Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- hier gaan we gewoon weer verder!

31-08-2010 19:09 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van 100+ naar 100- gaat hier gewoon weer verder! We zijn een groep meiden die met z'n alle de strijd tegen de kilo's aan gaat. Hier kletsen we over afvallen, sporten en vooral over van alles wat er nog meer bij komt! Nieuwe mensen zijn altijd welkom dus schaam je niet en meld je gezellig aan!



Maandag of dinsdag is onze weegdag en geven we het gewicht dik gedrukt door. Als je op pauze wilt geef je dat ook op maandag of dinsdag aan. Als je niets laat weten van je gewicht 2 weken dan haal ik je uit de tabel. Als je op pauze staat ofzo dan natuurlijk niet



En natuurlijk onze mooie tabel! Theekop bedankt!

Alle reacties Link kopieren
@ger Ja! geboren en getogen Tukker hier!
Helleeeuuu goedemorgen!



Ik heb iets nieuws lekkers ontdekt. Biologische vla! Is lichter van kleur en smaakt veel meer puur natuur (ik heb geen verstand van biologische producten () maar dit smaakt echt beter dan gewone vanillevla!)



Lijstje tot het avondeten:

O: Biologische vla, met cruesli en frambozen (hmmm! dit at ik elke dag in de zomer toen ik 5 kilo was afgevallen in 6 weken, wie weet werkt het weer )

T: ontbijtkoekreep minder suiker

L: 2 volkorenboterhammen kaas met komkommer

T: banaan, 3 zaanse huisjes
Weet iemand trouwens of we ons oude topic nog kunnen bekijken? Want toen ik net begon ging het super goed en had ik ook lijstjes, dus vraag me soms eens af hoe ik het toen deed.
Alle reacties Link kopieren
hoi

volgens mij kan je gewoon in het vakje 'zoeken' (boven het buttontje van roddels dump ze hier) van 100+ naar 100- invullen en dan zal je vanzelf ook het oude topic tegenkomen. Deze verdwijnen wel uit de lijst maar niet van het internet namelijk.

Goed van je dat het het weer gaat opzoeken.

Maare vla: is dat niet erg rijk aan suikers??? Klinkt wel lekker hoor dat ontbijt!

groetjes