Lijf & Lijn alle pijlers

String Bikini

07-06-2007 20:19 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

De zomer komt eraan en dus lekker op vakantie!

Nu is mijn vraag wat vinden jullie van een string bikini? Leuk of Orinair? Of hangt het af van je figuur?

En weet iemand misschien waar string bikini's te koop zijn?

Hoop op jullie reactie!

 Mmmeidje
Ongeacht het figuur: verschrikkelijk ordinair.





Die dingen zijn (helaas) overal te koop, in ieder geval bij H&M.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind strings geweldig........al was het maar om niet voor lul te lopen in je string-ondergoed. Natuurlijk staat het de ene mooie dan de andere maar dat is met elk kledingstuk zo. Ik vind dat iedereen lekker moet dragen wat die prettig vindt .

Maarrrrr ............. een string vind ik dan weer minder in een zwembad, meer voor aan het strand, geen idee waarom .



Ik vind trouwens dat strings ( bikini )  helemaal niet zo makkelijk te vinden zijn. Googlen op online stringbikini's levert wel wat reslultaten op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat meiden dat aantrekken. Wat lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook vreselijk ordinair.......Het is echt geen gezicht, ongeacht wat je figuur is!
Alle reacties Link kopieren
Om te zonnen een string en topless, maar zodra er gelopen moet worden ff ander broekje er overheen aantrekken en bikinihesje aan.

Een heel gedoe, maar ik persoonlijk vind witte ballen en witte billen niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook vreselijk ordinair.......Het is echt geen gezicht, ongeacht wat je figuur is!




klinkt een beetje als ; kon ik het maar hebben of als mijn vriend zijn ogen maar van je af kan houden..........





Je kan er niet zo van houden , maar dat dit bijv. geen gezicht is en het kind ermee voor lul loopt vind ik zware onzin.





Kijk, dat je dit niet bijzonder flatteus vindt............ maar dat zou een badpak ook niet zijn waarschijnlijk
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Om te zonnen een string en topless, maar zodra er gelopen moet worden ff ander broekje er overheen aantrekken en bikinihesje aan. Ja, zo doe ik het ook eigenlijk.

Een heel gedoe, maar ik persoonlijk vind witte ballen en witte billen niet mooi.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.




quote: angel07 reageerde



Ik vind het ook vreselijk ordinair.......Het is echt geen gezicht, ongeacht wat je figuur is!

klinkt een beetje als ; kon ik het maar hebben of als mijn vriend zijn ogen maar van je af kan houden..........





Vind ik zo raar hier op het forum: als je iets niet mooi vindt, dan ben je altijd jaloers.



Niet dus. Qua figuur zou ik met string op het strand kunnen liggen, maar ik vind het gewoon ordinair.



Nu even mijn vriend vragen.



"Schat, wat vind je van vrouwen in string op het strand?"

"Onsmakelijk"

"Ook met goed figuur?"

"Ja, ik hou er niet van"





I rest my case...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook aan mijn vriend gevraagd :P



Hij zei

Eigenlijk kan het niet, maar ik vind het wel leuk om te zien. Het is ordinair, maar als het een vrouw met een mooi figuur kan het wel. Een draad tussen je billen mag jij echt niet doen hoor!



..en bedankt

ik peins er niet over:P
Alle reacties Link kopieren




quote: blijfgewoonbianca reageerde





quote: angel07 reageerde



Ik vind het ook vreselijk ordinair.......Het is  !!!!!!!!!!! echt geen gezicht, ongeacht wat je figuur is!

klinkt een beetje als ; kon ik het maar hebben of als mijn vriend zijn ogen maar van je af kan houden..........





Vind ik zo raar hier op het forum: als je iets niet mooi vindt,!!!!!!!!!!  dan ben je altijd jaloers.



Niet dus. Qua figuur zou ik met string op het strand kunnen liggen, maar ik vind !!!!!!!! het gewoon ordinair.kijk , geen onbelangrijk verschil; het IS ordinair of ik VINd het ordinair.



Nu even mijn vriend vragen.



"Schat, wat vind je van vrouwen in string op het strand?"

"Onsmakelijk"

"Ook met goed figuur?"

"Ja, ik hou er niet van"





I rest my case... ja joh, jouw vent is representatief  in zn uppie voor de hele mannelijke bevolking van planet earth........ :o
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.




quote: fleurtje reageerde





quote: blijfgewoonbianca reageerde





quote: angel07 reageerde



Ik vind het ook vreselijk ordinair.......Het is  !!!!!!!!!!! echt geen gezicht, ongeacht wat je figuur is!

klinkt een beetje als ; kon ik het maar hebben of als mijn vriend zijn ogen maar van je af kan houden..........





Vind ik zo raar hier op het forum: als je iets niet mooi vindt,!!!!!!!!!!  dan ben je altijd jaloers.



Niet dus. Qua figuur zou ik met string op het strand kunnen liggen, maar ik vind !!!!!!!! het gewoon ordinair.kijk , geen onbelangrijk verschil; het IS ordinair of ik VINd het ordinair.



Nu even mijn vriend vragen.



"Schat, wat vind je van vrouwen in string op het strand?"

"Onsmakelijk"

"Ook met goed figuur?"

"Ja, ik hou er niet van"





I rest my case... ja joh, jouw vent is representatief  in zn uppie voor de hele mannelijke bevolking van planet earth........ :o
Nee Bianca, dat is hij niet. Maar jij zegt zelf dit: als mijn vriend zijn ogen maar van je af kan houden..........



Dus ja, ik heb MIJN vriend gevraagd of HIJ zijn ogen er vanaf kan houden en ja, MIJN vriend kan dat want HIJ vindt het onsmakelijk. Dus niet de hele mannelijke bevolking van planet earth, maar HIJ HIJ HIJ. En dát was toch de opmerking die jij maakte, dat we bang zouden zijn dat ONZE vriend zijn ogen er niet vanaf kan houden? Ok.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dol op mijn stringbikini's!! Ik heb hele leuke en aangezien iemand best haar best moet doen om slanker te zijn dan ik ( nee....niet dun) zie ik er mooi uit in mijn stringeling:D In Spanje neem ik niet eens de moeite om een bovenstukje te kopen, laat staan te dragen.



Dat gezeur over dat her ordinair is....merk er in ieder geval niets van. Het hele probleem van Nederland is weer dat we liggen te (be)ordelen op het strand. Geef mij Spanje maar...Dik en slank, jong en oud, kindertjes in hun blootje..als je maar lol hebt en geniet! Dan hoef ik me ook niet te ergeren aan jullie jaloerse blikken:D
Alle reacties Link kopieren
meestal vind ik stringbikini's ordinair staan, zeker als ze er het strand of zwemband mee rondparaderen. Maar ach als diegene zich daar prettig bij voelt...waarom niet? Ik zou het zelf alleen nooit aandoen.

Volgens mij heb ik ze laatst bij de H&M gezien...
Alle reacties Link kopieren
hmmm pijnlijk :( wil ook weer in string nog ff flink trainen,

maar ik vind dat het gewoon kan hoor en als je een goed figuur heb moet je het zeker doen!!!

vind het nog leuk om naar te kijken ook hihihi en mn man ook hoor!!

enne ik heb nog nooit meegemaakt van toen ik nog in string liep,heb nu teveel dril billen enz,

dat ze me ordinair vonden en alleen maar leuke reactie's gehad

enne ik kocht ze altijd op vakantie veel leuke daar en meestal goedkoper!
Alle reacties Link kopieren


Hoi hoi,

De zomer komt eraan en dus lekker op vakantie!

Nu is mijn vraag wat vinden jullie van een string bikini? Leuk of Orinair? Of hangt het af van je figuur? het hangt wel erg af van je figuur. Igv 'drilbillen'  of een maatje meer zou ik het zeker niet doen. Maar ook bij een perfect lichaam vind ik het al heel snel ordinair staan. Om mee te liggen zonnen ok, maar in een Nederlands zwembad oid vind ik het niet kunnen en als je opstaat om te lopen zou ik ook altijd iets om doen.

En weet iemand misschien waar string bikini's te koop zijn? HM was al genoemd geloof ik, maar die hadden ze zeker.

Hoop op jullie reactie!

 Mmmeidje
Dat zeg ik....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het verschrikkelijk ordinair, al heb je de mooiste lijf van de hele wereld. Een gewoon broekje of kleine 'boxershorts' zijn veel mooier en stijlvoller. Of een mooie badpak, zoals je die tegenwoordig veel ziet. Nadeel is alleen dat je niet overal bruin wordt.
Alle reacties Link kopieren
Stringbikini heeft toch iets ordinairs, dan liever de goudenbikini zo n stringbikini is  net zoiets als van zie mij met de fluit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het erg ligt aan je figuur en het totaal plaatje

Als je niet een ordinair type bent ben je dat ook niet in een string bikini



Heb je wel een ordinaire uitstraling maakt het niet uit of je in een badpak of andere soort bikini loopt



Mijn dochter heeft een string bikini en daar ook wel het figuur voor

Ze heeft hem twee keer of zo gedragen maar voelt zich erg bekeken in dat ding[mannen en vrouwenblikken]

Nu draagt ze weer een bikkini met kleine pijpjes [hipster?]
Alle reacties Link kopieren
Bij een goed figuur vind ik een string bikini juist mooi staan, begrijp niet wat daar ordinair aan is.

Topless op het strand is wat mij betreft dan net zo ordinair (vind ik zelf overigens ook niet ordinair maar ik zie het verschil dan niet).



Wat ik wel ordinair vind is dames die de 50 of 60 al gepasseerd zijn en dan met hun verschrompelde, veel te bruine vel en hangtieten topless liggen te zonnen op het strand.

Hetzelfde geldt voor mannen in deze leeftijdscategorie met dikke bierbuiken en dan zo verschrikkelijk bruin dat het bijna pijn doet aan je ogen ;)
Het allerfoutste vind ik nog: vrouwen die in vakantielanden waar topless zonnen niet 'normaal' is, toch topless en in string gaan. Weinig gevoel voor decorum.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze echt afschuwelijk ordinair. Maar er is meer wat ik niet om aan te zien vind op het strand zoals mannen in die enge strakke slips, overbeharing etc. Ik ben ook geen fan van topless zonnen. Als je zo nodig overal bruin wilt worden waarom dan geen naturistenstrand?
Alle reacties Link kopieren
Wat ergert idereen zich aan een ander op het strand , kunnen jullie niet gewoon - zoals de mensen in een string - een tukkie doen of een boekkie lezen ? Wel grappig ........... als argument dat mensen niet naar een naakstrand willen wordt er gezegd dt er daar zo gekéken wordt........is op textielstrand niet veel minder, zullen we maar zeggen ! or·di·nair (bn.) 1 onbeschaafd, vulgair => goedkoop 2 gewoon, alledaags
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze echt afschuwelijk ordinair. Maar er is meer wat ik niet om aan te zien vind op het strand zoals mannen in die enge strakke slips, overbeharing etc. Ik ben ook geen fan van topless zonnen. Als je zo nodig overal bruin wilt worden waarom dan geen naturistenstrand?




Nou ben ik iets ouder dan jou, maar er wás een tijd dat bijna alle vrouwen van pak 'm beet tussen de 16 en de 50 topless lagen ( uitzonderingen daar gelaten ) Vond je dat toen óo'k ordinair ? Het zijn toch voornamelijk de vrouwen die toen topless lagen die dat nu nóg doen , geloof ik. Ik zie namelijk erg weinig jonge grietjes dit doen.

En wanneer zijn strings "ordinair " geworden , toen ze niet meer erg modiues waren  ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij persorsoonlijk wel opvalt is dat je in NL nooit mensen in string bikini's zie liggen/lopen.



Maar bv in het carabisch gebied heb ik genoeg mooie dames  gezien in string bikini en topless (dus ze gingen ook topless en met alleen een string aan de zee in)(en vond het persoonlijk echt niet ordinair). Het ware gewone leuke dames die er voor de rest keurig verzorgt uitzagen en totaal niets vulgairs over zich heen hadden.



ordinairheid wordt toch bepaald door de persoon die hem aan heeft:D.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven