Lijf & Lijn alle pijlers

Vriendje zweet en stinkt enorm.... Wat doen?

11-08-2014 20:07 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haay iedereen!



Wel... Mijn vriendje die 23 jaar is werkt in een fastfoodrestaurant, 30 uur per week. Telkens als hij terugkomt stinkt hij enorm naar hamburgers en naar zweet. Je ruikt het echt overal zijn zweet. In de hal, op de kamer. Ook al moet hij niet gaan werken zweet hij erg en stinkt hij superfel. Dan wil ik hem amper knuffelen en kusjes geven want zijn geur maakt mij zo misselijk aangezien ik nu zwanger ben van 12 weken.

Dan... snachts is het een ramp. Hij zweet alsof die de marathon heeft gelopen. Het matras en al het beddengoed gaat ervan stinken, behalve mijn kant blijft altijd schoon en ruikt fris. Ik ben het zat om dan alles telkens te verschonen per week ...



Het ergste is dat hij zich ook niet goed wast dan. Ik merk dat als we samen douchen. Hij wast zich zonder washandje ofzo en enkel met zijn handen, zelfs zijn ultrastinkende oksels doet hij met zijn handen... Hij wast ook zijn benen niet enal terwijl ik niet werk en me zit te schrobben van a tot z ....

Hij wast zich met die AXE douchegel en hij gebruikt AXE deo maar volgens mij werkt die stuff niet in zijn geval.



Ik probeer hem dan subtiel te zeggen dat hij stinkt enal maar dan doet hij alsof hij mijn hints niet verstaat of hij word boos en zegt hij zelf dat hij niet stinkt want hij heeft zich goed gewassen... volgens hem dan. Mijn vriendje is in het algemeen geen vuilerik ofzo maar als het om lichaamsverzorging gaat weet hij niks.



Wat kan ik doen om hem dus te helpen? Want ik wil niet dat hij zich ooit voor schut zet en ik ben het beu om in een vuil stinkend bed te slapen met hem.



alvast bedankt voor jullie reacties x
Alle reacties Link kopieren
1. Apart slapen.

2. Laat hem het bed verschonen.

3. Axe is een goedkoop stinkgeurtje, kost bij Action drie keer nix, weggooien dus.

4. Smeer al zijn stinkende plekken in met Deoleen.

5. Koop Unicura doucheschuim voor hem.

6. Weiger iedere vorm van intimiteit.
verba volant, scripta manent.
quote:nwdesie schreef op 11 augustus 2014 @ 20:13:

19 en zwanger. Fijne baan heeft hij ook! Volgens mij heb je grotere problemen dan het zweten van je vriend.Doe niet zo kakkineus zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 11 augustus 2014 @ 20:19:

Dat veranderd niks aan het feit dat jij 19 bent en zwanger bent. Wat doe je zelf behalve zwanger zijn. Heb je een opleiding, baan?Ja, ik heb mijn opeleiding middelbaar al afgerond in Canada sinds dat ik 17 ben. Ik word 20 binnenkort en zit in mijn 3de jaar sociaal werk hier in Belgie. Ik heb nu zelf geen vakantiebaan. Heb wel in juli al gewerkt bij de gemeentedienst. Het is enkel mijn vriendje die een vaste baan heeft. ik studeer af in januari. ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat ben jij een leuk en vriendelijk persoon.



Stap samen onder de douche. Botox helpt ook tegen zweet. Of gewoon ff een paar weekje volhouden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:caxelle schreef op 11 augustus 2014 @ 20:17:

VOOR DE DUIDELIJKHEID!!!! DIT IS ENEL MAAR ZIJN VAKANTIEJOB...



HIJ WERKT IN HET JAAR BIJ DE OVERHEID. EN HIJ BEGINT DIT JAAR MET ZIJN MASTER RECHTEN OOK ....



Jezus mens, schreeuw niet zo. Je kunt ook gewoon normaal doen.

Wel duidelijk dat je zwanger bent, je hormonen spelen op.



Gewoon nog een keer heel duidelijk zijn tegen je vriend. Hij moet het zelf toch ook ruiken als hij zo stinkt?

Ik zweet ook veel en gebruik syneo5, dit werkt echt super.

Gebruik ik dit niet dan zweet ik me de rambam en stink ik ook, iets wat ik echt vreselijk vind. Hiermee nergens last meer van.



Maar ja je hebt ook nog gewoon varkens die het geen reet uitmaakt of ze stinken ja of nee. Mijn broer is er zo een.



Geen idee in welke categorie je vriend valt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
zwanger zijn kan er voor zorgen dat je je vriendje opeens heel erg vindt stinken.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was vond ik alles stinken. Na de bevalling wordt je reukzin langzaam weer normaal.
Vertel het je vriend of als je samen doucht leg hem het uit hoe en waar te wassen. Misschien heeft hij dit thuis niet meegekregen deze persoonlijke hygiëne ?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 11 augustus 2014 @ 20:16:

Ik moest wel lachen om je zin dat "die stuff niet in zijn geval werkt". Hahaha ach jaa ... Ik denk dat toch. ;p als ik zeg dat ik zeep voor hem wil gaan kopen dan wil hij zelf kiezen em blijft het nij AXE ... JOngens eh xd
Alle reacties Link kopieren
Dat wordt lachen als die kleine zijn/haar geur van vader heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 11 augustus 2014 @ 20:24:

[...]





Jezus mens, schreeuw niet zo. Je kunt ook gewoon normaal doen.

Wel duidelijk dat je zwanger bent, je hormonen spelen op.



Gewoon nog een keer heel duidelijk zijn tegen je vriend. Hij moet het zelf toch ook ruiken als hij zo stinkt?

Ik zweet ook veel en gebruik syneo5, dit werkt echt super.

Gebruik ik dit niet dan zweet ik me de rambam en stink ik ook, iets wat ik echt vreselijk vind. Hiermee nergens last meer van.



Maar ja je hebt ook nog gewoon varkens die het geen reet uitmaakt of ze stinken ja of nee. Mijn broer is er zo een.



Geen idee in welke categorie je vriend valt.In de laatste categorie valt die ;p en ik wou niet schreeuwen hoor... Er zijn gewoon mensen die mij opeens begonnen beoordelen enal... Niet leuk . Sorry Ik ga jou product eens opzoeken ... benieuwd of het bij hem zal werken want tijdens het jaar stinkt hij ook wel maar minder fel maar toch ruik ik het. Ik ruik het al sinds dat we samen zijn. maar sinds dat ik bij hem woon nog harder, Ik zie zijn gewoontes en wil hem daarbij helpen.
Alle reacties Link kopieren
Axe zou niet verkocht mogen worden aan mannen boven de 20
quote:lilalinda schreef op 11 augustus 2014 @ 20:31:

Axe zou niet verkocht mogen worden aan mannen boven de 20Nou eigenlijk zou het gewoon uit de handel moeten, wat een stinktroep is dat
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 11 augustus 2014 @ 20:31:

Axe zou niet verkocht mogen worden aan mannen boven de 20Ook niet onder de 20. Onder de 20 weten vaak niet goed te doseren en dan gaat de hele bus axe in 1x op.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 11 augustus 2014 @ 20:31:

Axe zou niet verkocht mogen worden aan mannen boven de 20Ook niet onder de 20. Onder de 20 weten vaak niet goed te doseren en dan gaat de hele bus axe in 1x op.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 11 augustus 2014 @ 20:29:

Dat wordt lachen als die kleine zijn/haar geur van vader heeft.Euh neen ... ;d
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 11 augustus 2014 @ 20:33:

[...]



Nou eigenlijk zou het gewoon uit de handel moeten, wat een stinktroep is datJaaaa, ik vind het ook niet lekker ruikem ;p maar mss werkt die troep wel voor jongere jongens maar voor ouderen niet in verbnd de lichaamsgeur die harder word ? Denk ik toch .. ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Uggla schreef op 11 augustus 2014 @ 20:27:

Toen ik zwanger was vond ik alles stinken. Na de bevalling wordt je reukzin langzaam weer normaal.Jaa, dat heb ik gemerkt ;p super vervelend is dat want ik ruik opeens dingen die ik totaal niet wil ruiken ...
Alle reacties Link kopieren
quote:caxelle schreef op 11 augustus 2014 @ 20:35:

[...]





Jaaaa, ik vind het ook niet lekker ruikem ;p maar mss werkt die troep wel voor jongere jongens maar voor ouderen niet in verbnd de lichaamsgeur die harder word ? Denk ik toch .. ? nee hoor, juist pubers kunnen ont-zet-tend stinken. En dan Axe er overheen, gatverdamme.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 11 augustus 2014 @ 20:33:

[...]





Ook niet onder de 20. Onder de 20 weten vaak niet goed te doseren en dan gaat de hele bus axe in 1x op.Ja maar, ik kom nooit in aanraking met jongens van 20 wel met collegas van 25 die denken dat Axe een goed idee is.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 11 augustus 2014 @ 20:22:

1. Apart slapen.

2. Laat hem het bed verschonen.

3. Axe is een goedkoop stinkgeurtje, kost bij Action drie keer nix, weggooien dus.

4. Smeer al zijn stinkende plekken in met Deoleen.

5. Koop Unicura doucheschuim voor hem.

6. Weiger iedere vorm van intimiteit.werkt dat echt allemaal?
Axe is prut spul. Andere deo en douchegel voor hem kopen, waarschijnlijk probleem opgelost. Axe is voor mannen wat Fa is voor vrouwen. Leuk, als je 12 bent en nog amper zweet.



Mijn eigen partner had hier ook last van, rook hem behoorlijk en zijn kleding ook, wat niet handig is als je ook nog eens zwaar fysiek werk doet. Sinds hij een andere deo heeft is dat probleem er niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Koop doucheschuim die jij wel te pruimen vindt en zeg dat hij moet douchen voor hij in bed stapt.

En er is niks mis met elke week je bed verschonen hoor. Doe ik ook, zelfs zonder stinkend vriendje of lijf.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 11 augustus 2014 @ 20:38:

[...]



Ja maar, ik kom nooit in aanraking met jongens van 20 wel met collegas van 25 die denken dat Axe een goed idee is.Haha, ik werk met van die stinkpubers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 11 augustus 2014 @ 20:38:

[...]





nee hoor, juist pubers kunnen ont-zet-tend stinken. En dan Axe er overheen, gatverdamme.Jaaa, daar heb je gelijk in!!! Weg met AXE dus, ik zal afkomen met iets anders voor hem ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven