Lijf & Lijn alle pijlers

stijltang

17-02-2007 18:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ben op zoek naar een goeie stijltang. Iemand tips over welk merk te nemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de chi tang, die is ook veilig voor je haar, helaas kwam ik erachter nadat ik hem kocht dat ie op marktplaats veel goedkoper word aangeboden en ook nieuw, das misschien een tip, gewoon ff bij zoeken chi tang typen, de olie die ik van farouk erbij gebruik kun je ook veel beter op de marktplaats kopen
Alle reacties Link kopieren
Hi Sjakie,



heb 'm er ff bijgepakt. Ik heb een Carmen Thermo Ceramisch Slimline (CR1090), ik dacht iets van € 20 bij de MM. De temperatuur is in te stellen (draaiknop), Mijn vriendin heeft 'm ook gekocht en ze is net zo enthousiast. Let er wel op dat je er 1 koopt met een teflonlaag, anders gaat je haar eraan plakken, volgens mijn kapster. En ook niet iederen dag gebruiken, je haar wordt er wel droger van :-(

Veel stijlplzier
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor jullie reacties. Heb zelf een stijltang gehad (ongeveer € 50) die kapot gevallen is. Weet niet meer welk merk het was, maar het beviel prima. Heb een poosje geleden eentje van babyliss gekocht voor €20 maar die kan ik net zo goed de vuilnisbak ingooien, echt waardeloos. Moet iig eentje met keramische platen. Zal eens op marktplaats kijken sto. dank je voor de tip. Groetjes sjakie
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je reactie annah, zal direct ff kijken op de site. groetjes sjakie
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb ook een GaMa en het is een toppertje hoor!

Zeker een aanrader!

*;
up
Heb een Remington. Gekocht bij Kijkshop. Heeft keramische platen en werkt super. Was iets van 60/65 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een stijltang van Remington, al 3 jaar. Hij kostte destijds rond 30E.

Werkt nog steeds super maar ik geloof dat ik toch ga uitkijken naar een nieuwe tang, denk dat het de Chi wordt. Hij is duur maar schijnt toch de beste tang te zijn, en ik wil dat mijn haar er zo min mogelijk onder lijdt (dan kun je beter helemaal niks gebruiken haha, maar het resultaat met de tang is zooo mooi en het is zo makkelijk en snel!)



groetjes,

Ally
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie uitleggen wat voor effect de stijltang heeft?? Blijft het ook echt stijl gedurende dag? Gaat t niet alsnog pluizen met vochtig weer?? gaat het ervan glanzen??
Alle reacties Link kopieren
Fleur, ik denk dat het aan je type haar ligt. Bij mij (pluizig haar met behoorlijke slag) wordt het echt kaarsrecht, superglad en glanzend. Het blijft ook de hele dag zitten, en als het regent doe ik mijn haar in een staart, waardoor het steil blijft en niet pluist (weet ook niet waarom, maar het werkt wel:))

De dag erna moet ik het nog wel even bijwerken, is zo klaar.

Mijn moeder heeft superveel krullen en bij haar wordt het ook heel steil, maar is iets meer werk.
Alle reacties Link kopieren
dank je Ally!

Kun je de jouwe ook bij nat haar gebruik of moet je het eerst fohnen voordat je stijltang gebruikt?? En gebruik je beschermingsproduct??



Andere ervaringen??
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren


dank je Ally!

Kun je de jouwe ook bij nat haar gebruik of moet je het eerst fohnen voordat je stijltang gebruikt?? En gebruik je beschermingsproduct??



Andere ervaringen??



Een stijltang mag je nooit op nat haar gebruiken, dan verbrand je je haar!

Alleen bij Remmington Dry&Wet of i.d. schijnt het anders te zijn, maar daar heb ik geen ervaringen mee.

Ik doe dat roze spulletje van L'Oreal in handdoekdroog haar en föhn het droog met een platte borstel. Dan een paar druppels serum erin (ik heb serum van John Frieda) en stijltang erover. Biosilk is ook supergoed en ruikt overheerlijk maar die vind ik nogal prijzig.



Succes,

Ally
Alle reacties Link kopieren
Dank wederom voor je reactie Ally!.

Ik denk eraan om ook een remmington aan te schaffen. Maar ik heb er eigenlijk echt geen verstand van. Ik hoef niet de duurste, maar de goedkoopste hoeft ook weer niet ( hoewel goedkoop is per definitie ook niet altijd slecht natuurlijk).

Maar je hebt ook veel verschillende soorten ook nog per merk?? welke is bijv goed van remmington?

Ik heb op zich redelijk dun haar, wat snel beetje pluist,  blijft nooit hele dag glad in staart zitten...heel irritant, moet het meerdere keren per dag weer even borstelen dat het er beetje uit z et. Denken jullie dat ik dat met stijltang kan verhinderen?? dat het beter blijft zitten?

 Welke stijltang kan ik met dit haarsoort het beste ( van bijv het merk remmington) nemen???
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van de Kruidvat van 5 euro :D En ja, hij werkt prima, is ook keramisch. Alleen blijft het niet zo heel lang zitten. Hiervoor had ik er een van babyliss van ongeveer 30 euro maar die was niet keramisch, ging mijn haar echt kapot van...

Ik wil nog wel een keer een chi-tang aanschaffen omdat dat echt superlang mooi blijft naar 't schijnt, blijft ook stijl tijdens het stappen enzo, dat heb ik nu niet...
Alle reacties Link kopieren
hoi ik heb een braun  en een chi tang, ben over de laatste erg tevreden. Is de investering zeker waard!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Bedankt voor de tips!!



Ik heb er eentje gekocht bij de mediamarkt van Remington ( ik kon het type op de verpakking niet vinden) maar hij was 29.95 euro. Ik heb het net geprobeerd en jee het werkt echt!! Mijn haar is nog nooit zo stijl geweest, heerlijk! Al dat getob lange tijd voor niets geweest! Nu afwachten natuurlijl hoe lang het stijl blijft! Ben er blij mee.



Wat maakt die chi-tang dan zo heel speciaal vraag ik me af. Vind het sowieso moeilijk om keuze te maken als ik voor zon schap sta met 25 stijltangen... Chitang verkochten ze ook niet bij mediamarkt geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Ja, er gaat een wereld voor je open als je voor het eerst de tang gebruikt he



Chi kun je volgens mij alleen bestellen bij Cosmo kappers of via een website (haarshop.nl etc). Ik heb ook een goedkope(re) Remmington tang die het prima doet en waarmee mijn haar mooi steil wordt, maar het schijnt dat de Chi dikkere keramische platen heeft (de goedkopere tangen hebben alleen een keramisch laagje over de ijzeren platen), en dat zou beter zijn voor je haar.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb gisteren bij de Lidl een stijltang aangeschaft, een Vidal Sassoon met keramische plaatjes voor 20 euro. Kon 'm voor dat geld niet laten liggen...  Nog niet uitgeprobeerd want er zit geen goede gebruiksaanwijzing bij. Begrijp ik het goed dat je de tang alleen op droog haar mag gebruiken? Hebben jullie tips of moet ik maar gewoon straks gaan uitproberen?

Bij voorbaat dank voor tips!
Ik heb een Ceramische haarstaightener van Principal ( gekocht bij de Blokker) voor €17 en werkt perfect!

Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Dank je!

Ga nu de stad in en ff rondkijken.

als ik later nog vragen heb dan kan ik ze hier stellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven