Lijf & Lijn alle pijlers

'Schuurplekjes' binnenkant dijen

03-04-2017 21:59 38 berichten
Wist even niet hoe ik ze anders moet noemen. De zomermaanden komen er weer aan en ik krijg altijd van die rottige, hele pijnlijke schuurplekjes aan de binnenkant van mijn dijen. En ik draag wel broekjes onder rokken maar die dingen schuiven omhoog en heb ik alsnog last. Iemand een oplossing? Alvast bedankt!
Vevina creme! Kan je kopen op bol, klein laagje op de schuurplekken smeren en geen last meer
O wauw,dankjewel! Twee dezelfde reacties, dan moet het wel goed zijn. Ik ga het eens proberen, bedankt dames!
Alle reacties Link kopieren
Idd, Vevina helpt goed.
Keep it simple
Alle reacties Link kopieren
Bandalette's schijnen ook heel goed te helpen, beter dan opkruipende broekjes.

ff googlen
Waarom vind ik dat nou niet met google he? Hoe heten die plekjes eigenlijk precies?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 03 april 2017 @ 22:04:

[img]https://wondervol.nl/wp-content/uploads/vevina.jpg[/img]



+ 100!!



Ik gebruik het onder mij borsten en op mijn bovenbenen. Helemaal fijn!
Alle reacties Link kopieren
Vevina inderdaad!
quote:Flowers-and-roses schreef op 03 april 2017 @ 22:06:

Waarom vind ik dat nou niet met google he? Hoe heten die plekjes eigenlijk precies?Schuurplekken dijen vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Hier afgelopen zomer voor het eerst Vevina gebruikt.

Aanrader!
quote:Cateautje schreef op 03 april 2017 @ 22:08:

[...]



Schuurplekken dijen vrouw.Ja alleen die creme vond ik dus niet. Maar het klinkt iig beter dan uierzalf wat ik nu gebruik. Of zinkzalf soms. Dat helpt voor geen meter vind ik iig.
quote:Flowers-and-roses schreef op 03 april 2017 @ 22:10:

[...]





Ja alleen die creme vond ik dus niet. Maar het klinkt iig beter dan uierzalf wat ik nu gebruik. Of zinkzalf soms. Dat helpt voor geen meter vind ik iig.Het is er speciaal voor, dus dat kan je beter kiezen dan iets dat er niet speciaal voor is.
quote:Cateautje schreef op 03 april 2017 @ 22:11:

[...]



Het is er speciaal voor, dus dat kan je beter kiezen dan iets dat er niet speciaal voor is.Je hebt gelijk. Ik ga ze meteen bestellen want ik wil deze zomer genieten!
Alle reacties Link kopieren
Lange sloggi wielrenbroekjes blijven goed zitten
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb die vevina ook ja! Top
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Vevina !!!!!

Inmiddels krijg ik een soort vasteklantenkorting bij bol.com, waardoor ik maar €7,95 per tube betaal (ik bestel ze per zes).



Die schuurplekken worden ook wel "smetplekken" genoemd.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik koop jaarlijks korte katoenen wielrenbroekjes bij de h&m en die kruipen niet. Ik heb nu als gewaagd experiment ze van de zeeman gekocht.
goed topic, ik was de naam alweer vergeten. Meteen besteld bij bol.
Hier hetzelfde probleem.

Draag nooit broeken dus altijd blote benen die schuren.

Voorheen droeg ik er een afgeknipte dunne witte legging onder maar dat zweet zo lekker bij je buik.

Sinds vorig jaar ook deze wondercreme gebruikt en ben fan!

Behalve als het erg warm is en je meer zweet heb je een extra laagje nodig.
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik persoonlijk mentol talkpoeder en draag van die wielrenner broekjes onder mijn rokken
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Oprechte vraag dit. Ik hoop er niemand mee te kwetsen. In mijn beleving krijg je die schuurplekken alleen als je te zwaar bent en er te weinig ruimte is tussen je benen. Is dat ook zo? Of kan je er ook zomaar last van hebben, door je bouw bijvoorbeeld.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
Ik noem het kruisrot
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatochpoetsen schreef op 03 april 2017 @ 23:09:

Oprechte vraag dit. Ik hoop er niemand mee te kwetsen. In mijn beleving krijg je die schuurplekken alleen als je te zwaar bent en er te weinig ruimte is tussen je benen. Is dat ook zo? Of kan je er ook zomaar last van hebben, door je bouw bijvoorbeeld.Nee daar hoef je niet te dik voor te zijn. Zelfs slanke meiden kunnen benen hebben die elkaar aan de bovenkant raken. Hoeveel je ook sport, dat hangt vaak echt van je bouw af.
quote:Gatochpoetsen schreef op 03 april 2017 @ 23:09:

Oprechte vraag dit. Ik hoop er niemand mee te kwetsen. In mijn beleving krijg je die schuurplekken alleen als je te zwaar bent en er te weinig ruimte is tussen je benen. Is dat ook zo? Of kan je er ook zomaar last van hebben, door je bouw bijvoorbeeld.Ik had die schuurplekken toen ik maat 36 had, nu heb ik broekmaat 40/42 en nu heb ik er geen last van. Go figure.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven