Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- en alles er tussen in!

22-02-2010 10:36 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ben je 100+ of 100- en wil je graag veel afvallen dan ben je hier van harte welkom om te praten over afvallen, sporten, dipjes maar ook over alles wat je verder bezig houdt. We schrijven hier al een tijdje met een leuke groep meiden maar hoe meer zielen hoe meer vreugd....







Loedoe bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik zal zelf even beginnen:



Ik ben Doedel en ben 22 jaar. Weeg momenteel 108,5 en wil veel afvallen. Dit doe ik samen met een diëtiste en door meer te bewegen. Mijn eerste doel is om onder de 100 te komen. Daarna ga ik weer andere doelen stellen. Ik studeer momenteel en ben over 1 jaartje afgestudeerd. Verder woon ik semi samen met mijn lief en ben druk bezig met sporten, scouting en andere gezellige dingen.



Als er genoeg aanmeldingen zijn dan wil ik wel een tabel gaan maken als daar natuurlijk behoefte aan is!
Alle reacties Link kopieren
Wel ik kom me weer inschrijven. Zag onlangs een foto van mij van dit weekend en vond het niet meer kunnen.



Denk dat ik rond de 130 weeg. Durf mij eigenlijk niet meer te wegen. Het moeilijke aan de zaak is dat ik al een tijdje antipyschotica neem, waar ik dus enorm van ben aangekomen, en waardoor ik dus veel honger heb. Maar ga proberen mijn maag een beetje te doen krimpen.



Heb al vele pogingen achter de rug, en doe dus nu nog eens een goede poging. Morgen begin ik er aan. Kwestie nog van alles in de supermarkt te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Hi Doedel! Ik wil ook graag weer hier meedoen. Het is een beetje vreemd gelopen met het oude topic, helaas. Leuk dat je een nieuw topic hebt geopend!



Witchke: van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
Witchke: Welkom! Schrijf gezellig mee. Wat we vooral proberen is onze levenstijl aan te passen! Dus ik denk dat je er gezellig bij past!