Lijf & Lijn alle pijlers

Sport bh cup D

26-03-2017 21:54 29 berichten
Hoi,



Ik doe aan bootcamp, dus ook hardlopen en daar hoort een goede sport bh bij.

Alleen ik heb cup d en met de potlood score ik een dikke onvoldoende. Ik heb dus een goede stevige bh nodig.



Nu draag ik een 8 jaar oude sportbh over mijn gewone bh. Opzich werkt dat prima, m'n tieten blijven goed zitten. Maar echt heel lekker zit het niet en charmant is het ook niet.



Meeste sport bh's hebben geen beugel, dat vind ik toch wel raar.



Meer meiden hier met niet zo stevige cup D, wat voor bh draag jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij Runnersworld een goede sport bh gekocht, met sluiting op m'n rug. Heeft normale bh maten. Werkt fijn voor normale training (en hardlopen maar dat doe ik niet). PureLime is het merk geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Shockabsorber. Ik heb cup E, ze blijven zitten waar ze horen. Ik loop ermee hard.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Shock absorber!
Alle reacties Link kopieren
Bij livera van het merk Anita. Geen beugels maat wel heel stevig.
Alle reacties Link kopieren
shockabsorber! (cup HH)



Hardlopen, crossfit, etc zit perfect
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik heb cup E en heb bij Livera een goede bh gekocht van rond de 60 euro. Het ziet er niet uit want ze worden helemaal platgedrukt. Maar tijdens het hardlopen schudden ze ook niet
Thanks!

3 stuks shock absorber besteld, hopelijk zit er eentje bij die goed is
Alle reacties Link kopieren
Hema, sport bh met beugel. Verbaasde mij maar zit beter en is goedkoper als mijn vorige dure merk bh.
Alle reacties Link kopieren
Heb een panache maat 80,H deze heb je zowel met als zonder beugel. Vind ik mooier qua model dan shockabsorber en is bij mij nog steviger
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van de shockabsorber overgestapt op de sportbh van de triumph triaction extreme. Kan hem zeker aanraden. Het houdt de boel net zo goed op de plek als de shockabsorber, maar ik heb hier niet het idee ingesnoerd te zijn in een harnas..
You're a diamond dear, they can't break you
Alle reacties Link kopieren
Shock absorber! Al heb ik er nu een van de hunkemoller in de level 3 categorie en dat werkt eigenlijk ook prima. Soms koop ik ze wel een maat kleiner, ik heb cup E en koop meestal D. Zit dan toch wat steviger, en die van mij hangen nogal omdat ik ivm afvallen van cup G naar D/E ben gegaan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets: Klik



Shine_bright heeft trouwens wel een punt, ik vind hem niet lekker zitten en ben altijd opgelucht als ik 'm uittrek.
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 26 maart 2017 @ 22:04:

Bij livera van het merk Anita. Geen beugels maat wel heel stevig.Deze heb ik ook. Zit stevig inderdaad. Maar ik ben ontevreden omdat de band onderaan steeds naar boven oprolt en me pijnlijke drukplekken bezorgd. Ik ben dus nog op zoek naar een fijn alternatief.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook sportbh van de hema!



Ik heb er eerst eentje gehad van de hunkemöller, maar die ging heel snel stuk :( Hema doet het nu al een jaartje super!
quote:Drackie schreef op 26 maart 2017 @ 22:49:

Ik heb zoiets: Klik



Shine_bright heeft trouwens wel een punt, ik vind hem niet lekker zitten en ben altijd opgelucht als ik 'm uittrek.Deze heb ik ook besteld en nog 2 andere, ik ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb cup E en heb gewoon een goede van de Hema! Normale bh's gaan daar niet verder dan D, maar sportbh's dus wel. Ik loop hard en met deze bh nergens last van
Alle reacties Link kopieren
Marie Jo Action. Heel tevreden over (70 D)
Alle reacties Link kopieren
75 E sport BH van de Primark. Zit prima tijdens het hardlopen, (zelfs met slappe borsten na veel afvallen)
Alle reacties Link kopieren
Shockabsorber, anders sla ik mijzelf knock out. Voor yoga en low impact gedoe Nike en Hema.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Net heerlijk gesport in m'n nieuwe bh van shock absorber! Thanks voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer ook bij shock absorbers. Ik heb trouwens ook eentje van de H&M, het meest stevige model en die is ook best prima. Maar die draag ik vooral tijdens de spinning, en de bodypump wat toch een andere intensiteit heeft dan hardlopen. Bij hardlopen draag ik alleen shock absorbers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shine_bright1 schreef op 26 maart 2017 @ 22:36:

Ik ben van de shockabsorber overgestapt op de sportbh van de triumph triaction extreme. Kan hem zeker aanraden. Het houdt de boel net zo goed op de plek als de shockabsorber, maar ik heb hier niet het idee ingesnoerd te zijn in een harnas..die heb ik ook (cup D) , ben er erg tevreden over
Ik had vroeger altijd Shock Absorber, maar sinds ik een paar jaar geleden ben afgevallen, kloppen deze op een of andere manier niet meer bij mij (verschillende maten geprobeerd). Ik heb nu van Hunkemöller van wat dikkere stof (soort half voorgevormd) met gekruiste banden aan de achterkant, helemaal prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een paar maanden de Anita Dynamix KLIK (zelfde cup als jij) en die bevalt heel goed. Die zit niet alleen comfortabel tijdens het sporten maar drukt alles ook niet zo samen zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven