Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- hier gaan we gewoon weer verder!

31-08-2010 19:09 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van 100+ naar 100- gaat hier gewoon weer verder! We zijn een groep meiden die met z'n alle de strijd tegen de kilo's aan gaat. Hier kletsen we over afvallen, sporten en vooral over van alles wat er nog meer bij komt! Nieuwe mensen zijn altijd welkom dus schaam je niet en meld je gezellig aan!



Maandag of dinsdag is onze weegdag en geven we het gewicht dik gedrukt door. Als je op pauze wilt geef je dat ook op maandag of dinsdag aan. Als je niets laat weten van je gewicht 2 weken dan haal ik je uit de tabel. Als je op pauze staat ofzo dan natuurlijk niet



En natuurlijk onze mooie tabel! Theekop bedankt!

Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar weer een nieuw topic geopend voor ons! Ik ben nog steeds hard aan het klussen maar het word steeds meer een tijd. Met lijnen ben ik helemaal niet bezig maar door al het klussen heb ik ook geen tijd om te snoepen. Vanavond een avondje tuis ingepland maar vandaag is ook school weer begonnen dus ook het huiswerk.



Verder heb ik een klus dilemma.... want ik weet niet wat ik voor de ramen moet hangen.... Tips zijn dus welkom :p
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb netjes tot 16 uur gewacht en toen alsnog een reep chocola gegeten. Erg lekker, maar nu ben ik er een beetje misselijk van. En het klinkt raar, maar eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Een paar weken geleden kon ik echt alles eten wat los en vast zat, en het was nooit genoeg. Nu heb ik veel meer het idee dat mijn lichaam begint te wennen aan normale porties.



Je bent goed bezig Zonnetje, met al dat gesport! Jij ook trouwens elastiekje, ook met je studies! Dat zal wel even een uitdaging zijn om twee studies tegelijk te doen, maar lijkt me pittig. Zeker als je ook veel in groepjes moet werken, want dat kost in verhouding veel tijd. Ik hoop ook op een mooi weegresultaat, een beetje geholpen door mijn ongesteldheid (als je twee maanden moet wachten val je dan ook twee keer zoveel af? )



Eetlijstje:



O 2 boterhammen met Linera pate

T vers fruit

L 2 boterhammen met kaas en komkommer, 2 met corned beef

T reep chocola

D macaroni



drinken: thee en melk
Alle reacties Link kopieren
Firene: goed zeg dat je hebt gewacht met het eten van die chocola! Ik probeer ook altijd eerst iets anders te gaan doen en als ik dan nog steeds te veel zin in chocola ofzo heb dan neem ik het maar gewoon.



Vandaag heb ik weer een druk programma. Ik probeer jullie wel weer wat meer aandacht te geven dus ik hoop hier weer wat meer te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Ah hier zijn we.



Ik sta nog steeds gelijk. Dus 104.4.



Tja snel gaat het niet.

Heb ook veel aan mn hoofd en dan verval ik in mn slechte (eet) gedrag.



Geranium ik zie in de tabel dat jij hard gaat!! En ik zag het ook op je slanke hyves foto!Top hoor.
Alle reacties Link kopieren
Doedel; niet zo heel raar dat je het nu even erg druk hebt. Weer aan de studie en nog bezig met je huisje waarin nog geklust moet worden. Is dan ook niet erg dat je hier even wat minder bent. Ondanks dat je niet met lijnen bezig bent, toch goed dat je het snoepen achterwege laat!



Firene; goed dat je hebt gewacht met de chocolade. Fijn toch dat je lichaam begint te wennen aan normale porties en dat je toch wel hebt genoten van je chocolade.



Hier eigenlijk even verder niet echt wat te melden, gaat nog steeds de goede kant op.
Alle reacties Link kopieren
Tiaraatje; balen dat het er nog niet af gaat bij je. Maar positief is in ieder geval dat je ook niet bent aangekomen! Ook al ben je weer even in je oude eetpatroon vervallen.
Mensen.. ik heb een groooote schop nodig. Ik loop het weer helemaal te verprutsen!



Mijn eetlijstje gisteren (schaam)

O: vla met cruesli en bakje druiven

T: ontbijtkoekreep van sultana

L: 2 boterhammen met kaas, half glas fruitontbijt (so far so good..)

T: Handje M&M's met pinda's, handje M&M's met crunch, klein schaaltje chips (waarom doe ik dat ineens? lijkt wel alsof de behoefte om te schranzen terug komt)

D: Pannenkoek met appel en spek (werd het pannenkoekenschip ipv naar de wok)

A: Nacho's met kaasdip.. en een paar snoepjes nog van een vriendin



Ik baal gewoon zo! Heb niet alle nacho's opgeten in de bios, 1/3 aan een vriendin gegeven maar toch hoor. Vriend is terug en ik laat het weer verslonzen.



Nu vraag ik me af of ik het niet alleen maar deed zodat hij het zou kunnen zien en nu hij er is ik denk ach het gaat weer zn gangetje? Ik hoop toch niet dat ik zo naief ben. Gelukkig is het vandaag een nieuwe dag, maar ik voel me er zo slecht onder dat ik na zoveel weken goeds ineens zo de brei eraan geef. En ik begin echt elke dag gemotiveerd, maar rond een uur of 4 gaat het steeds mis. Gelukkig ga ik vandaag sporten om 5 uur en heb ik introductie van half 2 tot 4 dus dan heb ik iets te doen, kan ik rond 7 avondeten en daarna nog kiezen voor een gezond tussendoortje. Maar toch belachelijk dat ik dit 'nodig heb' om niet te schranzen.



Schoppen zijn dus welkom :(
Nou zal ik even een eetlijstje maken met wat ik vandaag wil gaan eten.. en ik probeer me er strict aan te houden! Ik doe ook even de tijden erbij zodat ik regelmaat krijg



O (moet ik nog mee beginnen, dus 10:30) : Glas fruitontbijt met een schaaltje druiven

L: (12:30) 2 boterhammen met kaas, een glas optimel

T: (14:30) Ontbijtkoekreep van sultana

T: (16:30) Appel

S: (17:00) Uurtje bodyfit

D: (19:00) 2 Tacoschelpen met rundergehakt, tomatensalsa en groentes

A: (21:00) Schaaltje vla



Als ik me hier aan kan houden zou het goed moeten komen
Alle reacties Link kopieren
'' Leest af en toe nog steeds mee''



Breek ff in....



@ elastiekje; het is heel normaal als je een dagje schranst; dat heeft je lichaam ook nodig en zo houdt je het ook langer vol, want als het goed is, ga je dit ''strenge'' niet je hele leven lang doen,daar hoort ook zo n soort dag bij ;)



Mooi eetlijstje v vandaag; maar als je geen trek meer hebt na t avondeten zou ik de vla weg laten,want op zich krijg je wel zuivel binnen vd kaas en optimel,is maar n tip hoor ;)



Succes



Vandaag nieuwe dag nieuwe kansen!Zet m op!
Alle reacties Link kopieren
Even mn gewicht voor de tabel 98.4. Stabiel dus en daar ben ik heel blij mee.



Tot later
Alle reacties Link kopieren
hi

@elastiekje: schop onder je kont!!!! Je eetplan voor vandaag ziet er goed uit! Zet hem op. Gewoon weer een paar dagen eten volgens plan en je bent vast weer helemaal gemotioveerd!

@red: keurig dat je stabiel blijft! dat is de bedoeling!

@doedel: ik kan je niet helpen met gordijnen enzo want dat ligt helemaal aan de inrichting, soort ramen ed. Misschien kan je tijdelijk wat goedkopere dingen ophangen totdat je een goed idee hebt? succes met studie maar weer!

@firene: knap hoor dat je toch hebt kunnen wachten! en inderdaad de volgende keer gewoon denken aan de misselijkheid en je hebt het er dan vast niet meer voor over!

@zonnetje: goed dat het nog steeds goed gaat!



Ik heb eigenlijk ook niet zoveel te melden. gaat redelijk hier. afd en toe een uitspatting maar dat mag wel een keer!

ben nog steeds druk aan het msnen alleen ging het gisteren wat stroefjes met 1. alsof we een beetje uitgepraat zijn. en dan vandaag nog geen smsje gehad en dan begin ik meteen te twijfelen. Had vanochtend al een sms gestuurd en nu wil ik geen tweede sturen omdat ik bang ben een beetje ongeduldig over te komen. maare echt, zit continu op mijn telefoon te kijken!!!!

aankomend weekend misschien een date (kan maar gebeurd zijn voordat ik de meest ideale man schets en het daardoor altijd tegenvalt!)

vanavond een feest van een collega, gaa naar de kookstudio. Klinkt erg leuk en heb er dus erg veel zin in!

prettige dag allemaal maar weer!

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
HAHA



Okee ik moet nu al zeggen dat mn eetplanen verstoord zijn!



Ik zat vorige week de hele tijd tegen mn vriend dat ik zo'n zin had in bossche bollen, maar liep ze steeds braaf voorbij en was het alweer vergeten.



Komt hij net mn kamer binnen met bossche bollen met 7 kaarsjes erin! Hebben vandaag 7 maandjes namelijk haha. Ik vond het zoooo enorm lief. En riep al onee onee oneeeee! Ik moest vandaag goed zijn hahaha maar hij zegt ach dan ga je toch ff half uurtje extra hardlopen Ik heb hem wel opgegeten, anders vond ik het niet zo leuk van mezelf als hij juist zo uit zichzelf hieraan denkt. *zwijmel*



Goede nieuws: de bossche bol kreeg ik daarna in mijn gezicht gedrukt dus 1/4 heeft mijn vriend van mn gezicht afgelikt hahahaha



Maargoed, ik doe maar even 1 broodje kaas ipv 2 en dus een rondje extra hardlopen.
@ Firene

Net lijstje trouwens! Valt me op dat mensen hier best veel brood eten. Ik denk steeds dat dat niet echt zoveel mag, maar als ik zo het gewichtsverlies lees kan dat dus gerust. Ik vind brood ook erg lekker dus misschien kan ik toch maar beter wat broodjes eten tussendoor dan bijv ontbijtkoek of sultana's ofzo.



@ Doedel

Ook geen verstand van gordijnen etc omdat ik het ontzettend duur vind. Maar vind die hele lange zware vaak wel mooi (maar moet bij je inrichting passen)



@ Adios

Jij ook met al je mannen whaha. Ik ken het gevoel van telefoon kijken, maar helaas komen de smsjes daardoor niet sneller. Gewoon lekker wat anders doen, niet achteraan smsen. Komt wel goed!



@ Rammie

Dankjewel!



@ Red

Mooi dat je stabiel bent. Dat komt helemaal goed met de bruidsjurk!
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden, daar ben ik weer :-D



hahaha, elastiekje dat is inderdaad een goede manier om van je bossche boll af te komen. Voor de rest ben je echt super bewust bezig. dus ook bewust aan het snoepen. Dat is mooi, want dan zit je nog steeds in de fase/positite dat je gewoon weer terug kan stappen naar het gezonde eten. Je kan het!



Ik heb me gisteren laten gaan Ik ben gisteravond naar de Macdonalds geweest!! en dan niet 1 BigMac maar meteen ook nog een McKroket erbij. foei foei foei. Mijn gewicht was vanochtend 99.8 Dus nog wel gelukkig onder de de 3 cijfertjes. Ben echt aan het rommelen met de lijn... dit is mijn lijstje voor vandaag:



O: witpuntje met pindakaas (had ik zo'n trek in)

T: niets... laat ontbeten

L. 250ml bosvruchten yoghurt

T: klein puntje kaas (la vache que rie - light)

A: slavink met feta salade



Hm, moet me echt even in het gareel (hoe schrijf je dat?) krijgen. Maar ik ben al lang blij dat de koeken/cake dingen van vroeger niet in mn boodschappenmandje lagen. Hier ook schoppen en adviezen hartstikke welkom!
Alle reacties Link kopieren
foei foei foei xzonnetje en elastiekje!!!! Nou ja als jullie er maar van genoten hebben! enne kwart bossche bol van je gezicht laten likken is ook niet verkeerd! ;)

Toch maar een smsje verstuurd naar die ene jongen, maar wel een neutrale (dus niet waaron ik vroeg waarom ik nog niets had gekregen maar gewoon een waaron ik vroeg hope zijn dag was).

enn.... eentje terug gekregen. Gewoon een lange spontane (dus niet zo'n ik stuur maar verplicht even iets terug).

pfffff! wat kan je je zelf dan toch onzeker maken he!

nou ik ga zo maar naar het feestje, heb er echt heel veel zin in (tja kan ook niet anders want het bestaat uit eten en koken haha)

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
hahah, die Adios, :P hartstikke leuk. Meiden zijn ook zo'n ster in alle communicatie van een jongen tot op het laatste puntje op de i helemaal te analyseren. (zo ben ik ook hoor, hihi) Ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat jullie een stap richting een uitje met zn tweetjes gaan zetten ! Neem in ieder geval lekker de tijd die jij nodig hebt.



Ben weer terug bij het gezonde eten met mn hoofd... pfff, gelukkig, heb in de pauze even wat booschapjes gedaan. En heb nu weer komkommer, sla, tomaat en alle toebehoren voor heerlijke salades en magere dingetjes voor minstens 3 dagen ontbijt, lunch en avondeten in huis. Dus zaterdag weer boodschapje doen.

Het is alweer aan de goede kant van de week :-D jihoe! Hebben jullie verder nog leuke weekend plannen staan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn gordijnen probleem opgelost! Neem lange gordijnen die dan als ik ze niet gebruik in de hoeken van mijn kamer hangen totdat ik ze dicht doe. Ik moet ze wel dicht doen omdat onze huiskamer aan de galerij zit. Er loopt gelukkig bijna nooit iemand langs de ramen omdat we halverwege zitten en de nummers links van ons de andere ingang moeten gebruiken.



Adios: een date! Wat leuk zeg! Ken je die jongen al lang? Dat heb je vast wel verteld maar daar heb ik natuurlijk over heen gelezen....



Elastiekje: hup nu moet je slank blijven! Even de tegels laten vieren mag maar nu moet je er gewoon weer hard tegen aan hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Even een snel berichtje, want ga zo naar mijn ouders om bij hen te eten. Zonnetje, is dat niet erg weinig wat je vandaag eet? Alleen een klein broodje en vruchtenyoghurt overdag? Ik denk dat ook als je gisteren even iets gegeten hebt je dat niet meteen moet overcompenseren. Maar goed, ik doe het ook maar op gevoel hoor, want heb er niet enorm verstand van

Ik heb niet echt iets bijzonders gepland dit weekend, heb een vrij drukke week. ik ga in elk geval het trouwalbum van een vriendin bekijken en even bijkletsen, en verder denk ik niet zoveel.
Alle reacties Link kopieren
quote:doedel schreef op 01 september 2010 @ 17:21:

Elastiekje: hup nu moet je slank blijven! Even de tegels laten vieren mag maar nu moet je er gewoon weer hard tegen aan hoor!Nou ik zou een beetje voorzichtig zijn met die tegels hoor
Alle reacties Link kopieren
quote: doedel schreef op 01 september 2010 @ 17:21:

...



Elastiekje: hup nu moet je slank blijven! Even de tegels laten vieren mag maar nu moet je er gewoon weer hard tegen aan hoor! Je bent teveel met je verbouwingen in huis bezig :P
Alle reacties Link kopieren
@Red; mooi dat je stabiel blijft!



@Elastiekje; een keer wat slechts moet kunnen en zolang je er nu weer tegenaan gaat is dat geen probleem.



@Zonnetje; hopelijk wel genoten van je mcdonalds eten. Ook voor jou geldt dat zolang je er nu weer tegenaan gaat het best wel goed zal komen! Vind je eetlijstje van vandaag wel nog wat aan de magere/weinige kant (voor zover ik daar verstand van heb en kan beoordelen).



@Adios; Leuk dat je nog zo'n leuk contact hebt met die jongens. Vooral niets gaan overhaasten, als jullie elkaar echt leuk vinden komt de rest vanzelf wel!
Zoooo



Ben weer terug van een uurtje bodyfit en straks nog een half uurtje hardlopen. Goed aan mn lijstje verder gehouden. Maak een fruitsalade vanavond ipv een schaaltje vla, na de tip van rammie



Ik denk dat ik mezelf wel weer onder controle heb gelukkig, maar ik juich niet te snel haha.



Enne.. de tegels laten vieren.. lijkt me niet zo verstandig! Hahaha zeker écht met je hoofd nog bij de verbouwing
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Zo even heerlijk SoSSonja kijken...



Fijn dat we weer in ons eigen topic kunnen!



Doedel: Klinkt als prima met je eten omgaan! Schiet het al een beetje op met je huisje? En voor je ramen? Tja, gordijnen of zo?



Firene: Lekker gevoel he, dat je beter met snoepen om kunt gaan.



Tiaraatje: Je vervalt misschien in je oude eetgedrag, maar je komt ook niet aan! Goed hoor! Dank je wel voor je complimentje.



Elastiekje: *schop geef* Wat lief van je vriend!



Red: Goed zo!



Adios: Uitgepraat met die jongen die je al kende of die andere?



Zonnetje: Hoe ging het eten vandaag?



Eetlijstje:

o: volkorenbrood met kaas, karnemelk

t: bak kwark

l: krentenbol met kaas, banaan, flesje water

d: rijst met groente en vega-gehakt

t: bakje yoghurt met rozijnen
Goed lijstje geranium! Maar vind ik eigenlijk altijd.



Ik kijk nu ook SOS Sonja, ik ben gelukkig nooit zo erg geweest met eten als die kandidate van 23, maar ik kan me haar eetlust wel voorstellen Zou alleen veel sneller vol zitten nu haha. Na zulke programmas ben ik ook altijd gemotiveerd om goed door te gaan.



Ben nu mn kamer aan het opruimen en schoonmaken, wasje draaien etc, even alles lekker schoon en fris. Dan nog een half uurtje hardlopen, warme douche en heeeerlijk relaxen op de bank met,... een brave fruitsalade!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven