Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- en alles er tussen in!

22-02-2010 10:36 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ben je 100+ of 100- en wil je graag veel afvallen dan ben je hier van harte welkom om te praten over afvallen, sporten, dipjes maar ook over alles wat je verder bezig houdt. We schrijven hier al een tijdje met een leuke groep meiden maar hoe meer zielen hoe meer vreugd....







Loedoe bedankt
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames!



Ik zie dat er een nieuwe topic is geopend. Ik heb zelf een lange tijd niets van me laten horen op het forum. Dit wegens wat minder leuke privéomstandigheden. Het zal me niet in dank zijn afgenomen dat ik niets meer heb laten horen, maar het kon even niet anders. Ik was heel erg verbaasd toen ik terug keek op de 100+ topic. Kan iemand me vertellen wat daar gebeurd is? Ik zie hier weer oude bekenden, doedel, loedoe, swa, tiaraatje etc. jullie gaan hier dus weer verder schrijven?
Alle reacties Link kopieren
Chant: We schrijven hier idd weer verder. Over wat er precies gebeurt is gaan verschillende verhalen rond maar echt een idee erover heb ik dus niet. Eigenlijk maakt het me allemaal niet meer uit. Ik wil gewoon praten over afvallen en van alles wat. Ik heb altijd heel erg veel steun gehad daaraan en daar wil ik gewoon weer mee verder gaan. Als je weer komt schrijven vind ik dat heel erg gezellig. Ik hoop dat je privéomstandigheden beter zijn en dat je weer lekker komt meeschrijven.



Hemera: dankje wel!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag wegens rotweer niet naar de winkel kunnen gaan. Dus ben al begonnen met zoetigheden en vettige zaken te schrappen. Het is toch een begin eh.
Alle reacties Link kopieren
quote:lola68 schreef op 23 februari 2010 @ 09:31:

[...]





Voor iemand die nog niet zo heel lang meeschreef vind ik het wel erg typisch dat je denkt zoveel over ons te weten.

Ik vraag me af waar je deze info vandaan haalt, die overigens nergens op slaat.



Het kan toch zijn dat ze al heel lang met jullie topic mee heeft gelezen? Ik lees het 100+ topic ook al een jaar mee, maar heb er nooit geschreven omdat ik net geen 100+ weeg. Vond het altijd een inspirerend topic, maar daar ben ik nu hard van terug gekomen.



Natuurlijk weet ik ook niet precies wat er gebeurd is, maar ik weet wél dat er op het nieuwe topic (Kletsen en afvallen voor gevorderden) een -verkapte- ledenstop wordt toegepast. Door bijvoorbeeld niet te reageren op iedereen die 'niet uitgenodigd is'. Naast het feit dat een ledenstop niet mag op het Viva forum, is het ook een rotstreek naar de nieuwe garde toe.



Ik vind het ontzettend kinderachtig en daarnaast ook erg jammer.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje echt jammer zeg.Ik had helemaal niet het id dat we als nieuwkomers niet zo welkom waren. Nou ja dan maar hier weer verder met zn allen en wie er bij wil.

Ik ga even middageten. Heb weinig in huis, moet nog boodschappen halen.
Alle reacties Link kopieren
Het is nog maar half 1 en ik heb al mijn brood al op



Word vandaag een lange hongerige dag ben ik bang. Heb ook besloten dat ik een grotere laptoptas wil zodat ik op een schooldag ook nog iets van fruit kan meenemen. Nu zit mijn tas steeds helemaal vol en dan kan er echt niets meer bij. Kan ook alleen maar 1 reader meenemen want dan zit het echt te vol.....
Alle reacties Link kopieren
Hi Chant, welkom terug. Ik weet ook van niks want ik ben er net weer.



We schrijven lekker verder.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
We gaan hier idd gewoon lekker door! Maandag komt een mooie tabel!



Zou wel leuk zijn als ons groepje nog een beetje groter werd.
Alle reacties Link kopieren
Magie en Hemera: bedankt!



Chant: welkom terug! De groep wordt langzaamaan weer groter! Enne magie: als je al zo'n tijd hebt meegelezen met het vorige topic kan je hier natuurlijk altijd komen meeposten als je dat wilt. Zie maar



Vandaag heb ik echt een kutdag. Een presentatie gehouden die volledig de mist ingaan en ook echt qua inhoud zwaar kut was. Dat heb ik nooit eerder gehad.. en het voelt alsof ik 'door de mand val': ik lijk wel slim, maar nu blijkt dat dat toch wel tegenvalt. Ik weet dat die gedachte onzin is, maar ik zit er wel mee. En verder heb ik vandaag nergens zin in en heb ik ongelooflijk veel trek in chocola. Ik proef het al bijna in mijn mond.. (en dat is knap, chocola proeven als je net bittere spruitjes op hebt! ). Morgen heb ik een high tea met vriendinnen, dus het zal wel moeilijk zijn om me dan in te houden. Maar ik ben afgelopen week aangekomen in plaats van afgevallen, dus ik ben nu heul erg gemotiveerd om me te gedragen!



Chant: is alles nu wel weer wat rustiger qua priveomstandigheden? En gaat het verder goed met je?
Alle reacties Link kopieren
quote:Swarovski schreef op 22 februari 2010 @ 22:20:



Het doel was om het oude topic op te blazen en als besloten clubje verder te gaan.

Blijkbaar hebben ze dit plan op de meet van zaterdag besloten.



En deze (feitelijk onjuiste) informatie baseer je waarop?
Alle reacties Link kopieren
Loedoe rot is dat he als presentaties fout gaan enzo! Chocola... lekker zou ook wel een blokje lusten nu....



Net heb ik lekker gesport! Het was wel zwaar deze keer maar wel lekker. Morgenavond ga ik ook nog! Tenminste dat is mijn planning. Vandaag is het best goed gegaan met eten. Heb alleen geen fruit gegeten maar ja. Het lukt ook niet altijd allemaal
Alle reacties Link kopieren
quote:loedoe schreef op 23 februari 2010 @ 20:21:

Enne magie: als je al zo'n tijd hebt meegelezen met het vorige topic kan je hier natuurlijk altijd komen meeposten als je dat wilt. Zie maar



Ja, sorry dat ik zomaar kom binnen vallen op zo'n manier. Maar ik merkte wat er aan de hand was op dat andere topic (verkapte ledenstop) en vond dat zo lullig naar jullie toe. Jullie zijn dan misschien wel de 'nieuwere garde', maar ik weet dat sommigen ook al maanden mee schreven daar. En dan klets je gezellig met elkaar, je steekt energie in zo'n topic/groep, om vervolgens afgedankt te worden. Zonder reden, zonder excuus. En ik vind het ook heel typisch dat er door die meiden alleen wordt gereageerd op 'feitelijk onjuiste informatie' in dit topic. Naja...



Maar goed, ik wil jullie team wel versterken, hoor. Ik schrijf elders ook mee met een groep die al een tijd aan het afvallen is. Dat is een besloten clubje, buiten het Viva forum om. Dus dit kan er ook wel bij!



Ben een jaar geleden begonnen met schrijven bij dat besloten clubje, maar door omstandigheden ben ik pas sinds november bezig met afvallen. Ik woog 91 kilo en ben 1.62m, best klein dus. Had een BMI van 35. Inmiddels ben ik tien kilo lichter, op een gezonde manier. En mijn BMI is bijna 30, ik vind het heerlijk! Ik wil er zeker nog 16 kilo vanaf en het liefst nog wat meer...
Alle reacties Link kopieren
Oef, net de 10 km heren gezien.. wat een drama! Vriendin en ik hebben druk heen en weer gesmst dat dit verschrikkelijk is :-D. Maar juist door dat gekke sms-contact ben ik nu wel weer vrolijker. Bedankt Sven



Josephine en Lola: kom vooral de feitelijke juistheden vertellen zou ik zeggen



Swa: blijf je wel gewoon bij ons meeschrijven? Ik vind het wel prettig om over chocola te kunnen zwijmelen samen met jou (zonder het te eten natuurlijk.. )



Doedel: Goed zeg, dat je weer gesport hebt! Heb je weer aquasport gedaan of iets anders? Lekker bezig!



Magie: Leuk dat je ook komt meeschrijven, en goed dat je al zo veel kwijt bent. Een BMI van 30 is buiten de gevaarlijk-zwaar zone, dat is supergoed! Welkom
Alle reacties Link kopieren
quote:loedoe schreef op 23 februari 2010 @ 23:25:

Oef, net de 10 km heren gezien.. wat een drama! Vriendin en ik hebben druk heen en weer gesmst dat dit verschrikkelijk is :-D. Maar juist door dat gekke sms-contact ben ik nu wel weer vrolijker. Bedankt Sven

Haha, hier een soortgelijke situatie. Vriend en ik hebben niets met sport op televisie, dus we hebben de Olympische Spelen ook zo veel mogelijk vermeden. Maar net op het moment dat Sven de fout in ging, zette mijn vriend de televisie aan. We vonden het vooral erg grappig dat ze hem gewoon nog een paar minuten lieten door schaatsen, terwijl de Japanners al feest aan het vieren waren...
Alle reacties Link kopieren
quote:Magie schreef op 23 februari 2010 @ 23:53:

[...]





Haha, hier een soortgelijke situatie. Vriend en ik hebben niets met sport op televisie, dus we hebben de Olympische Spelen ook zo veel mogelijk vermeden. Maar net op het moment dat Sven de fout in ging, zette mijn vriend de televisie aan. We vonden het vooral erg grappig dat ze hem gewoon nog een paar minuten lieten door schaatsen, terwijl de Japanners al feest aan het vieren waren... Hahahaha, leedvermaak is het grootste vermaak!
Alle reacties Link kopieren
quote:loedoe schreef op 24 februari 2010 @ 00:09:

[...]





Hahahaha, leedvermaak is het grootste vermaak!

Normaal gesproken hou ik niet van leedvermaak, hoor. Maar dit was toch wel heel apart om te zien? Of niet? Nou kijk ik nooit naar schaatsen, dus ik weet niet wat de regels zijn. Maar is het altijd zo is dat ze iemand de rit uit laten schaatsen, ook al is hij gediskwalificeerd?



Maar alsnog... ik vind het ook heel sneu voor die Sven hoor. Want je traint zo ontzettend hard voor zoiets en dan maak je zo'n blunder. En dat is heel zuur.
Alle reacties Link kopieren
Magie: welkom. Gezellig als je mee schrijft



loedoe: weer wezen aquasporten idd. Lessen gaan me steeds beter af.



Wel een beetje zuur van sven. Zou echt super boos zijn als ik hem was.



Zit nu in de trein op weg naar school. Ben wel te laat maar ja kon echt mijn bed niet uitkomen. Vanavond ga ik weer sporten is de planning. Het is wel een beetje druk maar merk wel dat ik er veel energie voor terug krijg.
Alle reacties Link kopieren
Loedoe : die chocola op die high-tea ga jij gewoon niet aanraken.



Hier gisteren gezond gegeten, op een boterham nutella na.



Had ook ontzettend veel trek in friet, maar heb het maar niet gedaan en aan nieuwe kleren kopen gedacht als ik wat slanker ben.
Alle reacties Link kopieren
Dames, heb mn eetgedrag iets laten verslonzen de afgelopen paar dagen. Gister flink gezondigd dus ik wil het vandaag weer goed aanpakken.



Vanochtend een paar geroosterde boterhammen met wat boter gehad en een kop thee.

Vanavond spruitjes, aardappels en kipfilet.

Als lunch denk ik 2 bruinbroodjes met beleg en thee.

En alleen fruit tussendoor.





Magie, welkom!
Alle reacties Link kopieren
Leuk om jullie hier weer te treffen, doedel, loedoe en tiaraatje! Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat qua lijnen.



Ik merk bij mezelf dat ik minder bewust bezig ben maar dat het helemaal in mijn systeem zit. Het is bij mij wel minder gezond geworden (let wat minder op m'n fruit, zuivel enz.) maar val nog steeds af. Heb wel een paar keer een week gehad dat ik bijna niets af viel. Maar ben nu in totaal 7 kilo kwijt. Niet erg snel, maar als ik dit zo volhoud blijft het er in kleine beetjes afgaan. Mensen zeggen het nu wel steeds tegen me, ze zien het! Dat is erg leuk, en mijn kleding zit mooier (en soms te wijd).



Ben benieuwd naar jullie ervaringen van de afgelopen weken! En hoe het resultaat bij jullie is!
Alle reacties Link kopieren
Chant: Bij mij is het niet zo goed gegaan met carnaval enzo. Maar ben nu weer hard aan de slag.



Tiaraatja: Gewoon weer hard aan de slag. Ik ben ook weer aan de slag gegaan en zag vandaag ook al resultaat op de weegschaal! Was er stiekem op gaan staan



Nu ga ik weer hard aan de studie!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is het hier stil.



Gister gezondigd maar het weer goedgemaakt. Zoon en ik zijn iets gaan drinken, wilden pannekoeken, maar alles was dicht. Dan maar in het theatercafeetje gegaan. Daar een portie warm gemengd genomen. Maar s avonds niks meer gegeten.



Vandaag vier rijstcrackers met chocola gehad. Het is al een vooruitgang van taartjes naar rijstcrackers. We gaan zo verder, of we gaan nog verbeteringen doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb ook een aantal rustige dagen. Dus niet zoveel te melden. Bij dat andere clubje geef ik op donderdag door wat mijn gewicht is. En ik ben deze week weer een halve kilo kwijt, fijn! Jullie wegen op maandag, toch? Kan ik twee keer per week mijn gewicht doorgeven.



Mijn vriend heeft gister voor mij een frikadel speciaal gemaakt, maar dan de light versie. Gebakken in olie, minder saus en yogonaise in plaats van mayonaise. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vond het zo ontzettend tegen vallen. Misschien door de light versie, maar misschien ook omdat ik al een jaar roep dat ik zo ont-zet-tend veel trek heb in een frikadel speciaal en dat mijn verwachtingen te hoog waren. Beetje jammer, maar ik heb hem uiteraard wel opgegeten.
Alle reacties Link kopieren
Het is idd stil...



Witch: ik heb heel erg veel aan de site van het voedingscentrum. Daar staat wat je precies binnen moet krijgen bij een gezonde voeding. Daar probeer ik me zo goed mogelijk aan te houden. Dan weet je ook zeker dat je alle voedingsstoffen ect binnen krijgt.



Vriendlief ging gister mee sporten. Hij vond het best zwaar hihi. Het was dan ook wel een zware les maar ja. Voor ik op stage ging was dit mijn favo leraar. Ik wist alleen niet meer toen ik terug kwam op welke dagen hij nou precies les gaf. Nu ga ik voortaan weer op woensdag... want hij weet me net een beetje extra te motiveren om nog een beetje harder te gaan.



Vanavond moet ik werken tot half 12. Vind dat altijd zooo saai maar ja... wat doe je eraan he. Straks even langs de supermarkt om een magnetronmaaltijd te halen. Ik ga denk ik voor stampot! Daar heb ik namelijk trek in!
Alle reacties Link kopieren
Vind het jammer dat het hier zo stil is. Zelf zit ik op dit moment bijna dagelijks thuis omdat ik werkzoekend ben. Hopelijk komt daar gauw verandering in.



Ga snel eens op voedingscentrum kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven