Lijf & Lijn alle pijlers

Van 100+ naar 100-: voor CreeperTs en Freaks

16-04-2013 20:41 1330 berichten
Hoi soon-to-be en bestaande CreeperTs en Freaks!



De lente begint, tijd voor een nieuw deel van ons topic. We zijn al goed op weg om een mooi en gezond lichaam te krijgen. Door gezond te eten, maar vooral ook door te bewegen.



Inmiddels worden er grote stappen gemaakt: We dagen elkaar uit en steunen elkaar waar nodig. Inmiddels worden er zelfs al foto's uit gewisseld, waar tevens de termen CreeperTs (oeh-la-la en fiet-fieuw opmerkingen maken naar een ander) en Freaks (stemmetjes in je hoofd: 'zal ik wel of zal ik niet die chocoladereep eten?', 'jeu, ik pas toch nooit in kleding van deze winkel', en andere irreële gedachtes) vandaan komen.



Mocht je nog niet zijn geschrokken van de inleiding tot nu toe: lees dan vooral verder en schrijf mee als je geïntrigeerd bent



Laten we de positiviteit uit de vorige topics voortzetten in het nieuwe deel waarbij we natuurlijk nog steeds uitgaan van de oude principes: geen strenge diëten, maar een nieuw patroon ontwikkelen wat je je hele leven kunt volhouden. Daar hoort natuurlijk ook af en toe een (gezamenlijk) hapje of een drankje bij! Jam jam.



Ook 100-ers zijn uiteraard van harte welkom. Een groot deel van dit topic heeft dit doel al bereikt (of is gaan meeschrijven als 100-er). Het schrijven gaat hier heel snel, maar ook langzame schrijvers zijn welkom. We hebben het niet alleen over afvallen en bewegen, maar ook over de dagelijkse dingen die ons bezig houden. Veel plezier bij de grote-CreeperT-en-Freak-show!!!



En vooruit: Nog een motivatieplaatje!



Jeeejj! En vers topic!
Alle reacties Link kopieren
Mooi Op RobinT



Happy New Topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Freeasabirdie schreef op 16 april 2013 @ 20:44:

Mooie OP RobinT



Happy New Topic
quote:Freeasabirdie schreef op 16 april 2013 @ 20:44:

[...]

trutje
Jaaaaa happy new topic CreeperT's en Freaks!
Alle reacties Link kopieren
Oh nee! Ik dacht nog "jemig, in mn allereerste reactie van dit topic staat een typefout" ik wilde m veranderen en nu heb ik per ongeluk mezelf gequote haha.
Alle reacties Link kopieren
Mooi hoor! Happy new topic! *cheer*
Alle reacties Link kopieren
Succes dames!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Freeasabirdie schreef op 16 april 2013 @ 20:45:

Oh nee! Ik dacht nog "jemig, in mn allereerste reactie van dit topic staat een typefout" ik wilde m veranderen en nu heb ik per ongeluk mezelf gequote haha.Ja ja
quote:Freeasabirdie schreef op 16 april 2013 @ 20:44:

[...]

quote:saaaaar81 schreef op 16 april 2013 @ 20:49:

Succes dames!Dankje!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een nieuw topic!

Ik heb meegelezen in het laatste deel van het andere topic, maar heb even last van algehele moeheid en even niet de puf om te reageren. Net wel wezen tennissen trouwens, maar ik hou het voor nu even bij: . Veel plezier en succes in dit nieuwe topic allen!
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeej een nieuw topic!! Ik hou er altijd van een nieuwe start! Even snel het oude opzoeken en op vandaag reageren!
En een hoera voor Robin, die zo lief is om de tabel bij te houden!



Bibine, betekent dat nu dat je niet meer meeschrijft in dit nieuwe topic?
Alle reacties Link kopieren
quote:workit schreef op 16 april 2013 @ 20:55:

En een hoera voor Robin, die zo lief is om de tabel bij te houden!





Mee eens







En bijzonder, dat er altijd een passend Tard plaatje is
Op deze manier is het topic nog wel een keer vol:D:D



Iemand dropjes in huis? Ik heb zo'n zin in dropjes... moet ongesteld worden denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Elsie26 schreef op 16 april 2013 @ 20:56:

Bibine, betekent dat nu dat je niet meer meeschrijft in dit nieuwe topic?Nee hoor! Dat betekent dat ik even gedag kom zeggen en weer meer ga reageren als ik de puf weer heb
ik dacht al Bibine rust maar lekker uit dan!.



Eigen, ik heb (altijd)? dropjes in huis
Alle reacties Link kopieren
Swissie: fijn dat het fietsen beter gaat na het ontbijten! Eigenlijk best logisch. En leuk dat je er zin in hebt om weer naar nederland te komen en even te genieten hier. Jij had van de week toch wraps gegeten maar dan met sla? Ik heb dat namelijk vandaag ook op en vond het echt super lekker!



Elsie: voor jou voor de foto! Stoer man



Birdie: wie had dat ooit gedacht dat jij nog in je nopjes zou zijn van hardloopschoenen.... sporty die je bent! Haha die man! Zulke mooie benen heb je nu!



Workit: wat naar van je enkel! Even rusten idd en dan weer doorgaan. Ik ga echt veel vaker als 2 keer per jaar hard op mijn plaat .... ze hadden mij echt leo moeten noemen...



Vandaag niet zo een goed eetdagje gehad... heb echt alles gegeten wat los en vast zat in de winkel... oeps. Daarna wel gewoon avond gegeten maar niet zo veel en dan hopelijk vandaag gewoon normaal afsluiten. Ik merk wel altijd als ik veel suiker gegeten heb ik er altijd nog zo een enorme drang naar heb... suikerjunkie dus. Mijn nieuwe challenge wordt 14 dagen geen toegevoegde suiker eten. Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Thuis eten we al weinig suiker ivm allergie vriend maar merk dat we wel weer steeds meer suiker gaan eten dus een mooie rede om dat wat meer uit te bannen.
quote:Elsie26 schreef op 16 april 2013 @ 21:17:

ik dacht al Bibine rust maar lekker uit dan!.



Eigen, ik heb (altijd)? dropjes in huis Gooi er eens een paar over die rivier bij je??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen hippie dropjes in huis zonder suiker, gluten en dat soort dingen en die zijn viessssss
Is goed Eigen, sta je klaar??



*hupsakee - muntdrop en zoute dropjes richting Eigen *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven