Lijf & Lijn alle pijlers

Van 100+ naar 100-: voor CreeperTs en Freaks

16-04-2013 20:41 1330 berichten
Hoi soon-to-be en bestaande CreeperTs en Freaks!



De lente begint, tijd voor een nieuw deel van ons topic. We zijn al goed op weg om een mooi en gezond lichaam te krijgen. Door gezond te eten, maar vooral ook door te bewegen.



Inmiddels worden er grote stappen gemaakt: We dagen elkaar uit en steunen elkaar waar nodig. Inmiddels worden er zelfs al foto's uit gewisseld, waar tevens de termen CreeperTs (oeh-la-la en fiet-fieuw opmerkingen maken naar een ander) en Freaks (stemmetjes in je hoofd: 'zal ik wel of zal ik niet die chocoladereep eten?', 'jeu, ik pas toch nooit in kleding van deze winkel', en andere irreële gedachtes) vandaan komen.



Mocht je nog niet zijn geschrokken van de inleiding tot nu toe: lees dan vooral verder en schrijf mee als je geïntrigeerd bent



Laten we de positiviteit uit de vorige topics voortzetten in het nieuwe deel waarbij we natuurlijk nog steeds uitgaan van de oude principes: geen strenge diëten, maar een nieuw patroon ontwikkelen wat je je hele leven kunt volhouden. Daar hoort natuurlijk ook af en toe een (gezamenlijk) hapje of een drankje bij! Jam jam.



Ook 100-ers zijn uiteraard van harte welkom. Een groot deel van dit topic heeft dit doel al bereikt (of is gaan meeschrijven als 100-er). Het schrijven gaat hier heel snel, maar ook langzame schrijvers zijn welkom. We hebben het niet alleen over afvallen en bewegen, maar ook over de dagelijkse dingen die ons bezig houden. Veel plezier bij de grote-CreeperT-en-Freak-show!!!



En vooruit: Nog een motivatieplaatje!



Alle reacties Link kopieren
Hoera! Een nieuw topic! Dat we die maar weer vol mogen spammen. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag ook mee willen schrijven, hoop alleen dat dat gaat werken want bent niet zon schrijver.

Begin januari stond ik in het buitenland op de weegschaal. Jaren niet opgestaan.

Uit angst voor wat ie aan zou geven. 101 kg gaf ie aan.

Toen is de knop omgegaan.

Tijd getwijfeld of ik een weegschaal aan zou schaffen, toch maar gedaan.

Vanmorgen gaf ie 91.4 aan. Dus het gaat erg goed.

Zou fijn zijn om hier wat extra motivatie en tips te delen.
Alle reacties Link kopieren
Gewicht: 88.0

Afgevallen: -1.4

Totaal: -15.9

Te gaan: 1.6



Aangezien ik me toch weer gewoon weeg kan ik net zo goed weer van pauze af haha. Nu snel richting werk, fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen op dit nieuwe topic!

Birdie, wow -1.4 is erg goed.

Ik ben helemaal niet afgevallen (de laatste 3 weken 2 ons), maar kan er niet echt mee zitten. Ik heb gewoon teveel gesnoept (mijn valkuil). Ik hoop dat komende week de laatste "slechte" week is, daarna ga ik er weer een paar weken tegenaan.



Annie, welkom



Elsie / Eingen, hmm dropjes...



Doedel, goed he! Zo eet je echt gezond (ik vind guacamole ook altijd zo heerlijk), maar ik heb toch altijd een beetje het idee van een feestje..

Ik herken je suiker verhaal! Ik ga ook (na komende week dan) weer een x dagen challenge doen, idd ook geen suiker. Indien iets lekkers, dan donkere chocolade...



Vandaag moet ik eigenlijk nog zo'n 10 km doorfietsen, want ik moet de auto van de garage halen. Ben benieuwd of dat gaat lukken na het werk. Het weer werkt in ieder geval wel weer lekker mee...
Alle reacties Link kopieren
Hey Lieve meiden



Happy new topic!

Helaas heb ik nog steeds de discipline niet gevonden weer in afvalmodus te komen (en zwangermodus evenmin)



Maar ik heb echt respect hoe jullie het volhouden!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa nieuw topic! Komt als geroepen, want die pak ik nu gelijk aan als een nieuwe start!



Vandaag gewogen en ik weeg alweer onder de 100! Jeeeeeeej.

Maaaaaaar maandag is m'n officiële dag dus we zien dan wel weer verder.



Geranium,

Meiiiiddd welkom terug! Moedah! Hoe bevalt het?

Babyheffen als sport activiteit zie ik ook wel zitten hoor ;)



En swissie;

Bijna in NL. veilige reis gewenst!



Waar is adeline? Zij zou toch ook terug komen naar nl.?



O: 100 Gr. Magere vanille kwark, 8 stukjes cruesli, lijnzaad, chiazaad

1 banaan middelgroot

1 thee met melk

T: koffie m melk

2 waldkorn bh komijnekaas 30+ 13 gram

L: mango

2 waldkorn bh m komijnekaas 30+ 12 gram

T: 2 gedroogde abrikozen, 1 dadel

1 appel

500 ml water

D: pasta of rijst

T: 1 snack à Jack kokos.



Sport; als het droog blijft ga ik nog even skaten
Alle reacties Link kopieren
Druppel, hele, hele, hele dikke knuffel



Jurks, heb jij maat 39? Als jij mij uitlegt hoe ik heel gemakkelijk een pakketje kan versturen (als ik in NL ben), kan ik de skates wel opsturen. Weet je, ik moet ze toch kwijt. Dan liever aan iemand die er iets aan heeft.



We hebben thuis blijkbaar een nieuwe weegschaal, een withings. Daarmee kan je via wifi op je smartphone / iPad ofzo je gewicht, hartslag, vetpercentage etc bijhouden. Ik heb nog geen idee of ik erin geloof (dat vetpercentage), maar baat het niet....

Het lijkt me wel handig om op die manier gemakkelijk je gewicht gegevens bij te kunnen houden. Ik laat het jullie weten.
Alle reacties Link kopieren
Annie: Welkom! Je bent al goed bezig met afvallen , das best een hoop in zo'n korte tijd :-)



Free: Jeej! je bent er bijna :-)



Swissie: Alvast een goede reis meid, en veel plezier in Nederland :-)



Druppel:



liebling: Wat fijn dat je gezien hebt dat je weer onder die 100 zit! en je lijstje ziet er goed uit!



lijstje:

0: bakje yoghurt met mueslie en een cracker met pindakaas.

t: eierkoek.

l: 2 br broodjes met ham en kaas en eentje met gerookte kipfilet.

t: ?

d: ?

fijne dag iedereen!
Goedemorgen dames!



Even een kort bericht vanaf de iPad. Ben sinds gisteren weer alleen in mijn eigen huis en daar moet ik wel even aan wennen. Mis vooral aanspraak van mensen, maar verder gaat het goed.



Elsie: bedankt voor de dropjes! Hoe is het nu?



Annie: welkom, kun je wat meer vertellen over jezelf? Wat je doet etc. Maar ook hoe je wilt afvallen?



Swissie: bijna in NL! Veel plezier he!



Liebling: fijn dat je het weer positiever inziet! En succes met skaten!



Ik ga zo echt naar de sportschool. Daarna. Een enorme rotklus doen en daarna beloon ik mijzelf met een jurkje!





Eerlijstje vandaag!



O: hawaitosti uit de oven!

T: boterham met yorkham (ben dan in de sportschool)

L: twee boterhammen: 1 yorkham, 1 met rookvlees

T: smoothie

À: salade met koude doperwten, rucola en spekjes. Stukje vlees

T: appel en komkommer met yoghurtdip (die was ik uiteindelijk vergeten gisteren, was in slaap gevallen).
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames!



Na een hele fijne nachtrust, ik heb volgens mij geslapen als een baby, stond ik vanmorgen iets te gezellig naast mijn bedje. Als in, ik heb serieus al een lesje Shred erop zitten. Dikke jeej voor mij.



Swissie: Ik wish dat ik maat 39 had! Ik heb een maatje of 2 groter.. :D Van die rare grote voeten. Fijne reis vanavond! En geniet van Nederland! Het schijnt vandaag mooi weer te worden!



Annie: Welkom! n hetzelfde wat Eingen vraagt, weet je al hoe je af wil vallen? En vertel vooral over jezelf!



Liebling: Hoera! Onder de 100!



Bird: Fijn dat je pauze af bent! En wat fijn dat je 1,4 kilo al kwijt bent.





Wat positief allemaal! Ik hou ervan.



Eetlijstje:



O: Boterham pate

T: Appel

L: Geen idee nog, hobbel rond in Amsterdam.

T: Liga

A: ?

t:

S: Shred
Alle reacties Link kopieren
Jurks, kan je mij ff mailen?
swissie wijzigde dit bericht op 17-04-2013 10:36
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ab dan nog even wat meer over mezelf. 28 single. Full time werkend als kok. En dat is gedeeltelijk het grootste probleem. Maak alles zelf van brood tot bonbons. Erg verleidelijk natuurlijk.



Ik had een erg ongezond eetpatroon. Veel te veel koffie, te veel alcohol. Savonds na het werk Franse kaas. E zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Nu eet ik gezond, ontbijt ( nooit gedaan) geen shakes pillen ofZo.

En af en toe ook gewoon een patatje.

Zal vandaag eens bijhouden wat ik gegeten heb en dat hier neerzetten vanavond!
Alle reacties Link kopieren
Swissie: Done! :D
Hoi dames



Jurks, wat ben je al fanatiek! Goed bezig hoor. Ik wil vandaag eens gaan kijken of dat boksen van Jilian iets voor mij is. Ik vind het eigenlijk maar een irritant wijf Have fun in Amsterdam!



Eingen, hoe lang ben je 'nog' alleen? Kan me voorstellen dat het even omschakelen is. Heb ik ook altijd als vriend weg is (soms denk ik wel eens dat ik gewoon een onzettend aanhankelijke muts ben ) Succes op de sportschool en jurkjesaankopen moeten op fb geshowd worden!



Annie, welkom! Goed dat je bezig bent met het aanpassen van je eetpatroon op een gezonde manier. En een patatje hoort er inderdaad gewoon bij. Als het maar met mate is. Je bent al goed afgevallen zie ik.



Swissie, klinkt uitgebreid die weegschaal van je Ben benieuwd of het accuraat is. je schijnt het ook te kunnen meten met behulp van hoe dik je nek is ofzo, maar ik vind het allemaal maar een beetje vaag.



Liebling, hou dit enthousiasme vast! Nieuw topic, mooi weer, jij weer een goede start gehad. Whoohoo! En onder de 100 niet te vergeten Hoe zit het nu met je soon-to-be-ex-baan en je toekomstige baan? Heb je het allemaal een beetje op je rijtje en een goede overgang?



Druppel hoe is het nu met je? Klinkt alsof je in een lastige periode zit (maar dat is slechts mijn interpretatie hoor). Toch even een knuffel



Birdie, wat ben jij weer schandalig goed afgevallen. Goed bezig! Nu ben je écht uit de 90 volgens mij



De weegschaal is ook lief sinds ik zoveel sport. Het gaat alsnog niet hard, maar denk wel dat als ik zo doorga ik elke week een paar onsjes minder kan aangeven voor in de tabel. En daar doe ik het voor. Want qua eten zit het al helemaal goed voor mijn gevoel. Als ik hiermee door ga kan ik zeker wel op gewicht blijven (met af en toe een uitspatting). Als ik nog wil afvallen moet er wel iets extra's gebeuren, en met het extra sporten kan ik door blijven gaan met eten zoals ik doe en lijk ik af te vallen. Dus ik ga lekker zo door. En weet dan ook dat - mocht ik ooit op gewicht zijn - dat ik met mijn huidige eetpatroon prima mijn hele leven kan doen. Jeuh!



Lijstje:

O: 100 gram Turkse yoghurt, 1 waldkorncracker pindakaas, 1 appel met kaneel

T: 1 verse eierkoek, bakje gemengde druiven

L: 1 geroosterde luxe pistolet (zo'n raar scheef ding van de AH) met op de ene helft zelfgemaakte eiersalade en de andere kaas/mosterd

T: 100 gram Turkse yoghurt, handje walnoten, honing

D: Gekookte aardappels, spinazie, kipschnitzel, 1 el yofresh

S: 20 min. fietsen, 30 day shred, 30 min. wandelen
Even een ego-post.. Ik heb net de volgende informatie gevonden omdat ik dus best wel lang stil sta qua gewicht heb ik info gezocht over afvallen en mijn allergieën en daaruit blijkt het volgende. (ik heb dit dus ook voorgelegd aan de arts en hij bevestigde het).



- histamine in de hersenen remt de eetlust (Ik krijg dus amper histamine in mijn hersenen door alle medicijnen)

- alle medicijnen die histamine remmen of blokkeren kan het subtiele evenwicht tussen calorie-inname en calorieverbruik verstoren (ik slik histamine-remmers (en veel).

- de populaire eiwitrijke en koolhydraatarme dieeten zijn verdacht. Ze verlagen bij proefdieren het centrale histamine en verhogen de eetlust

- overgewicht hangt samen met histamineeffecten (en bedankt...)



bron: http://www.infofyt.com/overgewicht-en-histamine/



Wat wil ik hier mee.. geen idee eigenlijk. Hopen dat jullie nog harder juichen als er eindelijk wel een kilo af is Ik moet het vooral even kwijt..



Op dit moment heb ik vooral de neiging om heel hard in een hoekje te gaan zitten en te gaan huilen, maar daar schiet ik niets mee op. Het frustreert best wel als je al een hele tijd bezig bent en er amper wat afgaat.. Daarbij moet ik natuurlijk wel de sportchallenge afmaken dus ik kleed mij aan en ga zo op de fiets naar de sportschool.. Verder ga vanaf nu (was ik eigenlijk al een beetje mee bezig) een keer per maand mijn gewicht doorgeven. Stilstaan motiveert namelijk toch niet..

*einde ego-bericht*



Robin: ik ben tot en met vrijdag alleen. Dan ga ik naar vriends huis tot en met maandag.. Tenzij loeder enorm vervelend wordt.. dan vlucht ik. Ik vind veel dingen prettig hoor, eten wat ik zelf wil, niet afhankelijk van een ander etc. Maar ik is dus vooral de aanspraak van iemand, zeker omdat mijn gesprekken soms niet veel meer zijn dan de kassajuffrouw van de super..
Robin: mag mijn streefdatum uit de tabel en mijn streef naar 70? Dat lijkt mij voorlopig een realistisch doel, wanneer het zover is kijk ik wel verder...
Alle reacties Link kopieren
@Robin

Hier gaat het wel weer. inderdaad een flinke klote tijd gehad door miskraam die volgens murphy's law verliep en daarmee fysiek en mentaal heel zwaar was. Voor degenen die geïteresseerd zijn in de details kun je loepen.

Maar nu daar eindelijk van hersteld en helaas toch 2 kg aangekomen.

Ik probeer weer wat meer te bewegen en voorzichtig het hardlopen weer op te pakken. Grip krijgen op eetpatroon is erg lastig. Ik zit nog te veel in de troostvoer en beloningsmodus.



De fertiliteitsonderzoeken zijn ondertussen ook verder gegaan (gelukkig dus niet gestaakt omdat ik zwanger ben geweest) en naar alle waarschijnlijkheid zit er een eileider dicht. De verdere detail daarover hoop ik aanstaande vrijdag te krijgen.

Gelukkig heeft mijn studie door de miskraam geen vertraging opgelopen, al viel het niet mee op schema te blijven.

Ik zit nu in de eindfase en als alles goed gaat ben ik voor de zomer klaar!!



Ik zie hier nog veel vertrouwde namen met ook goede resultaten! knap hoor meiden. Misschien moet ik hier weer iets vaker meelezen om zo de discipline en motivatie in mezelf terug te vinden.

Dikke knuf voor jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Annie: welkom! En kok... dan ben je echt altijd met eten bezig. Lijkt me idd erg lastig maar je bent echt al goed afgevallen zeg! In wat voor soort restaurant werk je?



Birdie: wat een goed resultaat



Swissie: ik vind suiker altijd echt verraderlijk. Het zit echt in heel veel verschillende dingen toegevoegd. Daar wil ik nu dus eens mee spelen om dat niet te nemen. Meestal voel ik me na heel veel suiker echt een beetje sloom, hoofdpijn enzo. Dus ben benieuwd.



Druppel:



Liebling: onder de 100 jeeeeeej! Wat goed en fijn voor je!



Eigen: ik snap dat je moet wennen, hopelijk went het snel. Waarom komt vriend eigenlijk niet vaker naar jou toe?



Jurks: wat goed dat vroege opstaan. Vergeleken met mij heb je echt nog wel kleine voeten... echt alles is groot aan mij veel plezier in Amsterdam!



Robin: fijn dat de weegschaal zo lief is nu je zo veel sport. Jouw eetlijstjes zien er ook altijd goed uit dus ik denk ook echt dat je goed bezig bent! Hopelijk hou je het sporten vol. Dat lijkt mij echt een zware challenge.



Vanavond werken tot 24:00 en dat vind ik eigenlijk altijd stom omdat ik gewoon in de avond liever thuis ben of leuke dingen aan het doen... vriend zit momenteel tussen 2 banen in en is dus veel thuis en merk wel dat het erg gezellig is en soms een beetje te gezellig. Vanochtend ruim 1,5 uur in bed liggen kletsen terwijl ik die gepland had voor het sporten dus dat is er bij in geschoten. Wel fijn samen boodschappen enzo kunnen doen dus het is ook wel handig. Vriend had bedacht dat hij een moestuin wilde dus die is nu helemaal los aan het gaan met tomatenplantjes en alles. Vorige week had hij al sla gepland en nu moet ik dus elke keer komen kijken hoe goed het er mee gaat... ergens vind ik het wel schattig.



Mijn eetlijstje voor vandaag:

O: 2 volkorenboterhammen met pindakaas

L: 1 boterham met salami en 2 met gekookte worst

T: minola

A: maaltijdsalade

T: 2 snack a jack paprika

T: moet ik nog bedenken maar omdat ik tot zo laat werk is het wel echt nodig



Ontbijt is dus laat geweest al had voor het mooie er nog wel een tussendoortje tussen gekund. Verder drink ik veel water, spa rood en thee. Voelt als een goede dag dit.
Alle reacties Link kopieren
Doedel, een moestuin is zo leuk!

Cherrytomaat, sla, komkommers, worteltjes en radijs groeit altijd. Zelfs zonder groene vingers.

Let wel op slakken. En witte spuugbeestjes. Witte luis ofzo?

Maar daar heb je dan weer een handig middeltje voor; spray met water en een beetje sop.



Druppel,

Succes met je onderzoek. Hoop echt dat je snel wat meer duidelijkheid zal krijgen en dat het dan wel goed blijft gaan. Dit is niets natuurlijk.

Mijn beste vriendin is sinds een paar weken zwanger na allerlei testen, proefjes en IVF en weet ik wat allemaal niet meer en bij de allerlaatste keer is het toch gelukt. Dit was gun laatste kans en het is gewoon gelukt. Dus blijf hoop houden!



Swissie,

Wat een maffe weegschaal. Ik zou er een beetje bang van worden, denk ik :-)



Annie,

Welkom!

Lijkt me heel erg leuk om kok te zijn. Haal je er nog steeds voldoening uit? . Leuk dat je bij onze groep komt en ik ben benieuwd naar je lijstje!



Nou dames, ik ben afgedraaid. Waaaat een drukke dag. En ik kreeg ook nog te horen dat mij spar partner op m'n werk ontslagen wordt. Vind het zo erg! Maar helaas kan ik er niets aan veranderen en zal ik daar mijn energie dus ook niet in aan stoppen. Wel in het ondersteunen van haar en het helpen met het vinden van een nieuwe baan.

Maar geklaag daar pas ik voor.



Ik hoop dat ik van m'n treinreis wat uitrust zodat ik nog ff kan skaten met m'n vriend.



Wat eten jullie vanavond?
Alle reacties Link kopieren
pff, nu heb ik eindelijk toegegeven aan mijn "onrust" betreffende de klier en gevraagd om een controle. Kunnen ze morgen niet! Nu moet ik dus toch wachten tot na mijn trip naar Nederland. Nou ja, in ieder geval gaat de tijd daar altijd erg snel en heb geen tijd om na te denken...



Druppel het lijkt me een vreselijke tijd. Ik weet niet wat ik anders kan zeggen. Logisch dat je qua eetpatroon naar troostvoer zoekt. Je lichaam heeft zoweel lichamelijk als geestelijk nogal wat meegemaakt.



Eingen, wow, dat is nogal eens informatie. Zie je wel, je kan er niks aan doen. Die hersenen van je krijgen gewoon niet de juiste informatie door!

Hmmmmm, ik slik ook al een paar jaar antihistamine. Misschien ook maar eens verder onderzoek doen.



Annie, dat lijkt me niet makkelijk om continue lekkere dingen te moeten / mogen maken. Ik kan me voorstellen dat dat funest is voor je lijn. Zit net de nieuwe versie van Hell's Kitchen te kijken en moest vaststellen dat er echt amper "gezond ogende" koks zijn (ok, het is dan ook nog eens in de US).

Ik hoop dat je je hier thuis gaat voelen en je hier je ei kwijt kan.

Ik vind dit echt een heerlijk groepje.
Alle reacties Link kopieren
Oh, te vroeg geklaagd, ik mag morgen toch even langskomen. Mijn arts hoeft me ook alleen maar een formulier mee te geven, dan kan ik door naar een andere afdeling.

Ben blij dat ik daarna lekker weg ga. Afleiding tijdens wacht-tijden is goed!
Alle reacties Link kopieren
Swissie: Wachten is vreselijk! Maar in ieder geval fijn dat je huisarts tijd heeft. En ik wil toch nog even zeggen dat ik je ontzettend lief vind!



Druppel: Wat een naarheid allemaal. Misschien heb ik er overheen gelezen, maar heb je eventueel hulp bij het verwerken van dat alles? Misschien dat je daar wat aan hebt?



Annie: Kokin, maar dat is een leuk beroep. Maar funest voor de lijn. Ik drink overigens ook te veel koffie. ;)



Eingen: Wat ik en Robin al zeiden op de app. Misschien moet je je gaan focussen op centimeters? Dat neemt niet weg dat het vreselijk k*t is, maar je bent zo goed bezig! Je neemt mij (En als ik voor Robin mag spreken) en Robin zo mee in je goede flow! Jij bent hartstikke goed bezig en ik ben jaloers op jouw standvastigheid.



Liebling: Wat is in vredesnaam "Afgedraaid"?! vanavond eten wij hier Couscous met biologische kippenpootjes en een stoofpotje van wortel, gedroogde vijgen, ui, knoflook en venkel.



Ik had eettechnisch een keigoede dag! Wat fijn is dat! Ik zal mijn eetlijstje even aanvullen. Overigens heb ik ook eindelijk goed nieuws gekregen van het UWV. Hiephoi. Ik mag dus wel vrijwilligerswerk gaan doen, maar niet meer dan 12 uur per week. Supertof, want dan heb ik eindelijk wat te doen! Alhoewel ik vandaag wel echt een hele nare sneer kreeg van schoonloeder: "Maar je zit toch de hele dag thuis? Dat kun je toch wel van alles doen?" Dat bedoelt ze vast goed, maar euhm, thuis zitten is zo vermoeiend! Ik ben nogal, euhm, druk, in mijn hoofd. Ik heb ooit de stempel ADD gekregen. Op zich heb ik daar nooit echt last van gehad. Ik ben chaotisch en soms inderdaad wat druk. Maar tijdens mijn werk kan ik mijzelf wel goed concentreren en focussen en dat zorgt voor mijn rust. Gek eigenlijk he? Op je werk rust vinden? Thuis komen de muren op me af en op een gegeven moment knapt er gewoon iets in mijn hoofd. Ik word er zo rusteloos van en door dat rusteloze word ik dan weer heel erg moe en dat kosten bakken energie. Zo'n opmerking van loeder, tja, daar kan ik dan weer niet zo veel mee en ik krijg dat stiekem een beetje moordneigingen. Want het is heus geen feestje om maar thuis te zitten..





O: Boterham met pate

T: Appel

L onderweg: Kwarkje met muesli en aardbeiendrap van de AH to go

L thuis: Boterham met zelfgemaakte eiersalade en een kop broccoli/venkelsoep (Zelfgemaakt)

T: Wortel

A: De Couscous dus.

S: Uur fietsen van en naar de stad, 1/2 uur shredden.
Dames: even nog een keer ego.. Ik heb net even doorgepakt. Ga het weer anders doen met werk, meer op locatie werken en dan hopen dat het mijn eenzaamheid een beetje tegen gaat. Ga nu even koken en verder in een hoekje zitten mokken vanavond. Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen..
Alle reacties Link kopieren
Afgedraaid, zoals in uitgeteld, afgemat.

Zegt men in Leiden erg vaak. Dacht dat het een normaal woord was. Blijkbaar niet :p



Swissie; wat fijn dat je toch terecht kan!

Veel succes.



Enne jurks: *kwijlt...* wat klinkt jullie avondeten goddelijk zeg!
Alle reacties Link kopieren
Liebling voor het weer onder de 100 zijn. Heb je voor je gevoel weer een beetje je mojo terug?



Misshappy



Jurks; heb jij je nog kunnen inschrijven bij de colorrun? Ons team is het niet gelukt, eerst liep de website vast, daarna bleek je alleen met cc te kunnen betalen en toen eindelijk alle team-gegevens ingevuld waren bleek het vol te zitten. Stom!

Wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen van het uwv! Enig idee wat voor een vrijwilligerswerk je wilt gaan doen?





Annie; Welkom! Leuk dat je mee komt schrijven.



Robin; jij sport-a-holic in de dop! Al wezen skaten?

Hoe smaakt Turkse yoghurt in vergelijking met Griekse yoghurt? De 0% Griekse yoghurt die ik at kan ik nergens meer vinden, dus ik ben een beetje aan het kijken naar andere soorten yoghurt. De 10% vet is het alllllleeer lekkerst, maar dat kan natuurlijk niet iedere dag. Ik ben nu een 5% versie aan het testen en daarna is de Bulgaarse yoghurt aan de beurt haha.



Eingen; Ooooooh jeetje Kan me voorstellen dat het frustreert dat je heel hard je best doet en dat je lichaam dan niet meewerkt.



Druppel



Doedel: Aaww ik vind het moestuintje ook wel heel snoezig haha.

Fijn dat je een goede dag hebt



Swissie Fijn dat er toch morgen plek voor je is. Spannend hoor! Ik zal voor je duimen dat alles Ok is.





Zo leuk, ik had vandaag een gesprek met een hele sportieve collega en ik vroeg aan hem over de Dam tot Dam-loop. Toen vroeg hij "Wil jij m ook gaan lopen?". Nu is dat natuurlijk hartstikke onmogelijk aangezien ik net ben begonnen, maar ik vond het leuk dat "mijn allersportiefste collega" mij nu heeft geaccepteerd als mede-sportieveling

Begin juni organiseert mijn werk ook een "loop", dus misschien doe ik daar wel aan mee.



Ik heb trouwens ook de skates gehaald! Er lag nog maar 1 paar in de winkel en gelukkig was dat net mijn maat. Nu heb ik alleen 2 problemen:

1. Ik heb toch niet zoveel evenwicht als vroeger Ik viel net al bijna om toen ik ze even ging passen.

2. Ik woon in een drukke stad en durf hier niet zo heel erg goed te skaten ivm alle auto's, fietsers en bussen. Vooral aangezien mijn rem-skills wat roestig zijn haha.

Iemand nog tips om wat meer balans te vinden en om mijn Hellup-ze-gaan-me-plat-rijden-angst te overwinnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven