Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen?.... wie doet er mee?

11-03-2013 10:05 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen,



Wie wil er samen met mij afvallen. Een aantal jaar geleden sonja bakker gedaan, heel veel afgevallen; maatje 36/38 en nu nog zwaarder dan voor het afvallen.

Eind van de zomer gaat mijn broer trouwen en wil ik weer in een mooie jurk.

Toen ook meegedaan aan een forum en daar veel steun aan gehad, wie wil er nu met mij meedoen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met je meedoen.



Vroeger was ik heel slank, maatje 38 maar sinds mijn zwangerschap zitten er nog steeds te veel kilo's aan. Er moeten er zeker 6 vanaf en liever nog meer.

Een paar weken geleden ben ik begonnen met koolhydraatarm eten, maar voor mij werkt dat niet. Ik schiet nl gelijk door in zo min mogelijk eten, waardoor ik niks afval.

Daarom heb ik een afspraak gemaakt met een dietiste. Ik ga morgen voor het eerst.



En ik wil deze zomer weer mijn oude zomerjurkjes aan
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ik!
Alle reacties Link kopieren
yeaahh, samen is altijd beter dan alleen.



Ik wil graag dieet pro (eiwitten) proberen en dan in de avond normaal eten en tussendoor ook (fruit, soep, crackers enz). Iemand in mijn omgeving is op deze manier heel goed afgevallen.

Ik durf op het moment niet eens op de weegschaal te staan om te zien wat mijn startgewicht is.



spannend een diëtiste, ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Ik ook!



Hoeveel willen jullie eraf, ongeveer?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik ga ook niet op de weegschaal staan. Ik ga me puur richten op wat ik aan mijn lijf zie en wat ik in kledingmaat zie veranderen.



Een diëtiste lijkt me wel een heel goede keuze trouwens, het lijkt me dat je dan in ieder geval gezond afvalt.
Alle reacties Link kopieren
Felice: uiteindelijk wel een kilo of 10, maar om te beginnen vind ik 5 ook al wat.
Alle reacties Link kopieren
Als ik bedenk hoe lekker ik me voelde in mijn oude lijf... ik heb zo'n zin om af te vallen!



Lolitablue, hoe ga jij het aanpakken?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
haha lolitablue zo wil ik het ook gaan doen, nog even geen weegschaal!

Ik wil er minimaal 10 kilo af, eigenlijk wel 15 kilo gok ik.



Is het met jullie werk (of misschien werken jullie wel niet) goed vol te houden?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook meeschrijven. Ik ben al eerder ongeveer 14 kilo kwijtgeraakt. Vanmorgen op de weegschaal 72.2 en wil graag onder de 70. Er hoeft dus niet zoveel van af.

Ik heb me vanmorgen ook meteen ingeschreven bij Fit for Free, daar wil ik morgen gaan beginnen, 2 of 3x in de week fitnessen.

Eetlijstje vandaag:

o: 2 sneetjes brood, halvarine,kipfilet, thee

t: thee

l: 2x tosti met 30+ kaas, melk

t: iets van fruit, water

d: pasta met roomsaus en kip, wortelsalade met rozijnen en dressing

t: fruit met yoghurt, thee
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook mee doen.

Ik ben naar een erg stressvol jaar en zwangerschap veel aangekomen en was daarvoor ook al iets te zwaar. Ik ben mij aanhet orienteren op een goede sportschool, zodat ik weer kan gaan sporten. Wil in eerste instantie beginnen mij gewoon weer lekker in mijn kleding te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Overigens moet ik voor de afspraak van morgen een paar dagen bij houden wat ik per dag eet. Dat maakt je al een stuk bewuster van wat je eet, als je het op papier ziet staan.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Felice, daar ben ik ook mee begonnen dit weekend. Heel handig, want had gelijk een verjaardag?

Weten jullie wat julie valkuilen zijn? Bij mij is het dat ik echt een emotie eter ben. Ik snaai veel teveel. Vandaar dat ik het inderdaad ook bij hou op papier. Ik schrijf het eerst op en pak het dan (of juist niet meer, omdat ik schrik)
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik doe ook mee!

Ik had ook maatje 38/38 ben na een stressvolle periode zo'n 8 kg aangekomen bij mn dijen en buik. Heb me al ingeschreven in de sportschool. 10 kg mag er af.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn meteen zoveel reacties! We zijn nu al met:



* felice71

* lolitablue

* han1987

* kandelaar

*suuis

en ik zelf :)!



Ik krijg net al mijn eerste obstakel; kom je gezellig een filmpje kijken, dan haal ik lekkere dingen. Op die momenten vind ik het vooral heel moeilijk om niet lekker mee te eten/snoepen. Herkennen jullie dat?



Dat ziet er goed uit Han, heb je al eerder een dieet gevold waardoor je zoveel bent afgevallen, of gewoon door gezonder te eten?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel meedoen! Ben 10 weken geleden bevallen en wil vanaf deze week beginnen met lijnen. Er moet 10 kg af! Ben in het boek van mathijs vrieze begonnen!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee, maar ik wil er maar een paar kilo af. Weeg nu 62 en wil naar de 58. Ik ben niet dik maar sport best veel en wil nu echt een strakke zomer in bikini haha
Pluk de dag!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Fijn :)!!!

Kandelaar, ik herken het! Ik kan ook heel veel snaaien....!



Wie wil wat gaan doen om die kilo's kwijt te raken?
Alle reacties Link kopieren
Ik snack ' s avonds veel. (chips, tapas, chocolade) ik moet daar echt mee kappen. En minimaal 3 x naar de sportschool.. ik ga het proberen :D haha
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk moet ik ook weer gaan sporten, maar heb nu nog te veel pijn in mijn onderrug (ook een zwangerschapserfenisje).



Eerst eens kijken wat de dietiste morgen zegt. Ga je een tabel maken trouwens? Niet iedereen wil op de weegschaal hè
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Ben eerder 10 kg afgevallen. (gezond eten, meer bewegen en niet snaaien) de kilo's vlogen eraf. Heb in 2012 veel stress (trouwen, afstuderen, huis kopen) gehad waardoor ik weer ben aangekomen. (o.a op huwelijksreis zo'n 3 kg) dus de kilo's mogen er weer af.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit middenin m'n afval strijd. 1 januari begonnen en er is nu precies 8 kilo af. Ben gezond gaan eten. 5/6 eetmomenten per dag. Avondeten ben ik gaan halveren. Let op met witte pasta en witte rijst en brood met mate.

Drink 1,5 l water per dag. Eet veel noten en fruit.

Ik wil terug naar m'n gewicht voordat ikmzwanger werd. Dat betekent dat er nog 6 af moet!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil beste en tabel maken, maar weet eigenlijk niet zo goed hoe dit moet!

Haha nee ik wil (nog) niet op de weegschaal, maar kan in een tabel wel aangeven of ik het goed heb volgehouden....

Als iemand mij uitlegt hoe het moet, wil ik dat best bijhouden :)!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet echt voor een tabel trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven