Lijf & Lijn alle pijlers

Skeeleren/skaten net Nike+

06-05-2016 17:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Zijn hier meer die skeeleren/skaten en hun afstanden en tijd bijhouden met de Nike+ app (oorspronkelijk bedoelt voor hardlopers)? Ik ben zelfs sinds kort begonnen met skaten nadat ik door ziekte jarenlang niks aan sport heb gedaan. Ik dacht misschien is het leuk om elkaar dan toe te voegen als een soort extra motivatie.



EDIT;

Sorry voor de spelfout in de titel, ik zie het net ineens.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het nog niet maar lijkt me leuk. Hier heb ik 1 plek waar ik wel zal kunnen skeeleren denk ik.. mijn skeeler hebben geen remmen dus dat is best eng maar ze skeeleren zo heerlijk.



ooit eens hier over gekocht zo blij mee maar de remmen zijn wel eng dat die er niet op zitten. Het is hier niet gelijk de wegen ook nog eens.



heb jij daar geen last van?
Alle reacties Link kopieren
Ik skeeler ook graag, maar gebruik de app runtastic. Daar kan je ook instellen dat je aan het skeeleren bent.

Hoe veel km skeeler jij ongeveer en welke snelheid?
Alle reacties Link kopieren
Zwitsal_nijntje:

Ik heb zelf skates waar wel een remblok op zit, maar ik denk dat ik deze er juist vanaf ga halen. Hij zit tot nu toe alleen maar in de weg. Tot nu toe bevalt het skaten mij erg goed



Jessiicaa:

Ik ben op dit moment echt nog bezig met het opbouwen omdat mijn conditie om te huilen is/was. Ik zit nu op ongeveer 8 km per keer en daar doe ik ongeveer een half uur over. Die app die jij gebruikt ken ik niet, wel handig dat je die op het skeeleren kan instellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik endomondo.

Skeeler wat af met mooi weer wij wonen in de polder,dus veel asfalt
Alle reacties Link kopieren
maar hoe wil je dan remmen als er iets aan komt of als je een heuvel af moet ? dat is mijn probleem nu
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook niet remmen,ga dan ook nooit een heuvel af. Soms wel een dijk maar dan via het gras

Ik skeeler niet hard in drukte,polder rijden weinig auto's en die zie je van een afstand al.

Ik laat ze ook vaak uitrollen.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger skate ik erg veel. Is nu eenjasr geleden dat ik ze uit de kast heb gehaald ( voor een spontaan ritje). Ik probeer al 3 keer in de hard te lopen.

Dit topic doet nu wel weer nadenken intussen het hardlopen door meer te skate.



Ik heb 2 paar skates, 1 paar stunt skates, daar heeft nooit een rem op gezeten, en n in gewone skates heb ik de rem er maar afgehaald. Vind ze maar gevaarlijk. Ik rem zoals men ook met skies doet. In een pizzapunt. Werkt perfect.



Heb ook nog een longboard. Ook leuk om te doen.



Ik heb overigens een sport horloge van Tom Tom. Zit geen skate functie op, maar wel Freestyle. Dat maar eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2017 09:15
Reden: Spam
99.33% gewijzigd
Skeeleren is geen hobby, het is een lifestyle!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven