Lijf & Lijn alle pijlers

Van 100+ naar 100-: voor CreeperTs en Freaks

16-04-2013 20:41 1330 berichten
Hoi soon-to-be en bestaande CreeperTs en Freaks!



De lente begint, tijd voor een nieuw deel van ons topic. We zijn al goed op weg om een mooi en gezond lichaam te krijgen. Door gezond te eten, maar vooral ook door te bewegen.



Inmiddels worden er grote stappen gemaakt: We dagen elkaar uit en steunen elkaar waar nodig. Inmiddels worden er zelfs al foto's uit gewisseld, waar tevens de termen CreeperTs (oeh-la-la en fiet-fieuw opmerkingen maken naar een ander) en Freaks (stemmetjes in je hoofd: 'zal ik wel of zal ik niet die chocoladereep eten?', 'jeu, ik pas toch nooit in kleding van deze winkel', en andere irreële gedachtes) vandaan komen.



Mocht je nog niet zijn geschrokken van de inleiding tot nu toe: lees dan vooral verder en schrijf mee als je geïntrigeerd bent



Laten we de positiviteit uit de vorige topics voortzetten in het nieuwe deel waarbij we natuurlijk nog steeds uitgaan van de oude principes: geen strenge diëten, maar een nieuw patroon ontwikkelen wat je je hele leven kunt volhouden. Daar hoort natuurlijk ook af en toe een (gezamenlijk) hapje of een drankje bij! Jam jam.



Ook 100-ers zijn uiteraard van harte welkom. Een groot deel van dit topic heeft dit doel al bereikt (of is gaan meeschrijven als 100-er). Het schrijven gaat hier heel snel, maar ook langzame schrijvers zijn welkom. We hebben het niet alleen over afvallen en bewegen, maar ook over de dagelijkse dingen die ons bezig houden. Veel plezier bij de grote-CreeperT-en-Freak-show!!!



En vooruit: Nog een motivatieplaatje!



Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

wat een bedrijfigheid hier zeg! Ik heb een minder weekendje gepland en die begon al gisteren avond. Vriend heeft te horen gekregen dat hij nog een jaar ingehuurd wordt op zijn werk dus dat is mooi (anders zat hij weer in de ww). en vandaag is hij jarig. Dus ik vond dat een mooi excuus voor een kleine appeltaart van de hema. ook mocht hij iezen wat we gaan eten en de lasagna staat nu al in de oven. Morgen gaan we kamperen ivm een sportevenement waar vriend aan mee doet. en dan eten we morgenavond bbq en goulash en hij heeft wat familie etc uitgenodigd om zijn verjaardag daar te vieren dus ik ga straks thuis nog een appelcake bakken.

Vanaf maandag dus weer in het gareel!



@maaique: bij wat voor soort sportschool zit jij? er worden zoveel verschillende lessen gegeven.

@pipa: je ben vast geen slechte moeder. Jullie moeten beide nog aan elkaar wennen en soms is er gewoon iets wat je niet kan wegnemen, hoe lastig dat ook is. succes met die puckababy (ofzoiets).

@diedje: jeee voor de goede shoppingtrip!

@elke: heel veel plezier met je tv avondje en smakelijke pizza gewenst.

Ik ben ook wel voor een tabel, vind het handig even terug te kijken waar iedereen vandaan kwam en hoever ze nu zijn! En om te kijken of ik op iedereen gereageerd heb.

@elsie: hele fijne verjaardag van je meissie gewenst. Hopelijk kom je weer snel uit het dipje!

@swiss: balen van je saaie dag, gelukkig is die bijna om. Heb je die jongen nu uitgenodigd voor een gesprek?

@bo: hmmm ik zag vandaag ook speculaasbrokken liggen maar daar waag ik me echt niet aan. Dan weet ik van te voren dat ik geen maat kan houden, of ik nou vol zit of niet.

Ziek lekker uit en hopelijk ben je maandag weer helemaal fit. Moet je van het weekend werken?

@HH: : hoe gaat het verder met je?



Nou ik weet het verder echt niet meer. Lasagna is ook bijna klaar en vriend geeft aan dat ik nu echt mijn spulen bij elkaar moet gaan zoeken, dus ik ga jullie verlaten. Ik spreek jullie na het weekend wel weer!

doei doei en iedereen een fijn weekend!!!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een 'normale' sportschool?

Niet een basic fit ofzo.. Betaal wel best veel per maand maar dat is het waard!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Elke: ik wil ook wel een tabel. Inderdaad goed om te kijken hoe het iedereen vergaat.



Pipa, wat Adios zeg....je bent echt geen slechte moeder. probeer je gevoel te volgen dan zit je over het algemeen wel goed. En soms kom je er gewoon niet achter wat het was. Maar ik weet hoe je je voelt!



HH fijn dat je een goede flow hebt!



Adios: Met zo'n weekend als dit voor de boeg mag je de teugels wel wat laten vieren toch. Sommige feestjes moeten gewoon gevierd worden.



Nee ik hoef niet op mijn werk te werken maar mag op de boerderij van mijn schoonvader aan de gang, puin ruimen Het einde komt in zicht maar we zijn nog lang niet klaar.
Dag Dames



Allemaal aan het genieten van een vrije zaterdag. Ik ga een nieuw topic openen met tabel. Willen de mensen die er in willen dat even vetgedrukt doorgeven. Dan kan ik hem dit weekend afmaken.



Hier een druk dagje, vanochtend persfoto's gemaakt voor mijn nieuwe bedrijf. En om eerlijk te zijn, ik schrik niet meer zo als ik de foto's zie. Ik krijg gelukkig weer figuur. Straks ga ik nog naar een ondernemersbeurs, even netwerken en een kijkje nemen. Het is een goede dag om weg te gaan want de buren zijn de hele dag aan het boren en timmeren. Verder staat het weekend in het teken van werken. Vanochtend vroeg al zaken gedaan met een nieuwe klant, morgen ook werken en morgenmiddag naar de voetbal.



HH: geniet je van je weekend? attack lijkt me ook wel wat, jammer dat ze dat hier niet aanbieden. En wat goed dat je bijna uit de 90 bent!



Adios: veel plezier dit weekend! Hopelijk is het niet te koud Hier vriest het s nachts al een beetje.



Bo: toch fijn dat het einde in zicht komt.



Ik ga snel verder, drukke dag zo. Gelukkig neemt vriend het hele huishouden uit handen. Kan ik af en toe even bijkomen terwijl hij kookt etc. Anders is het geen doen.



Fijn weekend allen, ik meldt wanneer ik een nieuw topic heb gemaakt.
En hierbij het nieuwe deel!



DieFetteElke in "100+ en 100- We gaan weer verder!"



Ik ga de mods vragen deze op slot te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven