Lijf & Lijn alle pijlers

Wat is de "schade" van de decembermaand?

02-01-2014 10:06 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel benieuwd hoe jullie het er vanaf gebracht hebben. Hier +1,5 kg. Valt me niet tegen na alle marsepein, kerstkransjes en oliebollen



En jullie? Geschrokken van de weegschaal of kan het er mee door?
Wat ik op de weegschaal aangekomen ben is er van de bankrekening driedubbel afgegaan. Dus ik zeg dat de balans op 0 uit komt.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij niet alleen de december maand, maar ook nog 3 weken vakantie ervoor. Totaal bijna 3 kg. Oef.

Vanaf nu weer lijnen. Wil er totaal bijna 10 kg af hebben.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Moet ongesteld worden. Ik weeg daarna pas weer.

Voor mn gevoel ben ik me niet echt tebuiten gegaan aan vanalles.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in 2013 15 kilo afgevallen. Helaas is er nu weer 1,5 kilo bij....ik baal als een stekker maar ik heb er wel van genoten

Nu weer op 'regime' ze MOETEN er weer af! Dat komt ook vast weer goed!
Alle reacties Link kopieren
Hier bijna 2 kilo erbij. Ik heb nog tot maandag vakantie... deze dagen al wel vast een beetje opletten... en dan vanaf maandag weer veel sporten en op mn voeding letten! Ik wil de decemberschade er eind januari weer af hebben!
quote:matroesjka_ schreef op 02 januari 2014 @ 10:08:

Wat ik op de weegschaal aangekomen ben is er van de bankrekening driedubbel afgegaan. Dus ik zeg dat de balans op 0 uit komt.Shit, dan sta ik in de min. Geen ons aangekomen, maar de bankrekening........
Alle reacties Link kopieren
Niks aangekomen gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Best netjes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Niets, gelukkig!
6,2 afgevallen, dus de schade is nergens te bekennen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet weten ik schuif alle kilo's op de zwangerschapskilo's lijst
Alle reacties Link kopieren
1 kilo....dus ben weer in een strak regime gestapt.

En dan heb ik mij nog ingehouden hahaha...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
3 kilo afgevallen. Hopelijk stopt het nu.
Alle reacties Link kopieren
0 kilo.

En financieel 14 euro.
Alle reacties Link kopieren
+1



Waarbij ik hoop dat er de komende maanden nog ongeveer 14 bij komen.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet losgegaan, dus lichamelijk is er geen schade. Op mijn bankrekening daarentegen.....
Geen idee, geen zin om me daar mee bezig te houden na al die leuke dagen, boeit me ook niet zoveel.



Bankrekening móest ik mezelf wel mee confronteren, dat zag er niet heel best uit
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee,ben in ontkenning en heb de weegschaal verstopt.

Alle reacties Link kopieren
Ik was 11 kilo afgevallen in 2013 en nu in de decembermaand 1,5 kilo erbij. Nu weer aan de ' slag '. Moeten nog 15 kilo's eraf.
Alle reacties Link kopieren
1,3 kg aangekomen. Was net 8kg afgevallen dus het is geen ramp. Nu weer normaal eten en bewegen, dan is het er ook zo weer af.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga pas op de weegschaal staan na een paar goede "balans dagen". Ik heb het niet zo heel gek gemaakt maar toch is dit voor mij het beste:) Zaterdag of zondag weet ik dus meer;)
Alle reacties Link kopieren
ik zelf 0

baby in buik + 500 gram
Alle reacties Link kopieren
quote:rozijntje87 schreef op 02 januari 2014 @ 10:57:

Ik ga pas op de weegschaal staan na een paar goede "balans dagen". Ik heb het niet zo heel gek gemaakt maar toch is dit voor mij het beste:) Zaterdag of zondag weet ik dus meer;)dat doe ik ook, vrijdag pas op de weegschaal. Even beetje settelen ofzo
Wat overdreven om zo te letten op 1 of 2 kilo... Je hebt lekker gegeten met de feestdagen, gewoon lekker bewegen in 2014 en zolang je happy in je vel zit zeggen die cijfertjes toch geen drol..



Om antwoord te geven op de vraag van to, geen idee, heb me zowel voor als na de feestdagen niet gewogen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven