Lijf & Lijn alle pijlers

Van 100+ naar 100-

05-10-2012 20:35 1962 berichten
Welkom,



Zoals iedereen weet gaat afvallen met vallen en opstaan. In dit topic willen we elkaar steunen bij het krijgen en behouden van een gezond eetpatroon. Geen strenge diëten, maar een patroon wat je hele leven vol te houden is (en uiteraard hoort daar af en toe iets lekkers bij).



Ook als je 100- weegt ben je uiteraard welkom om mee te schrijven! .



Veel plezier gewenst op dit topic en succes met afvallen!



Succes allemaal!







NaamLeeftijdLengteStartDoelGewichtDeze weekTotaalTe gaanRobin23 1.6986.076.077.8-1.1-8.21.8Loedoe231.7589.075.078.9--10.13.9Adios271.74116.598.8101.8--14.73.0Elsie26311.8097.587.091.6--8.91.6Birdie241.78103.993.994.3--9.60.4Marels271.62116.7109.0111.40-5.32.4Clumsy261.78103.898.8103.0--0.84.2Liebling261.68104.090.098.8--6.08.0Druppel351.86107.099.9102.4zwanger-4.6zwangerEingenzinnig251.6278.863.077.0--1.814.4Saartje251.63114.095.0104.0vakantie-10.09.0
Alle reacties Link kopieren
Dat baart me wel wat zorgen...

Als jullie me nu al leuk vinden kan ik straks alleen maar tegenvallen...
668, the neighbour of the Beast
Ja maar dan pas je gewoon je verdwijn tactiek toe...en dan ben je er weer en mag je ons opnieuw charmeren...zo iets!
*
Precies! Hou die gedachte vast Robin, vooral het hebben van GEEN eetbuien, hoe stoer is dat!
Alle reacties Link kopieren
Als je me gelezen hebt op het weggeeftopic weet je vooral wat ik niet meer in huis heb.

En dat ik een PS3 in huis heb
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik breek even in als dat mag.

Ik ben vooral een meelezer, post maar af en toe wat.

De titel maakte mij nieuwsgierig dus heb de OP gelezen.



Ik 'mag' niet bij jullie groepje want hoef niet af te vallen maar wilde wel even laten weten dat ik het heel knap van jullie vind dat jullie (de namen in het lijstje) al zo goed bezig zijn en afgevallen zijn.



Veel plezier en succes allemaal!



(Jullie hebben helemaal niets aan mijn reactie, wilde dit gewoon even kwijt) :-)
quote:Blub25 schreef op 05 oktober 2012 @ 22:04:

Sorry, ik breek even in als dat mag.





Ik 'mag' niet bij jullie groepje want hoef niet af te vallen maar wilde wel even laten weten dat ik het heel knap van jullie vind dat jullie (de namen in het lijstje) al zo goed bezig zijn en afgevallen zijn.



Veel plezier en succes allemaal!



(Jullie hebben helemaal niets aan mijn reactie, wilde dit gewoon even kwijt) :-)Wordt gewaardeerd! Tnx!
Alle reacties Link kopieren
Haai Blub

Ik ben geen gram afgevallen maar ik zwaai toch terug.
668, the neighbour of the Beast
*
Alle reacties Link kopieren
quote:Blub25 schreef op 05 oktober 2012 @ 22:04:

Sorry, ik breek even in als dat mag.

Ik ben vooral een meelezer, post maar af en toe wat.

De titel maakte mij nieuwsgierig dus heb de OP gelezen.



Ik 'mag' niet bij jullie groepje want hoef niet af te vallen maar wilde wel even laten weten dat ik het heel knap van jullie vind dat jullie (de namen in het lijstje) al zo goed bezig zijn en afgevallen zijn.



Veel plezier en succes allemaal!



(Jullie hebben helemaal niets aan mijn reactie, wilde dit gewoon even kwijt) :-)Dit vind ik heel lief van je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Happy new topic! Op naar super resultaten!!



Marels welkom hier. Je hoeft niet perse op maandag te wegen hoor maar het is wel het makkelijkst als het op maandag doorgegeven wordt, scheelt een hoop gezoek voor robin.



Zojuist een erg vermoeiende shopping middag/avond bij ikea gehad. Pff ben doodop nu. Lekker gegeten, de vegetaeische linguini met kaassaus tomaatjes en spinazie. En een kaneel broodje na en kop tomaten soep als voorgerecht mjamm mjammm! Verder weer iets te veel geld uitgegeven :( dadelijk lekker vroeg naar bed!



Loedoe: moeilijk maar wel goed dat je een punt achter de vriendschap hebt gezet. Jij zou uiteindelijk de dupe ervan worden dus pribeer het als iets positiefs te zien dat het nu over is!



Nou trusten!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
*
Alle reacties Link kopieren
Hey! Simon's cat!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa simons cat!!!!



Linguini is een soort van spaghetti dat op bami lijkt. Maar je gebruikt get dus als een soort spaghetti!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Ohh en wen hoop frutjes gekocht. Kaarsen, haken om kleren aan de deur te hangen, diep bord, cafeautje voor neefje, hoeslaken, kussensloopjes ehmm dat was het dacht ik zo.
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Is Leffe Blond afvaltechnisch correct?



Proost!
668, the neighbour of the Beast
*
Alle reacties Link kopieren
(Kwam toch nog even stiekem kijken of ik niet afgefikt zou worden: 'wat moet jij in ons topic!?!')



Geen tips, behalve de geijkte dingen zoals gezond eten en sporten blablabla, maar dat weten jullie allemaal ook wel. Getuige de kilos die er al af zijn.



En Marels, de eerste stap is toch weer gezet? Doe je best!



Nu laat ik jullie echt met rust!
Alle reacties Link kopieren
Maak jij trouwens voor elk nieuw topic een nieuwe nick aan robin?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ja moet nu weer werk gaan maken van mijn huisje, het ziet er naar uit dat ik er wel nog even woon nu!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
En ikben al over mijn punten heen dus hier geen wijn en geen bier :(
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
*
Alle reacties Link kopieren
Mag ik er ook nog bij?? Ik voldoe aan het criterium (126 kg) En ongeveer evenveel lijnpogingen als Marels.. 3 miljoen nog iets..

Lengte 1.86 (dat compenseert het gewicht dan nog een beetje).

Vind het wel fijn om dan iedere maandag toch een stok achter de deur te hebben in de vorm van gewicht doorgeven. Streef is voorlopig 103 en dan zien we weer verder..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Welkom schorpioentje! Maar nu ga ik echt slapen, maar dat gaf ik 2 uur geleden ook al aan...



Iemand trouwens nog een lekker stoofpot recept? Of een stoofvlees recept? Wil dat maken voor zondag met een dakje van bladerdeeg uit de oven....
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven