Lijf & Lijn alle pijlers

Reacties na gewichtsverlies

03-05-2016 10:03 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 40 kilo afgevallen, geheel op eigen kracht en zit nu op mijn streefgewicht van 65 KG! Ik kwam van kledingmaat 48 en pas nu in kledingmaat 38.



10 juni vorig jaar, ging de knop om! Ik had het benauwd en kreeg met moeite mijn schoenen dicht, nu is het genoeg geweest.



Ik ben naar mijn huisarts gegaan en heb eerlijk alles opgebiecht, hoeveel ik rookte, dat ik niet aan sport deed, teveel dronk ect. Niet iets om trots op te zijn, maar eerlijkheid duurt het langst!



Ze reageerde ongelofelijk tof en zei: Ik ga je helpen, eerst wil ik je conditie beoordelen ( bloeddruk, cholestorol, bloedsuikergehalte ect) Het bleek dat ik net op tijd was, en ingrijpen inderdaad noodzakelijk is. En daarna maken we een plan!



Ik zei: Ik wil het verantwoord het maximale eruit halen, en er voor de volle 100% voor gaan. Ze zei: Prima, geen druppel alcohol meer, kappen met roken, niet snoepen, niet snacken enz. Van die bank af, en doorgaan! Kom op dame! Girlpower, jij kan dit! Ik wil je iedere week zien op controle, en gaan met die banaan. Ik heb gedaan wat ze zei, en wat ik moest doen.



Niet roken, niet drinken, geen taartjes, kerstkransjes, oliebollen, croissantjes, paaseitjes, koekjes, chipjes, ijsjes, snoepjes, chocolade, vette kaassoorten, ect. Puur en gezond eten, alleen water, thee en koffie! Ik hield dit vol, en wandelen is mijn grootste hobby geworden! Zelfs met de feestdagen hield ik mezelf aan de afspraken. Voor de volle 100% is voor mij ook met de feestdagen doorgaan!



Nooit gedacht, dat ik deze kracht had! Ik kreeg er lol in, ik kreeg mijn leven terug! Het mooiste geschenk ik kon krijgen. Kwaliteit van leven zit niet in alcohol, snoep en bankhangen. Dat zit in gezond en fit zijn. Al het ongezonde mis ik niet, ik mag nu af en toe weer snacken, maar wil dat niet meer.