Lijf & Lijn alle pijlers

String Bikini

07-06-2007 20:19 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

De zomer komt eraan en dus lekker op vakantie!

Nu is mijn vraag wat vinden jullie van een string bikini? Leuk of Orinair? Of hangt het af van je figuur?

En weet iemand misschien waar string bikini's te koop zijn?

Hoop op jullie reactie!

 Mmmeidje
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur over ordinair of niet.........;) Ik heb er gelukkig geen last van op het naaktstrand.:$ Pffft who cares wat een ander wel of niet draagt??

Geniet gewoon van het strand en de leuke mooie dingen die je ziet:P

Maar ik ben het met Bianca eens..........er is een wezenlijk verschil tussen

"ik vind" of "het is".........want wie bepaalt dat????
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik een bikinibroekje mooier en sexier dan een string. Ik doe gewoon met zonnen m'n broekje ietsjes tussen m'n billen en als ik opsta dan doe ik 'm weer gewoon.



Qua lingerie vind ik eerlijk gezegd een mooi broekje/slipje ook mooier staan dan een string. Maar omdat onder kleding nou eenmaal een string mooier is, draag ik die dus het meest.



En of ik een bikini string ordinair vind. Tja, een klein beetje wel. Als ik eraan denk wie die dingen dragen, zie ik gelijk kampermeisjes voor me met hele grote gouden oorbellen...:o
Alle reacties Link kopieren




quote: Nickas reageerde



Ik vind ze echt afschuwelijk ordinair. Maar er is meer wat ik niet om aan te zien vind op het strand zoals mannen in die enge strakke slips, overbeharing etc. Ik ben ook geen fan van topless zonnen. Als je zo nodig overal bruin wilt worden waarom dan geen naturistenstrand?

Nou ben ik iets ouder dan jou, maar er wás een tijd dat bijna alle vrouwen van pak 'm beet tussen de 16 en de 50 topless lagen ( uitzonderingen daar gelaten ) Vond je dat toen óo'k ordinair ? Het zijn toch voornamelijk de vrouwen die toen topless lagen die dat nu nóg doen , geloof ik. Ik zie namelijk erg weinig jonge grietjes dit doen.

En wanneer zijn strings "ordinair " geworden , toen ze niet meer erg modiues waren  ?



Dit is weer iets van wat zij er van VINDT... Ze zegt niet dat het ordinair is, maar dat ze het ordinair vindt. Ieder zo zijn of haar mening toch? De TO vraagt toch naar onze mening. Nou dan...
Topless gaan rondlopen vind ik toch vrij snel ordinair.



meestal; trek ik als ik ga zwemmen mijn bovenstukje weer aan. Alhoewel ik daar soms te lui voor ben. Stringbikini zal ik nooit dragen, dat vind ik alleen mooi als je hele strakke billen hebt, heb je ook maar enigszins cellulite dan vind ik zo'n broekje met pijpjes of een gewoon broekje toch mooier staan.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik het jammer vinden om iedereen in een politiek correcte bikini te zien : de sjeu van het strand is nou juist vanachter je zonnebrilletje loeren en zachtjes commentaar geven op alles en iedereen wat beweegt....

dus hoe meer ordi hoe leuker en hoe meer vermaak :D
Alle reacties Link kopieren


Ik ben dol op mijn stringbikini's!! Ik heb hele leuke en aangezien iemand best haar best moet doen om slanker te zijn dan ik ( nee....niet dun) zie ik er mooi uit in mijn stringeling:D In Spanje neem ik niet eens de moeite om een bovenstukje te kopen, laat staan te dragen.



Dat gezeur over dat her ordinair is....merk er in ieder geval niets van. Het hele probleem van Nederland is weer dat we liggen te (be)ordelen op het strand. Geef mij Spanje maar...Dik en slank, jong en oud, kindertjes in hun blootje..als je maar lol hebt en geniet! Dan hoef ik me ook niet te ergeren aan jullie jaloerse blikken:D 
Hoe bedoel je arrogant



Waarom zou iemand die jou ordinair vindt in je stringeling persé jaloers moeten zijn?

Kan ook zijn dat diegene die jou kritisch bekijken gewoon goede smaak hebben



Een string is gewoon héél ordinair. Of je nu een goed figuur en voor hebt of niet.

Bij een stringbikini denk ik aan; geblondeerde dames/meisjes, zonnebank bruin met veel goud, iq van 90, die luisteren naar namen zoals Kelly, Patricia of Samantha.

Spanje (de costa's) past ook heel goed in dit plaatje overigens.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren




quote: marie_liselotte1981 reageerde



Ik ben dol op mijn stringbikini's!! Ik heb hele leuke en aangezien iemand best haar best moet doen om slanker te zijn dan ik ( nee....niet dun) zie ik er mooi uit in mijn stringeling:D In Spanje neem ik niet eens de moeite om een bovenstukje te kopen, laat staan te dragen.



Dat gezeur over dat her ordinair is....merk er in ieder geval niets van. Het hele probleem van Nederland is weer dat we liggen te (be)ordelen op het strand. Geef mij Spanje maar...Dik en slank, jong en oud, kindertjes in hun blootje..als je maar lol hebt en geniet! Dan hoef ik me ook niet te ergeren aan jullie jaloerse blikken:D 



Hoe bedoel je arrogant



Waarom zou iemand die jou ordinair vindt in je stringeling persé jaloers moeten zijn?

Kan ook zijn dat diegene die jou kritisch bekijken gewoon goede smaak hebben zo dan




Een string is gewoon héél ordinair. toe maar





Of je nu een goed figuur en voor hebt of niet.

Bij een stringbikini denk ik aan; geblondeerde dames/meisjes, zonnebank bruin met veel goud, iq van 90, die luisteren naar namen zoals Kelly, Patricia of Samantha.

Spanje (de costa's) past ook heel goed in dit plaatje overigens. en tsjakka ! Dat was drie !
Hoe bedoel je kutopmerkingen ? :D:D:D Lekker bezig, Calvijn ! :D





Maar stel nou dat.....er ergens een modeBijbel is waar DUSSSSS in staat dat een string ordinair is.

Wat is er mis met ordinair ? Lekker ordinair is ook niet vies volgens velen . :D 

Waarom kijken mannen liever naar mooie billen in strings dan naar mooie billen in hipsters en waarom zouden stringdraagsters het vervelend moeten vinden dat er gekeken wordt..........want dat ze het níet stoort is volgens mij juist wat andere mensen stoort.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Whahaha BGB :D



Ik was lekker bezig hè?

Ben normaal niet zo van de kutopmerkingen, maar nu gewoon 3(!) in één posting. Ben best trots op mezelluf :P



Je hebt gelijk hoor, ieder moet doen wat hij/zij wil, zolang ik er maar geen last van heb
;)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Whahaha BGB :D



Ik was lekker bezig hè? ja , je bent écht goeddddd


Ben normaal niet zo van de kutopmerkingen,nee inderdaad; normaal gesproken doe je gewoon lullig  maar nu gewoon 3(!) in één posting. Ben best trots op mezelluf :P



Je hebt gelijk hoor, ieder moet doen wat hij/zij wil, zolang ik er maar geen last van heb ;)
Zolang ze jouw floss niet als bikinibroek gebruiken zal dat wel loslopen , toch ? :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach.. ik draag dit in Salou, dus waar hebben we het over





Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ach.. ik draag dit in Salou, dus waar hebben we het over





mét oorbellen toch wel ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
-Naar mijn mening kan een string bikini of alleen een stringetje prima. Je kan er prima verzorgd uitzien in een string en het is naar mijn mening echt niet per definitie ordinair.

-Persoonlijk ga ik meestal naar een naaktstrand, maar als dat niet kan naar een gewoon strand, maar dan met een string.

-Ik ben ook inderdaad van de generatie die in de jaren tachtig vrijwel alleen maar topless was op het strand. Ik vind het dan ook nog volstrekt normaal.

-Ik krijg toch de indruk dat we een beetje preuts worden in Nederland.

-...Maar dan inderdaad wel in het buitenland, daar waar het soms niet gepast is, topless rondlopen.

-Nog 1 opmerking en dan heb ik hier ook al weer genoeg over gezegd. "Mensen moeten iets aanhouden..., er moet wat te raden over blijven....?" of "Het is sexier om een badpak te dragen." Aan de ene kant zegt men dat je te veel bekeken voelt als je in een stringetje loopt of op het naaktstrand bent, dat moet men mij nog maar eens uitleggen. Ik hoop toch niet dat je een badpak draagt om een ander te laten raden wat daar onder zit??? Nou, dat is er weer uit. Laat iedereen gewoon lekker genieten op het strand, laten we elkaar de nodige vrijheid gunnen en niet zo hard oordelen.
Alle reacties Link kopieren
Kwestie van smaak, vriendje en vriend van vriendje vinden juist die boxershorts lomp en lelijk staan. Terwijl die echt niet op die kampertypes vallen hoor!!
Alle reacties Link kopieren




quote: calvijn1 reageerde





quote: marie_liselotte1981 reageerde





[fgcolor=#ff00ff]

Bij een stringbikini denk ik aan; geblondeerde dames/meisjes, zonnebank bruin met veel goud, iq van 90, die luisteren naar namen zoals Kelly, Patricia of Samantha. Niet  aan een advocate in opleiding met een leuk figuurtje die in haar vakantie vrijwillig Spaans studeert aan een gerennomeerde Universiteit   zowaar aan een bekende Costa...toch maar je mening bijstellen. haha zo blijkt maar weer; advocanten zij arrogant volk!:D[/fgcolor]

Spanje (de costa's) past ook heel goed in dit plaatje overigens. en tsjakka ! Dat was drie !

Waarom kijken mannen liever naar mooie billen in strings dan naar mooie billen in hipsters en waarom zouden stringdraagsters het vervelend moeten vinden dat er gekeken wordt..........want dat ze het níet stoort is volgens mij juist wat andere mensen stoort. Zoals ik al zei; ik vind het zelf leuk..en dat Calvijn een probleem heeft met mijn kleine achterwerk in stringetje is haar probleem. Haar man zal het wél leuk vinden:D Want ow ow ow, ik ben stiekem een ordinaire en domme Natasjha die nooit haar MAVO diploma heeft gehaald en na 3 kindjes van 3 verschillende vaders in 4 jaar tijd, haar heil zoekt in een string (uiteraard met getatoeerde Pussycat op haar cellulite versierde bil) om zodoende alsnog vader 4 te strikken;)
Alle reacties Link kopieren
:) Lig in een deuk dames :) !! Er zijn wel wat vooroordelen hier

Je bent per definitie echt niet ordi als je een stringbikini graagt hoor:o
Alle reacties Link kopieren
uhh type fout:$ ..............draagt hihihi
Alle reacties Link kopieren
Advocate in opleiding zijn, zegt niet zoveel. Elke debiel studeert tegenwoordig rechten en wil advocaat worden, of is al advocaat.



Ik vind stringbikini's gewoon lelijk van vorm. Je kunt beter in je blote reet lopen, dan zo'n afzichtelijk lapje stof er tussen te proppen. Het valt wel op dat de meeste mensen met een stringbikini ordinair zijn, meestal ook nog voorzien van plaatjes en andere versiersels als de nare navelpiercing. Maar die mensen zijn zowel zonder als met stringbikini ordinair. Het ligt dus niet alleen aan de string.





Alle reacties Link kopieren
nog meer vooroordelen........................dacht dat advocaten studie  toch wel erg pittig was ?



Ik zie in Scheveningen genoeg vrouwen zonder string bikini , maar wel vreselijk ordi

Door bv erg veel tatoos en veel sieraden ,ik bedoel het totaalplaatje
Alle reacties Link kopieren
en een navel piecing ordinair?????
Alle reacties Link kopieren
En nogmaals ; wat is er mis met ordinair ? :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Naar het strand gaan is al erg ordinair........een niet ordinair iemand gaat in de bloedhitte naar een museum of bibliotheek met airco...............
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Precies Bianca, of fietsen in het bos , naar de tennisclub,wandelen [niet in mini] over de boulevard:)



Prima ,iedereen zijn meug toch?

Laat mij maar lekker ordi zijn ,zonder string bikini dan,heb daar het figuur en leeftijd voor:(
Alle reacties Link kopieren


Precies Bianca, of fietsen in het bos , naar de tennisclub,wandelen [niet in mini] over de boulevard:)



Prima ,iedereen zijn meug toch?

Laat mij maar lekker ordi zijn ,zonder string bikini dan,heb daar het figuur en leeftijd voor:(

Ho,ho ! Is het nou goddomme ook weer ineens  aan leeftijd gebonden ? :D:D:D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Laat mij dan maar lekker ordi zijn mét stringeling, ik heb er de leeftijd en het figuur wel voor:D



Enne...Emmenn; Blijf maar weg uit Spanje (en van mijn part ook Turkije, Schevingen of ach..doe Rockanje er ook maar bij)..dan word je gek van al dat ordinairs. Ik hoop dat je niet in een situatie geraakt waarin een of andere *debiel* je moet verdedigen.
Alle reacties Link kopieren
@ blijf gewoon Bianca



Geloof me ,je wilt mij gewoon niet in stringbikini zien hoor:$ Overgewicht en bijna 50

hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven