Lijf & Lijn alle pijlers

Wat vind jij mooi aan jezelf, en wat niet?

14-07-2012 14:29 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin in een feel-good topic.

Nu ik de 40 nader vind ik mijzelf veel mooier dan toen ik 20 werd. Ik ga ervan uit dat bijna iedereen zichzelf meer is gaan waarderen. Noem hier van je uiterlijk waar je blij mee bent en 1 wat je zou willen veranderen.

Wat ik mooi vind aan mezelf:

1: Bijna 40 en nog geen enkele grijze haar

2: De huid van mijn gezicht en decolleté ziet er nog prima uit.

3: ik heb nauwelijks cellulite.

En, niemand is perfect, door mijn zwangerschappen heb ik een los vel bij mijn buik en extra vet rond mijn middel. Dat zou ik graag anders zien.

Dus, denk positief over jezelf en deel dat met je forumgenoten.
Iedereen is geweldig. Er bestaan alleen maar mooie mensen. De mensen die zichzelf niet mooi vinden hebben dat meestal aan iets buiten zichzelf te danken, door te vergelijken of door beledigd te worden, wat dat betreft is de spiegel de slechtste uitvinding ooit.
Alle reacties Link kopieren
ik ben erg blij met mijn lijf, mooi in proportie, hele mooie voetjes.. enige minpuntje... ik heb platte billen! Daar wil ik graag vanaf..
Alle reacties Link kopieren
Mooi: mn ogen, mn haar (bos krullen) en mn lengte (1,80) mn voeten, mn lach en mn tanden



Minder: mn vetjes haha
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Oh en mn borsten mogen er ook zijn!
Internagelaktisch
Ik vind mooi aan mezelf

1)mijn wespentaille

2)mijn doorgetrainde lichaam

3)mijn haar

4)mijn ogen

5)mijn gezicht

6)mijn kledingstijl (of telt dat niet mee)



Minder mooi vind ik:

1)mijn uebergrote voeten (maat 42)

2)mijn zadeltassen (en daar wil ik wat aan laten doen want met sporten krijg ik dat niet helemaal weg,maar ik ga daar eerst eens goed voor zitten,dus niet ff tussen 2 kopjes koffie door)



Voor de rest,niemand is volmaakt en ik vind dat ik er alsnog

mag zijn.Ik lig niet wakker van mijn minpunten.



Leuke topic dit!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb perfecte wenkbrauwen en hele mooie borsten.

Mijn huid zou ik graag veranderen. Littekentjes, rode vlekjes, grauwe teint, ondanks gezond eten en sporten.
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt aan de dag. Ik heb dagen dat ik mezelf echt niet mooi vind... dan wil ik overal strakker zijn, mag m'n hoofd ff goed gekneed worden maar de andere dag denk ik... hm... ik zie er best lekker uit! Mooie bos haar, m'n huid is mooi en ik heb best een goed figuur!
Alle reacties Link kopieren
Mijn haar is erg mooi, lange, dikke bos krullen.

Minder mooi zijn mijn voeten.

Maat 42 ( met pijn)
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Cateautje schreef op 14 juli 2012 @ 14:33:

Iedereen is geweldig. Er bestaan alleen maar mooie mensen. De mensen die zichzelf niet mooi vinden hebben dat meestal aan iets buiten zichzelf te danken, door te vergelijken of door beledigd te worden, wat dat betreft is de spiegel de slechtste uitvinding ooit.



Ik vind dat je dat mooi verwoord hebt.En mensen die een ander

iemand beledigen vanwege hun uiterlijk zijn gewoon gemeen.Ik

pak ze gewoon terug (gebeurt niet vaak) en daar schrikken ze van.

Tja wie katst kan de bal terugverwachten en no way dat dit mijn

dag of leven gaat beheersen.
Mooi: Mijn buik en benen

Niet mooi: Rug en gezicht
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mooi: mijn ogen, mijn slanke figuur, mijn platte buik, mijn tanden en lange benen.



Minder mooi: mijn neus, borsten (klein en sinds zwangerschappen niet meer stevig) en de zichtbare adertjes op mijn benen.



Maar over het algemeen ben ik heel tevreden, niks te klagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 14 juli 2012 @ 14:33:

Iedereen is geweldig. Er bestaan alleen maar mooie mensen. De mensen die zichzelf niet mooi vinden hebben dat meestal aan iets buiten zichzelf te danken, door te vergelijken of door beledigd te worden, wat dat betreft is de spiegel de slechtste uitvinding ooit.De weegschaal overigens ook ;)
quote:DeWareJacoba schreef op 14 juli 2012 @ 14:50:

[...]



De weegschaal overigens ook ;)Heb ik niet eens in huis en komt de deur niet in ook.
Ik heb er wel eentje in huis maar sta daar nooit op.Ik zou hem

eigenlijk ook de deur uit moeten doen.Was een cadeau van mijn zus.Ze wilde hem per se kwijt.Mijn bmi van 23 is in orde en nu staat de weegschaal ergens ongebruikt helemaal achterin verstopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen weegschaal. Niet nodig ook. Als ik merk dat m'n broeken wat strakker gaan zitten dan eet ik nét ff wat gezonder en beweeg ik ff wat meer. Werkt prima! Ik heb al jaren maatje 38/40 bij 1.74.
Alle reacties Link kopieren
Mooi aan mezelf vind ik: borsten, mond, ogen en vrouwelijke vormen (slanke taille en ronde heupen/billen).

Niet/minder mooi: soms zie ik die billen/benen als iets té rond, dikke kuiten en slechte huid.



Net als DeWareJacoba wisselt hoe ik tegen mezelf aankijk nog wel aan de dag; ene moment (best) tevreden (of ik ooit héél tevreden zal worden weet ik niet, maar goed), andere moment denk ik: blegghh
Ik vind eigenlijk niks mooi aan mezelf.



Misschien alleen m'n gezicht als geheel.
Wat leuk om te lezen. Lijkt mij zo fijn om punten van jezelf aan te prijzen die je mooi vindt. Zelf vind ik helemaal niets mooi aan mezelf, kijk daarom weinig in de spiegel.
Ik ben heel blij met mijn cup 70F bij maat 38 Gelukkig ben ik niet klein, dus de verhoudingen kloppen goed.
quote:achnein schreef op 14 juli 2012 @ 15:08:

Ik ben heel blij met mijn cup 70F bij maat 38 Gelukkig ben ik niet klein, dus de verhoudingen kloppen goed.Ik wou dat ik blij kon zijn met mijn grote borsten.
quote:Ste_ schreef op 14 juli 2012 @ 15:11:

[...]



Ik wou dat ik blij kon zijn met mijn grote borsten.Vroeger was ik er ook niet zo blij mee.
Ik ben ook tevreden met mijn borsten.Ik heb een C/D cup,oftewel een grote C of een kleine D.



lammy en Ste_,hoe komt het dat jullie zo weinig mooie dingen aan

jezelf kunnen benoemen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal mooi van top teen van binnen en van van buiten



(Zo denk ik niet alle dagen, maar vandaag wel)
Wat ik minder mooi vind aan mezelf:

- mijn natuurlijke haarkleur: peper/zou - grijs



Wat ik mooi vind aan mezelf:

- ik pas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven