Lijf & Lijn alle pijlers

Snel kilo's kwijt voor trouw?

29-09-2016 21:20 40 berichten
Hey iedereen,



Mijn zus gaat op zaterdag 15 oktober trouwen!

Van geluk ( en van stress om alles te plannen ) heeft ze zich nog al laten gaan en is ze wel wat kilo's bijgekomen,

nu zou het een mooie dag moeten zijn voor haar maar ze past niet meer helemaal in haar trouwjurk...

Ze voelt zich echt slecht in haar vel en ik wil haar graag helpen. Ze is altijd al wat molliger geweest, maar nu weegt ze ongeveer 64-65kg en is 1M.60 groot. ( of klein )



Ik weet dat het niet gezond is, een crashdiet en dat het erna gewoon weer bijkomt maar toch vraag ik of iemand

ervaring heeft met snel afvallen op 2 weken tijd? Ik wil haar gewoon gelukkig zien in haar trouwjurk.

Haar doel is 5-7 kg af te vallen tegen haar trouw, of dit mogelijk is weet ik natuurlijk niet.

Ze heeft het soepdiet , ziekenhuisdiet en eierdiet al opgezocht en wil graag uit wanhoop zo'n diet proberen voor 2 weken.



Ik hoop dat iemand tips heeft of een goed diet kent en nogmaals ik weet dat het niet blijvend is.
Alle reacties Link kopieren
Kan de jurk niet gewoon wat verlegd worden?

Straks valt ze van haar stokkie tijdens de bruiloft!



Gewoon weer wat gezonder eten en wat meer bewegen. Snel aangekomen kilo's zijn snel afgevallen kilo's.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Niet eten. Heb ik laatst gedaan voor 2 weken ivm stress en was 10kg kwijt. Maar of dat nou is wat je wil...
De jurk laten vermaken.

Van niet of onvoldoende eten wordt een mens in het algemeen niet gelukkig.
Stress werkt bij mij ook prima. Gegarandeerd geen trek.
Alle reacties Link kopieren
En dan twee niet/amper eten, is ze straks 5 kilo kwijt, maar wel met gigantische wallen onder haar ogen en lijkbleek? Dat moet je niet willen hoor.
quote:IBIopviva schreef op 29 september 2016 @ 21:23:

Kan de jurk niet gewoon wat verlegd worden?

Straks valt ze van haar stokkie tijdens de bruiloft!



Gewoon weer wat gezonder eten en wat meer bewegen. Snel aangekomen kilo's zijn snel afgevallen kilo's.





Dat verbreden heb ik ook voorgesteld maar haar argument is dat ze zich niet goed voelt in haar vel zo en er graag ongeveer wilt uitzien zoals ze hem paste... Ze is nog al koppig maar ik moet eerlijk toegeven ik zie ook echt dat ze is bijgekomen.

Ze is ongeveer 8 à 9 kg bijgekomen op een halfjaar tijd dus dat zie je wel, alleen rot dat ze er nu pas snel nog iets aan wil doen

Echt dik is ze natuurlijk ook niet wat het denk ik nog moeilijker maakt om snel af te vallen...
Alle reacties Link kopieren
Keihard stressen over niet in je jurk passen, dan past ze gegarandeerd over drie weken in haar jurk.
quote:Lucky_Birdie schreef op 29 september 2016 @ 21:25:

Stress werkt bij mij ook prima. Gegarandeerd geen trek.Ja ze eet dus net veel meer bij stress jammer genoeg en komt dan net bij...
Alle dieten werken. Wat je snel aankomt kun je ook snel afvallen.
Alle reacties Link kopieren
Alle ideeën hier kent je zus ook hoor.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Elke dag een uur flink sporten (met personal trainer). Veel water drinken en geen of minder koolhydraten eten.

Bekende in mn omgeving is op die manier ook kilo's kwijtgeraakt voor de bruiloft.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Het moet in twee weken...



Appels en water. Is ze het zo kwijt. Gooi er wel meteen ook wat vitaminepillen tegenaan. En nee, is absoluut niet gezond. Maar heel eerlijk gezegd zou ik het ook doen



En dan kun je nog, als extraatje, je laten inzwachtelen met één of ander soort klei. Ik weet niet meer hoe het heet maar het zorgt ervoor dat het bindweefsel wat dichter wordt. Dat scheelt niet in kilo´s maar wel in cm. Misschien is zoiets nog een optie?
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Een kilo is ~7000 kcal, om 5 kilo af te vallen moet ze dus 5*7000 = 35.000 kcal minder eten. Ze heeft 2 weken dus dat is 17.500 kcal per week minder, per dag 2500. Dat gaat niet echt als ze al niet echt veel aan energie binnen krijgt (als je 120 kilo weegt is het een ander verhaal). Ze moet dus een behoorlijk groot tekort creëren en dat is niet realistisch.



Ze kan wel gewoon minder eten, en dan ook flink, en dan misschien 2 kilo kwijt raken, gewoon haar gezicht goed make uppen (shapen), goede shape wear dragen en haar jurk iets vergroten. Dit is gewoon niet realistisch.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een thee en dit is geen bullshit want heb het zelf gebruikt.. je hongergevoel verminderd extreem. Ok niet goed, maar wel handig als je snel wil afvallen en niks wil eten..

Je krijgt er wel een droge mond van, waardoor je dus veel water gaat drinken. Maar dat is dan wel weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Met een citroensapkuur kun je in een korte tijd behoorlijk wat kilo's kwijt raken. Maar dat is wel even pittig want het is eigenlijk een detox kuur. En vergeet niet om weer een paar dagen voor de bruiloft te stoppen want je moet het eten van vast voedsel weer langzaam opbouwen.
Modifast? Dan krijgt ze in ieder geval nog wel alle voedingstoffen binnen.



Beter is het natuurlijk om haar zelfvertrouwen een boost te geven zodat ze gewoon kan genieten van de dag. Ik neem aan dat ze alle gasten kent en haar aanstaande weet ook vast wel hoe ze er nu uitziet met een paar kilo's meer en wil nog steeds met haar trouwen. Zo zonde om dan stress te hebben om een paar kilo's.
Alle reacties Link kopieren
quote:draaakje schreef op 29 september 2016 @ 21:39:

Ik ken een thee en dit is geen bullshit want heb het zelf gebruikt.. je hongergevoel verminderd extreem. Ok niet goed, maar wel handig als je snel wil afvallen en niks wil eten..

Je krijgt er wel een droge mond van, waardoor je dus veel water gaat drinken. Maar dat is dan wel weer goed.En welke thee is dat dan
Alle reacties Link kopieren
quote:k.middleton schreef op 29 september 2016 @ 22:15:

[...]





En welke thee is dat dan Extheecy
Alle reacties Link kopieren
Nee, vermoedelijk zelfs niet als ze 100% van de tijd gaat vasten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 29 september 2016 @ 22:38:

[...]



Extheecy Hahahaha wat laat je me nou googlen voor niks
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat eierdieet weleens gedaan en dat werkt wel. Het is niet gezond, maar voor 1x en voor zo'n speciale gelegenheid kan dat toch wel? Mij beviel het dieet goed, eitjes zijn lekker en ik had geen honger.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
quote:jackie_o schreef op 29 september 2016 @ 22:58:

Ik heb dat eierdieet weleens gedaan en dat werkt wel. Het is niet gezond, maar voor 1x en voor zo'n speciale gelegenheid kan dat toch wel? Mij beviel het dieet goed, eitjes zijn lekker en ik had geen honger.Ging je daar nou niet ontzettend van ruften??
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, niet dat ik me kan herinneren nee
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Alle reacties Link kopieren
Lekker handig dat ze daar nu aan denkt. Normale mensen gaan een half jaar van tevoren sporten en gezond eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven