Lijf & Lijn alle pijlers

Van 100+ naar 100- (deel 3)

19-05-2011 17:15 2483 berichten
Van 100+ naar 100-! Er zijn al veel mensen geslaagd om goed af te vallen binnen ons groepje, dus sluit je gerust bij ons aan! Wekelijks houden we een tabel bij met gegevens, dus als je de gegevens uit de tabel even wilt typen in een berichtje voegen we je gewoon toe



De vaste weegdagen voor de tabel zijn maandag en dinsdag, maar uiteraard kun je het doorgeven wanneer je wilt. Uiterlijk dinsdagavond zal dan de tabel wekelijks worden geplaatst.



Als je je gewicht tijdenlijk niet door wil geven, kun je op 'pauze' gaan. Als je meer dan 2 weken niks doorgeeft halen we je uit de tabel, anders wordt het erg onoverzichtelijk. Als je op pauze staat geldt dit uiteraard niet



Iedereen veel succes en veel plezier in alweer het derde deel!



Oja, nog even een uitleg van de term Schrikdag (© Geraniummm): dat is een dag waarop je allemaal lekkere dingetjes mag eten. Door de week hou je je netjes aan gezond eten etc, en in het weekend (of wanneer dan ook) kun je lekker een dag eten waar je zin in hebt. Geranium is er goed mee afgevallen en zo ontzeg je jezelf toch geen lekkere dingen (ik dacht: het is het vermelden wel even waard ) Nog een kleine tip: praat niet over een schrikdag als je 2 handjes chips hebt gehad.. ()



Bijgewerkt tot: woensdag 5 oktober: 7.30







Voor mensen die hun streefgewicht op 25.12.12 hebben gezet:

NOG 81 DAGEN!
*
Alle reacties Link kopieren
Hi elastiekje: hmm jammer dat je nu nog niet meer weet en wat spannend maar ooo zoooo goed dat je je wel uitgekleed hebt (kom je ook niet onderuit natuurlijk maar je deed het wel!!! Ik snap volkomen je standpunt hoor!)

Maar kom op meid! je gaat die 70 echt snel zien!!!!

Ohja goede openingpost hoor! vooral de uitleg van de schrikdag!



@allen: gefeliciteerd met ons nieuwe topic!!!!!

Dadelijk weer werken dus ik ga nu nog even relaxen.

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Ohja wat zijn de criterium eigenlijk om de borstverkleining vergoed te laten worden? Met die steeds minder gevende verzekeringen zal dat vast niet meer vanzelf sprekend zijn!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
*
Alle reacties Link kopieren
Ok even snel dan

106.6 at the moment

afgevallen 9.9 kg

afgevallen deze week weet ik zo even niet omdat ik niet precies weet wat ik vorige week woog. hou het maar om 107.4 ofzo. (zoiets zal het wel geweest zijn!)

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic!! Leuk! Ha en een goede uitleg over de schrikdag hoor.



Elastiekje: Nou dan wordt 2012 het jaar voor jouw nieuwe minitietjes! Dan weet je ook weer even waar je het voor doet, toch? Komt wel goed met die 70 kilo!!
Alle reacties Link kopieren
gewicht: 89.5

totaal: 118-89.5=28.5

Ben even vergeten hoeveel ik deze week ben afgevallen, volgens mij 0.3.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Een nieuw topic!



Overigens, ik wou niet zo fel reageren op dat roken, ik vind het gewoon stom soms :P



Gewicht: 85.7 (net op de weegschaal gestaan!)

Totaal: 99,7

Afgevallen totaal: 14 kilo!!!!!!!
De tabel is geplaatst! Ik doe alles in Word dus heb nog niet berekend hoeveel we zijn afgevallen totaal. Dat zal ik volgende week nog even toevoegen
Alle reacties Link kopieren
Staat er nou 14 of 24 kilo afgevallen achter mijn naam? ;)
Hahaha 24, oops! Sorry het was nogal een chaos om de meest update dingen te vinden en ik heb het snel ingetypt, en de 2 zit dicht bij de 1 Ik heb het in mijn document al aangepast, en tot dinsdagavond ben je lekker 24 kilo afgevallen
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, gevonden!



Vanmorgen op de weegschaal 91,5 dus -15kg totaal!!! Op naar de 2e helft:)
Alle reacties Link kopieren
Nog 10 kilo te gaan dus tot dinsdag! :p
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames!



Een nieuw topic! Wow... ik heb besloten dat ik elke dag even langs kom om hier te posten. Ik schrijf veel in een schrift maar ik mis jullie echt. Toch kan ik op een of andere manier niet de motivatie vinden.



Jurks: super fijn dat je de tabel over genomen hebt en een nieuw topic heb geopend. Ik zou alleen graag vanaf volgende week weer zelf de tabel willen doen omdat het dan een extra motivatie is voor mij om hier mee te komen schrijven. We moeten even bedenken of we hier in dit topic blijven of een nieuw topic openen want als ik weer de tabel ga doen dan moet jij die elke week in de post zetten maar daar komen we vast wel uit!



Elastiekje: dat is zeker wel een goede stok achter de deur! Het moet echt goed komen!



Hier gaat het eigenlijk best goed op afgelopen weekeind na. Had weekeindkamp en dan let ik eigenlijk amper op. Daarna de draad redelijk weer opgepakt. Mijn lijstje voor vandaag ziet er zo uit:



O: drie creakers met sandwichspread

T: appel

L: vier boterhammen met 30+ kaas

T: melk liga

A: witte rijst, courgette, ui, gehaktballetjes in jachtsaus

T: bakje yoghurt



Over dit lijstje ben ik over het algemeen best te vrede. Verder ben ik nog hard aan het werk maar sporten schiet er echt een beetje bij in omdat ik vaak pas laat thuis ben maar gelukkig fiets ik wel veel naar het werk. Wil nu gaan sporten op vrije dagen zodat ik dat weer een beetje kan opkrikken.
Ik had het topic geopend () maar ik vind het prima hoor doedel! Als jij het prettig vindt dat zelf te doen moet je dat gewoon doen. Ik dacht alleen dat je het nogal druk had/minder motivatie hier te zijn, vandaar



Anders openen we volgende week een nieuw topic onder jouw naam?
Alle reacties Link kopieren
Prima! Ik heb idd minder motivatie maar ik denk dat ik met het moeten maken van de tabel wel weer structuur terug vind in het hier komen en posten enzo.
Okee is goed hoor, doen we het zo! Heb je een beetje goed gevoel over je scriptie? Goed dat je het in ieder geval voor jezelf allemaal bijhoudt!



En ik heb zin in de meeeeett!!! Moeten maar even overleggen op de hyve waar we afspreken? In wel restaurantje oid
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!! Hier gaat het afvaltechnisch gezien niet echt geweldig. Sommige goede gewoontes blijven wel; regelmatig sporten, brood etc mee naar werk/studie, maar zodra ik in een winkel kom of thuis ook best veel verkeerde eten. Ah ja, hopelijk komt het weer.

De lijstjes die ik hier voorbij zag komen zien er iig netjes uit; dat stimuleert toch ook wel.



Wel een beetje een tegenvaller dus Elastiekje :(. Ben je in het verleden ook 70 kilo geweest dat je weet dat dat een goed gewicht voor je is?



Nou, ik ga weer even aan de scriptie!



(zie soms bij andere topics nog de linkjes naar het oude topic staan; is dat hier ook makkelijk in te voegen ?



Fijne avond!!
*
Alle reacties Link kopieren
Mijn scriptie is al ingeleverd, beoordeeld en klaar :p ben dus al afgestudeerd en werk nu vijf dagen op mijn "bij" baantjes.



Owja vandaag was het ook nog heel erg leuk op mijn werk in de dierentuin! Ik had touringcar. Dat betekend dat je als ranger in die bus komt praten. Het was een bus vol senioren en die kwamen ook nog uit de zelfde stad als waar ik ben opgegroeid dus het was al heel erg snel "gezellig". Toen werd ik op het laatst geroepen want ze wilde dan wel weten in welke wijk ik woonde en vertelde ik ook nog iets over scouting... kreeg toen ineens twee euro en er werd nog iets gevraagd bleek de oma van een goede vriend van mij in de bus te zitten. En ineens kwam er overal geld en had ik een fooi van meer dan 30 euro!
Oooooh ja je had een 8 of niet? Pfff zoveel mensen in mijn omgeving die afstuderen haha ik onthou het niet zo goed sorry



Oh dat lijkt me trouwens ook hartstikke leuk werk! En jemig 30 euro fooi haha, lekker. Zo kom je de tijd in ieder geval wel door, helemaal als het gezellig is.
Alle reacties Link kopieren
Wow jemig, wat mis ik allemaal even als ik een dag ga werken.



Geen idee weer nu de tabel doet, maar voor de overdracht heb ik mezelf oppauze gezet.
Alle reacties Link kopieren
Wow jemig, wat mis ik allemaal even als ik een dag ga werken.



Geen idee weer nu de tabel doet, maar voor de overdracht heb ik mezelf op pauze gezet.
Alle reacties Link kopieren
Yeaahhhh een nieuw topic... op naar een nieuw topic met 100 pagina's vol :p Ik vind wel dat we symbolisch bij 100 pagina's moeten stoppen volgende keer :p



Vandaag lekker uit eten geweest met 2 vriendinnen, was erg gezellig en vooral erg lekker. Ik had getwitterd (jaja ik twitter :P) Dat ik ging eten bij borrels en bites. Toen we daar waren kwam iemand naar onze tafel toe, zit hier een Inge aan tafel, toen kreeg ik een gratis cocktail omdat ik getwitterd had haha :D

Was echt een heerlijk cocktail met liquor 43, pina colade en sinasappelsap en nog iets geloof ik... heerlijk.

Komend weekend gaan we een weekend weg naar Landal (ook gewonnen via twitter :P)



Eetlijstje

O; 2 volkoren bhm halvarine kipfilet. 1/2 L groene thee

T; niks want laat ontbijt. 1/2 L groene thee

L; 2 volkoren bhm halvarine 10 kaas met sambal, ketchup en chilisaus. 1/2 L groene thee

T; banaan. 1/2 L groene thee

D; Soort tapas idee met allerlei kleine hapjes dus van alles wat; stokbrood met aioli, nacho's, patatas bravas, geitenkaas, biefstukpuntjes, gehaktballetjes, kerriedriehoekjes en een brownie toe met witte chocolade ijs, caramelsaus en slagroom :p jummie

verder 3 flesjes water, 1 thee met een koekje, 1 cocktail en we kregen nog een gratis klein drankje met liquor 43 en nog wat dingen erin. ow en 2 pepermuntjes :p



Kortom heerlijk.



Morgen weekendje weg dus zal na morgen niet online zijn... owja misschien wel via mijn mobiel :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven