Lijf & Lijn alle pijlers

Voor wie meer dan 25 kilo wil afvallen (met tabel) deel 4

06-03-2017 14:07 1665 berichten
In verband met het bereiken van 3000 berichten in het vorige topic openen we een nieuwe.

Dit topic is oorspronkelijk geopend in januari 2016 voor lotgenoten die 25 kilo of meer af willen/moeten vallen, deel 2 is in maart 2016 gestart en het derde deel is in augustus van dat jaar geopend.

In dit topic vallen we op een gezonde en blijvende manier af door verandering van eetgewoontes.

De afvallers:

Wijzigingen graag doorgeven via PB aan forumbezoeker samenflinkafvallen. Dit account wordt gezamenlijk beheerd door single1985, Izzy_, Ammennooitniet, Marici en Sterrenkijker zodat de continuïteit gewaarborgd is. Een maand geen gewicht doorgeven betekent dat je van de lijst wordt gehaald, zodat het hier overzichtelijk en up to date blijft.

Format voor doorgeven updates:
  • Nickname:
  • Huidig gewicht:
  • Afgevallen deze week (voor wie dat in de tabel wil hebben):
  • Totaal afgevallen sinds start:
  • Datum update:
llll Er zijn nog genoeg plekjes in de tabel vrij dus wil jij ook 25kg of meer afvallen wees welkom!
NicknameLftLengteGestartStartgewHuidigStreefWeekTotaaUpdate
Ammenooitniet231,66-11367,765- 45,308-10
Cactuss211,8227-05-201796,587,8662,18.716-10
LZHW331.867-11-2016132122100-1002-10
sanseveria301,73?11110686-5,016-10
Sunshine1992251.7123-10-2017115,711370-2,72,707-11
anoniem_303989 wijzigde dit bericht op 29-11-2017 09:19
41.71% gewijzigd
Nee sinds vandaag !

Maar dit is dus vaak waar het misgaat Trek in zoet na het eten
Zoek afleiding ga naar buiten, pak een kleurboek, leesboek weet ik veel wat. Dat afkicken is nooit fijn.



Hier ook zoete trek maar een kat op schoot en het is mij het niet waard om dat beestje er af te gooien dus kan geen kant op.
Aaien die kat, werkt rustgevend
Wil die niet hij wil slapen en ik moet inmiddels plassen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag ook zo'n honger al de hele dag..Vermoed dat het komt doordat ik vooral zaterdag eigenlijk te weinig gegeten heb. Gisteren wel genoeg gegeten maar had toen ook al de hele tijd zo'n behoefte aan eten. Weet niet zo goed wat ik zal doen. Heb al een extra tussendoortje gepakt. Ook niet perse zin in eten, maar mijn lichaam lijkt er bijna om te schreeuwen.
Ik heb inmiddels ook al bijna een zak pepermunt weg liggen geen idee waar het aan ligt. Ga zo maar wat wandelen
Alle reacties Link kopieren
Het hangt gewoon in de lucht vandaag
Ben er bang voor
Alle reacties Link kopieren
*
takkentrol wijzigde dit bericht op 23-05-2018 20:54
0.00% gewijzigd
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Owww ben ik blij dat er op m'n werk niets te snaaien valt.

Zo naar huis, bloemkool-stamppot eten en daarna fitnessen. Hopelijk daarna ook geen snaai-zin meer!



Sterkte allemaal, morgen gewoon beter inderdaad
Het hangt dus echt in de lucht



Hier vanavond pasta met kip



De pepermunt ballen zijn op was zn grote zak van de Lidl
Alle reacties Link kopieren
Haha ojee. Heb vanmiddag nog redelijk goed kunnen doorstaan. In totaal 1 sultans, 1 liga, een cracker met kaas en een cappucino extra gehad. Maar voel me nu in elk geval wat minder slap en in staat om te sporten.



Nu dus flink bezig in de sportschool. Zet m op Vevana!

Oehh single pasta met kip, lekker!
Ik niet is mij eigen schuld Morgen weer netjes doen
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa morgen weer een dag. no worries!
Daarom geen paniek
Ik heb gisteren een jurk binnengekregen voor een bruiloft vrijdag. Mooi! Maar ook heel dunne stof, dus het motto "wie mooi wil zijn moet kou lijden" gaat op. Gelukkig geen daggast, maar bij het (trein)reizen 's avonds is het erg genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Haha, nou ik heb me na het sporten gestort op de Snack a Jacks met kaassmaak. Normaal kan ik daar echt goed mate mee houden, maar heb er gisteravond 7 ofzo opgegeten

Whoops. Och ja, in elk geval wel gesport



Vanmorgen gewogen: 67,8 kg! Dus 1,2 kg er af tegenover vorige week (maar ik hield waarschijnlijk ook wel vocht vast, aangezien ik nadien ongesteld werd). Toch fijn.



Izzy: oh benieuwd naar je jurk! Jammer van de kou inderdaad... het lijkt wel weer winter.
Alle reacties Link kopieren
WOHOOOOOOO 1,9 kg er af



Heb je een voorbeeld van je jurk Izzy??
Alle reacties Link kopieren
Oh vevana ook een goed resultaat! Fijn! Hier waarschijnlijk ook vocht, maargoed, eraf is eraf.
Alle reacties Link kopieren
quote:Misfit23 schreef op 25 april 2017 @ 08:50:

WOHOOOOOOO 1,9 kg er af



Heb je een voorbeeld van je jurk Izzy??WOW
Alle reacties Link kopieren
Zo even snel alles in grote lijnen terug gelezen. Ik herken die zin in snaaien heel erg. Nu speelt bij mij ook mee dat ik komend weekend ongesteld moet worden, dus enorm veel zin in CHOCOLA!!!



Voor de dames die zijn afgevallen, super! Ga zo door!



Ik heb een heerlijk weekend achter de rug. Ben met een vriendin naar een bronnenbad geweest. Heerlijk paar uur dobberen daar en lekker kletsen. En uiteraard ook lekker eten. Had met mezelf afgesproken dat ik gewoon zou nemen waar ik zin in had. Nou dat was vooral veel en lekker :-) dus ik dacht ik ga me maandag maar niet wegen (dat is mijn weegmoment). Vanochtend gewogen en toch gewoon 1,3 kilo lichter dan vorige week maandag. Ik zal maar niet opschrijven wat ik allemaal heb gegeten maar ik was op zijn zachtst gezegd erg verbaasd.
Alle reacties Link kopieren
@ Vevana, Misfit & Iselin: Prachtige cijfers! Jullie harde werken wordt beloond.



Hier had ik gisteren een redelijk dagje. Ontbeten met twee van de vijf verbrande koekjes , lunch was een meergranen wrap met veel groente, tomatensaus en kipfilet. Diner dan weer een pizza met salami. Uiteindelijk kwam ik toch wat kcal te kort, dus ik wil weer echt aan de tussendoortjes. Sporten gaat lekker trouwens, ookal heb ik onverwachts een drukke week. Ben nu wel heel benieuwd hoe de weegschaal hierop zal reageren.
-
Alle reacties Link kopieren
Jij ook zo'n mooi resultaat Iselin!

Hoe meer snaaizin we hebben, hoe beter het resultaat dus? Laat mij dan maar permanents snaaizin hebben totdat de komende 10 kg er af is



Dit geeft wel weer even een boost. Al vraag ik me af of het dan wel nog mogelijk is om volgende week nog iets er af te hebben. Maargoed, wie weet!



Ammenooitniet, klinkt lekker die lunch! Jammer van de verbrande koekjes

Jij was bezig met je sportweek toch? Wat voor workouts doe je?
Wow dames, wat goed!



Beetje moeilijk te zien met deze donkere kleur, maar het is een wikkeljurk. Ik heb 'm in kaki.



Alle reacties Link kopieren
Ziet er mooi uit Izzy!! Slanke den die je bent!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven