Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760



Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.



Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Lijkt me erg leuk! Ik doe mee.
Ik ben Ttass28

29 jaar ik weeg 110 kilo en ik wil graag op een gezond gewicht komen 70 kg.
quote:Guuusje schreef op 03 januari 2016 @ 16:18:

Lijkt me erg leuk! Ik doe mee.Gezellig
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk mee te doen. Ik wil graag 20kg kwijt.
quote:edamame schreef op 03 januari 2016 @ 16:34:

Lijkt mij ook leuk mee te doen. Ik wil graag 20kg kwijt.Welkom
Ik ben de ochtend begonnen met 4 eetlepels havermout sojamelk met chiazaad en rozijnen en een banaan. Kop groene thee met verse munt. 3 glazen water in de loop van de ochtend. lunch: 2 geroosterde speltbroodjes met 20+ kaas en een eitje zon gedroogde tomaten rucola met zelfgemaakte dressing van honing en mosterd met verse limoensap met verse munt. Tussendoor evergreen.

Vanavond asperge soep uit een pakje niet goed i know maar lekker makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
ik wil morgen graag slank wakker worden.maar daar hoop ik al zo lang op maar die tovenaar komt maar niet langs dus sluit ik me graag bij jullie aan.tijd voor actie wordt erg lastig voor mij maar ik ga ervoor
quote:kerrie-79 schreef op 03 januari 2016 @ 16:50:

ik wil morgen graag slank wakker worden.maar daar hoop ik al zo lang op maar die tovenaar komt maar niet langs dus sluit ik me graag bij jullie aan.tijd voor actie wordt erg lastig voor mij maar ik ga ervoor Ja he stomme tovenaar is het ook. Bestond er maar een middeltje maar goed dat bestaat niet. Welkom
Alle reacties Link kopieren
Jaa, ik zou ook graag mee willen doen ! Denk dat ik voor de 12 kg ga. Ben 1,60 en weeg 72.6.



Vorig jaar al begonnen. Zat toen op 77.8. Op naar de rest !



Ga je ook een tabel maken ? Leuk om samen bij te houden.
quote:schaap-ina schreef op 03 januari 2016 @ 17:12:

Jaa, ik zou ook graag mee willen doen ! Denk dat ik voor de 12 kg ga. Ben 1,60 en weeg 72.6.



Vorig jaar al begonnen. Zat toen op 77.8. Op naar de rest !



Ga je ook een tabel maken ? Leuk om samen bij te houden.Tabel ij weet niet hoe dat moet maar lijkt me wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Nee, weet ik ook niet. Zat vandaag ook bij een ander afval topic te kijken, daar legde iemand dat uit.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, doe graag mee. Weeg nu 87 en zou graag naar de 77,5 willen. Zit nu werkeloos thuis met een burn out. Werkte voorheen in de zorg. Merk dat ik daardoor veel beweging mis en snel de makkelijkere ongezonde maaltijden kies. Ook vind ik chips en frisdrank erg lekker. Hier wil ik op gaan letten. Heb nu wel een app gedownload waarin je bij kunt houden hoeveel calorieën je eet. Erg handig om bewust te worden wat waar nou precies in zit.
quote:Lotus_lou schreef op 03 januari 2016 @ 17:52:

Hoi, doe graag mee. Weeg nu 87 en zou graag naar de 77,5 willen. Zit nu werkeloos thuis met een burn out. Werkte voorheen in de zorg. Merk dat ik daardoor veel beweging mis en snel de makkelijkere ongezonde maaltijden kies. Ook vind ik chips en frisdrank erg lekker. Hier wil ik op gaan letten. Heb nu wel een app gedownload waarin je bij kunt houden hoeveel calorieën je eet. Erg handig om bewust te worden wat waar nou precies in zit.Welkom
Alle reacties Link kopieren
Wat gaan jullie doen om je doel gewicht te halen ?



Ik zelf ontbijt iedere dag met 40 gram havermout, 250 ml melk en een handje rozijnen. ( Echt mijn lieverlings ontbijt ! ) Hier drink ik dan een kopje thee bij.



Tussen de middag eet ik vaak bio garde ( net yoghurt alleen minder zuur) met haverdmout en muesli van zonnatura met stukjes hazelnoot en gedroogd fruit.



Avond eten is vaak gewoon aardappels vlees en groente.



Tussendoor eet ik graag een stuk fruit of stukjes rouwe wortel of paprika.



Het nadeel is wel dat ik door de weeks de hele dag op kantoor zit.

Als het straks weer langer licht is begin ik weer met hardlopen( samen met de hond). Vorig jaar voor het eerst gedaan en dat beviel goed.

Heb nu voor de winter tijd een hoepel aangeschaft. Erg leuk om te doen. Dit doe ik nu iedere dag 5 minuten, en wil dat steeds meer uitbreiden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi ! Ik doe ook graag mee!



Mijn doel is 15 kilo kwijt te raken. Ik heb geen specifiek dieet, maar laat de tussendoortjes en extra's staan en ga op vaste momenten sporten. Succes allemaal!



Ik hoop veel te kunnen schrijven met jullie!
quote:schaap-ina schreef op 03 januari 2016 @ 19:06:

Wat gaan jullie doen om je doel gewicht te halen ?



Ik zelf ontbijt iedere dag met 40 gram havermout, 250 ml melk en een handje rozijnen. ( Echt mijn lieverlings ontbijt ! ) Hier drink ik dan een kopje thee bij.



Tussen de middag eet ik vaak bio garde ( net yoghurt alleen minder zuur) met haverdmout en muesli van zonnatura met stukjes hazelnoot en gedroogd fruit.



Avond eten is vaak gewoon aardappels vlees en groente.



Tussendoor eet ik graag een stuk fruit of stukjes rouwe wortel of paprika.



Het nadeel is wel dat ik door de weeks de hele dag op kantoor zit.

Als het straks weer langer licht is begin ik weer met hardlopen( samen met de hond). Vorig jaar voor het eerst gedaan en dat beviel goed.

Heb nu voor de winter tijd een hoepel aangeschaft. Erg leuk om te doen. Dit doe ik nu iedere dag 5 minuten, en wil dat steeds meer uitbreiden.





Door gezond te eten en op de voeding te letten. En te sporten 3x in de week.

Zo probeer ik het te halen.
Ik heb ook wel last van snaai momenten ik heb nu niks aan snoep koek in huis bewust. Ik snak wel naar iets in mijn mond als ik in bed lig heb ik altijd een zak snoep of koek op mijn nachtkastje voorheen nu niks. Tv ook uit de slaapkamer gehaald want tja ik kon vanuit bed tv kijken via apple tv bestuurde ik de ipad vanuit bed. En zat ik dagen lang in bed als vriend in het buitenland zat (overspannen/vermoeidheid)

Dus nu weer de draad oppakken met afvallen sporten. Zo kan ik niet verder leven het moet eraf.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Mag ik ook aanhaken?



Ik moet ook flink afvallen, want echt wel overgewicht. Ik weeg nu 80 kilo bij 1.60 m. Ik was vorig jaar al bezig, maar door burnout niet bepaald effectief. Aan de burnout wordt gewerkt, en ik wil het afvallen ook weer aanpakken.



Streefgewicht is denk ik tussen de 60 en 65 kilo. Klinkt heel ruim, maar ik ben meer van het meten. Ik heb nu taille 77 cm en heup 110 cm. En wil graag naar taille 70 cm en heup 94 cm.



Gezond eten is het plan. Rond de 1600 kcal per dag. En bewegen zoveel als mogelijk. Echt sporten gaat nu niet, maar wanneer dat weer kan pak ik dat weer op. Voor deze week is het beweegdoel om elke dag in ieder geval 1 wandeling(etje) te maken.
quote:kwatta-katta schreef op 03 januari 2016 @ 22:49:

Hoi! Mag ik ook aanhaken?



Ik moet ook flink afvallen, want echt wel overgewicht. Ik weeg nu 80 kilo bij 1.60 m. Ik was vorig jaar al bezig, maar door burnout niet bepaald effectief. Aan de burnout wordt gewerkt, en ik wil het afvallen ook weer aanpakken.



Streefgewicht is denk ik tussen de 60 en 65 kilo. Klinkt heel ruim, maar ik ben meer van het meten. Ik heb nu taille 77 cm en heup 110 cm. En wil graag naar taille 70 cm en heup 94 cm.



Gezond eten is het plan. Rond de 1600 kcal per dag. En bewegen zoveel als mogelijk. Echt sporten gaat nu niet, maar wanneer dat weer kan pak ik dat weer op. Voor deze week is het beweegdoel om elke dag in ieder geval 1 wandeling(etje) te maken.Welkom ik begin het nu ook op te pakken.
quote:jippie74 schreef op 03 januari 2016 @ 21:48:

Hoi ! Ik doe ook graag mee!



Mijn doel is 15 kilo kwijt te raken. Ik heb geen specifiek dieet, maar laat de tussendoortjes en extra's staan en ga op vaste momenten sporten. Succes allemaal!



Ik hoop veel te kunnen schrijven met jullie!Welkom
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 03 januari 2016 @ 22:51:

[...]





Welkom ik begin het nu ook op te pakken.



Dank je!



Ik vind het begin wel lastig, merk ik. De afgelopen maanden toch best wat slechte gewoontes opgedaan... Lastig om die weer los te laten. Ook omdat er vaak een soort comfort food-idee achter zat.
quote:kwatta-katta schreef op 03 januari 2016 @ 22:59:

[...]





Dank je!



Ik vind het begin wel lastig, merk ik. De afgelopen maanden toch best wat slechte gewoontes opgedaan... Lastig om die weer los te laten. Ook omdat er vaak een soort comfort food-idee achter zat.Juist!! Totdat je een maatje meer bent en dan kan het je niet meer schelen oo dat stukje cheesecake kan nog wel denkje dan ik begin toch morgen met diëten. Vandaar dat ik ook dit groepje ben begonnen om elkaar te helpen en de ups en downs te melden. Meld je als drang hebt naar snaai momenten of je hebt even moeilijk plaats hier. We helpen elkaar steunen elkaar.
Goedemorgen dames vandaag beginnen we weer met goede moed aanpakken die kilo's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven