Lijf & Lijn alle pijlers

Vriendje zweet en stinkt enorm.... Wat doen?

11-08-2014 20:07 209 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haay iedereen!



Wel... Mijn vriendje die 23 jaar is werkt in een fastfoodrestaurant, 30 uur per week. Telkens als hij terugkomt stinkt hij enorm naar hamburgers en naar zweet. Je ruikt het echt overal zijn zweet. In de hal, op de kamer. Ook al moet hij niet gaan werken zweet hij erg en stinkt hij superfel. Dan wil ik hem amper knuffelen en kusjes geven want zijn geur maakt mij zo misselijk aangezien ik nu zwanger ben van 12 weken.

Dan... snachts is het een ramp. Hij zweet alsof die de marathon heeft gelopen. Het matras en al het beddengoed gaat ervan stinken, behalve mijn kant blijft altijd schoon en ruikt fris. Ik ben het zat om dan alles telkens te verschonen per week ...



Het ergste is dat hij zich ook niet goed wast dan. Ik merk dat als we samen douchen. Hij wast zich zonder washandje ofzo en enkel met zijn handen, zelfs zijn ultrastinkende oksels doet hij met zijn handen... Hij wast ook zijn benen niet enal terwijl ik niet werk en me zit te schrobben van a tot z ....

Hij wast zich met die AXE douchegel en hij gebruikt AXE deo maar volgens mij werkt die stuff niet in zijn geval.



Ik probeer hem dan subtiel te zeggen dat hij stinkt enal maar dan doet hij alsof hij mijn hints niet verstaat of hij word boos en zegt hij zelf dat hij niet stinkt want hij heeft zich goed gewassen... volgens hem dan. Mijn vriendje is in het algemeen geen vuilerik ofzo maar als het om lichaamsverzorging gaat weet hij niks.



Wat kan ik doen om hem dus te helpen? Want ik wil niet dat hij zich ooit voor schut zet en ik ben het beu om in een vuil stinkend bed te slapen met hem.



alvast bedankt voor jullie reacties x
Alle reacties Link kopieren
Caxelle lees nog even wat ik net schrijf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:caxelle schreef op 12 augustus 2014 @ 01:31:

[...]





Maar ik kan echt niet tegen zo een commentaren ... het spijt me

waarom doe die ene nu zo raar tegen mij? alsof ik haar in het echte leven iets misdaan heb...



Waarom zou het je spijten? Je zegt zelf al dat je haar niets hebt misdaan

Mensen kunnen soms raar/ bot/grof uit de hoek komen, IRL en zéker op een forum. Let go en negeer.



Ja, je bent jong en in deze tijd tijd krijgen vrouwen op een veel oudere leeftijd kinderen. Of dat nu altijd zo handig is



Jullie hadden het ook anders gewild maar het is nu zo

Maak er het beste van
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:zephora schreef op 12 augustus 2014 @ 01:39:

Toffe (en mooie!) meid ben jij. Ik vind het niet vreemd dat hij niet lekker ruikt als hij zo lang heeft gewerkt in een fastfoodketen. Hopelijk snapt 'ie dat zelf ook wat beter. Ik heb geen idee hoe je hem dat het beste duidelijk kunt maken. Wassen terwijl hij slaapt? :P Of inderdaad gewoon die microfoon gebruiken? Zeggen dat je de geur niet te harden vindt als je zwanger bent en dat 'ie maar op de bank moet slapen? Mwah... beetje ongezellig. Veel succes in ieder geval!Hahaha dankjewel! Awel, ik heb al een plan voor vanavond als hij terugkomt. Ik ga hem niet te hard aanpakken ofzo. Gewoon rechtuit zeggen wat ik ervan vind en misschien dat hij ook maar beter van deo en douchegel verandert want sinds dat ik zwanger stoort het mij enorm. Ook al ervoor maar sinds dat we samenwonen gewoon nog meer bedankt voor je bericht!x
Ik kom niet raar, naar, grof, bot uit de hoek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 12 augustus 2014 @ 01:39:

Caxelle lees nog even wat ik net schrijf.



Sorry, ik had jou bericht niet eerder gezien.

Ja, eigenlijk heb je wel gelijk in wat je zegt maar dat is zo moeilijk. Ik denk dat er een verschil tussen mensen die niet eens met me zijn maar me toch willen helpen en mensen gelijk Sooph die enkel maar negatieve zeggen en me proberen te kwetsen ofzo wat haar natuurlijk niet gelukt is he.

Mja, tis een lesje. Ik zal het gwn laten gaan na vandaag
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 12 augustus 2014 @ 01:39:

[...]





Waarom zou het je spijten? Je zegt zelf al dat je haar niets hebt misdaan

Mensen kunnen soms raar/ bot/grof uit de hoek komen, IRL en zéker op een forum. Let go en negeer.



Ja, je bent jong en in deze tijd tijd krijgen vrouwen op een veel oudere leeftijd kinderen. Of dat nu altijd zo handig is



Jullie hadden het ook anders gewild maar het is nu zo

Maak er het beste vanJa, je hebt gelijk! ik wist gewoon niet dat een forum zo werkte maar ik zal die meid maar laten gaan en alleszins ga ik er het beste van maken want ik had eerlijk gezegd totaal andere plannen voor volgend jaar maar het is anders uitgedraaid zoals verteld ;p
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Idiote reacties hierover: op je 19e ben je volwassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:natanja schreef op 12 augustus 2014 @ 02:15:

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Idiote reacties hierover: op je 19e ben je volwassen.Dankjewel!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 12 augustus 2014 @ 01:09:

[...]







Haha wen er maar aan vrouw. Als je schrijft dan krijg je dit. Meestal van de meelezers die toch écht even uit hun 'mee-leesstand' komen om met een bestraffend vingertje te wijzen. Of ben je er misschien zelf ook zo'n verondersteldezuurpruimjager? Hahah nou mocht dat zo zijn dan weet je zelf ook eens hoe het is.



Yepyepperdieyepyepyep....blabladieblablablaaaa







Dat is nog het mooiste.. Als er iemand met een vingertje wijst..

Miss soophanoniem is nou net degene die als een duveltje uit een doosje heel hard met het vingertje naar TO kwam wijzen op de door jou benoemde "bestraffende wijze"



Was hard nodig die doos eens met een lineaal op haar vingers te tikken
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:soophanoniem schreef op 12 augustus 2014 @ 01:45:

Ik kom niet raar, naar, grof, bot uit de hoek.
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is nu net een paar minuten geleden teruggekomen en ik heb hem zoals enkele me geadviseerd hebben gezegd dat zijn zweetgeur me heel erg stoort vooral ik nu zwanger ben en dat ik andere douchegel en deo voor hem wil gaan halen die beter is voor hem. We hebben zelfs besloten om iets bij de apotheker te gaan halen. Hij was helemaal akkoord en totaal niet boos, Echt raar ;p maar ben wel blij.

Hij gaat deze avond dus mijn douchegel gebruiken (gewoon een ph douchegel van eucerin) ook wel goed

En morgen ga ik al zijn kleren in de wasmachien steken met wasverzachter erna en hij heeft besloten om al zijn AXE producten weg te gooien nu!

Na al die keren geprobeerd te hebben is hij akkoord met mij. Hij vermoedde zelf al dat AXE niet goed voor hem was maar hij was niet zeker zei hij ... Ach ja! Blij dat hij toch de stap heeft genomen om zijn best te doen voor mij ;)
Alle reacties Link kopieren
Prima opgelost! En wellicht kun je verfrissers in huis hangen.

En zolang jij zo sterk ruikt, gewoon 2x per week het bed verschonen
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 12 augustus 2014 @ 02:51:

Prima opgelost! En wellicht kun je verfrissers in huis hangen.

En zolang jij zo sterk ruikt, gewoon 2x per week het bed verschonenJa, het bed verschonen ga ik vandaag nog doen voor het slapengaan... ;) Maar eerst kamer verfrissen want hij heeft heel de kamer laten stinken met zijn geur Ik word er gek van! Maar vanaf vandaag zal het probleem opgelost zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik je aanraad is om tegen je vriend te vertellen dat het belangrijk is om voor een parfumvrije deostick te gaan. De deo van Axe werkt alleen maar tegen. Daarnaast is het van belang dat je vriend zijn lichaam en oksels minimaal 1 x per dag met een washandje (!!!) wast met een milde zeep. Zweet is eigenlijk geurloos, maar de bacteriën die op de huid zitten zorgen ervoor dat het zo gaat stinken.



Ik ga ervan uit dat je vriend het zelf ook niet prettig vind, want ik neem aan dat hij zelf voelt dat hij snachts in een zwembad van zweet slaapt. Je kunt hem dit gewoon vertellen en advies erover geven. Ik denk dat je daar verder mee komt dan bijv. te zeggen dat hij stinkt.



Mijn vriend heeft dit ook gehad en had echt vanalles geprobeerd. Uiteindelijk naar de huisarts gegaan en die vertelde ons dat mijn vriend een botox injectie kon overwegen. Dit wordt steeds populairder bij de mannen en helpt echt enorm goed.



De behandeling was niet prijzig en je hoeft dit nooit meer dan tweemaal te herhalen (voor de rest van je leven). Hij ruikt nu altijd fris en fruitig. Mijn vriend vond het verschrikkelijk om zichzelf constant te ruiken. Nu ruiken we beide nooit meer iets, ideaal.



Probeer eerst eens mijn eerste tips met hem te bespreken. Dat kan al voor een hele verandering zorgen.



Succes!
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op maandag 11 augustus 2014 20:56 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Pretzel66 in "Vriendje zweet en stinkt enorm.... Wat d..."" class="messagelink">Pretzel66 schreef op 11 augustus 2014 @ 20:53</a>:</b>

Ipv met douchegel wassen gewoon eens zeep proberen kan ook veel schelen .</div></blockquote>

Weet je wat een nog veel beter plan is? Nooit zeep of douchegel gebruiken en geen junkfood eten.



Ik heb al 30 jaar geen zeep of iets dergelijks aangeraakt, behalve om mijn handen te wassen.



Vrouwen moeten wat mij betreft dan wel weer naar een lekker luchtje ruiken. <sub>zei hij heel politiek incorrect</sub> Lekker fris! ?
don't eat yellow snow
Whahahha jaja. Ik weet wel beter ?
Min vraagteken. Smiley werkt niet.
Ow en ook leuk om te zien hoe mensen elkaar napraten in topics.
Alle reacties Link kopieren
Super, caxelle! Van jou en jouw vriend! Soms hebben mensen heus wel door dat iets wat jij zegt klopt, maar moeten ze dat eerst even voor zichzelf accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Super, caxelle! Van jou en jouw vriend! Soms hebben mensen heus wel door dat iets wat jij zegt klopt, maar moeten ze dat eerst even voor zichzelf accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is het zo opgelost! Succes!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:caxelle schreef op 12 augustus 2014 @ 02:43:

En morgen ga ik al zijn kleren in de wasmachien steken met wasverzachter erna

Tip: je kunt beter een scheutje (witte) azijn als wasverzachter gebruiken wanneer was erg stinkt. Dat verwijdert zeepresten uit je was en alles komt heel fris uit je machine.



Succes ermee en met je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tot nu toe alleen maar meegelezen, maar wat is dit een heerlijk topic!



Gefeliciteerd met je zwangerschap Caxelle
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 11 augustus 2014 @ 20:09:

Vriendje van 23?

Edit: nogal bijzonder dat je zwanger raakt van zo'n smerig ruikend persoon..
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Grappig. De OP gaat over vriend die naar zweet en hamburgers stinkt. En magischerwijs is het topic gedraaid naar het probleem van een vriend die naar AXE stinkt, en nu is de boel zogenaamd opgelost om,dat ie stopt met AXE.



Het leest vooral als een anti-reclame tegen AXE, dus ik ben nieuwsgierig welke concurrent hier zijn spindoctor op heeft gezet en dit topic heeft geopend. Ik ruik hier wel een naar luchtje, maar dat komt niet van de vriend van TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven