Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen?.... wie doet er mee?

11-03-2013 10:05 457 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen iedereen,



Wie wil er samen met mij afvallen. Een aantal jaar geleden sonja bakker gedaan, heel veel afgevallen; maatje 36/38 en nu nog zwaarder dan voor het afvallen.

Eind van de zomer gaat mijn broer trouwen en wil ik weer in een mooie jurk.

Toen ook meegedaan aan een forum en daar veel steun aan gehad, wie wil er nu met mij meedoen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sluisje,



Ik heb je lijstjes gezien en vind ze erg netjes! Heb je de 69 kg nog gehaald?



Vind het knap van je dat je trouw je lijstje blijft plaatsen, ook al reageert er verder niemand!

Ik zoek ook nog een topic om me bij aan te sluiten... heb alleen nog geen idee bij welke



Ik weeg nu 67.4 kg en heb een BMI van 26... er moet dus wel iets gebeuren bij mij.



Succes Sluisje!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dailygirl, je bent van harte welkom op dit forum. Ja, ik voel me de laatste tijd wel een beetje alleen maar ik zet gewoon door want ik merk dat het opschrijven me een enorme stimulans geeft om door te gaan (ook al leest misschien niemand het). Ik weet niet of ik mijn 69 kilo heb gehaald. Eerlijk gezegd durf ik niet goed op de weegschaal te gaan staan omdat áls ik 69 (of minder) weeg ik niet zo goed weet wat te doen (moet ik stoppen? of anders gaan eten? of juist méér gaan eten?). Op dit moment ga ik gewoon door zoals ik gewend ben en daar voel ik me het beste bij. Eerlijk gezegd denk ik dat ik heeeeel dicht in de buurt van de 69 kilo zit.



Dailygirl, wat is je lengte precies want op zich weeg je niet echt veel. Ik ben zoveel afgevallen omdat ik de discipline heb opgebracht om me aan een soort van eetschema te houden en niet te snoepen en standaard 5 keer per week te sporten. Het is puur een kwestie van discipline. Vandaag gegeten:

O: niets (geen tijd)

L: 4 br. boterhammen met boter en chocopasta en kaas

d: salade en biefstukje

T: klein beetje sojayoghurt (laatste uit het pak) en verse mango



Ik realiseer me dat ik wel heel weinig gegeten heb maar ik had vandaag geen honger (te warm denk ik). Het ontbijt schoot er ook bij in omdat we een afspraak hadden en ik vroeg in de ochtend niet kan ontbijten.



Ik ga er een tijdje tussenuit want morgenvroeg vertrekken we voor ruim 3,5 week op vakantie. Ik heb mijn sportspullen meegenomen. Ik ben van plan om elke dag in de ochtend 1 uur te gaan hardlopen en verder rustig aan met al het lekkere eten maar wel genieten.



Succes Dailygirl en hopelijk tot ziens Miss M. en Zibraffe.
Alle reacties Link kopieren
Zo, het forum doet het eindelijk weer!



Ik weeg voor mijn lengte (1.61 ongeveer) helaas wel teveel, dus er moet wel wat gebeuren.



Ik vind het knap dat je de discipline vast weet te houden,maar uiteindelijk zal het ook wel een gewoonte worden.

Ik snap dat je niet op de weegschaal durft te gaan staan, omdat je niet weet wat je daarna moet doen. Maar je zou ook gewoon in de spiegel kunnen kijken en stoppen als je tevreden bent met wat je ziet, ongeacht wat je gewicht dan is.



Ik wens je een fijne vakantie! Je zal dit berichtje vast na die tijd pas lezen.

Misschien dat ik vanaf dan ook mee ga schrijven... ik denk niet dat ik elke dag een lijstje zou kunnen plaatsen zonder reactie.
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, daar ben ik weer. Bijna 3,5 week genoten van een heerlijke vakantie. Ik heb veel gesport (hardlopen) maar ook veel en lekker gegeten. Ik ben wel wat aangekomen (denk ik) maar het is te overzien. Ga nu sinds vandaag dus weer vol goede moed verder waar ik op 25 juli gebleven ben. Vandaag gegeten:

O: 250 gr. magere kwark met walnoten en ananas

T: Snack a Jack Caramel

L: 3 br. boterhammen met boter en salami/chocopasta

T: fruit

D: verse boontjes en biefstukje

T: bakje sojayoghurt en vers fruit



Sporten: 1 uur fitness
Alle reacties Link kopieren
Wat ik vaak doe is 's-middags al opschrijven wat ik ga eten en dit meteen versturen op dit forum zodat ik later niet in de verleiding kom om hiervan af te wijken. Vandaag gegeten:

O: 250 gr. mag. kwark met ananas en walnoten

L: 3 br. boterhammen met boter en chocopasta

D: spaghetti met tomatensaus met verse groenten en gehakt

T: bakje sojayoghurt en perzik



Sporten: 12 km hardlopen
Alle reacties Link kopieren
Het is toch wel pittig nu, vooral ook omdat ik nog steeds vakantie heb en dus nog niet de structuur van het werk heb. Moeilijk dus, maar zoals ik al zei het is een kwestie van doorzettingsvermogen. Vandaag gegeten:

O: 250 gr. mag. kwark met ananas en walnoten

T: Snack a Jack caramel

L: 3 br. boterhammen met boter en salami/chocopasta

T: plakje kandij ontbijtkoek en olijven op water met ansjovis

D: maaltijdsoep met garnalen

T: bakje sojayoghurt, vers fruit
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ik heb besloten dat ik van forum ga veranderen. Sinds enige tijd ben ik eigenlijk de enige die nog op dit forum actief is. Ik haal hier voor mezelf te weinig uit om gemotiveerd te blijven. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun en goede adviezen en ik wens jullie allemaal veel succes met her verliezen van de kilo's. Wie weet treffen we ons op een ander forum. Het ga jullie goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven