Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- en alles er tussen in!

22-02-2010 10:36 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ben je 100+ of 100- en wil je graag veel afvallen dan ben je hier van harte welkom om te praten over afvallen, sporten, dipjes maar ook over alles wat je verder bezig houdt. We schrijven hier al een tijdje met een leuke groep meiden maar hoe meer zielen hoe meer vreugd....







Loedoe bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik zal zelf even beginnen:



Ik ben Doedel en ben 22 jaar. Weeg momenteel 108,5 en wil veel afvallen. Dit doe ik samen met een diëtiste en door meer te bewegen. Mijn eerste doel is om onder de 100 te komen. Daarna ga ik weer andere doelen stellen. Ik studeer momenteel en ben over 1 jaartje afgestudeerd. Verder woon ik semi samen met mijn lief en ben druk bezig met sporten, scouting en andere gezellige dingen.



Als er genoeg aanmeldingen zijn dan wil ik wel een tabel gaan maken als daar natuurlijk behoefte aan is!
Alle reacties Link kopieren
Wel ik kom me weer inschrijven. Zag onlangs een foto van mij van dit weekend en vond het niet meer kunnen.



Denk dat ik rond de 130 weeg. Durf mij eigenlijk niet meer te wegen. Het moeilijke aan de zaak is dat ik al een tijdje antipyschotica neem, waar ik dus enorm van ben aangekomen, en waardoor ik dus veel honger heb. Maar ga proberen mijn maag een beetje te doen krimpen.



Heb al vele pogingen achter de rug, en doe dus nu nog eens een goede poging. Morgen begin ik er aan. Kwestie nog van alles in de supermarkt te kopen.
Alle reacties Link kopieren
Hi Doedel! Ik wil ook graag weer hier meedoen. Het is een beetje vreemd gelopen met het oude topic, helaas. Leuk dat je een nieuw topic hebt geopend!



Witchke: van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
Witchke: Welkom! Schrijf gezellig mee. Wat we vooral proberen is onze levenstijl aan te passen! Dus ik denk dat je er gezellig bij past!



Loedoe: ik hoopte al dat jij je ook zou melden. Vond het heel jammer hoe het gegaan is in het oude topic maar dacht toen ik kan het zelf ook! Ben blij dat je er weer bij bent!
Alle reacties Link kopieren
Hi doedel! Leuk dat je je eigen topic begint. Ik doe ook graag weer mee.

Hopelijk komen hiltje en tiaraatje ook weer terug.



Jammer idd hoe t gelopen is met t vorige topic. Dat had ik totaal niet van die meiden verwacht; leek een beetje op middelbare school taferelen..
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook echt dat het een grapje ofzo was.... maar goed samen kunnen we het ook wel toch! Ik heb altijd heel erg veel steun gehad aan het forum dus ik vond het jammer als dat weg zou vallen.



Ik wil ook graag een tabel want dat vind ik extra motiverend. Wil namelijk beter zijn als vorige week en dan valt het extra op. Ik kan wel niet zulke mooie tabellen maken als Q maar dat maakt niet uit toch?? Welke dag willen jullie graag wegen? Ik vond maandag eigenlijk wel prima....
Alle reacties Link kopieren
Leuk Swa, dat jij er ook weer bent! Alle choco-addict verzameluuuh! :-D



Ik ben inderdaad best geschrokken van hoe het er aan toe ging op het vorige topic. En dan zien dat er een nieuw topic gestart wordt waar alleen de oude garde wordt uitgenodigd vond ik ook wat.. apart.



Maandag vind ik inderdaad een goede weegdag. Vanochtend woog ik alleen wel 84,8, dus ik sla vandaag even over... . En de tabel hoeft er niet super gelikt uit te zien (zou ik ook niet kunnen!), als maar duidelijk is wat er wel en niet af is toch?



Ik ben zo zwaar omdat ik van de week, en dan vooral gisteren me enorm te buiten ben gegaan... Gisteren ben ik de hele dag op stap geweest met mijn vader. Dat was super gezellig: mijn vader is vrij stil en op zichzelf, dus het is wel moeilijk om contact met hem te maken. Maar als je hem dan een hele dag voor jezelf hebt, wordt het erg gezellig! We hebben allerlei musea bezocht en hebben het hele land doorgereden op zoek naar een ing-pinautomaat . En we hebben dus errug lekker gegeten (pannenkoek, taart, grote avondmaaltijd, grote beker chocomel.. zucht). Vandaag er weer hard tegenaan, zowel qua afvallen als qua studie!



Ow, ik ben blij! Vanochtend kwam een kennis van me naar me toe: 'ben jij afgevallen Loedoe??' JAAAAAAAAAA, ik ben afgevallen!!!! WOEHOE. Het is dus blijkbaar echt te zien :-D. Jeej!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het al aan je te zien is Loedoe.



Ik denk dat ik op de weegschaal ga als ik merk dat mijn broeken al minder strak komen te zitten.



Hebben jullie kinderen. Ik heb een zoontje van bijna 3 jaar. Kom uit Belgie, in de buurt van Antwerpen.



Schrijf al sinds 4 jaar op viva, vooral op de april2007-forum. En had dit weekend net een meeting met die meiden erop zitten. Was erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een tijd niet op de weegschaal gedurfd witchke. En ik vind loszittende broeken ook inderdaad veel motiverender dan de weegschaal!



Ik heb geen kinderen. Ik ben 20 jaar en studeer nog (en hopelijk ga ik na mijn huidige studie nog verder studeren.. het studentenleven bevalt me veel te goed ). Wat leuk dat je een meeting hebt gehad! Is het een grote groep waar je bij zit?
Alle reacties Link kopieren
Loedoe, je moet maar eens kijken op april 2007 forum denk zo een 20 mensen. Maar heb der maar 2 van gezien. Zij woonden in zuid-nederland. ff van Antwerpen naar Amsterdam is een beetje ver eh.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga volgende week dan een tabel maken! Deze week eventjes niet want ik was ook niet zo blij met de weegschaal vanochtend en dan kan ik deze week mooi nadenken over hoe ik die tabel ga maken



Loedoe: goed man dat je het al ziet! Hier ga je het ook al een beetje zien!



Witch: hier geen kinderen hoor. 22 vind ik echt te jong en ben nog lekker aan de studie!



Vanavond ga ik weer lekker sporten. Begin het echt heel erg leuk te vinden. Het gaat ook steeds beter.
Ikzelf heb geen probleem met overgewicht (1.72 en 65 kg), maar wil jullie alleen even aanmoedigen! Knap dat jullie elkaar hier in steunen en hoop dat jullie doel gaan halen. Het belangrijkste van alles is natuurlijk dat je gelooft in jezelf en dat je je eigen kracht gebruikt om te halen wat je wilt halen.

Zet 'm op!
Alle reacties Link kopieren
thx CMLgirly
Alle reacties Link kopieren
loedoe: studentenleventje is fijn he... jammer genoeg niet zo goed voor de lijn



CML: dankje voor de support!!



Als je kleren te los gaan zitten is fijn he! Want dan ben je en afgevallen en moet je op een geven moment nieuwe kleren kopen ik heb nu 1 goede spijkerbroek en 1 die eigenlijk te ver versleten is maar ik weiger nu iets te kopen wat over een paar weken te groot is! Sinds vandaag ben ik ook begonnen met alles wat ik precies eet op te schrijven. Dat helpt bij mij altijd heel erg goed om niet te snoepen... want dan moet ik het weer opschrijven en dat vind ik dan altijd weer zoveel werk!
Alle reacties Link kopieren
Doedel : ga ik ook doen alles opschrijven en dan mijn boekje vergeten als ik de stad inga, kan ik niet eten ;)
Alle reacties Link kopieren
Daarom bij mij werkt het best wel goed. Als ik een dag thuis ben zoals vandaag kan ik mij ook prima houden aan wat ik moet eten. Maar als ik dan les of iets heb dan gaat het een stuk moeilijker. Dan kom ik altijd in de verleiding om dingen te gaan eten... echt super stom.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Wat is er aan de hand??? Ik kon ons nergens meer vinden.

Is dit ons nieuwe topic?



Ben nu echt weer terug van stevige griep van mijzelf en de rest van het gezin. Sta nog steeds op 105.4. Het kan beter dus weer ff stevig ertegen aan.



Jullie komen toch wel terug allemaal>??
Alle reacties Link kopieren
Tiaraatje: er is een hele rel geweest in het oude topic iemand wou mee doen en daar waren veel mensen het niet mee eens. Er is toen door elle een nieuw topic gestart waar alleen de oude garde welkom was. Daarom ben ik een ander topic begonnen omdat ik er toch veel steun aan heb. Ik vind het gezellig als je nu hier komt. Het oude topic kan je nog wel vinden als je op 100+ zoekt.



Ik ben niet wezen sporten... was namelijk te laat. Tijd vergeten nu ga ik morgen en overmorgen. Ik post echt veels te veel hier vandaar. Beetje veel studie ontwijkend gedrag
Alle reacties Link kopieren
O jee, wat een gedoe,



Nou ja ik hoop dat we hier met gezelligheid en steun verder kunnen gaan. Ik had echt veel aan het topic
Alle reacties Link kopieren
Tiaraatje, die iemand die mee wilde schrijven op het oude topic was iemand van de oude garde onder een andere nick (mamavanblabla).

De nick was praktisch gelijk aan een andere nick die gebruikt werd na afloop van de vorige meet door iemand van de oude garde.

Destijds was het duidelijk grappenmakerij.

Beide nicks zijn inmiddels gepermaband wegens trollerij. (zie waarschuwingen en bans topic)

Het doel was om het oude topic op te blazen en als besloten clubje verder te gaan.

Blijkbaar hebben ze dit plan op de meet van zaterdag besloten.



Beetje jammer allemaal en best wel kinderachtig.

Door dit alles heb ik niet langer de behoefte op het forum te schrijven.



Meiden, heel veel succes met het afvallen, het gaat jullie vast wel lukken!
Alle reacties Link kopieren
Huh, swarovski, dit alles wist ik helemaal niet! Ik snapte niet dat dit zo in elkaar zat. Ze wilden dus expres van de nieuwe mensen af?? Wat een lage streek...



CMLgirl: wat lief van je, dank je wel!



Tiaraatje: wat leuk dat ik je weer zie posten. In het vorige topic vroeg ik me ook al af waar je was gebleven, omdat ik je sinds je ziek was geweest niet meer had zien posten (of heb ik daar overheen gekeken?). Je hebt het wel flink onder de leden gehad zeg, zo lang ziek zijn! Maar nu je beter bent kan je inderdaad weer lekker aan de slag met afvallen.



Doedel: studentenleven is inderdaad niet zo goed voor de lijn... ik ken het maar al te goed . Maar oh oh oh wat is het leuk :-D



Witchke: leuk om er een belg bij te hebben (oef, nu kan ik natuurlijk geen belgengrappen meer maken.. ik moet op mijn woorden letten! ). En ik denk dat zo'n boekje inderdaad een goed idee is, zeker als je veel wilt afvallen. Dan word je je goed bewust van wat je allemaal eet.



Vandaag heb ik enorm hard gestudeerd. Van half 12 s middags tot 10 uur s avonds in de universiteitsbibliotheek gezeten, en eigenlijk nog steeds niet klaar . Maarrr, ik ben wel veel verder gekomen, dus ik ben trots. En hoewel ik met vrienden naar de McDonalds ben geweest, ben ik netjes geweest. Vandaag gegeten:

-5 boterhammen (2 met halvarine en 20+-kaas, 3 met jam)

-1 appel

-1,5 schaaltje magere yoghurt met limonadesiroop

-McDonaldsmaaltijd: salade met krokante kip, croutons en dressing en een kleine patat met mayo (in totaal ongeveer 700 kcal).



Fijne avond nog allemaal
Alle reacties Link kopieren
Swa: dat wist ik helemaal niet! Begin het steeds een lagere streek te vinden. Ze hadden best iets erover mogen zeggen ofzo. Of gewoon zelf niet meer komen en een ander topic ofzo aanmaken want dit is echt laag. Ben haast blij dat ik niet meer met hun schrijf. Jammer dat je gaat als je ooit wilt terug komen moet je dat wel doen hoor!



Tiaraatje: Ik hoop van dit topic weer net zo veel steun te krijgen. Had veel aan het vorige topic en hoop hier net zo veel steun te krijgen! Wel rot dat je zo ziek bent geweest. Hopelijk gaat het nu iets beter.



Loedoe: Wat een lange studiedag zeg! Kan ik nog iets van leren



Ben vandaag dus al op school. Heb geen geld meegenomen dus kan straks op het station niets te eten kopen. Heb netjes brood bij en ik hoop dat gewoon op te eten. Fruit paste echt niet meer in men tas want die is veels te vol met men laptop ect erin. Vanavond ga ik wel sporten! Dat heb ik met me zelf afgesproken.
Alle reacties Link kopieren
Succes weer meiden
Alle reacties Link kopieren
quote:Swarovski schreef op 22 februari 2010 @ 22:20:

Tiaraatje, die iemand die mee wilde schrijven op het oude topic was iemand van de oude garde onder een andere nick (mamavanblabla).

De nick was praktisch gelijk aan een andere nick die gebruikt werd na afloop van de vorige meet door iemand van de oude garde.

Destijds was het duidelijk grappenmakerij.

Beide nicks zijn inmiddels gepermaband wegens trollerij. (zie waarschuwingen en bans topic)

Het doel was om het oude topic op te blazen en als besloten clubje verder te gaan.

Blijkbaar hebben ze dit plan op de meet van zaterdag besloten.



Beetje jammer allemaal en best wel kinderachtig.

Door dit alles heb ik niet langer de behoefte op het forum te schrijven.



Meiden, heel veel succes met het afvallen, het gaat jullie vast wel lukken!



Voor iemand die nog niet zo heel lang meeschreef vind ik het wel erg typisch dat je denkt zoveel over ons te weten.

Ik vraag me af waar je deze info vandaan haalt, die overigens nergens op slaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven