Lijf & Lijn alle pijlers

Van 100+ naar 100-

05-10-2012 20:35 1962 berichten
Welkom,



Zoals iedereen weet gaat afvallen met vallen en opstaan. In dit topic willen we elkaar steunen bij het krijgen en behouden van een gezond eetpatroon. Geen strenge diëten, maar een patroon wat je hele leven vol te houden is (en uiteraard hoort daar af en toe iets lekkers bij).



Ook als je 100- weegt ben je uiteraard welkom om mee te schrijven! .



Veel plezier gewenst op dit topic en succes met afvallen!



Succes allemaal!







NaamLeeftijdLengteStartDoelGewichtDeze weekTotaalTe gaanRobin23 1.6986.076.077.8-1.1-8.21.8Loedoe231.7589.075.078.9--10.13.9Adios271.74116.598.8101.8--14.73.0Elsie26311.8097.587.091.6--8.91.6Birdie241.78103.993.994.3--9.60.4Marels271.62116.7109.0111.40-5.32.4Clumsy261.78103.898.8103.0--0.84.2Liebling261.68104.090.098.8--6.08.0Druppel351.86107.099.9102.4zwanger-4.6zwangerEingenzinnig251.6278.863.077.0--1.814.4Saartje251.63114.095.0104.0vakantie-10.09.0
*
Alle reacties Link kopieren
Oh.. Vandaag had een leerling, wiens vader banketbakker is, voor mij, MIJ, een vlaai gemaakt.

Ik kom hem echt niet vertellen, lieverd. Mevrouw liebling is aan de lijn. Dus daar heb ik een stuk van genomen en alle mensen heb ik lief; wat was die heerlijk!

Lieve kinderen heb je ook. Juffrouwtjes lekker omkopen, haha.



Gaat alles goed hier?



Trouwens, Robin: die gedachte van 'vriend is weg nu kan ik ..... Eten'. Heel erg herkenbaar.

Ik zeg tegenwoordig tegen m'n vriend dat ik zo'n gedachte gehad heb. Ik wil namelijk stiekem eten want dan telt het niet. Heel stom.

Vanavond heb ik hem beloofd om riblappen te maken maar eigenlijk red ik dat nooit in tijd dus dat wordt vrijdag.

Vanavond iets makkelijks hoor. Nasi ofzo.
Ha liebling,



Ik zeg dat soort dingen tegenwoordig ook tegen mijn vriend. Gewoon meteen hardop zeggen, zodat het stiekeme en negatieve er vanaf gaat. Gelukkig is hij altijd heel begripvol, waardoor het voor mij de lading er ook weer af vanaf haalt. Ik ben dan ook altijd trots als ik hem kan vertellen dat ik NIET heb toegegeven aan mijn dwanggedachtes haha.



Wat super lief van je leerling! En in zulke gevallen kan ik me voorstellen dat je dat niet afslaat. In zo'n geval zou ik dat ook niet doen. Wat voor vlaai was het? Maak jij nasi trouwens zelf of met een pakje? Ik ben altijd benieuwd naar nasi recepten. Ben die van mij een beetje beu
Liebling, wat lief! en lekker. Als je het bij een stukje hebt gehouden is er toch niets mee? Af en toe mag het..



En dat stiekem eten, ik heb er af en toe last van. Vooral op zondag als vriend is werken en wij ons avondeten 's middags al eten. Toen ik hem gisteren vertelde over mijn tochtjes naar de kast, was hij heel trots:D gelukkig maar.



Vanavond eten we pizza. Af en toe doen we dat, vooral als we beide overdag werken. Ik heb een bambino besteld. Dat is voor mij eigenlijk voldoende, maar als ik een gewone pizza heb eet ik hem ook op dus dit is een mooie oplossing om minder te eten.
Alle reacties Link kopieren
Robin, ik ben deze week qua gewicht weer gelijk gebleven. (even voor de tabel)



Zo akelig trouwens. Ik heb een tumblr en daarin plaats ik af en toe foto's van mijn lijf (zogenaamde progress-foto's zeg maar).

Voor wie het niet kennen. Tumblr is een soort blog en daarbij kan je ook andere blogs volgen. Ik volg dus andere blogs van mensen die ook bezig zijn met afvaller en gezonder worden. Nu kreeg ik gisteren een berichtje van iemand (anoniem) met "Wow, you're a fat cow"



Ehm.... dus.... Ik heb het berichtje gelijk verwijdert, maar vraag me dan toch af wat iemand bezielt om een wildvreemde (neem ik aan) zo'n akelig bericht te sturen. (Vooral nadat ik onder mijn foto's had gezet dat ik eindelijk een beetje tevreden werd over mijn uiterlijk).
Birdie, wat een ontzettend stom persoon! Dat vind ik altijd zo laag he, walgelijk. Ook heel stoer om zoiets anoniem te posten. Nouja hoe je er ook uit ziet, er zullen altijd mensen zijn die er iets op aan te merken hebben, maar dat is helemaal niet belangrijk. Belangrijk is dat jij eindelijk tevreden wordt over je uiterlijk, en hopelijk ben je dat nog steeds ondanks dit berichtje. Bah



Eingenzinnig, dat soort keuzes maken het verschil vind ik (over je pizzaverhaal). Goed gedaan! En fijn gevoel dat je vriend trots op je is op dat soort momenten toch? Dat vind ik ook, dat is voor mij een stimulans om eerlijk stomme gedachtes te vertellen en dan ben ik blij als ik ze heb overwonnen



Kom je weer uit op motivatie.. is dus blijkbaar nog teveel door externe dingen (omgeving als het ware) blijkbaar haha. Nu moet het nog vanuit mezelf gaan komen, en hopelijk worden die stomme dwanggedachtes dan ook eens minder. Is al afgenomen gelukkig, maar ik kan er met mn hoofd niet bij waarom ik soms op de automatische piloot van die bizarre 'stiekeme' dingen bedenk.
Alle reacties Link kopieren
birdie, wat een klootzak! zit er geen ip adres aan dat berichtje vast: Sowieso melden bij tumblr. zij zitten ook niet op zulke eikels te wachten hoor.

Trek het je niet aan! Je bent super goed bezig en je moet dit niet laten verpesten omdat zo'n gezichtloos persoon zoiets tegen je zegt. probeer hem/haar maar lelijk te denken, zonder werk, torenhoge schulden, weet ik het wat..

maar laat het niet aan jou knagen!
Ha dames,



Erg rustig hier!



Liebling, heb je je kerstdiner/gala/brunch inmiddels gehad en overleefd?



Birdie, hoe gaat het nu met je?



Hier gaat het verrassend goed. Ik sta echt te kijken van mezelf. Al een aantal dagen het gesnoep achterwege gelaten en elke dag wat meer bewegen en het kost me geen enkele moeite. Hopelijk houd ik dit gevoel vast



Lijstje:

O: 70 gram kwark, 80 gram biogarde (anders is de kwark te dik ), 1 cracker pittige kip, 1 cracker pindakaas

T: 1 kiwi, 1 cracker pittige kip

L: 1 stevige meergranenboterham met filet american, 1 gekookt ei, paar cocktailaugurkjes, 1 glas versgeperste sinaasappelsap

T: Bakje tomaat/komkommer

D: 75 gram basmati rijst, 150 gram sperziebonen, 80 gram pittige kip

S: 1 uur wandelen

A: 25 gram oven roasted cashewnoten
Alle reacties Link kopieren
Ff snel reageren.

Birdie, waarschijnlijk vond iemand zichzelf heel stoer dat hij / zij annoniem kon reageren. Trek het je niet aan, misschien wel gewoon iemand die jaloers is dat je jezelf zo "bloot" durft te geven.

Robin, fijn dat het bij jou ook goed gaat!

Eingenzinnig, was je pizza lekker?

Liebling, lief van die leerling! Haha, lekker ook...

Oh, dat "alleen thuis, nu snoepen" herken ik. Haha, het is erg goed dat ik tegenwoordig een au pair in huis heb.

Druppel, hoe gaat het? Ik hoop dat die vermoeidheid snel overgaat. Ofwel, ik hoop dat je snel weer beter slaapt, dat scheelt al enorm!



Dames, sorry ik ben de laatste tijd erg afwezig.

Ben nog even giga druk voordat we morgen op vakantie gaan. Had bijna vandaag naar Luxemburg gemoeten, maar dat heb ik gelukkig kunnen verzetten naar na de vakantie.

Eigenlijk gaat het momenteel erg goed. Heb al een tijdje niet meer gesnoept en gezond gegeten. Hoewel ik af en toe te weinig eet, helemaal gezien de afstanden die ik fiets.

Vanaf morgenavond worden wordt ik een week lang echt heel erg goed verzorgd. Het eten in het hotel waar we heengaan was het beste wat ik ooit heb gehad in een restaurant. Gelukkig dat we elke dag hard gaan skieen.....



Misschien kom ik tijdens de vakantie nog een keer voorbij, anders wens ik iedereen alvast heerlijke kerstdagen en een goede jaarwisseling.
Tss ik krijg net een enorm onvriendelijk mailtje van het restaurant waar ik een reservering voor had gemaakt de 24e.



Ik had samen met vriend een Groupon gekocht voor een 3 gangendiner, en ik had via de website een tijd aangeklikt op de 24e. Krijg ik een mailtje terug dat als ik dit gewoon via het online reserveringssysteem van Groupon had gedaan ik had geweten dat ze 24e gesloten zijn. En dat ik het nu buiten Groupon om had gedaan, "enfin, even zo fijne kerstdagen gewenst..." (ja echt, puntje puntje puntje stond erachter)".



Ook nog eens vol spelfouten.. ik vind dat echt onbeschoft. Op hun website kun je de 24e namelijk gewoon aanklikken met tijd, en weet ik veel dat je via Groupon moet reserveren, kan iemand ook wel normaal zeggen vind ik. De hele toon van dat mailtje is betweterig en klantonvriendelijk vind ik. Heb meteen geen zin meer daar heen te gaan



Sorry, mijn mini issue van de dag



Swissie, jij ook hele fijne feestdagen gewenst en geniet van je vakantie en het lekkere eten! Fijn dat het zo goed gaat
Birdie wat een ass zeg! Kop op hoor, zo'n reactie is natuurlijk kut maar laat je niet uit het veld slaan!



Robin, wat super dat je weer lekker bezig bent! En van zo' reactie zou ik ook balen, ben ik er ook gelijk klaar mee, maar das ook weer zonde van je groupon hè?



Swissie, fijn dat het bij jou ook goed gaat! En geniet van je dagen samen! Hebben jullie wel verdiend want volgens mij hebben jullie drukke dagen en is je man ook vaak weg, toch? Hoe dan ook, Enjoy!



Liebling, wat vet lief van die taart zeg, logisch dat je een stuk hebt genomen, dat is ook niet meteen erg toch! Alleen daarna niet doorslaan!



Hier gaat het ook best redelijk, snoep wel af en toe maar heb gelukkig niet alle remmen los, ga vanaf januari echt weer hard bezig, van de week paar keer wel veel gesnoept en dan slaap ik meteen slecht, hoofdpijn, kortom ik voel me zoveel beter als ik goed bezig ben! Dat is wel een goede stok achter de deur haha
Birdie: wat een ontzettende aso. Ik kan daar zo slecht tegen he, net als van die mensen die het nodig vinden om op straat wat te roepen als je langsloopt etc.. bah zo'n persoon mag trots zijn op zichzelf hoor..



Robin: wat een gedoe met dat restaurant. Kan er nog iets aan gedaan worden? Mensen denken tegenwoordig volgens mij helemaal niet meer na bij het versturen van een mail. Heb je nog contact opgenomen?



Elsie: mooie stok achter de deur inderdaad:) Volhouden dus.



Swissie: fijne vakantie.. en geniet ervan!



Hier gaat het redelijk, ben vandaag eindelijk ongesteld geworden, maar heb dus ook alle ongemakken erbij. En net nu ik vanavond met mijn moeder en een vriendin het Glazen Huis ga bezoeken en uit eten ga.

Vanochtend hebben we de kerstboodschappen gedaan en ik ben zeer tevreden.. Nu hopen dat schoonmoeder niet teveel voor mij meeneemt.. Eigenlijk zie ik best wel op tegen de kerstdagen. Nou heb ik er sowieso al een hekel aan, maar dit jaar vind ik het nog erger in verband met het eten. Ik ben de laatste weken zo goed bezig met opletten etc, en dan kom ik dadelijk weer bij mensen waarvan ik moet eten voor de gezelligheid, met name bij schoonmoeder speelt dat een rol.. Ik wil niet eten voor de gezelligheid en zeker geen dingen eten die ik normaal niet eet en waar ik eigenlijk niet van houd omdat het erbij hoort..(nu ik dit hier tik ben ik al misselijk voordat tweede kerstdag begonnen is)
Nog even een egopostje maar ik ben zo trots op mijzelf. Ik kreeg vanavond een dubbel portie van mijn nagerecht en ik heb heel braaf maar een portie opgegeten!!! En dat terwijl ik het het allerlekkerste vind wat er bestaat.. Schouderklopje voor mezelf
Alle reacties Link kopieren
Even heeeeeeel snel en later meer:



Gewicht: 111,4

Af: -0,3

Totaal: -5,3

Te gaan tot eerste doel: -2,4
668, the neighbour of the Beast
Haaai!



Elsie, goed dat je niet alle remmen los hebt! Dan heb je de basis in ieder geval nog goed En ook 'fijn' dat je het lichamelijk merkt als je ongezond eet. Is inderdaad een stok achter de deur dan.



Marels, super, jij gaat ook goed steeds, elke week wel een paar ons minder. Meer dan 5 kilo afgevallen, goed bezig!



Eingenzinig, heel goed van je toetje! Ik heb zondag een viergangendiner, maar heb met mezelf afgesproken dat ik me daar niet lavenloos vol aan hoef te vreten Ik hou ook het meest van toetjes (helaaaaas). Er was helaas geen plek meer op de 24e, maar nu gaan we zondag. En hebben we het via de officiele groupon site gedaan. Heb dat mens nog niet teruggemaild, maar eigenlijk moet ik dat nog wel doen van mezelf. Herkenbaar trouwens wat je zegt over kerst, wij gaan vandaag de boodschappen doen voor allemaal tapas gerechtjes, en ik zorg dat er ook genoeg groente en fruit in huis komt, zodat ik tussendoor ook wat gezonds kan snacken.



Oja, dit weekend ga ik mijn allereerste appeltaart bakken. Heb ik nog nooit gedaan en lijkt me erg leuk. Vriend en ik nemen allebei een stukje en daarna gaat hij de vriezer in. Met kerst even opwarmen in de oven en dan is het vast prima te eten Oja en ik wil ook stoofpeertjes maken, de geur van kaneel maakt me altijd heel blij rond kerst



Ik ben ook blij trouwens met mn gewicht, zag eindelijk de 78 weer op de weegschaal verschijnen Nu weet ik wel zeker dat als ik me een beetje inhou met het gevreet met de kerstdagen ik onder de 80 kan blijven. Ben trots dat ik een 'marge' heb weten te creëren hiervoor En geeft me meteen de motivatie toch door te gaan met wat meer bewegen en minder snoepen, omdat dat zichtbaar loont.
Robin: ik zou gewoon bellen, en duidelijk zijn dat je niet van zo'n mail gediend bent. Weet je zeker dat de mail van een bedrijfsleider kwam of kan het van iedereen zijn?



Hier gaat het mwah, wat eten betreft gaat het goed, kreeg gisteren veel complimenten over hoe ik er nu uit zie, dus dat is positief, maar wat depressief betreft gaat het niet zo.. Nou zit ik de komende dagen ook alleen, wat er niet bij helpt.. Vriend wil het niet begrijpen, de enige reactie die ik van hem krijg is dan moet je er maar wat aan doen.. Schiet niet zoveel op dus.. Ik probeer ondertussen maar door te werken en mezelf moed in te praten..
Eingenzinnig misschien weet je vriend niet zo goed hoe hij er op moet reageren? Hij denkt er zo wel een beetje simpel over "dat je er dan wat aan moet doen". Je hebt in het verleden ook last gehad van depressieve gevoelens toch? Was je toen al samen met je vriend? Hopelijk voel je je niet al te alleen, en anders kom je hier maar lekker kletsen ;)



Ik weet niet of ik de bedrijfsleider heb gesproken, had nog even op facebook gezocht maar daar zag ik die persoon niet. Ik denk dat ik niks terugmail, maar op het moment dat we daar gaan eten wel even ga vragen naar de bedrijfsleider en hem erop wijs dat iemand van zijn personeel niet echt klantvriendelijke mailtjes stuurt en je als klant toch wel een zure smaak in je mond krijgt van zulke reacties. Maar goed, misschien word ik wel oud en zijn mensen het niet meer gewend om beleefd te zijn als de klant op een verkeerde manier reserveert



Ik ga straks lekker zwemmen, half uurtje maar hoor, maar heb dit wel al 3 keer gedaan afgelopen week, en ik wandel elke dag ook een half uurtje. Dus ik ben wat dat betreft wel trots op mezelf Vandaag mijn eerste "snoeperij", vanavond lekker een stukje cake bij de thee. Heb ook een verjaardag, maar daar blijf ik van de hapjes af (tenzij er komkommer oid ligt).



Lijstje:

O: 2 crackers pindakaas, 70 gram magere kwark, 80 gram biogarde

T: 5 lychees

L: 2 crackers pittige kip, 70 gram magere kwark, 80 gram biogarde

T: handje cashewnoten (dry roasted)

S: Half uur zwemmen, 20 min. fietsen

L: Pasta pesto: penne, rucola, spekjes, champignons, paprika, spinazie, ui, knoflook, creme fraiche, rode pesto, pijnboompitjes

A: 1 klein plakje cake



Zit hiermee rond de 1600 kcal, ben tevreden
Eigenzinnig lastig dat je vriend je niet goed begrijpt, heb je andere mensen in je nabije omgeving waar je je hart bij kunt luchten?

En herkenbaar dat je tegen de kerstdagen opziet omdat het gepaard met eten gaat en alles in de war gooit....moeilijk hè, maar jij kunt dat! Kijk maar hoe goed je het met dat toetje hebt gedaan!



Robin, jij bent goed bezig! En hopelijk kun je gewoon lekker eten zonder nare bijsmaak door de reactie op je mail



Ik heb vanmiddag geshopt, natuurlijk ook veel te veel voor de kindjes maar ook voor mezelf. Om tot de conclusie te komen dat ik er gewoon goed uit zie, kleren stonden gewoon mooi en werd er blij van en daarnaast had ik vandaag gewoon een spijkerbroek aan die van de stapel "te klein" kwam, nou moest er een riem bij om hebben haha....
Dank jullie Elsie en Robin:) Ik heb niet iemand met wie ik er over kan praten, worstel vooral met mijzelf.. Wat ook meespeelt is dat de vorige keer door mijn toestand verlaten ben door mijn toenmalige vriend en dat heeft er behoorlijk ingehakt.. Daarom durf ik mijn vriend er ook niet teveel mee te belasten.. Eerst maar eens de kerstdagen doorkomen, daarna zien we wel weer verder..



Elsie: wat goed van die spijkerbroeken, fijn gevoel geeft dat he.. Ik had het gisteren met een rokje.. nou is mijn moeder doorgaans zeer tactloos maar ze heeft niet een keer wat lulligs gezegd.. zelfs niet over hoe ik eruit zag, ik kreeg alleen maar een compliment..



Robin: ik zou eigenlijk hebben opgebeld naar het restaurant, maar ik ben de afgelopen jaren ook flink wat assertiever geworden als het om restaurants gaat.. net iets te vaak het verkeerde eten gehad hahah..
wat ellendig eigenzinnig dat je vorige vriend je door jouw "toestand" heeft verlaten en dat je daardoor nu ook bang bent dat iets dergelijks gebeurd als je er te veel over praat. terwijl dit nu een andere man is en je wellicht juist beter gaat begrijpen? sterkte in elk geval en als je er op fb of hier over wilt praten mag dat natuurlijk.

en fijn dat je moeder je een compliment heeft gemaakt en geen ontactvolle en onaardige dingen heeft gezegd
Ik weet het, het is niet dezelfde, maar toch.. ik lijk nu ook niet echt tot hem door te dringen en het enige wat ik krijg te horen is dat ik er dan maar wat aan moet doen.. dat geeft zo'n machteloos gevoel, ik kan het ook niet beter aan hem uitleggen.. Op dit moment voel ik mij ook redelijk, heb het thuis gezellig gemaakt, heb een wijntje en een paar stukjes schapenkaas gepakt en ben nog even wat dingen aan het uitwerken en ga lekker op tijd naar bed. morgen komt een vriendin op visite.. maar ik heb vandaag wel besloten als dit voglende week niet beter is ga ik naar de huisarts, want op deze manier wil ik het niet meer en red ik het ook niet.. ik weet hoe erg het de vorige keer uiteindelijk is geworden en daar wil ik zeker niet meer naar toe:)



En wat mijn moeder betreft.. Dat mag een wonder genoemd worden... Ze is best lief hoor, maar het is een olifant in een porseleinkast..



Vergeet ik het leukste.. ik doe al de hele dag mijn best om op twee super vacatures te reageren maar ik durf niet goed haha.. Die moeten dus van mij af voordat ik ga slapen *geeft zichzelf een schop onder de kont*
Eingenzinnig Ik kan me dat zó goed voorstellen. Zorgt natuurlijk ook wel voor paniek bij jezelf als je ergens de angst hebt dat je vriend je zou kunnen verlaten door hoe jij je voelt. En dat dat wordt aangewakkerd als je het gevoel hebt dat je vriend je niet begrijpt. Maar inderdaad, je huidige vriend is je ex niet, en je moet het echt niet zien als je vriend belasten uit je uitspreekt hoe je je voelt en waar die "angst" (zo noem ik het maar) vandaan komt. Het is voor naasten ook lastig om hun geliefden te zien worstelen met zichzelf. Ik hoop dat je er open over blijft zijn tegen je vriend en je niet bang wordt gemaakt door wat er in het verleden is gebeurd Goed dat je het gisteren toch nog even gezellig hebt gemaakt in huis. Even you-time toch? Kan ook lekker zijn. Veel plezier met je vriendin vandaag! En heel goed dat je jezelf even in de gaten houdt hiermee. Je kunt altijd hier van je af schrijven als je iets kwijt wilt! Enne als laatste een schop. Hup! Lekker op die vacatures reageren



(Oja en wat betreft het restaurant: Ik ben in mijn hoofd heel assertief, op papier redelijk, maar in het echt ho maar Ik vind het al heel wat dat ik met mezelf heb afgesproken de bedrijfsleider erop aan te spreken zondag )



Elsie, ik doe even een cheer voor jou Wat fijn dat je je zo goed voelt over jezelf tijdens het shoppen en dat alles goed staat. Wauw! Dat heb ik helaas nog niet, maar kan me heel goed voorstellen dat je je daardoor toch letterlijk en figuurlijk lekkerder door gaat voelen



Ik voel me eigenlijk nog steeds heel lekker. Ik weet dat ik me er niet zo op moet richten maar het afvallen gaat goed hier (weegschaal gaf vandaag 78.5 aan, maar heb hem nu weer bovenop de kast gezet anders wil ik elke dag kijken of het goed gaat haha). Heb gisteren op de verjaardag 1 rode wijn gehad en 1 gehaktballetje met een beetje satésaus.



Vandaag weer vol bezig met de scriptie helaas, geen leuk begin van mijn "vakantie". Heb er wel een weekje vrij voor genomen.



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Heb even geen tijd om op iedereen te reagerem dus even snel een berichtje dat

Ik er nog ben.

Hier gaat het goed!

Heb wel wat meer gegeten dan normaal, maar ik heb zo veel bewogen dat ik toch ben afgevallen.

Gelukkig!

Nu even wachten en hopen dag het maandag er ook nog goed voor staat.
Hier ben ik weer.. Ik heb echt een superlichters gehad.. Ben heen en terug naar de afspraak met mijn vriendin gelopen, dat was in totaal zo'n anderhalf uur.. Ben getrakteerd door vriendin want ik ben inmiddels ook compleet platzak... Had vriend ook al gezegd dat hij misschien maar beter thuis kon blijven.. Ik bedoel zelf droog brood eten vind ik niet erg maar wil wel een goede gastvrouw zijn. Daar wilde hij echter niets van weten dus hij komt morgen gewoon:)

Hij merkt ook wel dat er met mij wat is, zal nu helemaal zijn want ik sta steeds op het punt te huilen en kan echt niets hebben...





Robin: ik weet niet of je twittert, maar een negatieve tweet lost vaak al veel op.. En voor mijn gevoel ben ik dan heel assertief geweest.



Ik ga straks even wat columns schrijven, voor het eerst sinds tijden heb ik weer inspiratie dus.. En ik zet even wat op de facebookpagina.. Als ik dat hier neerzet ben ik wel erg herkenbaar, maar ik wil het wel graag delen:))
Nou eingenzinnig heb je iig je beweging voor vandaag weer gehad! Enne leuk verhaal op fb En als je moet huilen, dan moet je gewoon huilen! Soms ook lekker om even hysterisch te huilen haha (al dan niet in je eentje ). Heb ik gisteren ook gedaan, gewoon zomaar, kleine irritatie dingetjes en daarna voelde ik me al een stuk opgeluchter. Even de druk van de ketel. Succes met je columns!



Liebling, wat fijn dat je nog bent afgevallen op je "doomsday" wat betreft eten haha. Super goed!



Ik zal nog even mijn lijstje neerplanten van vandaag



B: 1 stevige volkorenboterham met een gekookt ei en filet american, 1 glas verse jus, 1 schaaltje kwark+biogarde, 1 cracker pittige kip

T: 1 oliebol (appeltaart maak ik ter compensatie maandag haha), 1 cracker pindakaas, 2 lychees

D: Aardappels uit de oven, worteltjes, 1/2 gehaktschnitzel, 1 el piccalily en een beetje appelmoes

S: 1/2 uur wandelen, 20 min. fietsen, 1/2 uur hardlopen interval



Ben wel tevreden, was laat wakker vandaag omdat ik pas om 5 uur sliep vanochtend, dus meer dan dit was ook niet nodig. Misschien straks nog wat cola light in de bios.



Er is momenteel zooooveel lekkers in huis, door kerstpakket en kerstboodschappen, maar ik kan er met gemak afblijven. Dat verbaast me. Huh, ik, die overal JA op zegt en moeite heeft met alleen 1 dag gezonde keuzes maken



Wat ik dan wel weer stom vind van mezelf: ik zit nu weer te wachten op het moment dat het mis gaat. Blijkbaar heb ik nog niet helemaal het vertrouwen in mezelf dat ik zou moeten hebben. Maar ik ben op weg (jaja, ik blijf een lastig persoon, of ik nu wil afvallen, aan kom of stabiel wil blijven ghehe).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven