Lijf & Lijn alle pijlers

'Van XL naar S', topic 2 met tabel

19-03-2017 13:30 346 berichten
Hoi fitgirls,



Omdat de TO van het andere topic weg lijkt te zijn, hebben we hier een nieuwe geopend. Ik ga mijn best doen om de tabel bij te houden. Sorry als dat niet goed lukt, ik heb er niet eerder mee gewerkt. Wees welkom om mee te kletsen over jouw afvalavontuur ;).



De tabel, met dank aan Isayez! :D



NaamStart gewichtStreefgewichtHuidig gewichtTotaal afgevallen Isayez 72,76564,68,1 Caribgirl 736871,91,1 Maria002016 66.960651,9Nav__736568,54,5 MevrouwStippel 69,76066,43,3 kitchenwitch 64,75560,54,2 sunflower81 696467,51,5zsa-zsaa 70,45861,58,9Aspirientje 746770.63,4
Alle reacties Link kopieren
Nav_ ik zag dat je mijn gewicht nog niet had aangepast, ik woog afgelopen donderdag 62,9. Zou je dat nog een keertje willen aanpassen als je langskomt? Intussen is het trouwens alweer ietsje minder, ondanks de overheerlijke, maar calorierijke pizza van vrijdagavond.... Gelukkig maar, want dat soort uitspattingen wil ik toch liever niet helemaal opgeven...
Sorry Kitchenwitch, ik heb erover heen gelezen. Nu sta je erin, hoor. Wat fijn dat je nog lekker pizza kan eten. Helaas zit dat er voor mij niet in. Ik heb woensdag brood gegeten voor de lunch en in de avond een koolhydraatrijk diner gehad. Meteen merk ik dat ik de dag erna weer een kilo zwaarder ben en dat er eerst weer af moet krijgen. Mijn hele familie heeft ook overgewicht, dus ik heb nu eenmaal enorm aanleg.



Ik weet niet zo goed waar dat vandaan komt. Als ik op mijn streefgewicht ben, zal ik een marge van een paar kilo aan gaan houden waar ik tussen mag zitten. Zodoende kan ik ook af en toe wat lekker eten . Anders is het leven wel erg saai ;).
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Vandaag weinig beweging maar wil wel graag uit lunchen straks. Moet nu dus ' s avonds compenseren. Ben nu alleen inspiratieloos qua avondeten... Wat zijn jullie "slanke" opties als avondmaaltijd? Ik eet overigens geen vlees en vis dus ben een beetje lastig
quote:zsa-zsaa schreef op 26 maart 2017 @ 09:36:

Goedemorgen!



Vandaag weinig beweging maar wil wel graag uit lunchen straks. Moet nu dus ' s avonds compenseren. Ben nu alleen inspiratieloos qua avondeten... Wat zijn jullie "slanke" opties als avondmaaltijd? Ik eet overigens geen vlees en vis dus ben een beetje lastig



Ik ben ook vegetarier, dus ik ken de struggles, haha!



Mijn slanke avondeten-lijst (let dan erg op koolhydraten):

- Bloemkoolsalade

- Groenteomelet met champignons en prei

- Wrap met hoemoes, groente en Slankie-kaas

- Rodebietensalade

- Courgettesoep of pompoensoep

- Bloemkoolnasi (vegetarische nasi maken, maar dan de rijst vervangen door fijngehakte bloemkool)

- Brocolli-burgertjes met salade



De keuze is reuze! :D
Alle reacties Link kopieren
Oh top! Dankje Nav! Ik vergeet omelet altijd als optie. Bloemkoolnasi klinkt ook lekker!



Wat knap dat je vega bent en koolhydraatarm eet, dat lukt mij niet. Gelukkig kom ik er zo ook, is vast voor iedereen anders.
quote:zsa-zsaa schreef op 26 maart 2017 @ 09:50:

Oh top! Dankje Nav! Ik vergeet omelet altijd als optie. Bloemkoolnasi klinkt ook lekker!



Wat knap dat je vega bent en koolhydraatarm eet, dat lukt mij niet. Gelukkig kom ik er zo ook, is vast voor iedereen anders.Het is meer noodgedwongen, inderdaad... Dus ik vind het juist heel knap en fijn dat anderen kunnen afvallen door gewoon 'normaal' te eten en te bewegen. Zit er voor mij dus niet in, haha. Maar dat geeft niet, dan doen we wat meer moeite! :P
Goedemorgen,

Pff wat is het vroeg zeg... Ik kon maar niet in slaap komen, uiteindelijk pas rond 4 uur denk ik...

Rustig dagje maar vandaag...



Ik heb mij vanmorgen gewogen. Ik was er echt bang voor, 2 dagen geleden met de pannenkoeken als toetje een grote magnum gegeten.. ik weet het, vrijdag echt een zwak moment...

En gisteren was het avondeten Turks brood met kipgyros en wat groente meegebakken.

Maar ik weeg nu 89.1 kg!!!! Ik wil mijn weegmoment verplaatsen naar vrijdag, morgen dus geen weegmoment van mij.



Nav, ik herken dat wel. Een marge aanhouden van een paar kilo is toch prima! Klinkt heel netjes!
Nav bedankt voor het aanpassen van de tabel.



Ik moet dat dikgedrukte even oefenen. Vorige keer lukte het niet...



test
I finally figured it out
test
quote:zsa-zsaa schreef op 26 maart 2017 @ 09:36:

Goedemorgen!



Vandaag weinig beweging maar wil wel graag uit lunchen straks. Moet nu dus ' s avonds compenseren. Ben nu alleen inspiratieloos qua avondeten... Wat zijn jullie "slanke" opties als avondmaaltijd? Ik eet overigens geen vlees en vis dus ben een beetje lastig Linzensoep
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen lekker bananenpannekoekjes gegeten !! Mm... dit wordt nu mijn derde avonddienst en neem lekker kaasuibollen mee, geen zin om iets uit de vriezer te pakken haha

Morgen lekker dagje vrij, ben er aan toe!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor het aanpassen Nav_! Nou, zomaar pizza eten kan ik denk ik ook niet hoor. Ik heb een magere lunch genomen, wat bezuinigd op tussendoortjes en na die pizza heb ik ook niets anders meer gehad dan water. Was ook niet zo moeilijk, want ik had er echt de rest van de avond genoeg aan. Alleen dorst dus, maar dat kan ook niet anders, die dingen zijn zout! Maar daar helpt water prima voor.



Qua mager avondeten: broccolisoep is ook lekker en vult goed. Of inderdaad linzensoep, maar linzen in een salade met sla/rauwkost en misschien een beetje feta is ook lekker.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips! De linzensoep staat te pruttelen
Alle reacties Link kopieren
Eet smakelijk zsa-zsaa!



Hier een goed weekend gehad met lekker veel beweging. Wel wat ongezonde weekend snacks erbij (chips, chocola), even kijken wat de weegschaal maandag of dinsdag zegt. Heb zoveel bewogen dat het denk ik wel aardig compenseert, en als dat niet zo blijkt te zijn dan zal ik daar de komende weekenden in moeten minderen
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig allemaal! Ook allemaal wat kwijt!



Ik ben vrijdag op de weegschaal geweest met de trainer, 21 kg er in totaal af! Nog 5 en ik heb eindelijk een gezond bmi :-)
Alle reacties Link kopieren
Wauw feetje, al 21 kilo kwijt, wat fantastisch, respect !

Wat zul jij met een goed gevoel de zomer in gaan dit jaar!
Zo Feetje dat is veel dat je kwijt bent. Nu nog voor de laatste vijf kilo yes you can.



Ik zat vandaag weer netjes op 1550 caloriën. Net nog een bakje yoghurtijs gehad op de bank. Was heerlijk.

Heb allemaal lekkere maar slanke dingen gegeten vandaag. Wel gruwelijk weinig bewogen vandaag. Ik heb altijd een dag zo'n last van ongesteld zijn. Veel buikpijn dus heb niet veel anders gedaan dan op de bank hangen en een beetje in en om huis dartelen.
Alle reacties Link kopieren
Helaas na dit weekend toch een halve kilo erbij op de weegschaal, die er hopelijk vlot weer af is.

Wijze les, chips en chocola gaan in de ban voorlopig (als ik eenmaal begin, kan ik ook slecht mate houden ).

Ik ga mezelf als doel stellen om tot in juni (onze vakantie) geen chocolade en chips meer te eten. Dat gaat het afvallen zeker ten goede komen
Herkenbaar sunflower, ik ben wijselijk niet op de weegschaal gaan staan vanmorgen en ga braaf proberen wachten tot vrijdag.

Hoewel ik niet al te gek heb gedaan dit weekend, heb ik toch net iets meer gezondigd dan ik had gewild. Achja, een verse start dan maar weer.
Hier ook een halve kilo zwaarder vanochtend. Ik heb dan niet eens gesnoept, maar gewoon wat meer koolhydraten gegeten. Ik neem dat maar voor lief. Ik heb het echt nodig dat ik in de weekenden een broodje eet voor de lunch en wat uitgebreider kan koken, dan kan ik er op maandag weer tegenaan.



Fijne gezonde, zonnige week gewenst, ladies! :D
Maar dames die halve kilo erbij is toch niet ineens een halve kilo vet erbij. Dat trekt met een paar dagen wel weer weg.



Ik was vanochtend hetzelfde gewicht als vrijdag. Dus dat hou ik nu maar aan. Ben nog steeds ongesteld en dan ben ik meestal een kilo zwaarder. Waarschijnlijk vocht. Dus ik hoop komende week de 67 in beeld te zien komen.



Ik probeer er echt voor te waken om niet te gaan diëten maar blijvend mijn eetpatroon te veranderen. Wanneer ik dan straks op gewicht ben kan ik wel iets meer eten. Maar dat zal nog wel een tijd duren.



Wat een heerlijk weer wordt het deze week zeg. Echt lente!



Zet em op dames. Op naar een slanke zomer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een slecht weekend gehad ! Gister avond een vreetbui! Dat was lang geleden... had een soort negerzoen, een kerstkransje, en een bakje chips...

Maarja genoot er wel van !
Alle reacties Link kopieren
De tabel begint er goed uit te zien dames! Ik woog vanochtend 65,8 kilo Heb mezelf vanochtend beloofd dat ik 2 paar nieuwe zomerschoenen mag kopen als ik 65 kilo weeg, hopelijk een goede stok achter de deur!
Nav_ mag ik ook in de tabel?

Mijn startgewicht was 74, mijn streefgewicht is 67 en ik woog vrijdag 72,6.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven