Lijf & Lijn alle pijlers

Vriendje zweet en stinkt enorm.... Wat doen?

11-08-2014 20:07 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haay iedereen!



Wel... Mijn vriendje die 23 jaar is werkt in een fastfoodrestaurant, 30 uur per week. Telkens als hij terugkomt stinkt hij enorm naar hamburgers en naar zweet. Je ruikt het echt overal zijn zweet. In de hal, op de kamer. Ook al moet hij niet gaan werken zweet hij erg en stinkt hij superfel. Dan wil ik hem amper knuffelen en kusjes geven want zijn geur maakt mij zo misselijk aangezien ik nu zwanger ben van 12 weken.

Dan... snachts is het een ramp. Hij zweet alsof die de marathon heeft gelopen. Het matras en al het beddengoed gaat ervan stinken, behalve mijn kant blijft altijd schoon en ruikt fris. Ik ben het zat om dan alles telkens te verschonen per week ...



Het ergste is dat hij zich ook niet goed wast dan. Ik merk dat als we samen douchen. Hij wast zich zonder washandje ofzo en enkel met zijn handen, zelfs zijn ultrastinkende oksels doet hij met zijn handen... Hij wast ook zijn benen niet enal terwijl ik niet werk en me zit te schrobben van a tot z ....

Hij wast zich met die AXE douchegel en hij gebruikt AXE deo maar volgens mij werkt die stuff niet in zijn geval.



Ik probeer hem dan subtiel te zeggen dat hij stinkt enal maar dan doet hij alsof hij mijn hints niet verstaat of hij word boos en zegt hij zelf dat hij niet stinkt want hij heeft zich goed gewassen... volgens hem dan. Mijn vriendje is in het algemeen geen vuilerik ofzo maar als het om lichaamsverzorging gaat weet hij niks.



Wat kan ik doen om hem dus te helpen? Want ik wil niet dat hij zich ooit voor schut zet en ik ben het beu om in een vuil stinkend bed te slapen met hem.



alvast bedankt voor jullie reacties x
Alle reacties Link kopieren
Je bent zwanger van je vriendje?

Wat dacht je van gewoon duidelijk tegen hem zeggen dat hij écht stinkt en goed moet douchen, en jij anders niet meer met hem wil "knuffelen" en samen in 1 bed liggen?
Vriendje van 23?

Edit: nogal bijzonder dat je zwanger raakt van zo'n smerig ruikend persoon..
Alle reacties Link kopieren
Echt....
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Tegen mannen moet je niet te subtiel zijn, mannen snappen geen hints.
Alle reacties Link kopieren
Uh ja, hij is 23 en ik ben 19.

Ik heb hem al rechtuit gezegd dat hij stinkt maar dan antwoord hij dat hij zelf er niks aan kan doen en hij steekt alles op zijn werk enal ...
Alle reacties Link kopieren
Vond je hem al stinken voor je zwangerschap?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zwanger van een vent van 23 die in een fastfood tent werkt.

Hoe lang heb je al een relatie met die knul, en vond je hem dan 12 weken geleden niet stinken ?



Zwangerschap schijnt iets met je reukzin te doen
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op maandag 11 augustus 2014 20:09 Vriendje van 23?

Edit: nogal bijzonder dat je zwanger raakt van zo'n smerig ruikend persoon.. + 1000
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 11 augustus 2014 @ 20:11:

Tegen mannen moet je niet te subtiel zijn, mannen snappen geen hints.Weljaaa!!! Hij snapt totaal geen hints maar hij antwoord dn zo defensief als ik zeg dat hij stinkt, ik zeg dat niet om hem te pesten. Ik wil hem helpen ...
Alle reacties Link kopieren
19 en zwanger. Fijne baan heeft hij ook! Volgens mij heb je grotere problemen dan het zweten van je vriend.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt




Mag toch echt hopen dat dit alles niet echt is!? Zwanger?? Zo ja, arm kind.....
Alle reacties Link kopieren
Uh...je hoort sowieso iedere week je bed te verschonen, stinky of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:smulrol schreef op 11 augustus 2014 @ 20:12:

Zwanger van een vent van 23 die in een fastfood tent werkt.

Hoe lang heb je al een relatie met die knul, en vond je hem dan 12 weken geleden niet stinken ?



Zwangerschap schijnt iets met je reukzin te doenOkeej, mijn vriendje werkt in de zomer als werkstudent bij mcdonalds, hij werkt n=in het jaar bij de overheid en begint dit jaar aan zijn master rechten dus zo slecht is hij ook weer niet ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:caxelle schreef op 11 augustus 2014 @ 20:13:

[...]





Weljaaa!!! Hij snapt totaal geen hints maar hij antwoord dn zo defensief als ik zeg dat hij stinkt, ik zeg dat niet om hem te pesten. Ik wil hem helpen ...

Je hoeft niet onbeleefd te worden, maar wel duidelijk

Leg hem uit, wat je hier zegt, dat hij zich gewoon beter wassen moet. 2x daags douchen minstens
Alle reacties Link kopieren
Ik moest wel lachen om je zin dat "die stuff niet in zijn geval werkt".
Alle reacties Link kopieren
Beetje flauw om de baan van de vriend van TO erbij te halen.
Alle reacties Link kopieren
Als je zwanger bent ruikt alles 100 x sterker. Thats a fact.
Alle reacties Link kopieren
VOOR DE DUIDELIJKHEID!!!! DIT IS ENEL MAAR ZIJN VAKANTIEJOB...



HIJ WERKT IN HET JAAR BIJ DE OVERHEID. EN HIJ BEGINT DIT JAAR MET ZIJN MASTER RECHTEN OOK ....
Alle reacties Link kopieren
quote:caxelle schreef op 11 augustus 2014 @ 20:17:

VOOR DE DUIDELIJKHEID!!!! DIT IS ENEL MAAR ZIJN VAKANTIEJOB...



HIJ WERKT IN HET JAAR BIJ DE OVERHEID. EN HIJ BEGINT DIT JAAR MET ZIJN MASTER RECHTEN OOK ....Blijf maar gewoon vriendelijk hoor
Alle reacties Link kopieren
Dat veranderd niks aan het feit dat jij 19 bent en zwanger bent. Wat doe je zelf behalve zwanger zijn. Heb je een opleiding, baan?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Schreeuwlelijk. Ga je ook zo tegen je liefdesbaby doen? Pfffff
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:caxelle schreef op 11 augustus 2014 @ 20:17:

VOOR DE DUIDELIJKHEID!!!! DIT IS ENEL MAAR ZIJN VAKANTIEJOB...



HIJ WERKT IN HET JAAR BIJ DE OVERHEID. EN HIJ BEGINT DIT JAAR MET ZIJN MASTER RECHTEN OOK ....BEGRIJP JIJ DAT JIJ NU SCHREEUWT? EN DAT DAT ONTZETTEND IRRITANT IS??
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Als het slechts een tijdelijke baan is gaat het dus wel weer over. En tot die tijd gewoon zeggen dat hij stinkt en je hem niet in bed wil.
Alle reacties Link kopieren
Knijper op je neus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven