Lijf & Lijn alle pijlers

Wat is jouw wondermiddel???

01-05-2007 19:15 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Mijn eerste berichtje (:D) op deze handige website, waar ik lange tijd als  grote fan jullie nuttige tips en adviezen heb gelezen.



Ik ben hartstikke benieuwd naar wat jullie een waardevol product vinden om te hebben (met name op het gebied van huidverzorging). Wat is voor jou een must have en raad je iedereen aan?



Persoonlijk kan ik iedereen (die last heeft van een lichte vorm van vergrote poriën en onrustige huid) de idealist van Estee Lauder aanraden.



Kom maar op met de nuttige adviezen :).



liefs Beau
Alle reacties Link kopieren
zelf zou ik de touche eclat van Yves Saint Laurent niet graag willen missen! sinds kort heb ik ook de perfecte creme gevonden voor mijn onrustige vette huid met droge wangen, de groene lijn van chanel echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Idealist van Estee Lauder was voor mij een ramp. Mijn huid was na een paar dagen geruïneerd. Nee, absoluut geen succes, veel te agressief.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Zaira: de touche eclat is heel fijn, maar dan niet voor de echt donkere kringen (als je het voor de donkere kringen zou gebruiken), want dat is hij niet dekkend genoeg :(. Een echte wondermiddel voor de donkere kringen ben ik (nog) niet tegengekomen.



Arrasje: wat een contrast met mijn ervaring :D. Bij mij werkt het zo goed dat ik bij een opkomend puistje meteen naar de idealist grijp. En gek genoeg werkt het super.
Alle reacties Link kopieren
Beau misschien heb ik het verkeerd gebruikt. Ik gebruikte het 2x per dag en was dat teveel. Er zitten fruitzuren in toch?

Ik kan me voorstellen dat er "huiden" zijn die erg gebaat zijn bij Idealist.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
hoi,