Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- en alles er tussen in!

22-02-2010 10:36 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ben je 100+ of 100- en wil je graag veel afvallen dan ben je hier van harte welkom om te praten over afvallen, sporten, dipjes maar ook over alles wat je verder bezig houdt. We schrijven hier al een tijdje met een leuke groep meiden maar hoe meer zielen hoe meer vreugd....







Loedoe bedankt
Alle reacties Link kopieren
Ik kan met 1300-1400 calorieën ook wel af, maar ik vind het wel knap dat je er nog bij sport.



Nee ik ben niet met de pil gestopt oid, de laatste twee jaar was mijn cyclus al wat onregelmatiger, maar nu wordt het wel steeds meer. Het scheelde wel eens een week of twee, maar nu al een maand dus. Hmmm maar even in de gaten houden.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk Adios ik zal me even voorstellen :-)



Ben 28 jaar kom uit omgeving Rotterdam, ik werk op de administratie en woon op 3 km afstand van mn werk (heerlijk!) Overigens woon ik alleen. Ik heb sinds maart dit jaar een hele lieve vriend. Heb daar wel wat probleempjes meegehad mocht je mijn eerdere topics lezen, maar gelukkig is de zon weer gaan schijnen, en zijn we allebij heel gelukkig met elkaar. (kort verhaal: hij kon een onbeantwoorde liefde van zn verleden niet los laten, heb de boel moeten laten escaleren voordat hij begreep dat het verhaal echt een punt nodig had.) Maar dat is nu achter de rug en het gaat hartstikke goed.



Hm, wat kan ik nog meer over mezelf vertellen, misschien een beetje on-topic. Ik ben sinds ik in de pubertijd kwam al bezig met mn gewicht. Dat heeft duidelijk niet veel positiefs uitgehaald want ik ben nog 100 kilo geworden haha. Maar ik hou mezelf maar voor dat als ik geen jojo was geweest af en toe dat ik nu 150 kilo had gewogen.



Ik heb toen ik 21 jaar was een rugblessure opgelopen waarmee de spiertjes van mn rug naar mn bekken zijn gescheurd en helaas is dit chronisch geworden. Sporten is daarom voor mij met grote voorzichtigheid een optie. Ik slik eigenlijk nog steeds wel elke dag pijnstillers hiervoor (al 7 jaar dus) en artsen willen me niet helpen, want 'ik ben gewoon te zwaar en moet gewoon afvallen'. Ik wil dus nu allemaal leuke dingen met mn vriend gaan doen en kan dat soms niet omdat mn rug tegen zit. Dus een van de hoofdredenen waarom ik wil afvallen is proberen de pijn weg te krijgen zodat ik mij ook weer kan bewegen als een jonge meid van 28 jaar.



Nou, het is nog een heel levensverhaal geworden haha, maar goed, dan weten jullie ook wat voor vlees je in de kuip hebt
Alle reacties Link kopieren
@Firene, het kan zijn omdat je BMI te hoog is dat je cyclus in de war raakt. Een vriendin van me heeft exact hetzelfde en is nu serieus al 4 maanden niet ongesteld geworden. Overigens gebeurd dat ook als je BMI te laag is...
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. ik denk niet dat het aan je BMI ligt Firene.. je BMI is wel te hoog, maar niet extreem ofzo.. Misschien ben je gestresst? Juist heel erg ontspannen (bijv. door vakantie).. Heb je het heel druk gehad? Of ben je heel erg gefixeerd op het "ongesteld worden"? Kan er allemaal mee te maken hebben! Ik zou het even afwachten.. en als het afwijkend blijft kun je misschien toch het beste contact opnemen met de huisarts..
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg nu wel trek.. terwijl ik nog niet zo lang terug een sinaasappel en 250 gram. optimel kwark op heb! Komt echt door het zwemmen denk ik.. Ik krijg daar altijd zo'n honger van!



Ook zit ik te kijken naar Yoga.. er zit hier een Yoga school in het stadje.. Power Yoga maar ook iets wat afkomt van een Chinese vechtsport.. Maar eigenlijk wil ik echt van die ontspanningsyoga.. en dan 1x per week zwemmen! Of ik ga gewoon 2x per week zwemmen.. ik ben nog een beetje in dubio!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga deze week de tabel echt niet reden maar ik zag dat Loedoe hem wel een keertje wou doen en dat aanbod neem ik heel erg graag aan. Loedoe als jij mij een mailtje stuurt dan kan je morgenavond de tabel krijgen met de uitleg en dan heb je me echt heel erg uit de brand geholpen!



Verder gaat het dus goed hier en als ik straks in het huis zit ga ik weer meer tijd besteden aan jullie hoor!
Alle reacties Link kopieren
Euh... je vroeg of ik me op hyves wilde voorstellen hahaha, foutje... nou ja, hierbij weet je ook mijn geschiedenis :P Ik kijk binnenkort nog wel even een keertje op hyves. Ik ga nu naar mn bedje toe. slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
zo! ik dacht, ik kijk nog even op de hyves en lees even bij, ben je gelijk een uur verder

Nu geen tijd meer om op iedereen te reageren, maar hoop dat morgen weer goed te maken!



in elk geval een dikke knuffel en een hart onder de riem voor loedoe (kom op met die laatste loodjes!), theekop (fijn dat je een lieve huisgenoot hebt met wie je kan praten), zonnetje (leuk dat je mee komt schrijven), red (komt helemaal goed met die 0.3, dat komt vast door die ongesteldheid), elastiekje (logisch dat je even uit je ritme bent nu je vriend er weer is) en ben ik nog iemand vergeten?



En verder gaat het volgens mij heel goed met ons toch! Ik ben vanavond naar Zumba geweest maar het was niet zo intensief als anders. Ga morgen nog maar een keer (en gister ook al geweest) want heb een lekke band en mijn fiets moet naar de fietsenmaker om een nieuwe band erom te leggen. Mis mijn dagelijkse fietstochtjes dus



Nog even eetlijstje:

O: 2 boterhammen met sandwich spread, optimel

T: appel

L: broodje met groente en gerookte kip, kerriesoep (vissoep is bij onze kantine licht gebonden met wat groente en vis erin, maar een echte vissoep is ongebonden en met veel vis), karnemelk

T: appel

A: broodje shoarma, tomaten-groentesap

T: magere joghurt bosvruchten
Alle reacties Link kopieren
@Firene, ik vind het echt heel erg meevallen zonder koolhydraten. Heb mega veel rust in mijn hoofd (ben niks met eten bezig, ja nu ff wel) en heb niks geen trek. je mag veel en lekker eten. Ik was heel bang koolhydraten te missen omdat mijn favo eten rijst en pasta gerechten is, maar mis het echt niet.

owjee vervelend onregelmatige ongesteldheid



@zonnetje, bedankt voor je lieve woorden



@red, yupz we hebben even bericht met elkaar dat we een pest red dag zouden houden ;) hehe ;)

vervelend die nachtmerries... komt wel goed met je jurk en de bruiloft en het afvallen en het stabiel blijven tot je bruiloft.



hehe ow die troela waar ik over vertelde is net 21 ;)

Ben vandaag heerlijk met vriendinnen uit eten geweest en heb lekker ongezond gedaan :P

als voorgerecht hadden we nacho's met dip en stokbrood met kruidenboter.

Als hoofdgerecht had ik haassate

als nagerecht deelde we de toetjes met elkaar haha :P (goddelijke chocoladetaart, witte chocoladetaartje met capuccinoijs en hazelnoottaartje)

daarna nog ergens wat gaan drinken, had ik 2 alcoholvrije cocktails besteld want moest rijden. kom ik er aan het eind achter dat er in beide alcohol zat :O

Ik en een andere meid hadden beide alcoholvrije en de andere 3 hadden met alcohol. Aan het eind vroeg ik een slokje van het meisje die ook een alcoholvrije had en die proefte heel anders dan de 2 die ik op had :O bleek dat 1 van de andere meiden mijn alcoholvrije had gekregen en ik dus 2 seks on the beach gedronken had.... HEEERLIJK maar niet echt verstandig aangezien ik moest rijden.

Net Ajax gekeken en ben zoooooo blij... Ajax is eindelijk weer door naar de champions league!!!!!!!!!!!!!!
STEKELENBURG!!



(sorry moest even )
Alle reacties Link kopieren
quote:xzonnetjex schreef op 25 augustus 2010 @ 23:08:

Euh... je vroeg of ik me op hyves wilde voorstellen hahaha, foutje... nou ja, hierbij weet je ook mijn geschiedenis :P Ik kijk binnenkort nog wel even een keertje op hyves. Ik ga nu naar mn bedje toe. slaap lekker allemaal!



haha hier mag ook hoor, alleen hyves is afgeschermd en kan alleen door ons gezien worden dus daar kan je dingen kwijt (die je kwijt wilt hoor) die je hier ivm privacy beter niet kan zeggen!

Wel fijn voor je dat het nu beter gaat tussen je vriend!

Hopelijk zal je nu met je gewicht goed omlaag gaan zodat je snel geholpen kan worden met je rug.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Ok, dit is stom.

Mijn huisgenootje gaat zaterdag verhuizen en ze heeft het internet opgezegd. Nu ging ik er vanuit de de anderen (aangezien ik wil verhuizen) het internet zouden overnemen. Hoor ik gister dat er nog helemaal niets is geregeld

Het lijkt er dus op dat ik vanaf zaterdag een tijdje geen internet heb. Bah.
Alle reacties Link kopieren
éigenlijk is het met dit weer helemaal niet erg dat mijn fiets niet bruikbaar is en ik lekker ben gebracht naar mijn werk



zonnetje, hoop dat het afvallen toch een positief effect op je rug heeft ook. scheelt miss toch als je spieren minder gewicht hoeven te dragen?



zonnetje (met het nieuwe kapsel): LEUK!



Loedoe, wel geinige foto's hoor!



chiquita, das wel vervelend de verkeerde cocktails als je moet rijden. Heeft nu 1 van de anderen de BOB rol overgenomen?



chant, van zwemmen krijg je wel meer trek ja dan van andere sporten! Gisteren vergeten hier te zeggen, maar vind dat je echt een mooie slanke meid bent (en had het jasje bij Esprit ook al zien hangen )



doedel, klus ze!!



Adios, weer lekker gewerkt?



Firene, das vervelend zeg om zo onregelmatig ongesteld te zijn. weet je ook niet waar je op kunt rekenen.



Elastiekje, afrikaanse dans klinkt wel leuk!



Geranium, misschien een handje pruimen ipv 1 pruim



zo, nu echt zum arbeit
Alle reacties Link kopieren
Sjongejonge zeg: de vorige keer toen ik foto's plaatste zaten jullie te geilen op mijn vriend, nu geilen jullie op mijn lippen. Wat zijn jullie voor viespeuken! . Overigens krijg ik bijna nooit opmerkingen over mijn lippen, dus op die foto zal het wel meer opvallen dan gewoonlijk Ik heb een tijdje terug al mijn foto's weggegooid (ik ben nogal impulsief ), dus ik heb geen andere foto's meer. Maar dat zal binnenkort wel weer komen.



Doedel, you've got mail.



Theekop: het gaat lekker daar zeg! Enig idee wanneer je wel weer internet hebt? En gaat het al wat beter met je?



Chiquita: ik kan me voorstellen dat je chagrijnig wordt van zo'n type. Klinkt erg basisschool wat ze doet... (en ze is ouder dan ik!)
Alle reacties Link kopieren
Ajax, zijn dat niet die losers eh verwende kereltjes die knappe voetballers uit 020 eh die grote plaats daar in Noord-Holland eh Amsterdam?





Sorry, geen fan



Maarrre, meer ontopic: gaat hier goed, behalve dat ik me vandaag 'dik' voel, heel stom. Gisteren zat mijn broek heel los, vandaag voel ik me een beetje opgezwollen. Puur in mijn hoofd natuurlijk.



Tja, die ongesteldheid, ik heb het voor de vakantie wel echt heel druk gehad, maar of het daar door komt... Het gekke is dat ik toen ik een maand naar Australie ging, helemaal niet ongesteld werd. Ik was daar heel blij mee, aangezien ik ergens midden in de bush ongesteld moest worden. Sindsdien is het wat onregelmatiger. Nu moest ik precies tijdens mijn vakantie ongesteld worden, en heb ik dus ook een hele periode overgeslagen. Lijkt bijna alsof ik het zelf doe door er heel hard op te hopen
Alle reacties Link kopieren
Loedoe, haha ja sorry wij zijn erg :P ;)



Elastiekje, wat een held he ;)



Theekop, nou dat is bizar dat is precies hetzelfde verhaal als van een vriendin van mij. Woont in een studentenwoning en ze heeft genoeg punten voor de woningbouw dus binnen 2 maanden verhuizen. meisje die er woonde en internet op naam had heeft het opgezegd. zelfde verhaal, verschillende personen :O ;)



nespresso...

werkse

nope... de andere meiden wonen allemaal in Z.wolle dus waren op de fiets...
Alle reacties Link kopieren
Joepiee.. nog een paar tiende en ik zit weer op m'n gewicht uit het tabel! Valt me toch mee na een lange periode eten wat je lekker vindt Ik hoop het dinsdag ingehaald te hebben of er iig. weer op te zitten! Vandaag nog een dagje streng.. morgen iets minder omdat ik morgen jarig ben! Dus mijn leeftijd kan alvast veranderd worden in het tabel! 23.. jaja! Maar daarna ga ik weer vol aan de bak (alhoewel ik van zondag t/m dinsdag niet thuis ben dus het dan wel altijd moeilijker vind om er op te letten).



Doedel: Wel handig die poll over de meeting.. iedereen moet hem even invullen!
Alle reacties Link kopieren
@adios, hahaha, ja, ik heb het ook een klein betje globaal gehouden daarom, ik zal me binnenkort even kenbaar maken op hyves wie ik echt ben



@Ferine, het kan hoor dat als je echt helemaal gefoccused bent op ongesteld worden dat je lichaam je in de zeik neemt :P die heb ik vaker gehoord!



@Chanti, O wat leuk dat je morgen jarig bent!! Ga je het nog speciaal vieren? Enneuh, neem gewoon lekker een stukje taart he, traditioneel is dat namelijk voor goed geluk en goede gezondheid voor dat komende jaar :P



@Chiquita, maar goed dat je niet moest blazen dan haha. Oeps... Enneuh... ajax?????? Pas maar op met deze 010-er hihi. Wel eens met Elastiekje... Stekelenburg is wel een toppertje!



@Nespresso, Zumba is leuk he! ik heb het zelf ook een paar maanden gedaan. Alleen onze les was wat saai, constant hetzelfde, dus ik ben weer gestopt. Goed bezig trouwens met je eetlijstje!



@Theekopje; Wat balne van je internet. Heb je enig idee hoe lang het gaat duren voordat ze de boel weer aansluiten? Het zal hier wel wat stiller worden dan zonder jou Ik hoop voor je dat het snel gefixed is.



Sorry als ik iemand vergeten ben :-) is inderdaad een hele lijst zeg om te reageren haha.

Wel grappig dat we hier thee & koffie hebben en 2 zonnetjes ja.



Ik kan het ook niet laten om elke dag op de weegschaal te gaan staan he, vooral in het begin. Ik was vorige week ook al begonnen maar afgelopen maandag echt... Sinds maandag is er nu 0,9 kilo vanaf. Nu in totaal 2,7 in anderhalve week. precies 100 rond vanochtend... morgen dus hopelijk een mijlpijl omdat dan de 2 cijfertjes (hopelijk) in beeld komen. Ow, zo spannend altijd dat lijnen.... :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
quote:xzonnetjex schreef op 26 augustus 2010 @ 11:45:

Enneuh... ajax?????? Pas maar op met deze 010-er hihi.

Alle reacties Link kopieren
Onzin dat voetbal.. als het EK of WK is, spelen spelers van alle Nederlandse clubs door elkaar en zijn ze ineens elkaars beste maatjes! Maar na het WK moeten ze direct weer tegen elkaar.. Kan me een worst wezen wie er wint! Maar als ik moet kiezen zeg ik toch altijd: Ajax!! Stom he? Hoe dat eigenlijk werkt..
Alle reacties Link kopieren
Wat een kl*teweer trouwens.. Dit is echt een ik-zit-op-mijn-bed-met-mijn-laptop-en-kom-er-ook-niet-meer-van-af-dag.. maar helaas Chant moet nog taarten bestellen, boodschappen doen voor mijn verjaardagsfeestje en ga zo maar door! Maar ik ben te lui om te gaan douchen en dit ook daadwerkelijk te gaan doen! Heb net pas ontbeten (slecht, maar ben ook nog niet zo heel lang wakker).. Denk dat m'n eetlijstje weer ongeveer het zelfde wordt als gister! Alleen ik voel dat ik vanavond wat chips moet eten.. dus ga ik dat maar inplannen, anders gaat het mis!



Het wordt zoiets denk ik:



O: Speltboterham, halvarine, pindakaas + optimel kwark + melk

L: Salade (zelfde als gister, moet het toch opmaken)

T: Speltboterham met halvarine en beleg

A: (Weet nog niet)

T: Stuk fruit en bakje (afgewogen) chips
Alle reacties Link kopieren
@Red; fietstassen zijn idd met van die bloemen erop. En kleur is voornamelijk groen.



@Firene; balen dat je nog niet ongesteld bent, maar zou er nu niet te veel mee bezig zijn, kan ook zijn dat juist omdat je er zo mee bezig bent en het zo graag wil juist niet gebeurt.

Maar als je je echt zorgen maakt zou ik even langs de huisarts gaan.



@Theekop; balen van het internet. Hopelijk duurt het niet al te lang voordat er wat geregeld is, maar als we je even niet zien hier weten we in ieder geval waar het aan ligt.



@Chant; mooi dat het met je gewicht weer de goede kant op gaat! Zou zeker mooi zijn als je de komende paar dagen onder je gewicht uitkomt dat in de tabel staat.



Zometeen mag ik weer aan de fitness, alleen niet al te veel zin om door de regen te moeten maar ja.
Alle reacties Link kopieren
jeetje, zijn jullie allemaal vrij of zo? En ik maar hard werken! pfffff



Gisteren mijn kopersbegeleider (van de aannemer) van mijn appartementje gemaild over de planning van oplevering. blijkt het nou ipv okt-nov nov-dec te zijn. Baal dus verschrikkelijk want is zo weer een maand opgeschoven. Dan zit ik dadelijk natuurlijk met de kerstvakantie! Dan kan ik niemand inhuren voor de muren ed en kan ik geen vakantie nemen (tja die zorg he)



strakjes ga ik weer ontopic hoor. maar moet zo weer gaan werken. Wilde alleen even het vervelende berichtje van me afschrijven!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
He wat balen Adios.... Ik hoop voor je dat het dan uiterlijk november wordt.
Alle reacties Link kopieren
Mn eetlijstje voor vandaag is



O: omeletje van 2 eieren

T: 1 la vache que rie

L: salade (120gr ijsbergsla, 5 cherrytom., 2x gekookt ei, pijnboompitjes en een beetje mayo)

T: hm, weet nog niet... heb alleen zilveruitjes bij de hand op kantoor Misschien met 1 plakje kaas uit de lunchroom

A: tataartje + Italiaanse wokgroente



Het zijn wel veel eieren vandaag, maar volgens mij mag je er van dokter frank 3 of 4 op een dag... heb ik dat nou goed gelezen Chiquita?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven