Lijf & Lijn alle pijlers

Van 100+ naar 100- (deel 3)

19-05-2011 17:15 2483 berichten
Van 100+ naar 100-! Er zijn al veel mensen geslaagd om goed af te vallen binnen ons groepje, dus sluit je gerust bij ons aan! Wekelijks houden we een tabel bij met gegevens, dus als je de gegevens uit de tabel even wilt typen in een berichtje voegen we je gewoon toe



De vaste weegdagen voor de tabel zijn maandag en dinsdag, maar uiteraard kun je het doorgeven wanneer je wilt. Uiterlijk dinsdagavond zal dan de tabel wekelijks worden geplaatst.



Als je je gewicht tijdenlijk niet door wil geven, kun je op 'pauze' gaan. Als je meer dan 2 weken niks doorgeeft halen we je uit de tabel, anders wordt het erg onoverzichtelijk. Als je op pauze staat geldt dit uiteraard niet



Iedereen veel succes en veel plezier in alweer het derde deel!



Oja, nog even een uitleg van de term Schrikdag (© Geraniummm): dat is een dag waarop je allemaal lekkere dingetjes mag eten. Door de week hou je je netjes aan gezond eten etc, en in het weekend (of wanneer dan ook) kun je lekker een dag eten waar je zin in hebt. Geranium is er goed mee afgevallen en zo ontzeg je jezelf toch geen lekkere dingen (ik dacht: het is het vermelden wel even waard ) Nog een kleine tip: praat niet over een schrikdag als je 2 handjes chips hebt gehad.. ()



Bijgewerkt tot: woensdag 5 oktober: 7.30







Voor mensen die hun streefgewicht op 25.12.12 hebben gezet:

NOG 81 DAGEN!
Alle reacties Link kopieren
Madelief, dat klopt idd! Heb je helemaal gelijk in!



Adios; klopt maar wil bewust een strak doel stellen!
Alle reacties Link kopieren
Super Madeliefje: Nu volhouden!!! Succes!



Ik heb gisteren voor de X-box Kinect Your Shape: Fitness Evolved besteld en hij is al binnen jeeej! Nu nog even geduld want ik heb zelf geen Kinect (als je er geen x-box voor nodig had hadik er vast wel 1 aangeschaft maar met x-box erbij wordt het iets te prijzig) dus ik kan het vrijdagavond/ zaterdag pas spelen. Maar dan heb ik wel 4 dagen om te spelen!!!! Ben echt super benieuwd of het iets is! Ik hou jullie op de hoogte. Iemand meer hier trouwens die een kinect of wii heeft en er actief iets mee (wil gaan) doe(t)(n)?

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Hi Elsie: ik heb laatst (2 weken geleden) een spijkerbroek bij de WE gekocht (voor het eerst) en ik pas er gewoon in en ben toch wel wat dikker dan jij. Qua lengte is hij mij iets te lang dus dat moet voorjou ook geen probleem zijn. Hij heet *even mijn broek uit doen*, regulair Fit, Straight leg van blue ridge.

Ik was juist op zoek naar een super goede -geen stretch- spijkerbroek maarhelaas niet kunnen vinden die middag. Ik wil nog een keer bij jeans centre gaan kijken.

Verder hebben de C&A, Promiss en Miss Etam ook spijkerbroeken!

Succes!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Elsie, mijn laatste spijkerbroek heb ik bij c
Ja hoor, wat er van komt als je alleen op fruit leeft: dan ga je een broodje Unox halen!



Lijstje tot nu toe:

Halve meloen

2 mandarijntjes

Broodje Unox met mosterdsaus

Glas zuivel



Valt mee hoor, maar heb mezelf nu opgesloten bij mijn vriend omdat ik thuis nog teveel lekkers heb. Erg he, dat ik op zo'n rare manier mezelf moet disciplineren. Hier heb ik namelijk nog veel fruit en ik heb echt chocoladezin nu. Verder houd ik me gewoon netjes aan het lijstje, dus dan kan zo'n broodje gelukkig niet veel kwaad



De tabel werk ik trouwens nu weer vanaf maandag bij, dus ik hoop dat het zo goed staat (en anders voer ik de wijzigingen vast in de tabel, maar uploaden is best wat gedoe steeds dus dat doe ik dan vanaf maandag weer als dat goed is)



Adios, ik werk inderdaad nog bij TZ. Ik ben nu oproepkracht maar werk per week rond de 12 a 16 uur, en is erg flexibel (is fijn voor een student haha!).



Madeliefje, goed voelt dat he, als het eindelijk weer eens naar beneden gaan. En zo weinig is 3 ons nou ook weer niet! Dat zijn 3 gehaktballen ongeveer hahaa (4 zelfs als je de sonja bakker maatstaaf aanhoudt ). Of 2 kipfiletjes.. (net zoals onder je arm )



Elsie, jij hebt nette lijstjes! Niet teveel niet te weinig. Ik koop meestal bij de H&M eigenlijk. New Yorker heel soms, Primark heel soms (zit allemaal wat verder weg). Geen dure dingen in ieder geval omdat mijn figuur een beetje raar is en ik het nu zonde vindt omdat ik graag een nieuwe garderobe wil als ik mijn streefgewicht heb bereikt haha!
jammer van dat broodje unox maar verder is het niet veel wat je al gehad hebt. Hihi, opsluiten bij je vriend als disciplinemiddel, als het werkt, waarom niet



adios, bedankt voor het uitdoen van je broek voor mij misschien moet ik dan toch weer eens bij de WE kijken, ik vind miss etam broeken niet altijd even mooi en promiss hebben we niet hier..Primarkt is al helemaal niet in de buurt van het oosten des lands!



wat is in vredesnaam kinecten? zag het van het weekend ook al voorbij komen maar had er nooit van gehoord..



net de eetmeter van het voedingscentrum ingevuld, bedankt voor de tip! mijn lijstje zou komen op 1462 kcal, dus dat is genoeg om ook af te vallen
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan hoor, ik trek graag mijn broek even uit als ik er iemand mee kan helpen haha!



Kinect is een soort van wii alleen hoort deze bij de X-box en de wii bij Playstation ofzo? Er zit zo'n camaraatje op die precies registreerd wat je doet. Je ziet jezelf dan als het ware op het tvscherm bewegen in de vorm van een poppetje. Best leuk en zeervermoeiend. je hoeft ook niets meer in je hand te houden (een controller) dus als je bowlt en je zwaait je arm van achter naar voren gooi je dus een bal. Zo hebben wij ook Kinect sports, daarmee kan je tafel tennissen, volleyballen, boksen (erg vermoeiend), voetballen, atletiek dingen en bowlen. Je moet dus echt de bewegingen maken die je bij die sport ook doet, dus rennen (wel op de plaats) springen, sparren enz. je kan het zelfstandig spelen maar ook tegen elkaar/ samen met elkaar of tegen de computer.

Leuk hoor!!! En aangezien vriend een gamefreak is en al vanalles thuis heeft staan kon dit niet achter blijven natuurlijk (al vind hij er niet zo veel aan). jammer alleen dat er niet zoveel spellen uitzijn voor de kinect!

Hopelijk snap je het zo een beetje, zoek het anders eens op via youtube. daar staan een aantal promotie filmpjes!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
ohja een tip: je kan beter boven de 1500 kcal blijven en met regelmaat veranderen met de kcal (bijv de ene dag 1600, de andere dag weer 1800, dan weer 1550 enz) dit om je stofwisseling op peil te houden en jojo-en te voorkomen!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Dus eigenlijk zeg jij dat ik nog wel iets mag nemen

Had zelf geen idee hoeveel kcal het zou zijn, behalve dat het er niet te veel zijn dus het is wel leuk om in te vullen!



En ik snap je uitleg had er alleen niet eerder van gehoord
Elsie ik koop vaak spijkerbroeken bij de Shoeby en dan van het merk ZOI. Ze zijn niet superduur (35 euro).



Adios op de Wii sport ik ook wel eens. Ik heb de wii fit, maar dat is meer voor de lol en de ea active 2. Dit lijkt wel een beetje op kinecten als ik het zo lees.



Elastiekje lekkere dingen in huis hebben is voor mij ook niet zo'n succes. Het lijkt dan wel of ze continu mijn naam aan het roepen zijn. Morgenavond krijgen we eters en daarom heb ik nu paprikachips en ijs in huis. Niet handig!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elsie26 schreef op 05 oktober 2011 @ 15:21:

Dus eigenlijk zeg jij dat ik nog wel iets mag nemen





ja fijn he!!! wel iets gezonds nemen! En houd er rekening mee dat veel standaard gewichten bij de eetmeter niet echt kloppen. Zo is mijn brood nooit 35gr (altijd 30 of nog minder) ed.

Als je dat zo een tijdje bijhoud krijg je echt meer inzicht in wat je eet en wat nou echt goed voor je is en wat uiteindelijk toch wat minder voor je is dandat je aanvankelijk dacht!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
quote:madeliefje83 schreef op 05 oktober 2011 @ 15:31:

Adios op de Wii sport ik ook wel eens. Ik heb de wii fit, maar dat is meer voor de lol en de ea active 2. Dit lijkt wel een beetje op kinecten als ik het zo lees.

Die ea active 2 hebben ze volgens mij ook voor de kinect. Daar zat ik gisteren over te twijfelen. uiteindelijk toch voor de your shape gegaan!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Eetlijstje vandaag:



2 x bbh met light margarine en vega boterhamworst

2 x bbh met light margarine en hagelslag puur

2 x bbh met light margarine en banaan

2 x koffie verkeerd met zoetje en schepje suiker (ben een ontzettende zoetekauw...)

avondeten bobotie (met vega gehakt)

halve mango

1 glas cola light

1,5 liter water

sport 2 uur fitness
Adios aangezien het wel op elkaar lijkt is dat misschien wel handig. Ik weet niet precies wat your shape is?

Ik zit er nog over na te denken om zumba te halen voor de wii. Maar momenteel ben ik veel thuis omdat ik aan het afstuderen ben. Hierdoor heb ik genoeg tijd en flexibiliteit om naar de sportschool en zwembad te gaan. Maar als ik weer meer buitenhuis werk, maak ik meer gebruik van mijn thuissportmogelijkheden. (Wii, hometrainer en crosstrainer)
Hmmm laatst ook een broek van

zoi aangehad maar zag er echt niet uit! Zo zie je maar dat gewicht niet direct iets zegt over maten/ vormen..
Elsie jammer dat ZOI niet goed staat bij jou. Bij mij passen die broeken juist heel goed. Iedereen heeft weer een ander figuur. Bij shoeby hebben ze wel meerdere merken broeken die mij juist niet goed staan, maar weet niet tot welke maat die gaan.

Bij H&M en Promiss heb ik ook wel grotere maten broeken gekocht, maar geen spijkerbroeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chiquita24 schreef op woensdag 05 oktober 2011 14:51 Elsie, mijn laatste spijkerbroek heb ik bij cHuh wat vreemd mijn reactie stond er half



C
Alle reacties Link kopieren
Zien jullie mijn reacties wel!? Ik zie maar halve reacties! Foutje in de viva app?!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie alleen de C staan beide keren!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ik zie ook niks meer na de C, hier ook de viva app maar geen problemen ( tenminste dat denk ik )
Alle reacties Link kopieren
moet zo gaan eten en dan richting school dus even snel mijn eetlijstje:

O: 2 sneeen meergr met 30 gr smeerkaas 20+, 10 gr ketchup, 250 ml koffie met 2 klontjes suiker.

T: kleine appel.

L: 85 gr havermout, 20 gr suiker, water en speculaaskruiden. 500 ml water.

T: 2 sneeen volkoren, 15gr pindakaas en beetje suiker, 20 gr smeerkaas 20+ en 5 gr ketchup, 500 ml water

D: 225 gr sperciebonen, 90 gr tartaar, 300 gr aardappelen. 3 eetl ketchup, 1 eetl olie en halve eetl bak boter

totaal: 1645 kcal.

moet straks nog even kijken of ik iets neem maar heb eigenlijk niets meer in huis. maar dat zie ik straks wel

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Hmz als ik het en teken typ geeft die de rest getypt niet weer! Vreemd!



Ik had dus getypt dat ik een spijkerbroek bij c en a had gekocht van merk jessica! Deze zit goed bij mij

Ik heb ook moeite met goede broek vinden; te klein / te groot / te lang / te strak / te wijde pijpen etc
Bedankt voor de tips allemaal! Ik word zo chagarijnig van spijkerbroeken kopen. Soms voel ik me helemaal blij met mezelf en dan ga je winkelen en dan past niks of je bent overal een rollade in
Hey! Ik zit onder de 90!! Hoera!! 89,6!!

Om te vieren heb ik vandaag patat gegeten! Nee, niet om te vieren, maar ik had daar zo'n trek in!! Dus hopelijk zit ik morgen nog steeds onder de 90.



O: kwark muesli

T: roggebrood sandwichspread

L: 2 bbh met sandwichspread

T: komkommer

D: patat met fritesaus, frikandel speciaal én een kroket

(maar ik heb me voorgenomen om me niet schuldig te voelen)



Morgen ga ik naar de sushibar, dus dat ik niet zo mager. Dus de rest van de dag maar een beetje oppassen.
voor workit! Goed gedaan! Heb je genoten van je patat? Ik was in de veronderstelling dat sushi juist wel mager was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven