Lijf & Lijn alle pijlers

Van 100+ naar 100-

05-10-2012 20:35 1962 berichten
Welkom,



Zoals iedereen weet gaat afvallen met vallen en opstaan. In dit topic willen we elkaar steunen bij het krijgen en behouden van een gezond eetpatroon. Geen strenge diëten, maar een patroon wat je hele leven vol te houden is (en uiteraard hoort daar af en toe iets lekkers bij).



Ook als je 100- weegt ben je uiteraard welkom om mee te schrijven! .



Veel plezier gewenst op dit topic en succes met afvallen!



Succes allemaal!







NaamLeeftijdLengteStartDoelGewichtDeze weekTotaalTe gaanRobin23 1.6986.076.077.8-1.1-8.21.8Loedoe231.7589.075.078.9--10.13.9Adios271.74116.598.8101.8--14.73.0Elsie26311.8097.587.091.6--8.91.6Birdie241.78103.993.994.3--9.60.4Marels271.62116.7109.0111.40-5.32.4Clumsy261.78103.898.8103.0--0.84.2Liebling261.68104.090.098.8--6.08.0Druppel351.86107.099.9102.4zwanger-4.6zwangerEingenzinnig251.6278.863.077.0--1.814.4Saartje251.63114.095.0104.0vakantie-10.09.0
Alle reacties Link kopieren
quote:liebling schreef op 27 december 2012 @ 11:09:

ik breek even in; levkronski, super man.

ben trots op je!

hou dit vol.



zelf ben ik vanaf eind september 13/5 kg kwijt en dat voelt ook heerlijk.

Je hebt wel een totaal andere reden om af te vallen dan ik, maar hou vol!



ik weeg nog hetzelfde als voor kerst dus ik ben content!

Dankjewel!



Ik heb meerdere redenen, hoor. Ik doe het niet alleen omdat ik met een soort proces bezig ben (deze overheerst wel voor mijn gevoel), maar ook zeker om geen pijn meer in mijn onderrug te hebben en om er beter uit te zien (en alles weer aan te kunnen trekken, bij veel kledingstukken voel je je te dik).



13,5kg sinds september is ook super goed! Misschien zelfs wel beter dan bij mij. Bij mij gaat het eigenlijk te snel (vliegt het er ook weer makkelijker aan). Mijn eetgewoonte voor het dieet was gewoon te bizar waardoor het bij mij nu heel snel gaat.



Jij mag ook zeker trots op jezelf zijn! :D
Alle reacties Link kopieren
Doe ik ook. Soms. ;)



Maar vandaag heb ik dus lekker een OVERHEERLIJKE berlinerbol gegeten.

Man, man, man wat heb ik genoten.
Alle reacties Link kopieren
quote:liebling schreef op 27 december 2012 @ 18:21:

Doe ik ook. Soms. ;)



Maar vandaag heb ik dus lekker een OVERHEERLIJKE berlinerbol gegeten.

Man, man, man wat heb ik genoten.

Tijdens het lijnen smaakt alles 10 x lekkerder.

Daarom vind ik het ook helemaal niet erg om te lijnen.

Ik geniet echt bijna overal van.

Vanavond heb ik voor het eerst (tijdens dit dieet) 2 broodjes van Subway als diner gegeten.

Weer eens wat anders.

Helaas viel het een beetje tegen
Hai



Liebling, heerlijk he? Alles van de oliebollenkraam Ik ga er dit weekend eentje halen, jummie! Maar in plaats van dat ik er 4 achter elkaar op eet (wat ik eerder altijd zonder schaamte kon doen), koop ik er nu één en geniet ik er gewoon van. Moet kunnen



Levronski, ben het wel met je eens dat als je honger hebt, alles ineens lekker smaakt. Dus ook gekookte aardappels met groente en een stukje vlees. Als je meer trek hebt dan honger, dan is de neiging vaak toch meer naar het ongezonde heb ik bij mezelf gemerkt. Dus nu zorg ik ook dat ik genoeg honger heb rond de tijd van het avondeten. En inderdaad, als je bezig bent met je eetpatroon en je eet dan eens heel bewust iets lekkers, smaakt het wel lekkerder dan als je het doelloos achter elkaar wegkaant. Dat is dan weer een bijkomend voordeel



Mijn lijstje vandaag:

O: 2 waldkorncrackers, 1 met pindakaas, 1 met pittige kip, 100 gram biogarde

L: 1 broodje Surinaamse kip (van de hema: Bruin pistoletje, 1/2 gekookt ei, augurk, gegrilde kipfilet en een kerriesausje geloof ik)

T: 1 handje dry roasted cashewnoten, 1 cracker pittige kip

D: Gekookte aardappels, witlofsalade

S: 3 kwartier wandelen, 20 min. fietsen



Ik ben wel weer tevreden



*jubelmodus*

Vanmiddag nieuwe kleren gekocht, voel me meteen weer helemaal brand new Ik hoop zo dat ik deze goede flow vasthoud Sinds anderhalf week ben ik weer wat bewuster bezig met bewegen en met de porties die ik neem (kleine veranderingen vind ik zelf), en sindsdien is er eigenlijk heel makkelijk 1.5 kilo af. Bijna 8 kilo totaal nu. Dat geeft mij toch wel de stimulans om zo door te gaan zoals ik nu bezig ben. Bewuster eten, maar ook gewoon lekkere dingen in mijn lijstje houden, alleen wat minder frequent. Heb het nog geen moment moeilijk gehad, ondanks feestjes, zelfgebakken taarten, tapas en wat dan ook. Hoop dat ik het op deze manier kan blijven doen, en dit vast kan houden als mijn eetpatroon 'voor de rest van mijn leven'. Om het maar even zo dramatisch te noemen Voel me er echt heel goed bij En ik ontzeg mezelf eigenlijk niks, ik ben alleen meer een OF OF mentaliteit gaan krijgen, ipv EN EN. *einde jubelmodus*



Best goed toch? Misschien dat sommigen wat sceptisch zijn over mijn nieuwe enthousiasme, omdat dat meestal niet zo lang duurt en ik dan weer heel erg ga nadenken over mezelf. Maar ik hoop dat de schoppen onder mijn kont mij deze keer bespaard blijven en iedereen blij is dat het me zo goed lukt op dit moment Ik ga in ieder geval lekker zo door en ik ga er gewoon vanuit dat dit mij gaat lukken zo
Alle reacties Link kopieren
Bijna 24 uur geen berichten?



Kop in het zand enzo?



Hier weinig nieuws. Ik stond op 2de kerstdag nog op 111,4, dus niet aangekomen en niet afgevallen.

We zullen van de week wel zien hoe mijn gewicht is, of misschien morgen.



Ik vind het wel een beetje onzin, dat de feestdagen zo'n beproeving zouden moeten zijn, en ik heb dat ook totaal niet zo ervaren.

Je kunt prima gewoon lekker en wat meer eten maar toch normaal blijven doen. Gisteren heb ik eigenlijk chocola gegeten zoals ik dat vroeger deed en ik vond het totaal zinloos.

Doen we ook niet meer dus en het is een goed teken dat ik wat dat betreft veranderd ben.



Nu snel verder met vanalles en nog wat!
668, the neighbour of the Beast
Hoi!



Marels, goed bezig met gelijk blijven.En dat je je wat bewuster bent van hoe je je voelt na bepaald eetgedrag.



En tja onzin vinden dat feestdagen een beproeving is weet ik niet. Kan voor jou zo voelen, maar voor anderen misschien niet. Bij mij viel het uiteindelijk mee, maar had van tevoren wel bedacht dat dit een uitdaging zou zijn. Aangezien ik het moeilijk vind om maat te houden als er dingen op tafel staan en dat ruimschoots het geval was bij ons. Dus dat is voor mij wel een moment om trots te zijn op mijzelf dat ik - in tegenstelling tot onze gasten - niet laveloos heb zitten graaien en snaaien. Een teken dat ik heus wel normaal kan doen



Hier gaat het nog steeds goed. Weer een stuk gewandeld vandaag, hertentamen geleerd, niet gesnoept vandaag.



Ik gok trouwens dat de meesten aan het genieten zijn van de feestdagen en de naweeën ervan Of weer aan het werk zijn, of op visite zijn, of of.. Ik denk dat het na oud en nieuw wel weer wat drukker wordt en iedereen weer een normaal ritme heeft.



Mijn lijstje vandaag:

O: 1 cracker pittige kip, 1 cracker pindakaas, 100 gram biogarde

L: 2 boterhammen met kaas, komkommer, tomaat, augurk, 1 glas verse jus

T: 1 peer, 1 handje dry roasted cashewnoten

D: 3 pannenkoeken, 2 met stroop, 1 met bruine suiker

S: 3 kwartier wandelen



Ben wel weer tevreden zo Hoop wel snel wat meer verhalen te kunnen lezen hier En hopelijk geen verhalen met allemaal , maar met blije smileys over het genieten van lekker eten
vooruit Robin om jou een plezier te doen

hier gaat het best goed! ik snoep niet echt tussendoor (vanavond toevallig wel 2! oliebollen gehad) maar met zo iets als oliebollen denk ik dan maar, die paar dagen dat ik oliebollen kan eten...verder snoep ik dus niet jeej, ook geen behoefte aan!

verder voor het eerst sinds tijden hardlopen en 2 keer 20 minuten door de regen (! ) met dochter gefietst, naar het circus en aangezien ik hoofdpijn had leek fietsen me wel goed, jammer dat het dan altijd gaat regenen he...



voor workit, wat een heftig en verdrietig nieuws..sterkte
Alle reacties Link kopieren
quote:workit schreef op 26 december 2012 @ 17:09:

Binnen twee weken wordt hij geopereerd. Ik wil er zo graag voor ze zijn maar ik kan nu niet echt iets doen, en dat voelt zo machteloos.



Hoe gaat het met je, Workit?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds vandaag opeens een enorme dip. Ik slaap al een paar weken ongelooflijk slecht en vanmorgen zat ik er even helemaal doorheen. Ik hield me wel aan mijn dieet, maar vanmiddag dacht ik: het is helemaal niet oké dat ik niet zondig zo nu en dan. Dus ben ik naar de AH gegaan en heb ik een chocomomentje voor na het avondeten gekocht en heb ik een bakje filet americain gekocht voor morgen. Ik heb besloten even een paar dagen een break te nemen en 1 januari misschien weer te beginnen.



Vanmorgen woog ik precies 20kg lichter dan toen ik begon met lijnen. Ik ben in 13 weken van 97 naar 77kg gegaan. Super goede prestatie natuurlijk, maar ik ben nu op. Ik ga nu echt even bijtanken zeg maar. Ik hoef nog maar 3 kilo af te vallen en dan heb ik mijn streefgewicht bereikt. Ik woog voor mijn depressie namelijk 74kg en wil dat bericht weer bereiken. Ik ben er dus bijna!



Vanavond bij mijn oma 3 oliebollen op, hahaha.



Pfoe, wat ben ik MOE...
Helemaal niet raar toch om even de teugels wat te laten vieren? Alleen dan niet net zo lang gaan eten tot je een naar gevoel krijgt, maar gewoon vooraf een portie bepalen, er heerlijk van genieten en weer over tot de orde van de dag Je moet er in ieder geval geen negatief gevoel aan vastknopen, maar zien als iets wat je jezelf gunt en waar je van gaat genieten. En heeerlijk oliebollen! Dat is echt mijn favoriete zoetigheid, ik ga er morgenmiddag eentje halen



Elsie, goed bezig weer hoor!! En oja een troost (ik roep het vaker ): in een oliebol zitten maar 150-200 kcal per stuk (afhankelijk van grootte). Dus het is echt geen ramp als je er 2 (of zelfs 3) eet. Altijd nog beter dan een zak chips (>1000).



Workit en liebling, hoe gaat het vandaag met jullie? Allebei heftig nieuws te verwerken gehad, hopelijk hebben jullie een steunende omgeving
Alle reacties Link kopieren
Ben ik heel scheel als ik niet kan terugvinden wat er met Liebling is?



Hoe dan ook voor Liebling.
quote:Freeasabirdie schreef op 28 december 2012 @ 21:49:

Ben ik heel scheel als ik niet kan terugvinden wat er met Liebling is?



Hoe dan ook voor Liebling.Nee hoor Ik lees ook wel eens op andere afvaltopics en op het andere topic waar ze schrijft heb ik het gelezen.
Hier een kort bericht: ik ben de feestdagengoed doorgekomen maar zit sinds gisteren aan een nieuw dieet dat bestaat uit paracetamol, strepsels en waterijsjes.. :(



Wegen is daarom nog niet gelukt..
Alle reacties Link kopieren
Nou.. Schiet mij maar lek.

Ik moet even van me af schrijven en hoef geen reacties. Het wordt waarachijnlijk een te lang verhaal namelijk. Haha. Het gaat me eigenlijk alleen even om het afschrijven. . Oke. Daar ga ik. Billen bloot!



Met kerst helemaal geen snaaibuien gehad en vandaag was het feest.

Voelde me met opstaan al niet oke. Sago en super onredelijke gevoelens ( uit willen maken met vriend terwijl ik dat helemaal niet wil ).

Tegenstrijdigheid alom.



Dus ben de stad in gegaan met vriend. Gezellig samen uit. Niks gezellig. Elkaar stil zwijgen dus.

Hij ging naar huis. Verstandig als hij is. Stroomde vd regen en ik ging door. Liep een h&m in en pakte allemaal kleding wat totaal , maar dan ook totaal mijn smaak niet was en ging dat allemaal passen. In de kleedkamer paste niets. Gek he.. 4 maten te klein ( nu kan ik er om lachen) Zonder kleding de winkel uit en terug naar huis.

Liep ik langs de bakker en toen ging het mis.

" kan ik u helpen"?

2 appelbollen.

"Anders nog iets?"

1 caramello ( karamel koek met een hand noten erop) -voor onderweg-

Welke speculaas is dit eigenlijk? ( terwijl ik al 2 stukken naar binnen had gewerkt)

" de grove. "

Heeft u ze alleen per 2?

"Ja. Maar ze blijven wel een tijdje goed in het plastic hoor"

Nouja doe maar. Het is zo lekker.

"Was dat het?

Ja.

- betaling.

Of wacht,,, wat zijn dat eigenlijk?

En daar kwamen weer wat hartige muffins in m'n tas. Pfff..

Winkel uit. Stromende regen! En wat vond ik het heeeeeerlijk.

Caramello opgegeten (zaaaaaaalig). Ik ben zelfs op de brug stil blijven staan om de regen in het water te zien vallen. Voelde de regen niet op mij komen. Voelde me alleen lekker fris. Uitgelaten.



Brok speculaas erachteraan zodat ik smoes zou hebben bij thuiskomst ("ik kocht speculaas en kon er niet V af blijven maar ik heb appelbollen" ).



Dus bij thuiskomst aten we speculaas en appelbollen.

Was wel lekker maar ik wist dat er nog een zooi bij zou komen.



Savonds verjaardag.

Had iedereen al een maand of 2 niet gezien en ik verwachtte complimentjes, maar die bleven uit dus zei ik ja tegen de taart, de toastjes, de plakjes worst, kaas en chips. ':-(



En nu lig in bed en vraag ik me af hoe het zo fout kon gaan vandaag.

Niet dat ik me nu hierdoor laat ontmoedigen, maar baal er wel een beetje van. Wat ik lieg. Ik baal er helemaal niet van. Dit moest weer even gebeuren. Mn oude ik naar buiten.



Zeker omdat ik, tijdens het eten van de caramello, me echt weer even heel erg goed voelde. Heel zelfverzekerd. Lekker in m'n vel. En dat is al een tijdje geleden. Zeker nu met het gezeik van m'n zus. Pff. Maar dat is wel wat ik eng vond. Dat ik me echt fijner voelde bij het eten van zoiets vets/suikerbom. Dat is wel iets waar ik het met m'n coach over moet gaan hebben.



Morgen weer fris aan de slag. En nu lekker slapen.




Liebling, ik weet dat je zei dat je geen reacties wilde, maar doe het toch Ik kan me voorstellen dat je dit wilt bespreken met je coach. Maar kan me ook goed voorstellen dat je er een fijn gevoel van krijgt, ook al is het 'verkeerd gedrag'. Het is vertrouwd, dit ken je, dit heeft je eerder getroost. Zo gek is het dus niet, maar gezond natuurlijk ook niet. Hopelijk kun je het een beetje loslaten, en vandaag weer als een nieuwe dag zien. Heb je het ook tegen je vriend verteld?



Eingenzinnig, ben je ziekjes? Snel beter worden!



Ik zal mijn resultaten ook weer even doorgeven:

Vorige week: 78.9

Deze week: 77.8

Afgevallen: -1.1

Totaal: -8.2

Te gaan tot eerste streef: 1.8



Yeaaah



Vanmiddag komen mijn schoonvader en schoonzus hier eten met de kleine nichtjes. Ga een mini rijsttafel maken met rijst, saté, pittige kip, zoetzure komkommer, seroendeng en wat kroepoek/cassave. Heb er nu al zin in



Lijstje:

O: 1 cracker pittige kip, 1 cracker pindakaas, 100 gram biogarde

T: 1 klein stukje oliebol en 1 klein stukje frikandelbroodje (gesnoept in de AH tijdens boodschappen doen )

L: 2 boterhammen met kaas, komkommer, tomaat, augurk

T: 1 peer, 3 lychees

D: "Rijsttafel"

S: Half uur wandelen

A: Vanillevla met stoofpeertjes
Alle reacties Link kopieren
Robin,

Van jouw post krijg ik erg veel trek!

Dislike! Haha



Veel plezier vanavond met je nichtjes en het heerlijke eten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Robin- schreef op 28 december 2012 @ 21:36:

Helemaal niet raar toch om even de teugels wat te laten vieren? Alleen dan niet net zo lang gaan eten tot je een naar gevoel krijgt, maar gewoon vooraf een portie bepalen, er heerlijk van genieten en weer over tot de orde van de dag Je moet er in ieder geval geen negatief gevoel aan vastknopen, maar zien als iets wat je jezelf gunt en waar je van gaat genieten. En heeerlijk oliebollen! Dat is echt mijn favoriete zoetigheid, ik ga er morgenmiddag eentje halen Ik ben de dag begonnen met een boterham met hagelslag en een boterham met pindakaas. 's Middags 2 pistoletjes met filet americain en ei op + een croissant met hagelslag. Ik zit nog vol van die 3 broodjes van de bakker! En we zijn al 4,5 uur verder. Heb in tussentijd niets meer gegeten. Moet je nagaan... Ik ben het echt niet meer gewend Ik voel me er prima bij dat ik nu eindelijk even kan zondigen. Misschien dat ik met O&N een zakkie chips leegvreet en de 2 flesjes witte wijn opzuip die al weeeken in de koelkast liggen (ik vier het in mijn uppie dit jaar) en dan vind ik het wel weer goed geweest ;)
quote:liebling schreef op 29 december 2012 @ 16:09:

Robin,

Van jouw post krijg ik erg veel trek!

Dislike! Haha



Veel plezier vanavond met je nichtjes en het heerlijke eten!



Dankje! Bedoel je de 'rijsttafel' of wat ik heb weg zitten kanen in de AH tijdens het winkelen? Ik had een klein beetje honger, en dan snaai ik toch wel vaak als ik kaasblokjes o.i.d. zie liggen. Maar goed, past wel binnen m'n lijstje zo



Ik stuur wel een digitaal bordje van het avondeten naar je op bij deze
Alle reacties Link kopieren
Vanavond mijn eerste patatje sinds 3 maanden ofzo op. Nu begrijp ik weer waarom ik mijn eetgewoonten ook alweer wilde aanpassen. Het heeft heel erg gesmaakt, maar ik weet ook wel weer dat ik dit soort eten echt niet te vaak meer wil eten. Door vandaag zoveel te eten (ontbijt: 1 boterham met hagelslag, 1 boterham met pindakaas / lunch: 2 pistoletjes met filet americain + 1 croissant met hagelslag / diner: patat + frikandel) weet ik weer dat ik snel weer verder moet gaan met lijnen dan wel niet met gezond eten. Ik voel me te prettig bij het gezond eten en me aan de planning houden, want ik heb geen tussendoortjes op. Die vette troep, nee, ik wil het gewoon niet meer. Ik ben blij dat ik vandaag lekker heb gezondigd! De perfecte reminder
Ha levkronski, zo 'n dagje kan natuurlijk wel eens in de zoveel tijd, maar misschien krijg je er een minder naar gevoel van als je het gewoon wat meer verspreid? Dus bij het ene ontbijt een lekker croissantje en volkorenboterham, bij het andere ontbijt 2 harde broodjes o.i.d.? Of een gezond dagje en dan in de avond patat? Ik kan me wel voorstellen dat als je de 'hele dag' ongezond eet je daar ook een slechter gevoel van krijgt dan gezond eten, zeker als je het niet bent gewend. Nouja dat is zelf gewoon mijn mantra, mezelf niets ontzeggen, ook de lekkere, wat meer ongezonde dingen eten, maar integreren in een gezond eetpatroon. Dus OF OF en niet EN EN (dat laatste geldt vooral op feestjes voor mijzelf ). Maar goed, als je je sowieso beter voelt bij alleen maar gezond eten, is daar niks mis mee, maar je moet ook niet zo streng voor jezelf zijn Je kan jezelf af en toe best wat lekkers gunnen, in een portie waar jij je prettig bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gewoon weer dat gezonde oppakken met zo nu en dan een cheesecake of muffin ergens tussendoor



De dingen die ik vandaag heb gegeten, dat vrat ik normaal gesproken zonder problemen. Maar mijn maag is het duidelijk niet meer gewend. Ik voel me een opgezet olifantje nu!
Alle reacties Link kopieren
robin,

die rijsttafel bedoelde ik ja. Kom maar door met dat bordje.

Heerlijk!



Mijn nichtje was vandaag jarig (2 jaar geworden) en we hebben chinees gegeten.

Ik ben expres aan tafel gaan zitten met een 1 keer opgeschept bord. Weg van alle bakjes zodat ik niet nog een keer op ga scheppen.

En dat werkte! al heb ik wel een gebakken banaan op.

Ooit vond ik die heerlijk, maar nu .. nee.. was niets en toch opgegeten :(. zonde

volgende keer neem ik hem gewoon niet meer.



Levkronski,

Echt mijn complimenten. Wat ben jij goed bezig. Ik krijg gewoon weer zin om bewuste keuzes te maken dankzij jouw post.

Lekkere lijstjes trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:liebling schreef op 29 december 2012 @ 20:14:

Levkronski,

Echt mijn complimenten. Wat ben jij goed bezig. Ik krijg gewoon weer zin om bewuste keuzes te maken dankzij jouw post.

Lekkere lijstjes trouwens.

Haha dank je!



Lijstjes maken werkt zó goed!

Soms doe ik er ook bewust stomme dagen tussen, zodat ik de lekkere dagen meer waardeer en naar die dagen kan uitkijken.



Vanavond bij mijn tante een schaaltje chips op.

Heerlijk! Wat was dat lang geleden



Ik ga morgen echt weer beginnen met de draad oppakken.

Ik ben blij dat ik deze vreetdag heb gedaan, omdat het lekker was, me weer even kracht heeft gegeven en omdat het me weer bewust heeft gemaakt.



Zodra ik de 74kg heb bereikt, wil ik een planning gaan maken zodat ik niet meer zal afvallen (ik wil niet superslank zijn, dat vind ik niet mooi namelijk, het staat me niet), maar dat ik op gewicht blijf. Dus zo nu en dan zal ik dan iets in de planning verwerken wat niet goed voor de lijn is, maar er wel voor zorg dat ik niet meer afval. Een balans vinden zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Heel goed. Ik wil ook niet slank worden.

Ik wil echt wel stevig blijven. Maat 42 is m'n ideaal. Zit nu op 46.

Dat gezegd hebbende; vandaag paste ik een jas van mango in maat 46 aka het dunne sprieten merk en de jas zat me gewoon te ruim! Bizaaaaaaar

Zo'n overheerlijk gevoel.

Dus morgen ga ik ook weer lekker starten:)
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat soort dingen zijn echt bizar.

Toen ik 87 woog, kocht ik een riem.

Ik was toen dus precies 10 kilo afgevallen.

Ik wilde nog geen nieuwe kleding kopen.

Vandaar dat ik een riem kocht.

Ik zat op gaatje 3.

Van de week zat ik op gaatje 5.

Zo vreemd!

Dat binnen nog geen 5 weken.





Dit was mijn planning van gisteren:



Ontbijt: 2 boterhammen + hagelslag + pindakaas

Tussendoor: /

Lunch: 2 pistoletjes met filet americain + 1 croissant met hagelslag + melk

Tussendoor: /

Diner: patat + frikandel + mayo + ketchup

's Avonds: oliebol + een bakje chips





Ik ga nu mijn dag beginnen met yoghurt.

Ik ga lekker verder met lijnen.



Ik wil wel slank worden trouwens, maar niet superslank/mager.

Ik ben nu gewoon echt al slank.

Volgens mijn BMI is 75 mijn ideale gewicht.

Ik wil 74 wegen.

Dus zit ik eigenlijk 1 kilo onder mijn ideale gewicht.

Dus dan ben ik wel echt al slank.

Mijn ribben tellen, die toestanden, nee dank je feestelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven