Lijf & Lijn alle pijlers

power slim!

27-02-2011 16:56 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve allemaal,



ik wil graag vertellen dat ik heel makkelijk ben afgevallen (7 kilo in 3 weken) met Power slim en beter nog: niet ben aangekomen nu ik weer normaal eet



Het grote voordeel van Power slim (ps) is het énorme assortiment van écht lekkere produkten waardoor het makkelijk is vol te houden. Door de grote hoeveelheid eiwitten worden je spieren niet afgebroken en blijft je verbranding op peil.



Een dag menu van mij zag er bijvoorbeeld zo uit:

8:00 yoghurt met ps musli

10:00 ps brownie

12:00 ps toast met jam of een eitje

15:00 ps snack

18:00 vlees/vis met groente

20:00 ps snack



Belangrijk nadeel zijn de kosten. Het is duur. Maar ik heb er voor gespaard en het echt als een kado aan mezelf gegeven....



Ik wilde deze succes ervaring graag aan jullie doorgeven.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zulke hoeveelheden eet val ik ook zonder mega af..
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je ook de regeltjes lezen waar je voor moet tekenen bij aanmelden: reclame mag niet.
Je weet wel dat je in de eerste weken heel veel vocht verliest en niet zozeer vet?



Super dat je afgevallen bent natuurlijk, maar vraag jezelf wel af of dit een permanent succes gaat zijn of dat je heel hard terugstuitert als je weer stopt met power slim.
Ik heb het ook gedaan, vreselijk!!



Het kost bakken met geld en ik was erna 10 kg zwaarder dan eerst....





Regeltjes lezen is moeilijk he....
Alle reacties Link kopieren
Dat 'slim' is iig niet gelukt.
Alle reacties Link kopieren
Echt? Ben je aangekomen? Dat is heel erg balen... Nou ja, het is maar een tip. Sorrie voor de reclame. Ik ben er in iedergeval heel erg happy mee... Ook omdat ik me veel fitter voelde met minder koolhydraten.
Alle reacties Link kopieren
Veel eiwitten eten voorkomt níet dat je spieren afbreekt.
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Nee mimomimosa, ik bedoelde ermee dat je net een account hebt aangemaakt en reclame maakt voor een product. Dat is tegen de regels. Grote kans op een ban dus. Niet slim!
Alle reacties Link kopieren
Weet niet hoe ik de titel moet veranderen dus dan maar zo: blij met koolhydraat arm dieet!
Alle reacties Link kopieren
Tja...nu niks meer aan te doen. Sorrie hoor.
Alle reacties Link kopieren
Tegen mij hoef je geen sorry te zeggen. Het is alleen verstandig voordat je verder gaat op het forum om even de regels door te lezen. Het is een leuk forum, en straks lig je eraf zonder dat dat je bedoeling is.
Alle reacties Link kopieren
Power slim is NIET de manier om blijvend af te vallen, dat weet iedereen, dus ik hoop dat niemand in je reclame-praatje trapt.
Alle reacties Link kopieren
Echt, dat mensen hier intrappen! Als je zo'n menu eet, maar dan met fruit als tussendoortje en die PS troep weglaat dan val je ook gigantisch af. Het is net zoiets als dieetpillen. Wanneer je die gebruikt moet je wel een dieet volgen en veel sporten, maar dan val je wel af. Duh, zonder die pillen zou je dan ook afvallen!
Alle reacties Link kopieren
En sorry is met de Y
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, zoals ik al zei: het was bedoeld als tip en niet als reclame. En reageren kan toch ook vriendelijk?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, wellicht is dit je wake-up call en hoef je in de toekomst geen geld meer te verspillen aan PS.
Alle reacties Link kopieren
Ik las hier iemand zeggen van fruit eten, maar met power slim mag je geen fruit. Is teveel suiker.



Tja afvallen doe je er wel mee maar a het is megaduur en b het is niet voor altijd.

Als je weer gewoon gaat eten, brood ed. kom je het dubbele weer aan.



Gewoon opletten en goed bewegen dan gaat de rest van zelf. Is het zelfde als Hcg kuur. Ook geldklopperij.
Alle reacties Link kopieren
Ik gaf fruit als tip zónder het gebruik van PS. Als je het menu van TO met PS zou vertalen naar een menu met normaal eten, zou het zoiets worden:



8:00 yoghurt met muesli

10:00 Banaan

12:00 toast met jam of een eitje

15:00 Appel/ontbijtkoek/cracker met jam

18:00 vlees/vis met groente

20:00 Biscuitje/stuk fruit



Dan heb je dus evenveel eten, maar dan geen PS spul. En van bovenstaand menu val je ook echt wel af. Conclusie: PS is in dit geval totaal overbodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven