Lijf & Lijn alle pijlers

Waist trainer

29-04-2017 12:51 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via YouTube zat ik een filmpje te kijken waarin de kardashian zusjes een waisttrainer aan t promoten waren. Ik heb met stomme verbazing zitten kijken want behalve dat t me enorm onprettig lijkt zitten kan het toch niet gezond zijn? Volgens mij komen je organen in het gedrang en alles moet toch ergens heen?

Als je er op gaat googelen is het volgens vele pro sites de manier om een slanke taille te krijgen maar hoe dan?



Wie wil zijn ervaringen delen? En zou dat dan de reden van die enorme konten zijn bij oa de kardashians ( met die rare verhoudingen dus)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
De rare verhoudingen komen door operaties.
Alle reacties Link kopieren
Operaties en die dingen, ja. Je vindt via google ook erg veel sites waarop gewaarschuwd wordt voor die verdrukking van je organen.



Volgens mij werkt het een beetje zo als vroegah met corsetten, als je ze continu draagt word je na langere tijd smaller en dan kun je weer een kleinere maat gaan dragen.



Ik zie op facebook bijvoorbeeld ook wel allerlei meisjes in Nederland die het al gebruiken. Lijkt me enorm slecht. Maar ja.
Alle reacties Link kopieren
De enige manier waarop ik kan bedenken dat het werkt: ze zitten zo strak dat je niet kunt eten.



Effectief: ja.

Idioot: ja.

Gezond: nee.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Zo'n ding is inderdaad niet gezond.
Alle reacties Link kopieren
O jee, weer een nieuwe rage? Trapt daar nu echt nog iemand in? Lijkt me een rotding.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook diverse fb groepen over te vinden. Ik vind het zelf wel interessant om te volgen. Je ziet dat een aantal het inderdaad gebruiken om een beter figuur te krijgen, en een aantal gebruiken het bij depressies, angststoornissen etc. Ze vinden overigens allemaal dat het veilig is als je het op de juiste manier (volgens hen) gebruikt. Maar je merkt wel dat ze tegengeluiden in de wind slaan of compleet onderuit proberen te halen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ze werken wel hoor! Maar inderdaad vergelijk jezelf niet met de kardashians want die meiden zijn op en top nep en wat je van ze ziet is ook nog eens bewerkt.



Je zweet dus je valt af. Er wordt constant tegendruk geleverd dus je spieren werken wel degelijk mee. En het houd ook nog eens je rug recht.



Bij mijn dochter heeft hij geholpen zag na 1 week al een heftig resultaat maar zij is dan ook meteen volop gaan sporten naast het dragen van dat ding. Het kan niet alleen aan dat uurtje sport liggen die drastische verandering maar ook niet alleen aan dat korset. Zou wel een duurdere aanraden van latex, alleen die blijven zitten en leveren de juiste druk.
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolol schreef op 29 april 2017 @ 14:17:

Zo'n ding is inderdaad niet gezond.ook waar, vooral als je zit of je maag of blaas zich begint te vullen heb je een aardig probleem. Je moet het er voor over hebben denk ik dan maar
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 14:34:

Nou ze werken wel hoor! Maar inderdaad vergelijk jezelf niet met de kardashians want die meiden zijn op en top nep en wat je van ze ziet is ook nog eens bewerkt.



Je zweet dus je valt af. Er wordt constant tegendruk geleverd dus je spieren werken wel degelijk mee. En het houd ook nog eens je rug recht.



Bij mijn dochter heeft hij geholpen zag na 1 week al een heftig resultaat maar zij is dan ook meteen volop gaan sporten naast het dragen van dat ding. Het kan niet alleen aan dat uurtje sport liggen die drastische verandering maar ook niet alleen aan dat korset. Zou wel een duurdere aanraden van latex, alleen die blijven zitten en leveren de juiste druk.Hoe weet je dat het resultaat niet alleen van het sporten komt?
Alle reacties Link kopieren
Nijn dochter woont in, die heb ik van slank naar een redelijk spierlijntje zien veranderen met circa drie kwartier sport op een dag in één week tijd. Ik heb ook wat afgesport voor de vele kilo's die mij nu vergezellen, maar zelfs met de aanleg voor- in onze familie gaan die dingen echt niet zo snel zonder hulpmiddeltjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 14:39:

Nijn dochter woont in, die heb ik van slank naar een redelijk spierlijntje zien veranderen met circa drie kwartier sport op een dag in één week tijd. Ik heb ook wat afgesport voor de vele kilo's die mij nu vergezellen, maar zelfs met de aanleg voor- in onze familie gaan die dingen echt niet zo snel zonder hulpmiddeltjes.Ah ok, mijn ervaring is dat juist in de eerste week je superveel verschil ziet, maar dat kan inderdaad per persoon verschillen.
Alle reacties Link kopieren
Na een maandje?? (om en nabij) had ze al het lijntje bereikt waar ik al jaren van droom. Inmiddels draagt ze hem ook niet meer gelukkig.



Je leest ook vaak dat vrouwen hem 8 uur dragen op een dag, dat lijkt me dan weer onmogelijk. Mijn dochter kreeg op begeven moment gewoon pijnscheuten tijdens het eten omdat het geen weg weet te vinden in haar buik zo natuurlijk. Maar ieder zijn ding denk ik dan ik zou het er niet voor over hebben. Ziet eruit alsof het niets is maar dat valt best tegen.



Mij niet gezien in ieder geval
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er één en ik vind het een heel fijn ding. Ik draag hem niet de hele dag, zoals ze aanraden, maar wel elke avond een paar uur. Omdat je romp heel recht wordt gezet, spannen je buik- en rugspieren zich constant aan en daar worden ze sterk van. Hetzelfde idee als je buik inhouden, daar word je op den duur ook strakker van
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 14:57:

Na een maandje?? (om en nabij) had ze al het lijntje bereikt waar ik al jaren van droom. Inmiddels draagt ze hem ook niet meer gelukkig.



Je leest ook vaak dat vrouwen hem 8 uur dragen op een dag, dat lijkt me dan weer onmogelijk. Mijn dochter kreeg op begeven moment gewoon pijnscheuten tijdens het eten omdat het geen weg weet te vinden in haar buik zo natuurlijk. Maar ieder zijn ding denk ik dan ik zou het er niet voor over hebben. Ziet eruit alsof het niets is maar dat valt best tegen.



Mij niet gezien in ieder geval Maar ze was al heel slank? Ik neem aan dat je , als je maat 44 hebt ofzo, je echt niet slanker wordt. Je zweet wel maar je vet moet toch ergens heen?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag met sporten een sauna belt, het word helemaal nat van het zweet...

Zie helaas nog geen resultaat. (Ongeveer 6x gedragen)



Ben dus ook erg benieuwd naar die Waist trainer!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het gewoon echt niet.. slanke googled op voor en na krijg je echt bizarre afbeeldingen. Mensen met een taille waar je met je handen om heen kunt.

Volgens mij druk je gewoon al je organen in de vernieling. Of ergens anders heen..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Dus best eng.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 29 april 2017 @ 15:39:

[...]





Maar ze was al heel slank? Ik neem aan dat je , als je maat 44 hebt ofzo, je echt niet slanker wordt. Je zweet wel maar je vet moet toch ergens heen?



Slank, slank.. Een mooi vol maar klein buikje verder geen dikke benen ofzo. Ik vind iemand die maatje 38 oogt slank, sommigen categoriseren alleen beachbodies onder de categorie slank. Ze is wel vet kwijt geraakt maar dat ligt vast niet alleen aan dat zweten anders had ik er zelf ook wel één gedragen.



Vroeger ben ik wel altijd heel erg van het sporten geweest, ben ooit eens veel vermagerd geweest en heb mijn overtollige huid en striae toen ook zelf weg weten te werken dus ik vind het verder wel altijd heel leuk om over dit soort onderwerpen mee te praten.



Er bestaan zalfjes waar je van afvalt, dan raad ik liever zoiets aan aan hen die niet via de bekende weg af kunnen vallen. Ik heb ze gebruikt en ze werken. Wil ze best noemen als iemand daar baat bij heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 29 april 2017 @ 15:41:

Ik draag met sporten een sauna belt, het word helemaal nat van het zweet...

Zie helaas nog geen resultaat. (Ongeveer 6x gedragen)



Ben dus ook erg benieuwd naar die Waist trainer!



Door te zweten val je af.

Met een waisttrainer die dus inderdaad heel je buik plet en je organen inderdaad weinig goeds doet train je je waist. De zijkant van je buik, rug en buik. Deze worden zoals boven al genoemd werd gedwongen aan het werk gezet. Het zweten doet dus niets voor je spieren en daarom moet je ook niet zomaar een goedkopere zweetband nemen. Een écht korsetmodel van latex levert stevigheid en zweet.
Alle reacties Link kopieren
Na de bevalling ben ik in een soort sluitlaken gewikkeld (de echte 'hardcore' versie uit grootmoeders tijd, niet zo'n band met klittenbandsluiting of half knoopcorset van katoen). Buik is zo plat en strak als voorheen.



Maar goed, mijn zus zag dit helemaal niet zitten en die is ook weer helemaal terug in model gesprongen na een maand of twee. Geen idee of dat bij mij anders ook zo was gelopen. Zo'n waisttrainer lijkt mij dus helemaal niets, zeker niet voor een paar lullige cm's al dat gedoe.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 29 april 2017 @ 15:19:

Ik heb er één en ik vind het een heel fijn ding. Ik draag hem niet de hele dag, zoals ze aanraden, maar wel elke avond een paar uur. Omdat je romp heel recht wordt gezet, spannen je buik- en rugspieren zich constant aan en daar worden ze sterk van. Hetzelfde idee als je buik inhouden, daar word je op den duur ook strakker van Mijn oma en haar vriendinnen knoopten in de jaren '30 een katoenen band om die zo strak zat dat ze continue hun buik moesten intrekken. Deden ze om af te vallen voor een feest of nieuwe jurk
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Moest trouwens aan dit plaatje denken:







En de dames die in een tijdperk voordat penicilline was uitgevonden al hun onderste ribben lieten verwijderen om dat corset nog strakker te kunnen aansnoeren
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ze moeten toch altijd iets aparts doen? Dat is hun verdienmodel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 29 april 2017 @ 22:12:

[...]





Slank, slank.. Een mooi vol maar klein buikje verder geen dikke benen ofzo. Ik vind iemand die maatje 38 oogt slank, sommigen categoriseren alleen beachbodies onder de categorie slank. Ze is wel vet kwijt geraakt maar dat ligt vast niet alleen aan dat zweten anders had ik er zelf ook wel één gedragen.



Vroeger ben ik wel altijd heel erg van het sporten geweest, ben ooit eens veel vermagerd geweest en heb mijn overtollige huid en striae toen ook zelf weg weten te werken dus ik vind het verder wel altijd heel leuk om over dit soort onderwerpen mee te praten.



Er bestaan zalfjes waar je van afvalt, dan raad ik liever zoiets aan aan hen die niet via de bekende weg af kunnen vallen. Ik heb ze gebruikt en ze werken. Wil ze best noemen als iemand daar baat bij heeft.Mag ik je een pb sturen, ik heb een vraagje maar dat doe ik liever prive
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven