Lijf & Lijn alle pijlers

waar koop je goedkope yogamatjes?

02-03-2010 13:13 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar van die simpele yogamatjes/rubbermatjes voor een paar lessen zwangerschapscursus.

In de zomer zie je ze overal liggen maar ben de hele stad doorgelopen en kan ze niet vinden!

(xenos, blokker, hema, wibra, zeeman, kan alleen hele dure vinden bij de perry sport)

aangezien ik ze verder toch niet ga gebruiken...wil ik er liever niet teveel geld aan uitgeven. Iemand een suggestie? (groningen)
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat wil ze ook zo nu en dan wel eens hebben. Momenteel weet ik niet of ze er zijn, maar je zou het daar kunnen proberen. Succes met je zoektocht
Albert Heijn had ze laatst, maar die zullen nu wel weg zijn.

probeer het anders eens bij een campingwinkel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze vanochtend bij Kruidvat gezien en ook bij de AH hebben ze ze nog.
Alle reacties Link kopieren
Via marktplaats?
bij de slankie smeerkaas 20 + krijg je er een gratis. Ik heb bier twee kuipjes, zal even kijken of ik je eraan kan helpen.
Alle reacties Link kopieren
@essie ik ben bij twee verschillende kruidvat geweest en die hadden ze allebei niet. Bij wat voor AH ben je geweest? (AH XL heb je hier niet...geloof ik)



@hemera ik heb ze vanavond eigenlijk al nodig (was gisteren hele stad al doorgelopen)



stom, als je ze niet nodig hebt...ze je ze overal liggen maar nu......haha
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze die niet gewoon bij de yoga? Mijn zwangerschapsyoga had ze in ieder geval wel. En kussens.



Anders: Action.
oh, je hebt zes punten nodig. Als je nog vier kuipjes koopt mag je mijn twee codes zo hebben. Laat maar even weten, ik kom vanavond nog wel even kijken.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en als andere noodoplossing: gewoon een luchtbed of slaapmat mee?
ennnnnnnn Mosterd!



Vanavond zal niet lukken met mijn Slankie actiecodes,



hoe dan ook succes!
Alle reacties Link kopieren
@aletta er stond op de brief dat ik zelf iets van matjes mee moest nemen...anders neem ik wel gewoon twee handdoeken mee....



ik heb nog wel van die opblaasbare luchtbedjes (van die kleine lichtgewicht dingen) die zou ik ook nog mee kunnen nemen...met een handdoek erop...
Alle reacties Link kopieren
Waar woon je? Ik heb er een waar ik niks mee doe, ik woon in Eindhoven.
Alle reacties Link kopieren
Scapino had ze ook, een tijdje geleden.



Bij yoga is een opblaasbaar luchtbedje niet zo prettig.
Alle reacties Link kopieren
quote:gelukkigmeisje schreef op 02 maart 2010 @ 13:28:

@aletta er stond op de brief dat ik zelf iets van matjes mee moest nemen...anders neem ik wel gewoon twee handdoeken mee....



ik heb nog wel van die opblaasbare luchtbedjes (van die kleine lichtgewicht dingen) die zou ik ook nog mee kunnen nemen...met een handdoek erop...Oh, da's toch ook prima? Bij mijn yoga hadden ze ook van die slaapmatten. Als het maar een beetje ligt is het al goed. En zonde om er zoveel geld aan uit te geven, voor zo'n korte tijd.
Alle reacties Link kopieren
10 euro bij kijkshop
Alle reacties Link kopieren
Vorige week 1 bij de kruitvat gekocht voor 5 euro.
Alle reacties Link kopieren
v&d?

ik heb 'm bij perry gekocht voor een tientje maar daar was je al geweest toch?

je mag die van mij wel komen ophalen maar groningen-breda is waarschijnlijk een beetje lastig!
Alle reacties Link kopieren
bedankt allemaal voor het meedenken...ga zo nog even langs de action en als die het niet heeft.....dan maar de handdoeken en opblaasbare luchtbedjes....



|@choca breda groningen is idd iets te ver weg..
Alle reacties Link kopieren
--
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Xenos

Perry sport
Alle reacties Link kopieren
Wel opletten, dat het echt een yogamat met antislipafwerking is. Een gladde mat kan heel erg vervelend zijn.



Overigens is er een gigantisch verschil tussen een yogamat en een 'oefenmatje'. Die goedkope dingen zijn meestal korte matjes, die niet echt geschikt zijn voor een yogales.

Hoewel het misschien met zwangerschapsyoga wel weer kan.
Alle reacties Link kopieren
Wil je die van mij lenen?? Korreweg?? Kan m best een tijdje missen, geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
V&D of bristol
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
mmm action heeft ze niet...was er speciaal voor naar de action toegegaan...



nou voor deze week maar gewoon een handdoek....en misschien de opblaasbare matrasjes....ik kijk wel wat andere mensen mee hebben....



@littlemissvixen...voor vanavond lukt dat niet meer maar als ik die zou kunnen lenen zou wel fijn zijn..woon ook aan de korreweg (nou ja een zijstraatje ervan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven