Lijf & Lijn alle pijlers

Topic voor thuissporters - Deel 3

03-09-2011 14:51 3406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is alweer deel 3 van het thuissporttopic. Hier blijven we elkaar motiveren, elkaar helpen en elkaar informeren. Maar bovenal gaan we verder met fit worden en fit blijven.



Nieuwe schrijvers die een sport in of rond huis beoefenen zijn uiteraard van harte welkom.



Deel 1

Deel 2
Alle reacties Link kopieren
Hoera...nieuw topic...ben alleen niet topic waardig...lig horizontaal in de tuin in de schaduw!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja..nieuw topic! Ook ik ben niet topic waardig vandaag. Geen sporten voor mij vandaag.

Vanmorgen de ramen gewassen (ramen boven aan de buitenkant door uit het raam te hangen, valt dat ook onder thuissporten?) daarna het hele huis gestofzuigd en daarna de badkamer schoongemaakt.



Nu lekker op de bank met een k op thee. Vanavond een bbq..morgen twee verjaardagen en hopelijk nog even hardlopen.



@Rub: is het weer bij jullie net zo mooi als hier?
Alle reacties Link kopieren
quote:Highlights schreef op 03 september 2011 @ 12:33:

Bedankt voor de antwoorden..Hebben jullie dan zo'n intervaltimer op internet gekocht ofzo? Want heb geen idee hoe zoiets werkt..maar die bodies van de bodyrockers...wow dat ziet er goed uit! Hoef niet meteen een sixpack, maar een beetje strakker mag wel:) merken jullie veel verschil sinds jullie aan het zuuzen zijn? En hoe vaak doen jullie dit?Hoi Highlights, ik gebruik een gratis intervaltimer via internet. Als je googled op tabata en beach vindt je 'm wel. Ik merk zelf wel verschil na een half jaar, maar heb nog geen tijd om heel consequent een aantal keer per week te sporten. Meestal blijft het bij 3-4x (en een aantal keer yoga en hardlopen).
Alle reacties Link kopieren
Dag ladies, ik ben wel topic waardig, nou ja, eigenlijk ook niet want geen thuissport gedaan Benen + half uur cardio in de gym, ging heerlijk, ondans de warmte. Deadlifts, plie squats, dropsets curls en extensions, box jumps en nog twee sets walking lunges maar toen was ik bijna dood. Nu klaar voor vandaag, geen afspraken, hoef niks meer. Lekker maar ik lag al bijna op de bank te slapen en dat gaat me dan ook weer te ver eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Oeps, was vergeten de notificatie voor dit topic te activeren, staan er ineens 4 berichten.....



Ik ben ook niet topicwaardig, hoewel.... ik ben het boek The truth about six pack abs van Michael Geary aan het lezen. Wel interessant leesvooer.



Mad hier vandaag regen en onweer. Ik vind dat zelf wel lekker zo voor een keertje. Morgen nog zo'n dag en daarna weer 27-28 graden.
Alle reacties Link kopieren
Ha...ik ook al Rub...denk wat is het stil in mail box!!!
Alle reacties Link kopieren
En, deel je wijsheden Rub, wat is de truth van een six pack?



Ik kom er net achter dat ik nog moet eten. Maar ik heb echt geen zin meer in koken, en bovendien is het me te warm. Denk dat ik snel een tomatensalade in elkaar flans.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg van hubbie een glaasje limoncello voor het eten...voel me de hele avond al gevloerd en lopen gaat niet lekker meer!!!;-)
Alle reacties Link kopieren
Hahahah same here, mijn wijntje hakt er zo in dat ik overweeg om op bed te gaan liggen, waar ik waarschijnlijk na 5 minuten in slaap val. Tjonge jonge, zaterdag 9 uur hahahaah het is best wel heel erg eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik blijf het nog effe rekken....maar voel me echt een dronken tor...ben echt niks gewend...maar ach...goed teken!!!
Alle reacties Link kopieren
Meiden, meiden, moet dit dronken gelal nou op de eerste bladzijde van ons nieuwe topic. Zo krijgen we nooit nieuwe schrijvers erbij.



* schenkt nog een glaasje wijn in*
Alle reacties Link kopieren
haha volgens mij ben ik inmiddels topicwaardig, hier ook twee wijntjes op, dus heerlijk op de bank nu, word altijd erg moe van alcohol...
Alle reacties Link kopieren
haha volgens mij ben ik inmiddels topicwaardig, hier ook twee wijntjes op, dus heerlijk op de bank nu, word altijd erg moe van alcohol...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Mad, je gaat zelfs met dubbele tong praten....
Alle reacties Link kopieren
Oeh haha het gaat echt de verkeerde kant op hier...en heb ook nog het enige echte fake topic gelezen..die plaatjes....echt dat kan ik niet meer aan hoor vanavond.



Rub, je bent nog alert, schenk d'r nog maar eentje in hoor Ik pas en ga m;n bedje opzoeken
Alle reacties Link kopieren
Fake topic??? Mis ik wat????

Morgen ladies...eerst koffie...rond een uur of tien ontbijten en dan ga ik weer effe een uurtje naar Mike kwijlen denk ik...heb ik wel zin in...uiteraard ook met een barbell zwaaien!!! Niet alleen kwijlen....
Alle reacties Link kopieren
Morning! Voordeel van om half 10 dronken (van 1 glaasje) in bed belanden, zondag zo heeerlijk fris en fruitig vroeg wakker



Nog geen idee wat ik ga doen vandaag, maar er zal vast wel gesport worden. Eerst koffie verkeerd, zo lekker na mijn tarwegrasje.



Fake topic zegt mij ook niks, klinkt goed, even checken!
Alle reacties Link kopieren
Wow...ik moet effe iets kompleet off topic kwijt!!!!

Heb net een docu gekeken op Holland Doc over de Shanghai Circus school. Ik zal nooit meer met de zelfde ogen naar die elastieken Chineesjes kijken.

Wat een "folteringen" en gedril!!!!

Tuurlijk nog steeds vol bewondering...maar het heeft toch een heel ander gevoel als je bedenkt dat die kinderen het doen omdat ze het leuk vinden!!!

Die kinderen worden gewoon letterlijk en figuurlijk gebroken.....ik ben diep onder de indruk.

En ben blij dat IK het wel leuk vind om te bewegen...en dan niet op zo'n hoog niveau....maar heb er tenminste wel plezier in.

Diep medelijden met die kids!!!!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt interessant, was er ook niet een docu over kleine turnsters die op nogal hardhandige wijze gedrild werden? Staan leuke dingen op Holland Doc he? Ben zo een halve dag kwijt als ik niet oplet!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen damens vanuit een nat en grijs Frankrijk. We hebben vannacht een knaller van een onweer gehad, zulke harde donderslagen dat de adrenaline iedere keer door je lijf giert. Het slechte weer gaat vandaag nog even door.



Jos, dat boek waar ik het gisteren over had, kan je hartstikke illegaal natuurlijk als een pdf-je bij de piraten vinden. Ik kan hier wel allerlei wijsheden neerzetten, maar wat voor mij wijsheden zijn, is voor jou waarschijnlijk gesneden koek.



Ed, dat Holland Doc, was dat op tv?



Mad, weet ook niet wat je bedoelt met fake topic.



Nog niet veel plannen voor vandaag. Iemand nog een goed idee wat ik eens kan gaan doen, nu het zo regent?
Alle reacties Link kopieren
Nou Jos..geloof dat hij in de nacht wordt herhaald...of laat inde avond. Maar zo zielig joh...op een gegeven moment moest b.v. een jongetje schat een jaar of 8...gaan liggen en met zijn rechter been gestekt dat zijn knie tegen zijn neus was...dat werd gewoon gebogen...jochie lag met tranen in zijn gezicht en er werd nog effe door gedrukt voet half achter zijn oor. Tien tellen vast houden...jochie telde te snel naar de zin...opnieuw!! Vreselijk!!!!
Alle reacties Link kopieren
Fake topic moet je effe inde zoek machine kijken rechts in dit forum...en "faketopic viva"ingeven...kom je er vanzelf.



Ja Rub was op tv...schijnt een zender op de kabel te zijn wist er geen eens van "Holland doc"
Alle reacties Link kopieren
Dan kan ik dat waarschijnlijk niet ontvangen. En op de computer mag ik ook niet kijken omdat Frankrijk geen uitzendrechten heeft.
Alle reacties Link kopieren
Holland doc docu's kun je ook online kijken, www.hollanddoc.nl Oh bah Ed ik voel het bijna aaargh dat doet zo'n pjin lekker doordrukken...



Rub ga lekker yoga doen, check vooral de arm balances, lol gegarandeerd Boek ga ik eens even opzoeken, 1 keer in mijn leven wil ik dat verd**mde sixpack nog zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven