Lijf & Lijn alle pijlers

String Bikini

07-06-2007 20:19 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

De zomer komt eraan en dus lekker op vakantie!

Nu is mijn vraag wat vinden jullie van een string bikini? Leuk of Orinair? Of hangt het af van je figuur?

En weet iemand misschien waar string bikini's te koop zijn?

Hoop op jullie reactie!

 Mmmeidje
Alle reacties Link kopieren
...ik zeg maar niks meer voordat ik helemaal niet meer voor vol wordt aangezien hier.......
Alle reacties Link kopieren
Haha Perel,



Van jou verwacht ik juist dat je pro-string-bikini bent.

Je hebt er toch zelf ook massa's in je kast liggen?






;)

:P





We lopen elkaar steeds mis op msn ;(
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
En ze had trouwens echt een figuur waaraan niks te verbeteren viel, het was een mooie meid. Maar ze maakte zichzelf er zo belachelijk mee.
Godzijdank hebben we niet allemaal dezelfde mening dan zou het zo saai worden in de wereld. Waarom is het voor mensen toch zo moeilijk om elkaar in elkaars waarde te laten, waarom gelijk dat beoordelen, veroordelen dat ze 'zich belachelijk maakt' volgens wie? Volgens jou? En omdat jij dat vind is het ook zo. Ik vind het erg kortzichtig.
Alle reacties Link kopieren
Ikvind een stringbikini er ranzig uitzien. Vaak drillen die billen zo erg en ik vind het provocerend en opdringerig. Nee, een beetje klasse ook op het strand mag wel!
Alle reacties Link kopieren
Ikvind een stringbikini er ranzig uitzien. Vaak drillen die billen zo erg en ik vind het provocerend en opdringerig. Nee, een beetje klasse ook op het strand mag wel!
Geheel mee eens, maar ja als je dat zegt ben je gelijk weer jaloers enzo



Waarom moet in Nederland altijd alles maar kunnen en aan andere mensen opgedrongen worden?

Je leeft hier toch niet alleen? Houd een beetje rekening met elkaar en besef dat niet iedereen op jouw blote reet of blote tetten zit te wachten!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ikvind een stringbikini er ranzig uitzien. Vaak drillen die billen zo erg en ik vind het provocerend en opdringerig. Nee, een beetje klasse ook op het strand mag wel!
Weet je wat ik nou erg vind? Dat jij woorden als 'ranzig' gebruikt wanneer 't gaat over een mensenlichaam. Ik werk in de zorg en heb massa's lichamen voorbij zien komen, maar vind er geen één ranzig. Alsjeblieft zeg. Als iemand zich weken niet wast, een tampon twee dagen laat zitten, tenenkaas heeft is dat ranzig. Maar billen (dik rond plat met putjes drillend whatever), is toch niet ranzig, kom op zeg. Hoe leuk is 't als iemand zo over jouw lichaam zou praten?!?!
Alle reacties Link kopieren




quote: dezelara1 reageerde



Ikvind een stringbikini er ranzig uitzien. Vaak drillen die billen zo erg en ik vind het provocerend en opdringerig. Nee, een beetje klasse ook op het strand mag wel!



Geheel mee eens, maar ja als je dat zegt ben je gelijk weer jaloers enzo



Waarom moet in Nederland altijd alles maar kunnen en aan andere mensen opgedrongen worden?

Je leeft hier toch niet alleen? Houd een beetje rekening met elkaar en besef dat niet iedereen op jouw blote reet of blote tetten zit te wachten!
opgedrongen worden ? Alles wat je ziet is dan toch opgedrongen ? Dus ook eeltige voetzolen , kalknagels, harige ruggen , wratten , acné , huidziektes.......... ik kijk gráág mensen , geef mij maar zoveel mogelijk dingen om te zien op het strand ....... Ik zie trouwens liever iemand die qua figuur een string oid niet zou kunnen hebben in de ogen van velen , dan wanneer ze een zogenaamd camouflerend badpak draagt ; in het eerste geval zit zo iemand namelijk beter in haar vel .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




quote: calvijn1 reageerde





quote: dezelara1 reageerde



Ikvind een stringbikini er ranzig uitzien. Vaak drillen die billen zo erg en ik vind het provocerend en opdringerig. Nee, een beetje klasse ook op het strand mag wel!





Ik zie trouwens liever iemand die qua figuur een string oid niet zou kunnen hebben in de ogen van velen , dan wanneer ze een zogenaamd camouflerend badpak draagt ; in het eerste geval zit zo iemand namelijk beter in haar vel .



Helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Nou,  volgens mij is er toch wel een verschil tussen lekker in je vel zitten en je daarnaar gedragen annex kleden,  en etaleren, waarbij er van alles benadrukt wordt.



Ik ben zeker een voorstander van leven en laten leven, iedereen moet vooral doen waar hij zin in heeft, een zwembad of strand is tenslotte een openbare gelegenheid.



Ik zie dan wel vaak dingen aan mij voorbij gaan dat ik denk: dat is toch echt geen porem.

Maar dat is dan mijn mening.



Perel.

Alle reacties Link kopieren
Van jou verwacht ik juist dat je pro-string-bikini bent.

Je hebt er toch zelf ook massa's in je kast liggen?



Ik ben helemaal niet anti hoor, maar dat is weer wat anders dan pro....

En, ja ik heb ze wel liggen hoor!

Een string trek ik het liefst aan als ik weet dat ie ook snel weer uit mag.....:gwab:,

ook om praktische redenen hoor, wat een k*t-gevoel (sorry) vind ik dat!!



Perel.
Alle reacties Link kopieren
Nou,  volgens mij is er toch wel een verschil tussen lekker in je vel zitten en je daarnaar gedragen annex kleden,  en etaleren, waarbij er van alles benadrukt wordt.



Nou, weet ik niet........... als je niet lekker in je vel zit , niet blij bent met hoe je eruit ziet draag je denk ik iets anders ; iets wat verhult, of afkleedt , of afleidt ...... je lóópt dan zelfs anders  !

Onzekere dames trekken geen string aan , dénk ik , tenminste ; niet als het niet héél héél hip is en ze denken dat ze anders niet modebewust bezig zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf niks maar als andere het dragen prima. Maar ik vind het wel prettig als er inderdaad een bovenstukje en een ander broekje of rokje oid wordt aangetrokken als er gelopen wordt of als je ergens heen gaat of ergens gaat zitten. Dan vind ik het wel een beetje ranzig en onnodig, als je in je string en/of topless wat gaat drinken of een patatje gaat halen oid. Dan dring je het weer zo op aan anderen. Maar gewoon zonnen, daar stoor ik me niet aan hoor!
Bij de meeste nederlandse vrouwen staat het niet zo mooi.



Maar bij negroide vrouwen vindt ik het echt mooi staan.



Nederlandse vrouwen hebben meestal ( ja sorry ) van die lange platte billen.



Het staat mooi bij stevige ronde billen, zoals bij negerinnen of braziliaanse vrouwen.



Helaas want ik zou best zo een string willen dragen maar ikkan het met mijn platte billen niet hebben, ook niet toen ik 15 jaar jonger was.
Alle reacties Link kopieren


Bij de meeste nederlandse vrouwen staat het niet zo mooi.



Maar bij negroide vrouwen vindt ik het echt mooi staan.



Nederlandse vrouwen hebben meestal ( ja sorry ) van die lange platte billen.



Het staat mooi bij stevige ronde billen, zoals bij negerinnen of braziliaanse vrouwen.



Helaas want ik zou best zo een string willen dragen maar ikkan het met mijn platte billen niet hebben, ook niet toen ik 15 jaar jonger was.
Godskanonne.... de hele wereld is vol met vrouwen die een verkeerde kleur lippenstift dragen , die hun haar in een kleur geverfd hebben die niet bij hun teint past , die te strakke kleding aan hebben , die te jeugdig gekleed zijn , die niet voor de gelegenheid gekleed zijn ,die hun handtas niet op hun schoenen en riem hebben afgestemd........... maar voor een string moet je de goeie afkomst hebben ? :D:o:? ( wat vind je van negerinnen met blond geverfd haar ? of van blanke dames met dreads of vlechtjes ? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




quote: bella reageerde



Bij de meeste nederlandse vrouwen staat het niet zo mooi.,niemand komt hier voordelig in uit



Maar bij negroide vrouwen vindt ik het echt mooi staan., ja maar die hebben weer hangtetten



Nederlandse vrouwen hebben meestal ( ja sorry ) van die lange platte billen.,spreek je voor je zelf



Het staat mooi bij stevige ronde billen, zoals bij negerinnen of braziliaanse vrouwen.,hebben een dikke kont



Helaas want ik zou best zo een string willen dragen maar ikkan het met mijn platte billen niet hebben, ook niet toen ik 15 jaar jonger was. ,nog even trainen dan

Godskanonne.... de hele wereld is vol met vrouwen die een verkeerde kleur lippenstift dragen , die hun haar in een kleur geverfd hebben die niet bij hun teint past , die te strakke kleding aan hebben , die te jeugdig gekleed zijn , die niet voor de gelegenheid gekleed zijn ,die hun handtas niet op hun schoenen en riem hebben afgestemd........... maar voor een string moet je de goeie afkomst hebben ? :D:o:?    Je laat hem nu voortaan in de kast     ( wat vind je van negerinnen met blond geverfd haar ?     Mooi maar wel met de juiste lipstick erbij.of van blanke dames met dreads of vlechtjes ? Je bedoelt het indianenvrouwtje

dan moet je string op zn minst wel van zeemleer zijn,en achterop een veertje :D
Alle reacties Link kopieren
Wat ik echt geen porem vind, is een kind in string. Ik zie regelmatig meisjes van een jaar of 7 in een string. Dat zal mij dochter tzt niet mogen. Gaat me echt te ver.

Ben trouwens net terug van een vakantie in USA. Daar mag je niet topless op het strand (behalve Miami beach). Er staat een bord op elk strand, en de politie controleert en deelt boetes uit. Ik zag ook erg weinig strings op t strand. T zal mij verder jeuken of een ander een string aantrekt op het strand. Vaak vind ik dat meiden dikker lijken dan ze zijn met zo'n string. Zonde.
Alle reacties Link kopieren




quote: bella reageerde



Bij de meeste nederlandse vrouwen staat het niet zo mooi.



Maar bij negroide vrouwen vindt ik het echt mooi staan.



Nederlandse vrouwen hebben meestal ( ja sorry ) van die lange platte billen.



Het staat mooi bij stevige ronde billen, zoals bij negerinnen of braziliaanse vrouwen.



Helaas want ik zou best zo een string willen dragen maar ikkan het met mijn platte billen niet hebben, ook niet toen ik 15 jaar jonger was.

Godskanonne.... de hele wereld is vol met vrouwen die een verkeerde kleur lippenstift dragen , die hun haar in een kleur geverfd hebben die niet bij hun teint past , die te strakke kleding aan hebben , die te jeugdig gekleed zijn , die niet voor de gelegenheid gekleed zijn ,die hun handtas niet op hun schoenen en riem hebben afgestemd........... maar voor een string moet je de goeie afkomst hebben ? :D:o:? ( wat vind je van negerinnen met blond geverfd haar ? of van blanke dames met dreads of vlechtjes ? )






Of (nog erger) een blanke braziliaanse bent. Oh... de dilemma's van 't leven :D





Ik heb trouwens een superleuk programma gevonden voor de dames hier, ik weet zeker dat zij ook graag in de schoenen van de presentatoren zouden willen staan, die gaan (jawel, in Brazilie) dames (jawel, veelal in string) afkeuren of goedkeuren op 't strand. Het is in 't Portugees maar ik denk dat iedereen 't zo ook wel snapt. Moest METEEN aan dit topic denken toen ik het programma zag. Leuk toch?



http://www.youtube.com/watch?
v=oJGWDOYIkmg&mode=related&search
=



http://www.youtube.com
/watch?v=nlK0s21BZHM




ps meteen het vooroordeel dat blanke vrouwen geen mooie billen hebben weg.
Ik heb nooit beweert dat blanke vrouwen geen mooie billen kunnen hebben.



Maar dat de meeste nederlandse vrouwen ( en dat vinden de meeste mannen trouwens ook dus niet alleen ik ) niet van die ronde hoge billen hebben zoals............negerinnen of braziliaanse vrouwen.



De spaanse , portugese en italiaanse vrouw heeft ook meer bil dat ons.



En ik vindt dat gewoon mooier, maar ik wil niet zeggen dat ze daarom niet met die string mogen lopen.



Maarja smaken verschillen, trouwens bij een forum mag je toch gewoon je mening geven????



of alleen als dat ik het voordeel is ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Oplossing voor iedereen...........het naaktstrand.........dan heb je dit "probleem"'niet;)
Alle reacties Link kopieren






 ( en dat vinden de meeste mannen trouwens ook dus niet alleen ik )



wat leuk ! heb jij contact met de mééste mannen ? Doe de helft de groeten , die ken ik namelijk ook :D:o
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oplossing voor iedereen...........het naaktstrand.........dan heb je dit "probleem"'niet;)
ojawel joh, kunnen mensen zich weer ergeren aan tattoos en piercings enzo.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En vergeet het haar niet. Juist op het naaktstrand is vaak nauwelijks sprake van naakt, maar meer van oerwoud. Kunnen we ons weer gaan ergeren aan de verschillende "schaamkapsels".
Alle reacties Link kopieren


Kunnen we ons weer gaan ergeren aan de verschillende "schaamkapsels".



of aan het gebrek ervan.......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Ik heb nooit beweert dat blanke vrouwen geen mooie billen kunnen hebben.



Maar dat de meeste nederlandse vrouwen ( en dat vinden de meeste mannen trouwens ook dus niet alleen ik ) niet van die ronde hoge billen hebben zoals............negerinnen of braziliaanse vrouwen.



De spaanse , portugese en italiaanse vrouw heeft ook meer bil dat ons.



En ik vindt dat gewoon mooier, maar ik wil niet zeggen dat ze daarom niet met die string mogen lopen.



Maarja smaken verschillen, trouwens bij een forum mag je toch gewoon je mening geven????



of alleen als dat ik het voordeel is ofzo?




Die laatste zin snap ik niet.



Mijn reactie was meer grappig bedoelt. Heb je 't videootje bekeken? Dat is echt 't gevoel dat ik bij deze discussie krijg namelijk. Jij niet?



Natuurlijk mag je je mening geven, het is niet verboden ofzo. Ik begrijp persoonlijk alleen niet waarom mensen (vrouwen!!!!) de neiging hebben zo te katten over het uiterlijk van andere vrouwen. Daarnaast komt deze discussie elk jaar voorbij en ik wil zelf geen inhoudelijke reacties meer geven of ik string wel of niet mooi vind, want de discussie loopt altijd uit de hand (vind ik) en verzandt in katten en gemeen gedrag.



Het enige wat ik dus heb gedaan in deze discussie is zeggen dat ik dat stom vind, dat vrouwen zo de neiging hebben andere vrouwen af te katten, soms heel grof, en verder maak ik af en toe een luchtig grapje. Ik haakte nu op Bianca in omdat ik 't grappig vond wat ze zei.



Ik heb trouwens nog een leuke anekdote, in 't licht van deze discussie (okee toegegeven niet zo leuk als 't filmpje). Eerst was er bij de show van Tyra Banks een panel van een stuk of tien vrouwen. Er werden foto's getoond van allerlei verschillende vrouwen in ondergoed of badkleding, dik dun gespierd slank oud jong strak flubber wit zwart geel, alles (zonder hoofd). De reacties waren constant 'nee, dat kan echt niet hoor' 'zo als ik zulke benen had dan zou ik dat niet aantrekken' 'oh die denkt zeker dat ze lekker is' 'wow die buik' 'wat een hangborsten, dan trek je toch geen bikini aan' 'oooohhhh cellulitis' 'aiii' en andere afkeurende geluiden die ons allemaal wel bekend zijn.

Toen zei Tyra 'als je geschokt was door dat wat de vrouwen zeiden, bereid je dan maar voor op het mannenpanel want dat is pas écht schokkend'.



Wat denk je?



De mannen zeiden werkelijk bij ELKE foto: 'hey mooi zeg' 'wauw' 'sjonge, wat een mooie vrouw' 'wat een prachtig lichaam' 'oh dit zien we graag'. BIJ ELKE FOTO. Toen dacht ik, sjonge, waarom doen (wij) vrouwen dat eigenlijk, altijd elkaar afkatten, altijd zoeken naar minpunten (vind je haar knap? zo dan heb je die neus / borsten / billen / buik / mond / tanden / houding nog niet gezien zeker).

Ik vind iemand die zo over anderen praat echt lelijk. Ik wil 't dus ook niet meer doen. En 't valt me bij dit topic op dat dat inderdaad gebeurt. De vrouwen die hier posten zijn net als de vrouwen in 't panel van Tyra Banks (niet jij persoonlijk ofzo hoor, maar in 't algemeen).
wow,

ik kat helemaal niet hoor.Maar ik vindt die billen te plat voor een string.



En ik ben de laatste die zegt dat je het wel of niet kan hebben.



Ben zelf namelijk zo een oude gek.Maar het valt me gewoon op dat veel vrouwen die een string dragen platte billen hebben.Maarja dan nog....laat ze het lekker dragen.



Ik zelf vindt dat dan niet sexy maar eerder lelijk.Daar is toch een forum voor bedoelt?



Wat je trouwens  verteld over dat vrouwen vaak een oordeel hebben dat klopt precies hoor.



Maar nogmaals, ik ga naar veel buitenlandse stranden toe.Afrika, antillen, brazilie en  natuurlijk scheveningen en dan valt het echt op hoor dat verschil.

En dan nog, ik kan ook geen string aan want dan heb ik het zelfde effect als wat die andere vrouwen hebben.En ik persoonlik benadruk liefer wat ik mooi vindt van mezelf.



ieder zijn ding toch??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven