Lijf & Lijn alle pijlers

Van 100+ naar 100-

05-10-2012 20:35 1962 berichten
Welkom,



Zoals iedereen weet gaat afvallen met vallen en opstaan. In dit topic willen we elkaar steunen bij het krijgen en behouden van een gezond eetpatroon. Geen strenge diëten, maar een patroon wat je hele leven vol te houden is (en uiteraard hoort daar af en toe iets lekkers bij).



Ook als je 100- weegt ben je uiteraard welkom om mee te schrijven! .



Veel plezier gewenst op dit topic en succes met afvallen!



Succes allemaal!







NaamLeeftijdLengteStartDoelGewichtDeze weekTotaalTe gaanRobin23 1.6986.076.077.8-1.1-8.21.8Loedoe231.7589.075.078.9--10.13.9Adios271.74116.598.8101.8--14.73.0Elsie26311.8097.587.091.6--8.91.6Birdie241.78103.993.994.3--9.60.4Marels271.62116.7109.0111.40-5.32.4Clumsy261.78103.898.8103.0--0.84.2Liebling261.68104.090.098.8--6.08.0Druppel351.86107.099.9102.4zwanger-4.6zwangerEingenzinnig251.6278.863.077.0--1.814.4Saartje251.63114.095.0104.0vakantie-10.09.0
Ik ben dr bij
*
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ik zou bijna van plan zijn geweest om aan te komen tot 101 kilo zodat ik hier zou kunnen meeschrijven. Zo blij dat je een disclaimer hebt gemaakt voor 100minners!
Haha Loedoe, we zouden bijna niet mee mogen schrijven hè...gelukkig Robin zelf ook niet
*
*
Alle reacties Link kopieren
Zeg dames, hoe lang "doen" jullie het al samen?



Ik had heeeeel vroegah een zelfde topic, maar da's al lang dood gebloed. En ondertussen ben ik nog steeds gewoon dik

En hoe lang diëten jullie al?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Samengevat; ik ben dik, ik moet er wat aan doen en ik zoek nog een cluppie dus.



Mag ik aanschuiven?
668, the neighbour of the Beast
Tuurlijk Marels! Wees welkom! We staan altijd klaar voor nieuwe mensen, als ze maar serieus moeten afvallen

Hoeveel weeg je en zou je willen wegen?
Alle reacties Link kopieren
Jeeej new topic!



Robin, ik herken je cijfertjes-obsessie absoluut. Ik zit nu op niet-weeg-dag nr 2 en eigenlijk voelt het heel vreemd. Waarschijnlijk weeg ik me nog wel even stiekem tussendoor, maar ik wil wel proberen om te minderen.

Mijn tabelgegevens kloppen trouwens. Misschien is het trouwens handig om in de OP te vermelden dat maandag tabel-aanpas-dag is?



Marels; jaaaa schrijf mee. Ben je 100+? Ik vind dat er nog te weinig in de tabel staan om de topic-titel eer aan te doen
Alle reacties Link kopieren
Ik moet serieus afvallen hoor.

Ik ben 1.62 ofzo en ik zit rond de 115 kilo. Eigenlijk maakt me dat niet eens zo gek veel uit, maar ik ben nu 27 en dat lijf moet nog minimaal 50 jaar mee dus.

En rugklachten, last van mijn kniëen... Ik merk dus gewoon dat ik te zwaar ben en dat het nu klachten gaat geven.



Overigens is dit al mijn 2134341284129834128310824102321e afvalpoging, dus ik stel me er nog niet teveel van voor. Maar hey, de gedachte is ook al veel waard he



Ik ga ook niet diëten als een gek dus, ik wil vooral bewuster eten en gezondere en verstandiger keuzes maken.

En dan hopen we dat het iets oplevert.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Lengte-gewichtverhouding dus, noteer maar; Marels is vierkant.

Of uit de reclame van bol.com ofzo.
668, the neighbour of the Beast
Oja, robin, qua gewicht ben ik ook cijfertjes gek, niet zo zeer qua kcal of gewicht van producten. Maar het maakt jou geloof ik wel onrustig hè! Dan is het oed om je er bewust van te zijn en gedrag te veranderen, hoe moeilijk ook...maar je bent goed bezig toch?



Mijn gegevens kloppen ook in de tabel, word er best blij van dat er al -3,9 staat
quote:Marels schreef op 05 oktober 2012 @ 21:34:

Lengte-gewichtverhouding dus, noteer maar; Marels is vierkant.

Of uit de reclame van bol.com ofzo.



Ik zou liever noteren; Marels heeft humor ik hou wel can zelfspot, enne, jee wat weinig dieet pogingen heb jij ondernomen hier niet anders hoor

heb je een manier waarop je het gezonde eten vol wilt gaan houden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elsie26 schreef op 05 oktober 2012 @ 21:36:

[...]





Ik zou liever noteren; Marels heeft humor ik hou wel can zelfspot, enne, jee wat weinig dieet pogingen heb jij ondernomen hier niet anders hoor

heb je een manier waarop je het gezonde eten vol wilt gaan houden?



Verhuizen naar een plaggenhutje in Eritrea?



Maar nee, gewoon doen, denk ik. Ofzo. Het is dit of opereren he. En dat laatste ben ik niet zo weg van.

Het moet gewoon, want ik krijg klachten.



Op de vraag of ik wel 100+ genoeg ben; ik denk het wel, ik ben de kleinste en de dikste in de tabel geloof ik.



Moet ik wel nog even vertellen dat ik heel slecht ben in groepjes bij houden. Als je me over een week ineens niet meer ziet, is dat niet persoonlijk dus
668, the neighbour of the Beast
Marels, wij zorgen er wel voor dat je blijft schrijven



Ik doe sinds 4 weken aan ww online, moet zeggen dat een beetje houvast voor mij wel goed werkt...verhuizen naar een plaggenhutje vind ik een persoonlijk niet zo'n relaxed idee ik heb 10 weken geleden een 2e kindje gekregen dus het is ook zo wat voor zo'n babietje hè hihi...



Enne, je bent 100+genoeg om mee te doen maar we gaan je helpen naar de 100-!!
*
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa, als ik ovaal word!! Dan ben ik niet vierkant maar een ei!

Dat zou wel mijn droom zijn hoor



Plaggenhutje met een koter kan natuurlijk best. Die draag je op je rug en je waterkruik op je hoofd. Of andersom.

De oudste laat je gewoon voor je werken.

OEH! Of je laat de oudste water halen. Met de baby op zijnhaar hoofdrug. Terwijl jij voor je plaggenhutje met je luie reet in de zon een paar meegebrachte mega-zakken Lays weg vreet.

Of heb ik dan weer teveel fantasie?



Ik vind maandag een stomme weegdag overigens. Als je in het weekend eens iets geks gegeten hebt merk je dat gelijk aan je gewicht.

En dan moet je op maandag gaan wegen

Maar ik zal wel zien!



Ik ga inderdaad niet raar diëten of crashen ofzo, daar geloof ik niet in. Weightwatchers ofzo zou ik nog wel een idee vinden, maar dat kost geld he... En dat vind ik dan weer zo suf.
668, the neighbour of the Beast
*
*
Voor mij is het niet irritant hoor

Maar ik zou zeggen, denk nog even aan monsters en mo...je mag alles hè..zelfs als je daardoor eerst aankomt...maar ja, als het allemaal zo gemakkelijk was...
Alle reacties Link kopieren




Zo jammer dat ik niet handig ben
668, the neighbour of the Beast
Marels, je hebt een goed fantasie, maar eigenlijk vind ik mijn leven hier veel te leuk om in een plaggenhutje te gaan bivakeren, das denk ik een beter excuus dan het hebben van kindjes
quote:Marels schreef op 05 oktober 2012 @ 21:53:





Zo jammer dat ik niet handig ben ik vind je leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven