Lijf & Lijn alle pijlers

stoppen met de pil, en nu?

27-03-2017 10:57 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mede-forummers,



Mijn partner en ik hebben 2 prachtige kinderen en besloten dat dit voor ons voldoende is. Daarom heeft mijn partner in augustus een vasectomie ondergaan. Van de week heeft hij een potje ingeleverd om te laten onderzoeken of daar nog levende zaadcellen in zitten. Als dit dus niet het geval is kan ik stoppen met de anticonceptie pil.



Vanaf mijn 15e slik ik ongeveer de pil en voor de zwangerschappen van mijn kinderen ben ik gestopt maar binnen 2 maanden zwanger. Daarom kan ik me eigenlijk niet voorstellen hoe het is om pil-loos door het leven te gaan.



Hebben jullie tips of adviezen die ik ten harte kan nemen (een app voor je cyclus om niet voor verrassingen te staan of zo).



Hadden jullie veel last van dingen of juist niet?

Hoor het graag!



Liefs Kaatje31
Alle reacties Link kopieren
Bestaat al een algemeen topic over, misschien Hier even kijken?
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gesteriliseerd en slik al 2 jaar de pil niet meer.

Ik gebruik de app "mijn kalender" voor menstruatie. Vind die zelf wel makkelijk,kan precies zien wanneer het weer tijd is.



Ik kwam in het begin paar kilo aan toen ik stopte maar dat is er ook weer af. Je menstruatie kan anders worden. Ik heb nu de eerste dag wat krampen maar verder is er niks veranderd.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk wel dat ik voldoende leesvoer heb op dat andere topic fijne dag! X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven