Lijf & Lijn alle pijlers

Wat is jouw wondermiddel???

01-05-2007 19:15 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Mijn eerste berichtje (:D) op deze handige website, waar ik lange tijd als  grote fan jullie nuttige tips en adviezen heb gelezen.



Ik ben hartstikke benieuwd naar wat jullie een waardevol product vinden om te hebben (met name op het gebied van huidverzorging). Wat is voor jou een must have en raad je iedereen aan?



Persoonlijk kan ik iedereen (die last heeft van een lichte vorm van vergrote poriën en onrustige huid) de idealist van Estee Lauder aanraden.



Kom maar op met de nuttige adviezen :).



liefs Beau
Alle reacties Link kopieren
zelf zou ik de touche eclat van Yves Saint Laurent niet graag willen missen! sinds kort heb ik ook de perfecte creme gevonden voor mijn onrustige vette huid met droge wangen, de groene lijn van chanel echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Idealist van Estee Lauder was voor mij een ramp. Mijn huid was na een paar dagen geruïneerd. Nee, absoluut geen succes, veel te agressief.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Zaira: de touche eclat is heel fijn, maar dan niet voor de echt donkere kringen (als je het voor de donkere kringen zou gebruiken), want dat is hij niet dekkend genoeg :(. Een echte wondermiddel voor de donkere kringen ben ik (nog) niet tegengekomen.



Arrasje: wat een contrast met mijn ervaring :D. Bij mij werkt het zo goed dat ik bij een opkomend puistje meteen naar de idealist grijp. En gek genoeg werkt het super.
Alle reacties Link kopieren
Beau misschien heb ik het verkeerd gebruikt. Ik gebruikte het 2x per dag en was dat teveel. Er zitten fruitzuren in toch?

Ik kan me voorstellen dat er "huiden" zijn die erg gebaat zijn bij Idealist.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
hoi,



Mijn tip is veel water drinken! Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al:P En de elicina creme voor mensen die echt last hebben van een moeilijke huid met grove porieen. En voor mensen die niet zo`n hele lastige huid hebben is de clinique superdefense een aanrader, dit is echt een goede vocht inbrengende creme die zeker voor de zomerdagen een opkikker voor je huid zijn.
Alle reacties Link kopieren
moet zijn; opkikker voor je huid is:D
Alle reacties Link kopieren
Wat mij heel goed bevalt is de oogcreme van de slecker ik weet niet of die drogist door heel nederland zit,maar die bevalt heel erg goed, het is een heel klein tubbetje en je  huid rond je ogen en onder je ogen lijkt echt wat strakker te trekken als je het er op hebt gesmeerd!



En nog een aantal producten van slecker, namelijk de douchegel van hun eigen merk,voor maar 89 euro cent vooral de melk/honing is heerlijk en je huid word er erg zacht van.

En sinds kort heb ik ook gezichtsmaskers daar ondekt, een vitamine masker ene peel off masker en een dode zee masker er zitten 2 stuks in  per verpakking voor maar 50 euro cent!



groetjes tweety
Alle reacties Link kopieren
Ook de scrub creme van chanel vind ik een aanrader sinds ik het 2 keer per week gebruik zijn mn puistjes en die talgbultjes op mn kin een stuk minder, de scrub is gemaakt van gestampte parel deeltjes (niet goed voor een gevoelige huid is mij verteld bij de ici paris) Mascara vind ik nog steeds lastig ik heb er al wel 100 gebruikt (niet overdreven) en mn favo mascara zit er nog steeds niet tussen! nu heb ik de kam mascara van lancome die is pozig wel fijn omdat ik altijd een wimperkrultang gebruik en je wimperhaartje er hard van worden daardoor blijven ze wel mooi naar boven staan
Alle reacties Link kopieren
Na veel diverse producten te hebben gebruikt, blijft oa mijn favo mascara DiorShow, wat een topper!  Daarnaast gebruik ik de camourflage van Biotherm namelijk Forget it! Als gloss gebruik ik 8 hour creme van E.Arden.  En voor mijn haar ben ik helemaal happy met Sebastian Hairspray (zwarte bus met roze dop)



momenteel ben ik nog opzoek naar een mooie foundation, ondankt een vochtinbrengende creme blijft hij zichtbaar op mijn huid liggen (clinique, H.Rubenstein, Yves Saint Laurant brush ect) Dus ik draag nu ook geen foundation want je ziet het zitten en het maakt mijn huid grauw. Ook rustige, kleurstof, alcohol en parfum vrije gezichts verzorging ben ik nog aan het uit testen.
Alle reacties Link kopieren
Angel, wat doet de enicina creme?

Arrasje, de idealist bevat voor zover ik weet totaal geen fruitzuren.
Alle reacties Link kopieren
eehm iets wat geen geld kost.



Ruwe handoek op je kussen. Door 's nachts om te draaien in je slaap, heb je 's ochtends een lekker zacht gescrubt huidje :$
Alle reacties Link kopieren


eehm iets wat geen geld kost.



Ruwe handoek op je kussen. Door 's nachts om te draaien in je slaap, heb je 's ochtends een lekker zacht gescrubt huidje :$
Dan slaap ik liever lekker en dan scrub ik de volgende dag wel :D of niet ......
Alle reacties Link kopieren
bedoel ook niet zo'n schuurpapieren handdoek, maar gewoon een handdoel zonder wasverzachter. Dat voel je dus echt niet hoor. Ik kwam er bij toeval achter toen ik heel laat gedoucht had en daarna naar bed ging, had manlief ff gevraagd een handdoek op mijn kussen te leggen, en een heerlijk zacht huidje alleen maar door te slapen :D
Alle reacties Link kopieren
Hallo hallo,



's nachts hersteld je huid zich dus heeft ie rust nodig. Scrubben lijkt me juist heel stresserig voor je huid aangezien deze zich wil herstellen maar alle tips zijn natuurlijk goed bedoelt en ik heb er ook geen ervaring mee.



Wat mijn tips zijn is:

gezond haar en huid is het mooist!! Long live natural beauty maar het vraagt een paar aanpassingen.



Drink veel water, eet veel groente en fruit, niet te veel melk en room en eet langzaam.

Je valt af, straalt, ben mooier omdat je schoner bent van binnen. Kiwi's zijn echt geweldige vitamine bommetjes!!! En ohja, zalm! Zalm maakt je huid moooi en als je zalm niet lust neem dan gewoon visolie pillen. Daardoor schijn je ook langer te leven..



Creme's zijn niet zo goed voor mijn gevoelige huid dus ik haal alleen echt goede dingen bij de apotheek waar geen onzin en troep in zit.



Mensen, de cremetjes tegenwoordig in de drogisterij, wat een afzetting. Hoe kan zoiets nou goed zijn voor je huid.. Het moet er mooi uit zien, fijn van structuur, lekker ruiken, lekker voelen, mooi glanzen, en laaaang houdbaar zijn. Kan zoiets hydrateren?? En er zit bijna overal agressieve middlenen in zoals sodium laureth sulfate en alcohol dentant en ect.. Mijn ervaring met die middelen is erg slecht.



Ik hoop dat iemand wat aan mijn tips heeft.





Ik hoop dat jullie er iets aan hebben. liefs
Alle reacties Link kopieren
Blond meiske , als er ergens troep in zit dan is het wel in cremes van de apotheek. In Vichy zit o.a SLS, paraffine, parabenen,parfum fruitzuren (chemische peeling) en in de huidkalmerende creme van Eucerin zit o.a. cortisone wat op langere termijn (en dat word er niet bijgezegd) je huid ernstig dunner maakt met de gevolgen van dien.

Dat cremes uit de apotheek beter zijn is echt een fabeltje omdat ze stijf staan van de chemische ingrediënten.

Dan kan je beter Weleda of Dr. Hauschka nemen als je de natuurlijke cremes fijner vindt.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren


Blond meiske , als er ergens troep in zit dan is het wel in cremes van de apotheek. In Vichy zit o.a SLS, paraffine, parabenen,parfum fruitzuren (chemische peeling) en in de huidkalmerende creme van Eucerin zit o.a. cortisone wat op langere termijn (en dat word er niet bijgezegd) je huid ernstig dunner maakt met de gevolgen van dien.

Dat cremes uit de apotheek beter zijn is echt een fabeltje omdat ze stijf staan van de chemische ingrediënten.

Dan kan je beter Weleda of Dr. Hauschka nemen als je de natuurlijke cremes fijner vindt.







niet in alle producten van vichy zit troep, dat is onzin. en trouwens, fruitzuren en paraffine hoeft geen troep te zijn. bij fruitzuren hebben veel mensen baat en dat paraffine slecht is is nog nooit maar dan ook echt nooit bewezen. vooral mensen die natuurlijke producten aanprijzen roepen dat.



ik heb rosacea en kan juist niet tegen de meeste natuur cosmetica. heel veel stoffen uit de natuur zoals, orange, lemon, mint,  etc kunnen irriteren.



ik kan niet tegen weleda en zelfs natuurlijke olieen op mn gezicht bezorgen me een rode geirriteerde huid.



mn moeder gebruikt nutrologie van vichy en ze heeft nog nooit zon fijne creme gebruikt zegt ze. en ik zie ook dat haar huid er gezond uit ziet ( je huid weerspiegeld je gezondheid).



je huid liegt niet dus vertrouw hier op.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die moisturisers alleen tijdelijk helpen, help zelf een van clinique, die bij het drie stappenplan hoort, maar na een paar uur heb ik niet het gevoel dat het veel verschil maakt, op het moment dat ik hem opsmeer voelt mij huid wel lekker aan.
Alle reacties Link kopieren
Moonlight, ik ben het helemaal met je eens. Ik schreef het uit het oogpunt van iemand die gaat voor puur natuur wat soms ook niet alles is. Om mijn huid na een pukkelveldslag na gebruik van Decleor (aromatherapie etc.) weer normaal te laten worden gebruik ik Clinique. Een bom van chemische ingrediënten maar het hersteld wel mijn huid.Maar ik ben het niet eens dat alles uit de apotheek ok is omdat het vertrouwenwekkend overkomt. Ik geloof dat dat een heel tactische zet is van de fabrikant.De een zweert bij Vichy en de ander moet er niks van hebben en dat is bij alles zo.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Heej everybody! Ook mijn eerste berichtje hier!



Ik kan iedereen de hele huidverzorgingslijn van Dermalogica aanraden. Echt super, wil nooit meer een ander merk. Heb vandaag de zonnebrandlijn van Dermalogica gekocht!:)
Alle reacties Link kopieren
ik ben het met arrasje eens aan één kant, want een product kan goed aanvoelen op de huid, maar wat het op lange termijn met je huid kan doen weet je niet.
Alle reacties Link kopieren
ik vind de zonnebrandcreme van vision aan aanrader..is nu in de aanbieding bij de etos trouwens. laat niet zo'n vettig, glimmend laagje achter zoals sommige andere zonnebrandcremes.
Alle reacties Link kopieren
Goede tip,Vivagirl 2 !

Ga morgen meteen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Vision is voor mij de enige zonnebrand waar ik geen pukkels van krijg in mijn gezicht. Helemaal top.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
aanraders:



vette huid/ acne: zarqa facewash



douchegel: kruidvat eigenmerk met yoghurt/ kokus (0.99 euro)



mascara: verlengende mascara van rimmel, met zwarte verpakking en lange dunne dop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven