Lijf & Lijn alle pijlers

She's got it!

03-05-2010 22:19 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Discussies tussen vrouwen over uiterijk zijn al eeuwenoud en zullen minstens nog evenlang duren. Mijn benen zijn te dik, mijn borsten zijn te klein, ik ben te zwaar, ik ben te dun...

Hoewel, juist, gezondheid voor mij op nummer één staat, heeft echt elke vrouw iets moois. Gezond of ziek. Volmaakt versus inperfect. En dan doel ik niet op het innerlijk.

Durf jij te laten zien welk lichaamsdeel het mooist is?



(I.v.m. censuur nemen we borsten en vagina maar voor lief. )



Een fototopic dus. Van je lichaam. Nee, een deel ervan. Niet te herkenbaar. Of juist wel. Omdat je zo trots bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ik mooi haar heb :-). Normaal is het niet zo krullend, ik heb het hier opgetist voor Halloween.



Alle reacties Link kopieren
En daar ben ik dan jaloers op, Artemis. Serieus, ik zeg weleens dat ik maar drie haren op mijn hoofd heb. Mijn vader is gezegend met een dikke bos krullend haar en mijn moeder met heel dun haar. Drie keer raden van wie ik de genen heb...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het pas de laatste paar jaar gaan waarderen!



Ik ben jaloers op jouw benen, de mijne hebben geen lelijke vorm maar zijn zo wit als melkflessen! Dat krijg je met rood haar .
Alle reacties Link kopieren
Ik plaats natuurlijk ook wel een foto van mijn benen in de zomer. 's Winters zijn ze niet zo bruin hoor.
Alle reacties Link kopieren
Bruiner dan de mijne in de zomer .



Als kind vond ik het hebben van rood haar vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Het zit hier wat wild.. maar ik ben blij met mijn dikke bos krullen!



Alle reacties Link kopieren
wauw chant!!!!! Wat een mooie bos haar!! Daar ben ik echt jaloers op!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Ik ben momenteel heeeel trots op mijn dikke buik!

Lekker naar voren, zonder striae...



Inkoppertje waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
haha wurmpie....



Ik ben trouwens ook trots op mijn buik VOL striae. Zit toch maar mooi mijn 2e kind in, en heeft mijn eerste kind in gezeten. Die heb ik toch maar mooi op de wereld gezet. Puh!
Alle reacties Link kopieren
xx
Alle reacties Link kopieren
Chant, wat mooi!!



Mooie kleur haar ook... *jaloers*
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg blij met mijn haar, en met mijn benen. Van de benen heb ik wel een foto.

Wel weer met volle bovenbenen, maar ze zijn lekker lang.



@Artemis, ik heb ook rood haar. Lijkt qua kleur en volume wel wat op dat van jou, alleen het mijne is wat langer en grover qua krul. Ik heb dus ook erg witte benen en eerlijk gezegd kan het me al lang niets meer schelen. Het hoort nu eenmaal bij je type uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:loedoe schreef op 04 mei 2010 @ 00:32:

Chant, wat mooi!!



Mooie kleur haar ook... *jaloers*Nou ik baalde hier nogal van de kleur omdat mijn haar in zomer ontzettend verkleurd.. vandaar ook die blondige goed aan de zijkant, waar het licht op schijnt.. nu is het gelukkig weer helemaal bruin!
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamlogic schreef op 04 mei 2010 @ 08:48:

Ik ben erg blij met mijn haar, en met mijn benen. Van de benen heb ik wel een foto.

Wel weer met volle bovenbenen, maar ze zijn lekker lang.



@Artemis, ik heb ook rood haar. Lijkt qua kleur en volume wel wat op dat van jou, alleen het mijne is wat langer en grover qua krul. Ik heb dus ook erg witte benen en eerlijk gezegd kan het me al lang niets meer schelen. Het hoort nu eenmaal bij je type uiterlijk.



Ik vind vooral je kont mooi . Bij mij zijn het blubberbillen, bij jou zijn ze mooi! En je benen ook inderdaad



@Chant: Dat heb ik ook: ik verf mijn haar altijd donkerbruin, maar in de zomer komt het blond er gewoon doorheen.. heel irritant . Maar ik vind het echt erg mooi haar wat je hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus echt mooie borsten, jullie moeten me maar op mijn woord geloven.



Van de foto's die hier geplaatst zijn: jullie kunnen daar terecht trots op zijn.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Als ik thuis ben, post ik een foto van mijn oog. Die vind ik het mooist.
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 04 mei 2010 @ 09:54:

Ik heb dus echt mooie borsten, jullie moeten me maar op mijn woord geloven.

Als jij 't van mij ook gelooft! ;)
Alle reacties Link kopieren
Zo dan, wat een mooie benen!

Maakt de kleur dan zoveel uit? Nee toch?



En ook al zo'n mooie bos haar. Pfff, we zouden niet jaloers gaan doen. Maar dat word ik wel zo.



Gek is dat hè? Ik heb een vriendin met prachtige rode krullen. Iedereen is er jaloers op en vroeger werd ze gepest. Rare wereld.
Alle reacties Link kopieren
@Norre, wat een geweldige avatar. Mag ik die van je pikken?

Niet voor hier hoor, meer om mijn vriend even te plagen.



@Loedoe, dank je!

Ze waren een beetje voller/boller geworden (zeg maar gerust: dikker), maar nu ik weer een paar maanden aan het sporten ben komen ze weer in model. Ik krijg van vriendlief ook vaak complimenten, maar ik vind mijn billen persoonlijk niet zo...



Ja ik werd ook vaak gepest met mijn rode haar.

Van 'vuurtoren, tot 'stoplicht wanneer spring je op groen'.

Kon me niet voorstellen dat iemand het in die kleur wilde hebben. Waarom was ik de enige in de klas met rood haar??!!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Hoe plaats je zo'n foto??
Alle reacties Link kopieren
Noeks, ik kon 'm alleen doen via upload. Die foto moet dus ergens op internet staan. Kun je 'm daarna plaatsen via 'Voeg afbeelding toe' wanneer je een berichtje post.
Alle reacties Link kopieren
Gelukt! Ik ben blij met m'n ogen...



ogen
Alle reacties Link kopieren
Ik kan 't proberen uit te leggen, maar is zo off-topic. Even naar Digi? Of doorsturen naar iemand. Succes.
Alle reacties Link kopieren
ik ga hier dus echt geen foto plaatsen, want dan ziet meteen iedereen wie ik ben. Dus, tja, neem maar het maar gewoon van mij aan dat ik een stunning beauty ben.



Ik ben namelijk echt heel blij met mijn gezicht. Yeps, hele gezicht, ogen, wenkbrauwen, neus, mond, jukbeenderen, kaaklijn en mijn haren die er omheen hangen.
Alle reacties Link kopieren
hmz, ben ook blij met mijn gezicht, maar ik plaats geen foto ivm herkenning. Benen vind ik niet "super" maar ben wel blij met mijn billen, en om dáár nou een foto van te maken/plaatsen.... De rest is ook wel oké, iets meer vet op het bot en dan ben ik weer helemaal blij.
Viva la vida

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven