Voor wie meer dan 25 kilo wil afvallen (met tabel) deel 4

Log nu in om te reageren
  1. Wil die niet hij wil slapen :rofl: en ik moet inmiddels plassen :whistle:
  2. Ik heb vandaag ook zo'n honger al de hele dag..Vermoed dat het komt doordat ik vooral zaterdag eigenlijk te weinig gegeten heb. Gisteren wel genoeg gegeten maar had toen ook al de hele tijd zo'n behoefte aan eten. Weet niet zo goed wat ik zal doen. Heb al een extra tussendoortje gepakt. Ook niet perse zin in eten, maar mijn lichaam lijkt er bijna om te schreeuwen.
  3. Ik heb inmiddels ook al bijna een zak pepermunt weg liggen :-$ geen idee waar het aan ligt. Ga zo maar wat wandelen
  4. Het hangt gewoon in de lucht vandaag X-@
  5. Ben er bang voor (6)
  6. Yep, hier ook :whistle:

Gelukkig eten we vanavond héél verantwoord: asperges met een eitje en wat ham. Geen aardappelen want we hebben heul veul asperges, van iemand gekregen en ze moeten op. Ik vrees dat ik vandaag zoveel koolhydraten heb binnen gekregen dat ik er bij wijze van genoeg heb gehad voor de hele week.
    Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Komt wel goed.

Trek vandaag eens iets positiefs aan, dat staat altijd leuk!
  7. Owww ben ik blij dat er op m'n werk niets te snaaien valt.
    Zo naar huis, bloemkool-stamppot eten en daarna fitnessen. Hopelijk daarna ook geen snaai-zin meer!

Sterkte allemaal, morgen gewoon beter inderdaad :)
  8. E-Kortingscodes

Voor alle bezoekers van VIVA zijn er EXCLUSIEVE kortingscodes beschikbaar gesteld die gratis te gebruiken zijn bij de beste webshops van Nederland. Houd deze pagina in de gaten en bespaar nu met jouw kortingscode!

Lees verder

9. Het hangt dus echt in de lucht :rofl: (6)

Hier vanavond pasta met kip

De pepermunt ballen zijn op :-$ was zn grote zak van de Lidl
    single1985 wijzigde dit bericht op 24-04-2017 17:21 met 11%
  10. Haha ojee. Heb vanmiddag nog redelijk goed kunnen doorstaan. In totaal 1 sultans, 1 liga, een cracker met kaas en een cappucino extra gehad. Maar voel me nu in elk geval wat minder slap en in staat om te sporten.

Nu dus flink bezig in de sportschool. Zet m op Vevana!
    Oehh single pasta met kip, lekker!
  11. Ik niet is mij eigen schuld :rolling: Morgen weer netjes doen
  12. Jaaaa morgen weer een dag. no worries! :sun:
  13. Daarom geen paniek :-d
  14. Ik heb gisteren een jurk binnengekregen voor een bruiloft vrijdag. Mooi! Maar ook heel dunne stof, dus het motto "wie mooi wil zijn moet kou lijden" gaat op. Gelukkig geen daggast, maar bij het (trein)reizen 's avonds is het erg genoeg.
  15. Haha, nou ik heb me na het sporten gestort op de Snack a Jacks met kaassmaak. Normaal kan ik daar echt goed mate mee houden, maar heb er gisteravond 7 ofzo opgegeten :-$
    Whoops. Och ja, in elk geval wel gesport ;-)

Vanmorgen gewogen: 67,8 kg! Dus 1,2 kg er af tegenover vorige week (maar ik hield waarschijnlijk ook wel vocht vast, aangezien ik nadien ongesteld werd). Toch fijn.

Izzy: oh benieuwd naar je jurk! Jammer van de kou inderdaad... het lijkt wel weer winter.
  16. WOHOOOOOOO 1,9 kg er af :yes:

Heb je een voorbeeld van je jurk Izzy??
  17. Oh vevana ook een goed resultaat! Fijn! Hier waarschijnlijk ook vocht, maargoed, eraf is eraf.
  18. quote:
    Misfit23 schreef op 25 april 2017 @ 08:50:
    WOHOOOOOOO 1,9 kg er af :yes:

Heb je een voorbeeld van je jurk Izzy??
    WOW 8-P
  19. Zo even snel alles in grote lijnen terug gelezen. Ik herken die zin in snaaien heel erg. Nu speelt bij mij ook mee dat ik komend weekend ongesteld moet worden, dus enorm veel zin in CHOCOLA!!!

Voor de dames die zijn afgevallen, super! Ga zo door!

Ik heb een heerlijk weekend achter de rug. Ben met een vriendin naar een bronnenbad geweest. Heerlijk paar uur dobberen daar en lekker kletsen. En uiteraard ook lekker eten. Had met mezelf afgesproken dat ik gewoon zou nemen waar ik zin in had. Nou dat was vooral veel en lekker :-) dus ik dacht ik ga me maandag maar niet wegen (dat is mijn weegmoment). Vanochtend gewogen en toch gewoon 1,3 kilo lichter dan vorige week maandag. Ik zal maar niet opschrijven wat ik allemaal heb gegeten maar ik was op zijn zachtst gezegd erg verbaasd.
  20. @ Vevana, Misfit & Iselin: :cheer2: :cheer2: :cheer2: Prachtige cijfers! Jullie harde werken wordt beloond.

Hier had ik gisteren een redelijk dagje. Ontbeten met twee van de vijf verbrande koekjes ;-), lunch was een meergranen wrap met veel groente, tomatensaus en kipfilet. Diner dan weer een pizza met salami. Uiteindelijk kwam ik toch wat kcal te kort, dus ik wil weer echt aan de tussendoortjes. Sporten gaat lekker trouwens, ookal heb ik onverwachts een drukke week. Ben nu wel heel benieuwd hoe de weegschaal hierop zal reageren.

-
  21. Jij ook zo'n mooi resultaat Iselin!
    Hoe meer snaaizin we hebben, hoe beter het resultaat dus? :sarcastis Laat mij dan maar permanents snaaizin hebben totdat de komende 10 kg er af is X-D

Dit geeft wel weer even een boost. Al vraag ik me af of het dan wel nog mogelijk is om volgende week nog iets er af te hebben. Maargoed, wie weet!

Ammenooitniet, klinkt lekker die lunch! Jammer van de verbrande koekjes :hihi:
    Jij was bezig met je sportweek toch? Wat voor workouts doe je?
  22. Wow dames, wat goed!

Beetje moeilijk te zien met deze donkere kleur, maar het is een wikkeljurk. Ik heb 'm in kaki.

23. Ziet er mooi uit Izzy!! Slanke den die je bent! :high5:
  24. Jullie tijd komt ook nog!
  25. Ik zie dus nergens foto's he :'-(
  26. @ Misfit, fijn dat je er een boost uithaalt! Het is een beetje lastig te zeggen wat ik precies doe, ik heb op internet oefeningen opgezocht waarmee je je kont ronder kan trainen. Elke oefening waar je geen toestel bij nodig hebt doe ik :-d Wel gebruik ik een heavy weerstandsband. Al met al elke dag zo'n 3 kwartier bezig. Als je interesse hebt kan ik mijn eigen, wellicht niet helemaal duidelijke, sportschema wel plaatsen.

@ Izzy, mooi hoor! Sowieso ben ik enorm fan van wikkeljurken, perfecte combi van sexy & classy.

-