Lijf & Lijn alle pijlers

Toch wel een wondermiddel tegen cellulitis?

25-07-2016 16:47 11 berichten
Hallo



Ik kom hier niet voor advies, maar misschien hebben andere hier wat aan mijn tip



Ik zat er erg over in dat ik cellulitis heb op mijn billen en bovenbenen, ik weet dat de beste manier is om te blijven bewegen, gezond te eten en veel water te drinken.

Helaas ben ik niet zo'n doorzetter en ging toch opzoek naar iets wat mij een steuntje in de rug kon geven.



Ik las toen over collageen, collageen is zeg maar verantwoordelijk voor de stevigheid en elasticiteit van de huid.

Ik slik nu al een aantal maanden de helft van de dagelijkse doses collageen pillen (3 per dag ipv 6) en ik moet zeggen dat mijn cellulitis een stuk minder is geworden, de putjes zijn een stuk minder diep, het is gewoon een stuk lichter geworden.



Dat wilde ik even zeggen :-)
Alle reacties Link kopieren
het tast alleen je gezichtsvermogen aan ................
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:hamerhaai schreef op 25 juli 2016 @ 16:52:

het tast alleen je gezichtsvermogen aan ................Heb je daar een linkje bij? Ik kan hier niks over vinden :-)
Alle reacties Link kopieren
Bewezen
Het is niet dat ik jullie niet geloof, maar ik zou dat dan wel graag aantoonbaar willen zien, als ik het google vind ik daar niks over, ook niet in de lijst van bijwerkingen van collageen innamen.
Alle reacties Link kopieren
Ze zitten je in de maling te nemen.
Oehoe!
Oke gelukkig, ik was al bang dat ik mensen gezichtverlies aan het adviseren was inclusief mijzelf
Het beste wondermiddel tegen cellulitis is je er niet zo druk om maken.
Alle reacties Link kopieren
Bijwerkingen van collageen tabletten



Collageen ondersteunt het lichaam wanneer het aanwezig is in zijn natuurlijke vorm is, maar wanneer het wordt geïntroduceerd in de vorm van voedingssupplementen, wordt de kans op goedkeuring van dit eiwit verminderd.Er werd opgemerkt dat collageen crèmes worden geabsorbeerd door het lichaam, collageen maar heeft geen effect op de huid, omdat de collageen moleculen te groot zijn om de huid binnen te dringen.De effectiviteit van collageen tabletten altijd controversieel, maar veel mensen rapporteren positieve resultaten.Er zijn echter veel bijwerkingen van collageen tabletten, die in de volgende paragrafen worden vermeld.



Allergische reacties



hebben ongeveer 3% van de mensen ontwikkelen allergische reacties op collageen supplementen.Deze reacties kunnen zweren op de huid, lage ontsteking, urticaria, ademhalingsmoeilijkheden, lage bloeddruk, misselijkheid, braken enz. VeroorzakenOm deze reacties te voorkomen, voordat het nemen van de tabletten, raadpleeg dan uw arts.



hypercalcemia



Veel studies tonen aan dat collageen pillen gemaakt van haaienkraakbeen en andere zeedieren, kan leiden tot verhoogde niveaus van calcium in het lichaam.Dit kan vervolgens leiden tot hypercalciëmie, wat leidt tot veel complicaties.Gewrichtspijn, vermoeidheid, misselijkheid, braken, onregelmatige hartslag, constipatie, dit zijn enkele van de mogelijke complicaties die zich kunnen voordoen.



onaangename smaak in de mond



collageen pillen kunnen onaangename smaak in de mond en slechte adem veroorzaken.Meestal gebeurt dit bij de ontvangst van collageen tabletten, die worden geproduceerd uit zeedieren.Om dit te voorkomen, moet je vruchtensap pillen te drinken.Vermijd zure vruchten, omdat de effectiviteit van collageen tabletten kunnen afnemen.



voedsel reactie



Sommige mensen kunnen allergisch zijn voor dierlijke collageen die werden gemaakt pillen, zoals varkens, koeien of zeedieren zijn.Hoewel het zelden, maar kunnen een nadelig effect op sommige mensen.Daarom moet u met uw arts te raadplegen alvorens collageen pillen.



Huidproblemen



Collageen supplementen kan huidproblemen veroorzaken.Ze kunnen leiden tot onregelmatigheden van de huid en zelfs leiden tot necrose van de huid.Wanneer bloed stroomt in necrose behoren in het weefsel als gevolg van occlusie van bloedvaten en kan leiden tot celdood.



Tijdens de ontvangst van collageen supplementen en toont positieve resultaten, deze resultaten zijn tijdelijk.Als je ondergaat een medische behandeling, kan het duren slechts voor een paar maanden, maar je nodig hebt om supplementen te nemen op een regelmatige basis, hoewel de behandeling niet effectief kunnen zijn.Proberen om andere opties te vinden voor het handhaven van de gezondheid van uw huid en andere ziekten te behandelen.Zorg ervoor dat u overleggen met uw arts voordat u deze supplemente
Alle reacties Link kopieren
Als je collageen eet, bijvoorbeeld huid, pezen en kraakbeen, dan wordt dat gewoon afgebroken tot aminozuren zoals elke maaltijd en gebruikt als bouwstenen voor de eiiwitten die nodig zijn, eventueel andere aminozuren van gemaakt, of als energie gebruikt.



Het is niet zo dat genuttigde collageen alleen maar voor de opbouw van nieuwe collageen wordt gebruikt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Geloof je ook dat wanneer je hersenen eet dat je dan slimmer wordt?

Waarom geloof je dit dan wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven