Lijf & Lijn alle pijlers

Wat vind jij mooi aan jezelf, en wat niet?

14-07-2012 14:29 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zin in een feel-good topic.

Nu ik de 40 nader vind ik mijzelf veel mooier dan toen ik 20 werd. Ik ga ervan uit dat bijna iedereen zichzelf meer is gaan waarderen. Noem hier van je uiterlijk waar je blij mee bent en 1 wat je zou willen veranderen.

Wat ik mooi vind aan mezelf:

1: Bijna 40 en nog geen enkele grijze haar

2: De huid van mijn gezicht en decolleté ziet er nog prima uit.

3: ik heb nauwelijks cellulite.

En, niemand is perfect, door mijn zwangerschappen heb ik een los vel bij mijn buik en extra vet rond mijn middel. Dat zou ik graag anders zien.

Dus, denk positief over jezelf en deel dat met je forumgenoten.
Alle reacties Link kopieren
@ ikke natuurlijk:

Oh happy day!! Enjoy!!
quote:Geraldine schreef op 14 juli 2012 @ 15:22:

lammy en Ste_,hoe komt het dat jullie zo weinig mooie dingen aan

jezelf kunnen benoemen? Tja gewoon, omdat er overal wel iets mee is!
quote:carenza schreef op 14 juli 2012 @ 15:34:

Wat ik minder mooi vind aan mezelf:

- mijn natuurlijke haarkleur: peper/zou - grijs



Wat ik mooi vind aan mezelf:

- ik pasDat is geen grijs, dat is zilver.
Alle reacties Link kopieren
ik vind mezelf over het algemeen genomen mooi, vind specifieke punten noemen niet zo makkelijk want ze vormen altijd wel ergens een geheel mee.

wat ik niet mooi vind zijn mijn handen, heb een soort van kinderhanden / miniatuurkolenschoppen ipv elegante vrouwelijke handen.

maar goed daar valt mee te leven.

quote:Ste_ schreef op 14 juli 2012 @ 15:35:

[...]



Tja gewoon, omdat er overal wel iets mee is!Ik heb ook zo mijn onzekerheden en die heeft iedereen.Maar het lijkt me erg moeilijk als je aan jezelf niets moois kunt ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij met alles behalve mijn borsten en mijn acne.



Zou grotere borsten willen hebben en een gave huid.
Alle reacties Link kopieren
eens met geraldine, ik ben echt niet verliefd op mezelf of heel arrogant maar het helpt wel als je blij van jezelf wordt, vind ik.
Ik ben van top tot teen tevreden met mijn uiterlijk. Het enige wat ik zou willen is 5 kg eraf maar ik hou te veel van een bourgondische levensstijl, dus ik neem het maar voor lief. Je kunt tenslotte niet alles hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg blij dat mijn vel nog redelijk strak is ondanks dat ik heel veel (mijn halve lichaamsgewicht) ben afgevallen. En dat ik er nu gezond en heel fit uitzie en me ook zo voel. Popeye heeft me afgeleerd dat ik mijn kuiten te dik, mijn borsten te groot en mijn mond te klein vind en me daar heel druk over ga zitten maken. Hij vindt ze mooi, wie ben ik om hem tegen te spreken?



Als ik het voor het zeggen had dan had ik denk ik wel een kleinere cupmaat, C bijvoorbeeld, gehad. Die joekels van mij (F) zijn vaak lastig, sportbh is een harnas want zonder vliegen ze me bij wijze van spreken om de oren bij het hardlopen, een decoleté is snel ordinair en goed passende bovenkleding vinden is lastig. Maar je kunt nou eenmaal niet alles hebben dus ik heb me daar maar bij neergelegd.
Alles perfect, alleen een spatader op mijn been, die

wordt er maandag gelukkig uitgehaald
Cateautje, ik vind jou altijd zo lief



Ik meet mezelf toch enigszins af aan anderen, en als zij klagen over iets dat ik niet heb, dan word ik daar blij van. Niet omdat zij iets minder moois aan hun lichaam vinden, maar aan het feit dat ik schijnbaar toch bevoordeeld ben.



Ik vind mooi aan mezelf: mijn gladde huid, mijn borsten, mijn ogen, mijn tanden.

Ik vind niet mooi: mijn neus, dat ik loens als ik moe ben, mijn knieën, mijn dunne haar.



Mijn figuur hangt er een beetje tussenin. Ik ben enorm slank, dus daar zou ik blij mee moeten zijn, maar ik heb nogal de neiging om echt dun te worden, en dat is weer minder...
Dank je.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij met mijn schouders, handen/vingers, taille en brede heupen en ronde billen.



Minder blij met mijn borsten en heb een onrustige huid. Maar zo lang ik meer positieve punten weet te benoemen, ben ik erg blij en vallen de mindere puntjes in het niet.
Alle reacties Link kopieren
wat een fijn topic!

Ik zie ook eigenlijk in vrijwel elk mens wel iets moois, ik kan me bijna niet voorstellen dat er iemand bestaat die echt totaal niks moois heeft, inside and out ( uitzonderingen bevestigen de regel).



Ik ben oha tevreden met hoe ik eruit zie. Achteraf gezien had ik er vroeger veel meer van moeten genieten, heb wel eens wat modellenklussen gedaan, maar was zo onzeker als de pest. Nu ik aan de verkeerde kant van de 30 zit ben ik veel zekerder van mezelf dan als puber en jonge twintiger.



Hoewel ik een fikse schildklier afwijking heb en de erfenis meedraag van extreme gewichtsschommelingen, operaties en een aantal zwangerschappen, vind ik toch dat ik een sexy lijf heb. By far niet perfect esthetisch gezien, maar wel heel erg aantrekkelijk een vrouwelijk. Ik heb vrij goede borsten ( cup c/d) en een slanke taille en flinke billen en goede benen.

Ik ben niet zo lang (1m68) maar vind het inmiddels meer dan prima, en je doet er toch niks aan.

Ik ben vooral tevreden met mijn huid en goede genen. Ik teken absoluut niet snel en heb amper/geen rimpels. Ik heb super gemakkelijk haar en prachtige groen/bruine ogen. Ook mijn neus en gebit zijn prima.



Jammer vind ik dat ik nauwelijks wenkbrouwen heb. En dat ik wel cellulites heb en straie over gehouden aan mijn zwangerschappen. Ook jammer dat ik lastige nagels heb door mijn schildklier afwijking ( brokkelen snel en scheuren gemakkelijk, doe erg veel aan goede verzorging, maar blijft een zorgenkindje). Jammer vind ik ook dat ik mijn gewicht nooit onder controle heb. Die stomme klier blijft me parten spelen.....



Maar over all ben ik, denk ik, een redelijk gezegend mens....
Alle reacties Link kopieren
ja, dat mag toch ook wel eens gezegd worden. Leuk dit!



Ik moet zeggen dat dit lijf ook een aantal zeer goed gelukte kinderen heefr geproduceeerd. Ook best iets om trots op te zijn, vind ik. Ik heb echt 3 knappe kinderen op de wereld gezet, waar ik vaak vol bewondering naar kan kijken en van kan genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ben best blij met mijn figuur op mijn 40e...67 kilo bij 1.65 vind ik goed te doen.

Alleen die flubberonderarmen...ik kan bijna staand vloer ermee dweilen. Das iets minder!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Olivia en Popeye,die ken ik wel.Dat was toch degene die altijd

zo sterk werd van spinazi? En wat knap dat je zoveel bent

afgevallen,petje af voor je (buigt neer).
[quote]mariamena schreef op 14 juli 2012 @ 16:38:

wat een fijn topic!

Ik zie ook eigenlijk in vrijwel elk mens wel iets moois, ik kan me bijna niet voorstellen dat er iemand bestaat die echt totaal niks moois heeft, inside and out ( uitzonderingen bevestigen de regel).



Daar heb je gelijk in want iedereen heeft toch iets moois.Maar ik

kan me ook voorstellen dat als je superonzeker bent dat je dat

simpelweg niet ziet.En ik heb ook wel eens een rotmoment en dat

voelt niet fijn maar dan is er ook iets gebeurd...is niet zo vaak en

als dat wl gebeurt dan zeg ik tegen mezelf ''hup Geraldine en nu

vooruitkijken meid want je mag er best zijn.''
Alle reacties Link kopieren
Grappig, er zijn hier verschillende mensen die hun borsten te groot vinden. Ik heb cup G en ben daarmee dik tevreden ( bij een lengte van 1.75 meter, dat dan weer wel)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mooi: mijn volle lijf, mijn ogen, mijn lach, mijn F-cup, en de "energie" die ik uitstraal.

Niet mooi: overbeharing
Alles.
quote:fru1t3lla schreef op 14 juli 2012 @ 17:44:

Alles.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best wel tevreden met mijn lijf,nog af en toe wel moeite met mijn buik vanwege mijn hysterectomie waarbij ze ook mijn eierstokken hebben verwijderd en dus geen kinderen kan krijgen en nu een mooie ritssluiting heb.



Maar word door mijn man er regelmatig op gewezen dat het litteken steeds minder word en ik al meer dan een jaar geen buikklachten meer heb : )
Alle reacties Link kopieren
Waar ik blij mee ben:

Mijn borsten (mooie cup C)

mijn ogen

mijn haar

mijn proporties en mijn kuiten (dank aan de totttjes)

en mijn handen en voeten vind ik ook steeds mooier.



ow en mn oren



Minder blij



mn bovenbenen (te wit, vetopslag aan de binnenkant bovenaan en milde mate van anservel met te vaak wat ontstekinkjes)

mijn buik en mijn benen worden sowieso niet echt bruin.

ik ben 10 kg te zwaar (t zit wel netjes verdeeld maar fijn is anders)

en mn neus staat scheef en er zit een bobbel op (en dat vind ik vooral kut)
Alle reacties Link kopieren
Mooi:



- benen

- behind

- borstkas

- armen en handen

- ogen en oren



Minder mooi:

- buik (er mag een paar kilo af)

- haar (wordt dunner)



Al met al best tevreden.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven