieren
Recept: kook een berg spruiten en een hoop aardappels, net zoveel als jij denkt dat in een ovenschaal past (en de juiste verhouding spruitjes-aardappels heeft). Vulling: ik heb afgelopen stampot spekjes uitgebakken. Maar met in blokjes gesneden kaas en flink wat gezouten cashewnoten is ook lekker. Ongezouten proef je niet. Aardappels met flink zout koken. Gekookte aardappels met gekookte spruiten stampen, peper en nootmuskaat naar smaak toevoegen. Scheutje warme melk erdoor. Boter laat ik weg, spek is al vet genoeg en kaas ook wel. Vulling van jouw keus erdoor, nog eens goed doorroeren met een lepel of een spatel, in een ovenschaal, laag kaas erover en 20 minuten op 200 graden in de oven. Héérlijk! Smakelijk alvast en geniet er nog maar van dan, zolang je vriend nog weg is



Vandaag:

O: 60 gr cruesli, 250 gr sojayoghurt, 1 el honing

T: 1 vkb pindakaas

L: 4 vkb, 1x kaas, 1x casselerrib

T: 1 sinaasappel, 1 appel, 1 peer

D: groenteflats die het gisteren niet is geworden



Succes!!!
Lekker, die ga ik binnenkort maken!



Lijstje voor vandaag:

O: bakje biogarde kwark met 4 el cruesli, banaan en klein beetje suiker

L: 1 vkb boter en 30+ kaas, 1 vkb appelstroop

D: pistolet caprese (tomaat, mozzarella, pesto, rucola)

T: appel
Het wil nog steeds niet echt lukken. Gisteren op mijn werk een beker warme choco met slagroom gehad met een stuk of wat koffiekoekjes. Vandaag verdorie zelfs 7 bonbons op! Verder wel gezond gegeten, maar dit vind ik echt te veel. En ik baal elke keer zo van mezelf... Heb een tijd gehad (puberteit) dat ik dan boven de toilet ging hangen en zoveel mogelijk er weer uit gooide. Die neiging krijg ik nu af en toe ook weer. Ik doe het niet, gelukkig, maar toch... Niet goed!



Ik merk dat het niet alleen het eten is, maar dat ik het ook moeilijk heb met ritmes. Ik wil echt graag meer sporten, maar maak er de tijd niet voor vrij. Ik slaap te weinig, zit teveel achter de pc en denk niet na over studieplanning waardoor ik ongelooflijk inefficiënt bezig ben. Veel moeheid tot gevolg. Vind het moeilijk om te merken dat, ondanks dat mijn buik goed is, ik toch niet meer de energie heb die leeftijdgenoten hebben. Dat wil ik eigenlijk niet zien dus ik steek mijn kop in het zand, maar daar ga ik me logischerwijs alleen maar slechter van voelen.

Zo wil ik het niet. Vanavond ga ik er eens goed voor zitten. Nadenken over manieren om mijn dagen en weken in te delen. Een structuur ontwerpen waarbinnen ik goed kan sporten, slapen en studeren. En wensen en doelen op een lijstje schrijven wat betreft mijn lichaam, over eten, maar ook andere dingen. Moet bv. nodig naar de kapper, ook dat soort dingen helpen om beter in m'n vel te zitten.



Vanaf morgen ga ik het anders doen. Meer ritme en structuur en tijd en aandacht voor de dingen die ik echt wil.



Beetje een somber bericht misschien, dit, maar ik vind het zo fijn dat er hier een plekje is waar ik dit soort dingen van me af kan schrijven!



Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Buaya, ik denk dat het een goed idee is, even ervoor gaan zitten. Dat zal je ook meer rust geven denk ik. Want inderdaad, warme choco met slagroom, koffiekoekjes en die 7 bonbons is niet de verstandigste keus! Wel erg lekker, dat dan weer wel En toch fijn dat je dit soort dingen hier gewoon even kwijt kan. Dit schreef je gisteren, heb je er al over na kunnen denken?



Hier gaat het heel goed, heb de tabel voor mezelf mogen aanpassen!! Bijna een kilo kwijt, fijn! Gisteren een iets minder goede dag gehad, want kinderverjaardag. Stukje taart op, maar ik heb het beschaafd kunnen houden. Gelukkig stonden er geen zoutjes o.i.d. op tafel, scheelt weer een stuk verleiding!



Vannacht heeft sinterklaas bij mijn schoonouders cadeautjes achergelaten heb ik vernomen, dus daar zullen vanmiddag de pepernoten ook wel op tafel staan. Één handje sta ik mezelf toe. Verder niet.



Veel succes weer allemaal en Dewy, hoe is het met je gezondheid?
Alle reacties Link kopieren
Hey bikkels! Hier gaat het qua lijnen en ook qua gezondheid niet zo. Ik schrok op de weegschaal van 75.2 kilo en daarnaast heb ik veel last van weinig lucht, vervelende hoestjes zo af en toe en veeeel hoofdpijn, nu al 4 dagen op rij (ik vermoed door de ventolin maar zou het niet weten of dat kan). Donderdag ga ik terug naar de longarts. Hopelijk krijg ik snel te horen hoe en wat en krijg ik gepaste medicatie. Nu ik weet dat ik allergisch ben valt het me wel op dat ik na het schoonmaken in mijn kamer snotterig wordt, dat ik na een avond beneden zitten (waar de hond ook is) meer kriebels aan m'n neus heb bv. Sporten gaat nog even niet, wil hiervoor ook eerst weten hoe/wat en een gepast schema maken om conditie op te bouwen.



Buaya die choco met slagroom.. mmmmm. Tsja wat jij hebt herken ik wel, je moet wat meer plannen om je kostbare tijd in te plannen.. ik heb er ook moeite mee. Doordeweeks zo druk, weekend redelijk rustig, doe ik het weekend alsnog niets waardoor ik doordeweeks weer stress. Hoop dat je je snel wat beter voelt wat dat betreft! En die sombere berichtjes mogen natuurlijk ook altijd gedeeld worden!



Mamaria wat goed dat er een kilo af is! Bijna een kilo dan Hoe was het bij je schoonouders? Sinterklaas nog langs geweest?



Ik ben vanaf vandaag weer het ritme een beetje op gaan pakken. Over vier weken is het kerst. Ik wil dan echt wel onder de 75 blijven zitten. De komende vier weken dus fatsoenlijk eten, zeker nu het sporten achter blijft. Vier weken is helemaal niet lang als ik zie hoe snel de tijd voorbij vliegt. Ik vind dus dat ik het gewoon MOET doen. Het zijn maar vier weken....



Tot nu toe weinig gegeten, 2 knackebrotjes met filet americain light, mandarijntje en 2 kommetjes groentesoep. Verder zo denk ik een klein bakje komkommer met wat peper, saus en beetje slasaus.



Fijne avond iedereen!
Mamaria, wat mooi dat er weer flink wat af is! Goed dat je niet teveel hebt gegeten op de verjaardag. Een klein hapje moet kunnen, hoor. Succes vanmiddag met de pepernoten! Die vind ik zelf heel lastig hoor, dat zijn van die snaaidingen waar ik zo een halve schaal van weg kan eten, haha.



Heb vanochtend een weekplanning gemaakt. Vind het heel fijn, zo'n overzicht waarin je van tevoren al tijd voor dingen die belangrijk zijn in kan plannen. Sportmomenten, kapper en ochtendjes uitslapen heb ik ook gewoon ingepland! Naast de verplichte dingen als werk en studie enzo.



En qua eten gaat het goed vandaag!

O: 1 vkb vruchtenhagel, 1 cracker kalkoenfilet

L: 1 vkb kaas 30+ en een gekookt ei, 1 vkb vruchtenhagel, 1 vkb runderrookvlees en 1 cracker kaas 30+

D: maaltijdsoep met 1 broodje met boter

T: appel, banaan, cracker met vruchtenhagel

En vanavond ga ik badmintonnen, dat is altijd leuk!
Alle reacties Link kopieren
Buaya fijn om te horen dat het goed gaat, en dat je tijd hebt kunnen maken voor een haalbare planning. Enjoy het badmintonnen vanavond!



Dewy da's dan weer wat minder fijn nieuws. Ik hoop echt voor je dat je gauw opknapt! Ook jij heel veel succes met het oppakken van je voedingsschema.



Sinterklaas is inderdaad langs geweest, dochter heeft een speelgoed fotocamera en een emmertje gekleurde klei gekregen. Heel leuk! En gelukkig niet teveel, ze is pas jarig geweest, volgende week sinterklaas gewoon thuis... Ze zou zo denken dat het normaal is om iedere twee, drie weken cadeautjes te krijgen!!



Wat eten betreft heb ik het vandaag niet echt heel beschaafd gehouden. Ik heb niet van de pepernootjes gesnaaid, maar wel een gevulde speculaaskoek op en drie kaasstengels. Ohhh als die kaasstengels op tafel komen ben ik verkocht! Morgen weer als een debiel gaan sporten en weer netjes in regime. Ik heb sowieso in het weekend wat lossere teugels, als ik echt echt echt helemaal niets meer mag weet ik dat ik na een week of twee het niet meer trek en dan alles ga vreten (ja, da's geen eten meer!) wat los en vast zit. En dat is gevaarlijk, dan heb ik heel gauw het gevoel van "ach, heb het toch al verpest, wat maakt het nu nog uit". Vanavond nog een heerlijk borreltje met mijn man op de bank en dan is het weer finito!



Fijne avond nog en tot morgen waarschijnlijk weer!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven